Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 87909386
Počet novinek: 855

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!

14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.

30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!

22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.

21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).

 

Koncert je za námi. Jak se vám líbil?

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

Anonym (---.iol.cz)
15.11.2015 20:13
 
Hurá! Roxette vystoupí 30.06.2016 v Bratislavě. Zatím první termín pokračujícího turné, který se prosákl. Honza
Anonym (---.iol.cz)
09.10.2015 12:34
 
A to se tu mezi fanoušky nenajde níkdo, kdo by udělal nějakou další zajímavou cover verzi? Napsal bych scénář k videoklipu :-)
09.10.2015 06:53
 
No vida. Maruš už se naučila i česky :)
Anonym (---.iol.cz)
25.08.2015 16:24
 
A jak se vám líbí remake The Look? Nějak tam postrádám tu avízovanou dravost, za to ...she´s got the the look baby...baby...už bych řekl je trapné, pomalu v každé druhé písničce ...baby...baby...Ale je to jen můj úhel pohledu. Posuďte sami, jak by se vám libil remake 40 roků staré písničky od ABBA Dancing Queen...baby...?Myslím, že hit by z toho rozhodně nebyl.Ono stačí od naší milé Helenky remake A ty se ptáš co já....ale možná mám zánět v uchu...baby...
Anonym (---.telefonica.de)
21.07.2015 17:25
 
Je úplně normální a jedině správné, že fanoušci píší názory fanouškovsky a postaví se proti neoprávněné či přehnané kritice z médií. Pisálci recenzí na Idnesu či běžní kritici atd. vůbec nevnímají kupříkladu ten aspekt, že Marie a Per už vůbec hrát nemusí, ale vše dělají jen a pouze pro fanoušky a blížící se podzim kariéry zvládají pořád ještě s noblesou. Marie totiž vzbuzuje jen respekt, obdiv, hlubokou úctu a podporu. Kdo toto nechápe, tak má v hlavě vyzmizíkováno – vždyť je v jejím rozhodnutí i obrovský kus lidské odvahy a příkladná ukázka bojovnice, resp. aktivnímu přístupu k nalomenému zdraví obecně.
V Ostravě jsem nebyl, ale 30.6. navštívil koncert v Mannheimu v hokejové hale, podobně jako v Praze, jen menší. Vyprodáno nebylo a odhaduji to na nějakých 9 nebo 10 tisíc lidí. V Praze bylo podle Pera 16 200. Musím říct (z pohledu opět z 3-4 řady uprostřed), že atmosféra v Praze byla celkově lepší. Jak si jinak také vysvětlit, že v Praze zahráli Almost Unreal, což hrají i na jiných koncertech zcela vzácně. Ani průměrně vyšší návštěva teď ve švédském Kalmaru (15 000) nepřiměla Roxette zahrát Almost Unreal.
Sborový zpěv publika při baladách v Mannheimu možno lépe zvládají organizovanější Němci, ale celkově atmosféra, hlasitost a účast lidí byla pocitově podle mého názoru lepší v Praze. Kvalita zvuku stejná, ale mohlo to být lepší (byl jsem na podobném místě).
Podle tourbooku je na rok 2016 plánováno „to be continuned“, resp. dle jiného zdroje zatím nějakých nepotvrzených asi 20 koncertů, takže možná, že kritici a neobjektivní pisálci recenzí si budou muset dát nějaké to repete. :-) Docela bych jim to přál a taky všem fandům a zájemcům ještě jeden koncert v ČR, pokud se na něj Marie bude cítit. Honza.
01.07.2015 19:29
 
Já byl teďko i v Drážďanech. Nějak jsem podcenil přípravu na výlet (žádná nebyla), takže jsem až na místě ke svému příjemnému překvapení zjistil, že je to venku...:) Nehráli tam The heart shaped sea, takže celkově o dvě písně méně než v Praze.. Což je škoda.. Teď mají tak našlapaný program, tak jsou asi rádi, že jsou rádi.. Musí mít toho všichni plný kecky, od týmu, až po ústřední duo. Je úsměvné opakovaně poslouchat ty Perovo "bezprostřední" frky:) Protože se před předkapelou nejde schovat do útrob jako v halách, tak jsem slyšel i ten Escobar a bylo to povedené. Anonym, díky. Wicf, v porovnání kritiky a tlaku jako třeba na hráče v bundeslize nebo primera division tyhle recenze byly vše light varianta psaná s noblesou:) A ty vůbec nepíšeš nijak hystericky. Bojuješ jen za svůj názor a to je správné přeci. Abychom Prahu jenom nehanili, tak musím říct, že závěrečný potlesk byl dost mohutný, grandiózní. Až při odchodu si teprve lidi začli uvědomovat, oč tu dnes běželo. Že to zvládla vlastně s grácií. Že to mohlo být naposled.
01.07.2015 09:59
 
Wcf, já s tvojí recenzí naprosto souhlasím, mám podobný názor:). Ale Libor po většinu svého příspěvku psal vesměs "jen" právě o té Praze, kde ta atmoška opravdu stála za houbeles, což mě osobně mrzelo hrozně moc, právě kvůli Marie... o to víc mě štve, že jsem nemohla na koncert do Ostravy, čtu o tom mnohem lepší recenze, než na vystoupení v Praze...co se dá dělat:(. Jasně, určití kritici, ať se laskavě chytí sami za nos, podobně jako lidé, kteří se veřejně a bezostyšně vysmívají a posmívají postíženým, vyzdvihují jejich handicap tak, až na to upozorňují ostatní... to je hnůj. Stejně jako odsoudit zpěvačku, která vyhrála boj nad smrtelnou nemocí a statečně bojuje dál. Pro rodinu, pro fanoušky a pro přátele. Kdoví, nakolik u toho myslí čistě jen a jen na sebe, že. Sama patřím mezi "postíženky", vím, o čem píšu a proč to právě píšu takhle otevřeně...
Tryzna ani omylem, podobně jako ty zbylé kecy, fuj. Atmosféra v Praze se rovnala propadáku, bohužel, to je holý fakt, který se už nedá vzít zpátky:(. Štastlivci ti, co se dostali do Ostravy, moc jim ten pěkný zážitek přeju! A přesto... jsem sama moc šťastná, že jsem Roxette viděla po letech znovu live v plné sestavě, síle, kráse a odvaze!!! A díky jim za to:).Stejně jako díky za tyhle stránky a za fajn lidi, kteří tu píšou:)
RoxFox
28.06.2015 02:03
 
Vlastne argument, ze fanozsk kritizujici negativni recenzi jedna neobjektivne, ba hystericky, mi prijde dost nefer a nevim, jak se proti nemu ucinne branit. Ja si proste stojim za tim, ze Vedralova recenze byla pres miru uz jen proto, ze druha pulka koncertu ocividne zafungovala i v nejvyssich sektorech, coz pak proste nemuzu povazovat za tryznu. Rozpaky by bylo mnohem lepsi slovo vystihujici misty zvlastni koncert. No nic, omlouvam se za sve neobjektivni reakce, Roxette jsou holt skupina za zenitem, co by si mela zachovat dustojnost a prestat koncertovat, ze jo:-P
28.06.2015 01:42
 
Klidne si rikejte ze moje kritika Vedrala i jinych byla neobjektivni a fanouskovska, ja si stojim za tim ze recenzenti nevzali dostatecne v potaz vse cim si MF prosla a prochazi a zaroven zcela nepravem zkritizovali zbytek kapely a videosteny. A kecy o parazitovani na minulosti a nedustojnem pokracovani kapely jsou jeden velky neobjektivni blabol. At se nekdo laskave zameri na to ze MF ve skutecnosti nevypada jako trpici obet umele natahovaneho snazeni, ale jako clovek ktery pri nekoncicim setkavani s povetsinou aktivnim publikem zaziva pocit stesti, coz na ni muzete i videt (dokonce i v te zcasti nevydarene Praze).
Anonym (---.starnet.cz)
26.06.2015 20:05
 
Alespoň nějakej Rox fanoušek s objektivním pohledem, bez zbytečný hysterie na cokoliv negativního(byť pravdivýho třeba) co si kdokoliv jinej dovolí říct na adresu Rox. Palec nahoru Libore, fajn rozebranej koncert s nadhledem.
26.06.2015 00:40
 
Ahoj, začátek koncertu, respektive příchod Marie na scénu mi najednou připomněl přívoz Kurta Cobaina na plac při představení v Readingu 1992. Jenže tady to ale půdobilo docela drsně.. Stejně jako před 4 roky byl zvuk tak šíleně hlasitý, spíše randál, vůbec jsem nerozumněl. Minule postranní obrazovky chyběly, což byla škoda, teď na nich ale byla bohužel vidět jen jakási šeď něčeho.. Jaký to rozdíl od B. Adamse co tu byl někdy 2, 3 roky zpátky, to bylo terno! Jinak scéna docela šla. Stars očekávaně krokem vedle, Crush on you, i když ji nějak moc nedoceňuji, bylo zajímavé slyšet, ale obyčejní návštěvníci to berou jako zdržování, čas na záchod apod. Líbilo se mi The big L. Fading like a flower jsem díky zvuku vůbec nerozumněl, možná to bylo vepředu skvělé, ale já slyšel jen mumlání.. V Ostravě vše diametrálně odlišné. Podobné místo v hledišti, ozvučení rozumět jako zamlada, zdáli se mi všichni v lepší pohodě, nabití energií, Marie se usmívající, akorát Almost unreal, na kterou jsem se těšil mi vyřadili.. A také delší prodleva po předkapele. No, čekání vem čert, ti mladíci hráli docela šikovně. Ty recenze na mfdnes, music serveru, Reportu berete strášně vážně, moc fanouškovsky. Žádný hnůj tam na ně přece nikde nekydají, naopak některá přirovnání jsou dost trefné a vystihující. Hesla jako prostituování značky Roxette, morální legitimita nad současným světovým turné při zdravotním stavu Marie, Perova a Mariina sebeúcta k jejich vlastnímu odkazu, parazitování na minulosti, hodinka a půl jako tryzna za Roxette, i mně se právě tyhle úvahy střídavě prolínali během koncertu hlavou. Ale abych to uvedl na pravou míru - jen při tom pražském představení. Ostrava byla povedená ve všech směrech, které já očekávám. Spending my time lidi Marii po ztišení odzpívali a bylo hned vymalováno na lepší zítřky, Marii to nakoplo a užívala si to až do konce. V Praze mi to přišlo spíš na její čekání na konec show a odchod do klidu. Stejně jako beru úsměvně všechnu tu kritiku a recenze, tak nedělám vědu z nějakých výšek a tónů hlasu. Protože nejsem odborník a nerozeznám nějaké faleše. Stejně jako drtivá většina všech návštěvníků. Jen ať je projev, lepší nebo ten holt krapet z formy přelomu 80., 90. let slyšet = rozumět z repráků. Vždyť je holka nemocná a k šedesátce, tak nemůže lítat jako zdivočelá probuzená šelma. Vím, fyzicky odchází, tak to přijímám jako fakt a nedivím se tomu. Viděli jsme je spolu, jsou stále na živu, třeba tu byli naposled živě, třeba je to poslední větší tour, takže u mě i přes tu Prahu pozitivní dvě vzpomínky.
17.06.2015 11:22
 
K té videoprojekci bych chtěl říct, že je výborná a Roxette po třiceti letech konečně našli skvělý kompromis mezi hudební a vizuální složkou svých koncertních vystoupení. Opravdu nejsou potřeba žádné ohňostroje a kdovíco ještě, takhle je to naprosto ideální - není to přehnané, ale zároveň se na těch pěti stěnách pořád něco zajímavého děje (mě osobně nejvíc bere Heart-Shaped Sea HDYD). Když Vedral zkritioval pražský koncert, tak si ani kritiku této nové stage neodpustil, což mi přišlo už opravdu ubohé :-p
17.06.2015 07:16
 
to v 7:15 je moje, a oprava chyby, Fading
Anonym (---.jimmynet.cz)
17.06.2015 07:15
 
No jak kdy. Místy se mi zdálo, že to zaniká, místy zase jako by jí přidali do mikrofonu volume hodně nahoru. Fadink Like a Flower vynikl třeba krásně. Crush taky. U Stars jsem nevěděl, jestli zpívá Marie nebo jen Dea. Dea Mariin zpěv občas přeřvávala a to mi přišlo na škodu, lepší slyšet Mariin vokál třeba tišeji než aby jí přehulákala Dea. Ale to jsou fakt jen detaily, takové drobnosti, které jsem postřehl v jinak dokonalém vystoupení. Jestli Marie občas klesla z 90% výkonu na 60%, tak Per jel celý koncert na 200%, bylo to strhující, nikdo nemohl být zklamán (prý some other dude:-D :-D
17.06.2015 00:36
 
S tim zanikanim Mariina zpevu, nevim jak tobe, ale me se zdalo, ze Mariin mikrofon je nastaven trochu tisseji nez Peruv. Jeji zpev se totiz opravdu ztracel a i kdyz zpivala koncovky a vyssi party, bylo to neco uplne jineho nez kdyz zpival solo Per.
16.06.2015 23:30
 
Já jsem byl v sektoru D-2, prakticky skoro u pódia, parádní výhled, do tváří jsem viděl a všichni si to užívali neskutečně. Per občas když přiběhl blíže a kouknul mým směrem, tak jsem měl doslova pocit, že mi kouká do očí:-). Marie házela oči po publiku, pořád se usmívala a úplně to smazávalo její handicap. Per je sluníčko a akční, zdá se mi akčnější než kdykoliv dříve, v devadesátkách se mi zdá, že až tak nepařil. Jeho tvář byla neustále v kontaktu s publikem, i když zpíval ,stále komunikoval. Super. Co je zajímavé, že hodně přitvrdili a je to ku prospěchu věci. U Crush mě fakt Per dostal tím akčním zpěvem. Chris hraje na kytaru fantasticky a ty grimasy co u toho dělá, je to bavič, má takový vtipně nasraný výraz jak drtí ty struny a pak se laškovně rozběhne s vlajícími vlasy. Magnus je taky dobrý bavič. Co se týče Marie a jejího zpěvu, nevím, jak jí pomáhá Dea, ale můj názor je, že to je asi jediná malinkatá piha na kráse celého vystoupení, tím nemyslím Marii, ale Deu. Vždycky jak do toho Marii vstoupila, tak mi to přišlo rušivé, na můj vkus moc vyje. Marie měla takové střídavé momenty někdy zpěv zanikl v hluku kytar, jindy zařezala vokálem jak za mlada a potvrdila, že je v Roxette prostě stále platnou zpěvačkou a že její pěvecké party patří jen a jen jí a nikomu jinému. Samozřejmě jediný Per má právo si kousek jejího partu vzít, jako u Crash Boom Bang, parádní verze, kdy první sloku odzpívá Per a pak pokračuje Marie. Možná to takhle měli dát i na albu:-) Marie fantasticky a silně odzpívala Fading Like a flower, neskutečná síla v hlase a znělo mi to lépe než některé live verze této písně z 92 roku. Nevím, jestli to bylo lepším výhledem než jsem měl v 2011, tehdejší koncert taky neměl chybu, ale tento se mi zdál být o něco ještě lepší, akčnější.
16.06.2015 22:35
 
Ostravsky koncert se fakt povedl. Marii sice musi tak z 50 procent pomahat Dea (podle me proto, ze se Marii proste nedostava dechu vydrzet naplno celou pisnicku), ale zbytek kapely to vynahrazuje nasazenim. Per je neskutecny showman, skace na podiu, jako by se psal rok 1980, Chris blbne s nim, letos se k nim pripojil i Magnus. Sedel jsem v zadni casti ochozu, takze jsem nevidel tvare, ale kdyz jsem zazoomoval fotakem, videl jsem ty vysmate obliceje, a co me potesilo nejvic, vysmata byla i Marie, ktera neustale kroutila hlavou a tekala ocima po kapele i fandech v prvnich radach. Ji to fakt porad jeste neskutecne bavi, a to nabiji i zbytek kapely. Vrcholem koncertu byly tri pridavky, hudebne pak How Do You Do!, Dangerous nebo Crush On You. Palec nahoru za videoprojekci, hvezdne nebe u Watercolours, blikajici text u How Do You Do! nebo kolotoce u Joyride pusobily maximalne efektne aniz by rusily.
A k videim Pera, je fajn zase po 4 letech videt kapelu popijet cesky dzus z Plzne. :D
Anonym (---.iol.cz)
16.06.2015 17:23
 
tentokráte jsem zvolila místo sice na stání, ale bylo to super, skvostné. Asi by nebylo objektivní to srovnávat s Prahou z jiné pozice sedícího v hledišti, nicméně si myslím, že atmosféra v Ostravě byla lepší a Marie zblízka vypadala v pohodě a že si to užívá...
Super koncert a věřme, že to nebylo poslední setkání v Ostravě !!!
Anonym (94.242.91.---)
16.06.2015 09:46
 
Přidám se ke chvále, perfektní show, oproti Praze mi připadala Marie více ve formě, ale oba koncerty super, opravdu super. Velká poklona bojovnici Marii a taky Perovi, že to neodpískal a šli do tak náročného turné, aby udělali fanouškům radost. Přeci jen už všichni mají svůj věk, ale Roxette prostě šlapou jako dobře promazaný stroj. Martin
16.06.2015 07:12
 
Včera v Ostravě, neskutečný zážitek, naprosto masakrální show, perfektní zvuk. Po recenzích z Prahy jsem očekával mírně s obavami lecos, ale taková palba, byl jsem mile překvapen, přišlo mi to ještě akčnější než před 4 lety. Marii to zpívá pořád pěkně a Per, to je megashowman. Excelentní výkon po všech stránkách.
04.06.2015 15:33
 
koncert byl super Marie byla uzasna a Per tez a jeste jedu do Ostravy je tu nekdo kdo tez pojede at nejedu sama vlakem.
26.05.2015 23:01
 
Koncert se mi hrozně moc líbil. Byl to pro mne ještě větší zážitek než v roce 2001. A být Ostrava trochu blíže, šel bych znova.
Že má Marie problémy, jsem věděl, ale neočekával jsem, že by nějak narušily průběh koncertu. A taky mi ho nenarušily, ani nepokazily. Navíc, Perák je prostě showman, ten by to nějak s kapelou zachránil. Jedině mne napadlo, že zpívání vsedě musí být namáhavější než vestoje.
Zvuk byl fajn (sektor 114), ale sedící publikum se mohlo více odvázat. O2 Aréna začala pořádně vřít až při HDYD - ta byla úžasná i díky vizuální stránce. Moc mne potěšilo THSS a též přidání Almost unreal, ta na předchozím koncertu tohoto turné nebyla.
Písničky Roxette mi už dvacet let pomáhají překonávat krušné chvilky a špatnou náladu a jsem moc rád, že jsem to Perovi a Marii mohl svou návštěvou aspoň trošku vrátit.
26.05.2015 22:58
 
Hm, tak tomu opravdu nerozumím, taky jsem měl pocit, že publikum bylo o dost méně aktivní než minule. Přitom první dvě písničky patří ke klasickým rychlým hitům Roxette, a náležitá reakce se přesto nedostavila... To byli lidi opravdu tak šokovaní tím, že sedí na židli? Nevím nic o tom, že by to v jiných zemích sehrálo nějakou roli, ale kdo ví. Každopádně druhá půlka koncertu už, co se týče publika, působila mnohem lépe, a to asi proto, že na řadu přišla série největších hitů a lidi se už možná smířili s tím, že MF prostě nevstane :-p
Anonym (---.topnet.cz)
26.05.2015 21:42
 
Byl jsem v sektoru 111 jako posledně a připadal jsem si, že ti okolo přišli na koncert omylem, nebo že vstupenky dostali místo stravenek.... Před čtyřmi roky se zpívalo prakticky od začátku i v ochozech.....
Anonym (---.telefonica.de)
26.05.2015 20:11
 
Tak ten kotel doslova vřel a zpíval prakticky celou dobu, že Marii s Perem bylo slyšet jen místy :) Byl jsem společně s šesti přáteli v páté řadě přesně před Perem a velmi jsme si to všichni užili. Roxette jsou moje srdcová skupina od roku 1992, kdy How do you do! zbořilo všechny hitparády a od té doby jsem byl na všech koncertech v ČR a na jejich hudbu (včetně sólovek Pera) nedám dopustit. Je legrační, že řadu lidí z koncertu znám podle vidění a vídávám je tam opakovaně s odstupem několika let při koncertě dalším.

Zatímco v 90. letech kritici Roxette kritizovali, že je to hudba "jen pro děti", dnes jsou ty děti dospělí, mají rodiny, svoje děti atd. Před pódiem byli vidět i čipernější padesátníci. Setkal jsem se nově i s kritikou, že nemají mladé posluchače...
Všichni neobjektivní kritici jsou u rozumných lidí k smíchu a přispívají notně k tomu, že spousta lidí rozpozná, že kecají a chtějí to pak vše vidět na vlastní oči :) Důkaz vyprodaná 02 Aréna! Tolik lidí v Praze na jeden koncert Roxette nikdy nepřišlo. Jinak třeba ten Honza Vedral na IDNES.cz má za svou neobjektivní recenzi dnes navěky z ostudy kabát a koncertu vůbec neporozuměl. Marie s Perem to dělají vše už jen pro publikum (včetně Vedrala) protože je to baví a mají radost z toho, že máme radost my, fanoušci.

Jinak souhlasím se vším, co tady např. RoxFox ale i další pěkně popsali. Ano, Roxette mají naprosto speciální, věrné fanoušky, pro mnohé z nich se stalo setkání s Roxette a dalšími lidmi i tak trochu osudové. Mimochodem před pódiem jsem si povídal s asi 25ti letou holčinou, která přicestovala kvůli Roxette až z Pákistánu (o tom by měli kritici psát!). Jasně přední řady jsou vždy dost mezinárodní - obzvláště bratrů a sester Slováků bylo nemálo :-) Jinak to děvče z Pákistánu bylo v Evropě i dva dny předtím v Budapešti a tolik lidí jako v Praze tam prý zdaleka nebylo, jak ale koncert hodnotila ve srovnání s Prahou už nevím, nestačil jsem se na to pak zeptat. Tak asi tak :-) Honza B.
26.05.2015 19:21
 
Asi těžko říct, no:(. Na YT je právě video k SMT z Prahy ze čtvrtka a fakt mi přišlo, že to bylo hodně, hodně plytký a nic moc se nedělo. A tuším, že trochu podobná situace byla i u Crush On You, ale nevím, nakolik tam ta pomlka byla udělaná schválně od Rox nebo jestli to taky měl být pokyn ke spolupráci publika. Nahoře na tribunách, aspoň teda v našem sektoru, při SMT nezpíval fakt téměř nikdo, IMHBL už byla o dost lepší. Třeba se mýlím, ale takový byl opravdu můj dojem. Pro mé uši vypadá zpívající hala naprosto jinak...
26.05.2015 17:23
 
K tomu SMT jsem se chtěl právě zeptat, jak to teda vlastně bylo? Fakt zpíval jen kotel? Jsem doufal, že aspoň celý spodek haly :( Před 4 rokama jsem byl dole zhruba v půli cesty od podia (tedy nikoliv v kotli) a tehdy všichni kolem mě zpívali. A teď jenom kotel? Tak to je hodně divný, nevím, jestli publikum bylo tak zaražený z té židle, nebo co.. Ještě že IMHBL šlo slyšet i v horních sektorech
26.05.2015 15:03
 
Děkuju:). Ano, souhlasím, česká mentalita je občas opravdu nepochopitelná, troufám si tvrdit, že mám určitá srovnání, ale to sem nepatří... každopádně mě to hlavně za Marie dost mrzí, protože když si vezmu, jaký ovace byly např. v Budapešti nebo v Rumunsku, kde lidi ještě museli kvůli nepřízni počasí čekat a kde to vypadalo, že Roxette díky tomu nebudou moct vystupovat... fantastická atmosféra, parádní podpora právě pro Marie, která, aspoň se mi tak zdálo, zpívala mnohem přesvědčivěji, než u nás v Praze. Bohužel. Myslím, že to na ní taky hodně působí. Pořád vidím Pera, jak při Spending My Time běhá po jevišti, mává rukama, zkouší dirigovat publikum a namísto ovací a zpěvu mu odpovídá jen šum, občasný zatleskání a téměř zamlklá hala, kotel pod pódiem tolik nepočítám, tam to asi bylo opravdu jinačí, než tam nahoře:(. Možná že právě tam sedělo taky to větší množství těch, kteří litovali "vyhozených" peněz za vstupenku...:((. A co se týče všech tě negativních recenzí, no, ještě, že Marie neumí česky, bylo by jí z toho tím víc smutno. Jo, jo, někteří mají radši show plnou efektů a radši si poslechnou playback, než originál. Protože si dost lidí hraje na dokonalý a škatulkuje, kam se dá...
Omlouvám se, že se tady tak rozčiluju, ale mám Rox a zvlášť Marie moc ráda a tenhle přístup mi prostě vadí. I z toho důvodu, že jsem sama postížená a musím s tím prostě žít a jít dál. Marie je můj velký vzor a od čtvrtka ještě o to víc... Ať je tu s námi všemi ještě hodně, hodně dlouho, šťastná, spokojená a bere i nadále život s úsměvem a humorem:). A k jejím sobotním narozeninám se vlastně nedá popřát ani nic moc jiného, že...:).
Have a nice day everyone, jsem ráda, že v ČR existuje tak skvělá komunita Roxette fanoušků!!!:)
RoxFox
Anonym (---.humlnet.cz)
26.05.2015 13:14
 
Andreo pode mnou, napsala jsi to SUPER.Marie je velmi silná osobnost a ostřílená zpěvačka procestovalá světem s rozdílnými kulturami a mentalitou.Česká mentalita je občas nepochopitelná, ale věř, že ji určitě těch pár přiblblíků co se zvedali a odcházeli nerozhodilo. Věřím, že si to užívala společně s námi.Emoce k tomuto všemu patří.
26.05.2015 11:45
 
Marie je bojovnice a Per sympaťák. Když se tohle dá dohromady, vznikne duo, které plní haly, láme srdce, bourá hitparády, má drive a jede pokaždé na plný plyn. Co si od takového dua přát vlastně víc?:). Marie nám všem názorně ukázala a dokázala, že na to prostě pořád ještě má, že jí to baví, že je tu s náma všema moc ráda a hlavně, že přijela zazpívat právě pro nás všechny. Jinak by na turné přece vůbec nešla:). Co komu vlastně vadilo? Marie zpívala, komunikovala s publikem, s kapelou, s Perem, usmívala se... Kde kdo vidí jakou nedůstojnost? Naopak. Seděla uprostřed jeviště důstojně a hrdě jako nějaká královna, rozhodně nepůsobila jak kdovíjaká uťápnutá chuděra, co se utápí v depresích a bolestech. Dala do toho všechno, co mohla, co zvládla a co uměla:). Emoce k vystoupení rozhodně patřily a patří, ano, ronila jsem slzy a přiznám se, že mě pohled na Marie zprvu vylekal, nemyslela jsem si, že je na tom zdravotně až takhle špatně... ale o to víc jsem jí pak fandila a tak strašně moc mě štvalo, jaká chladná a skoro až unuděná atmosféra vládla nahoře na tribunách, kde někteří dokonce v průběhu koncertu odcházeli nebo se bavili mezi sebou jakoby nic... a propadák při Spending My Time, kdy zpíval víceméně jen kotel pod jevištěm a vzadu se k tomu nikdo neměl, mě málem rozbrečel hlasitě. Ano, v tu chvíli mi bylo Marie upřímně líto, že to musí vidět a slyšet, jak dobrá půlka haly mlčí a jen civí, protože nejspíš neví, co se děje:(. TOHLE bylo smutný. Ne fakt, že má Marie podlomený zdraví a kvůli tomu neskáče a neběhá po jevišti jako dřív... A ještě ke zvuku. jak už jsem psala, seděli jsme s manželem až vzadu na tribunách. Oba jsme zrakově postížení, tudíž se často musíme spoléhat jen na sluch. Mě přece jen trochu pomáhal dalekohled, manželovi coby nevidomému už jenom uši. A vůbec si na zvuk nestěžoval, naopak, bylo to mnohem lepší než před čtyřmi lety, nedalo se to ani náhodou srovnat! Souhlasím, slyšeli jsme krásně a já jsem ještě stíhala v průběhu show popisovat co se cca. na jevišti děje, aby z toho moje drahá polovička taky něco měla...
Sečteno a podtrženo - bylo to super, super a ještě jednou super. Upřímná, komornější show bez zbytečných efektů a blbinek kolem, show bez playbacku a přetvářky, show, která vzbudila emoce, pobavila i rozplakala. Palec nahoru pro Pera, sympatickému a empatickému sluníčko, tahounovi celé kapely. A klobouk dolů před Marie za odvahu, sílu a velké srdce vůči nám fanouškům!
Jsem šťastná, že jsem si čtvrteční joyride mohla užít takhle naplno a se vším všudy, co k ní patřilo! Doufejme, že za další čtyři roky se s Pellem a Maj tady v Praze zase sejdeme a že podají stejně tak báječný výkon:).
Have a nice day vám všem tady,
RoxFox:)
Anonym (94.242.91.---)
26.05.2015 10:10
 
Písně Roxette mě moc v životě pomohly, pokud teď můžu pomoci já, už jen tím, že podpořím Marii potleskem na koncertě, tak jsem šťastný a hrdý, že to můžu udělat. Per je génius, vše skládá sám a táhne celou kapelu, moc si ho vážím a po lidské stránce ho taky obdivuji, sám se vyjádřil, že Roxette jsou on a Marie a nikdy to nebude jinak.
Jsem moc rád, že jsem je mohl po páté vidět a těším se na šestý koncert v Ostravě. Jsem moc rád, že jsem měl tu čest vidět své idoly naživo, s Perem mám i fotku (den po Lucerně před orlojem) Nikdo stav Marie nezakrývá, je toho plný net, nechápu proto lidi, co řeší, že Marie sedí, je to zpěvačka, ne baletka, tam by to byl průser, ale to je jedno, vyprodaná O2 mluví za vše...
25.05.2015 22:37
 
Je spousta rovin, z jakých lze to vše okolo vnímat. Roxette před 5 lety ve mně opět vzbudili nostalgickou atmosféru, doby,kdy jsem je v letech 90 - 95 totálně žral a neměl jsem žádnou jinou kapelu. Bohužel se mi tím tak přeposlouchali, že jsem si od nich dal dlouhatánskou pauzu. To že jsou kvalita dokázalo to, že jsem se k nim dokázal opět vrátit a oni mě odměnili v roce 2011 parádním koncertem v Ostravě, který byl fantastický. Jelikož je Per Gessl můj velký idol, tak sleduji i jeho sólo dráhu a Gyllene Tider a je to prostě frontman, který když někam vyjede, tak to v hodnocení v recenzích nemůže jít pod 80% a pokud ano, tak to asi písalci nepochopili, co se vlastně dělo.

Teď ke koncertu a různým písálkům. Každý, kdo se o Roxette alespoň trochu zajímá ví, co potkalo Marii a že to nebylo bez následků. To ovšem neznamená, že ty koncerty jsou nějaké chyritativní na podporu nemocné zpěvačky, protože podle mě celá kapela odvádí výborný výkon a Per Gessle je po všech stránkách mega frontman, který to táhne a to excelentně. Roxette jsou ovšem i vokály Marie, spoustu (ne li většinu) písní zpívá jen ona nebo většinou ona, bez ní by to nebyli Roxette. Tady musí být posluchač shovívavý, protože nemoc se neobešla bez následků, fyzicky je Marie na tom špatně. ale hlasově tam je pořád drive a ani náhodou nelze hovořit o poslechu ze soucitu. To, že poplete občas text, ok, stane se a to i zdravým zpěvákům. To, že live zpívá jinak než na studiovce, no, a kdy jinak nezpívala, její live projev byl oproti uhlazené studiové práce velmi odlišný vždy. To že Roxette budí dvojí emoce - radost a smutek dohromady je faktem. Kdysi to bylo jen o tom radostí a veselí, teď je v tom i ten smutek a s člověkem chtě nechtě zacloumají emoce. Pak se může stát, že to někteří neunesou a se slzami na krajíčku řeknou po koncertě, že takhle je zažít nechtěli. Asi se to dá pochopit. Ale aby někdo plival jedy, psal kritiky na základě absolutní nevědomosti či bezcitnosti a popisoval to jako nepovedenou show se sedící zpěvačkou, to ať jdou novináři někam. Ta jako spoustě z nás skupina přináší hudbu, která nám v lecčems na tomto světě pomáhá, tak Marie má právo na to, aby jí rovněž pomáhala hudba vlastní skupiny. Koncerty Roxette jsou i navzdory okolnostem stále zážitek a vyprodané haly jsou toho důkazem. Ne každý má v O2 areně vyprodáno! Roxette mají.
25.05.2015 22:13
 
Nevím proč ,,pan kritik,, leze na koncerty, které ho snad vlastně ani nezajímají. Omlouvá ho snad jen to, že dělá svoji práci, i když po přečtení toho ,,drsnýho výlevu,, jsem to nemohla vstřebat. Jak se může navážet do tak silnýho člověka jako je Marie, neví čím vším si musela projít... Jen praví fanoušci této skvělé skupiny ale vědí svý - viz. příspěvky níže, chtějí slyšet staré i nové hity, protože hity jsou to prostě všechny a právě Roxette patří velký dík za vše, co dokázali!!! Bylo mi ctí být na jejich koncertech.
Anonym (---.iol.cz)
25.05.2015 15:53
 
Děkuji moc moc moc Marii, Perovi, že zase přijeli a potěšili nás svojí přítomností, zpěvem, zábavou ... mně se opět splnil životní sen a moc jsem si to užila ... a ty slzičky dojetí byly už před 4 lety, protože jsem tomu nevěřila, že po tom všem ještě nějaký koncert vůbec bude ... a teď po nemoci máme 3 za sebou a 1 ještě před námi ....
Média (Blesk apod.) komentovat nehodlám, jen dokazují jaká jsou ... jen krátce pro pana Vedrala - nikdo nikoho nenutil vstupenku kupovat, to, že je Marie nemocná víme všichni a rovněž víme, že jsme v roce 2015 ....
See you all in Ostrava !!! a věřím, že si to opět všichni užijeme, bo Ostravaci mají lepší halu a umí udělat lepší atmosféru :-D :-D :-D
(ale přijeďte všichni, ať je nás víc, jen toho Vedrala si tam v Praze nechte ....)
Anonym (94.242.91.---)
25.05.2015 13:56
 
Stejně je škoda, že když už si media všimnou, že nějaký Roxette existuje, tak je zajímá nejvíc zdravotní stav a vzhled Marie...
Pan Vedral by nevyprodal ani telefonní budku.
Nikdo nemládne a u Roxette by byla trochu úcta na místě, něco dokázali, na rozdíl od jiných....
Já jsem si to užil víc, než před čtyřmi lety a těším se na Ostravu.
Anonym (---.netdatacomm.cz)
25.05.2015 13:10
 
Byla jsem před čtyřmi roky na koncertě v Ostravě a byla to naprostá bomba! Splnil se mi můj sen, protože Roxette je moje srdeční záležitost a dnes už i skoro ztracené mládí! Do O2 Areny ve čtvrtek jsem se těšila, skoro už jsem myslela, že ani nepřijdou, pořád se nic nedělo. Až pak jsem viděla Marii v jakém je stavu a pochopila jsem!Smekám před ní, že to zvládla, odzpívala, ustála! Že neskákala tak jako zamlada, ano, ale táhne jí na šedesát a po její těžké nemoci se ani není čemu divit!! Já jsem si koncert užila, zahráli všechny své pecky, na které jsem čekala a O2 Arenu také dostali do varu. Ostrava pro mě pořád zůstane TOP, ale jsem šťastná, že jsem tady mohla být - třeba už to bylo naposledy, kdoví!? A k slzičce dojetí jsem také neměla daleko!!!
Anonym (---.topnet.cz)
24.05.2015 08:55
 
No koncert bych nenazýval úžasným nebo skvělým. K tomu, na kterém jsem byl i před 4 léty, měl bohužel daleko. Což souvisí se zdravotním stavem Marie. Marie se ztrácela v textech i intonačně. I celková atmosféra měla hodně daleko k té v 2011, kdy to v hale doslova vřelo. Teď bylo publikum takové svázané. Ono i zpívat nebylo tak úplně jednoduché, protože se nedalo odhadnout, jak to tam Marie zazpívá. Nicméně, kdo se trochu o Roxette zajímá, tak ví, že se zdravotní stav Marie zhoršuje a od koncertu v Taunasu v listopadu loňského roku, už prakticky zpívá jen v sedě. Přesto jsme na ně šli a hala téměř prakticky vyprodána a věřím, že i další koncerty budou mít slušně naplněné, protože fanoušci se radami Vedralů a spol řídit nebudou.....

Asi všichni tušíme, že toto turné je jejich poslední..... Těch 30 let uběhlo rychle :-(

Martin99
Anonym (194.228.13.---)
24.05.2015 08:26
 
Kritici jsou od toho, aby kritizovali.Nevím, co je pan Vedral, ale za kritika ho nepovažuji a odmítám jeho "úhel pohledu" ani se jím necítím být nijak pohoršen, protože na Roxette pokud vím přijelo okolo patnácti tisíc lidí, mezi kterými nebyli jen skalní fanoušci a to svědčí o jejich úspěchu. Lidé mají Roxette rádi i po letech a i po tom, co se stalo Marii.Problémy, které Vedral popisuje jsou obecné. Každá kapela má při koncertování problémy.
Před skupinou, která něco dokázala a dělá jí radost koncertovat a předávat tu radost takovým masám posluchačů by měl Vedral smeknout klobouk a měl by si svá "hodnocení" raděj nechat pro hvězdy typu Terezy Kerndlové, Marty Jandové, Noida a dalších.Kteří naší zemi reprezantovali na mezinárodních soutěžích a dnes po nich neštěkne ani háravá fena, natož aby na jejich koncert přišlo patnáct tisíc lidí třeba v Sydney.Roxette jsou jedineční a svoji.Díky za ně a za to, že díky jim jsou naše životy pestřejší.Za sebe můžu napsat, že jsem také odcházel v slzách...
Anonym (---.upcbroadband.cz)
24.05.2015 00:50
 
Koncert byl úžasný, odcházel jsem v slzách a těším se na ten ostravský.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
23.05.2015 23:20
 
Wicf, mluvíte mi z duše. Děkuji Vám. A udělaly mi radost i ostatní komentáře. Koncert byl skvělý. Roxette mám ráda a nikdy mě nezklamali. MarieD
23.05.2015 19:02
 
Jedinecny koncert s uzasnou atmosferou. A taky se spoustou nostalgie a smutku... proste starneme a stejne tak i nase idoly. Jako bych videl vcera Marii energeticky behat po podiu v kabatu. To se ale psal rok 2001. A priznam se, ze konfrontace s realitou a vzpominky me uplne na koncertu vehnaly slzy do oci... Kazdopadne hity od Roxette jsou nesmrtelne a vsichni jsme si to zase jednou prozili... Za to obrovske diky!
23.05.2015 18:23
 
Také se přidávám s komentářem a nesouhlasím s recenzí pana Vedrala a už vůbec nechápu, proč takový blábol sdílela live nations na fB stránkách Roxette. Koncert se mi tak moc líbil, Marií mi bylo fakt líto ...hlavně při příchodu a říkala jsem si, že to je asi naposledy, co tady koncertují. Marie to zvládla skvěle, vzhledem k jejímu zdravotnímu stavu a jak tady píše WICF, pokud by nechtěla, tak to nedělá....myslím, že takový dav lidí ji nabíjí energií a "drží na nohou" i když ty ji asi už moc neposlouchají. Za mě tedy velké díky za skvělý zážitek.
23.05.2015 16:58
 
Co by chteli jako vetsi dukaz, ze to spatne neodzpivala, nez tohle? https://www.youtube.com/watch?v=W1z2A3DRbkQ&feature=share
23.05.2015 16:47
 
Hm, tak není úplně pravda, že až na některé novináře si to všichni užili, protože jsem za poslední dobu narazil i na řadu kritických příspěvků od "obyčejných" diváků :) Je to prosté - mnozí lidé zkrátka mají pocit, že když vidí MF celou dobu na židli, slyší její místy nedokonalý zpěv a vypadávání textu a já nevím co ještě, tak se jedná o NEDŮSTOJNÉ pokračování švédské hudební legendy. Pak je tu ale naštěstí i další skupina lidí, kteří Marii obdivují za to, že v současném stavu je stále schopna se postavit (nebo spíše sednout si) před publikum a odzpívat to, přičemž neopomenou poukázat na to, že navzdory celé řadě menších či větších přešlapů podává MF mnohdy uctyhodný pěvecký výkon.
No vlastně se mi nelíbí, kolik kritiky se na Marii sneslo, protože je tam i kapela, je tam samozřejmě Per a jsou tam stěny s projekcí, které tu před 4 roky nebyly (a stejně je Vedral akorát zkritizoval :D), úžasná Dea (zejména Watercolours in the Rain/Paint)...
Zcela respektuju, pokud se někomu koncert nelíbil. Nemůžu ale souhlasit třeba s takovým názorem, že Vedralova recenze byla objektivní. Objektivnost není v tom, že řeknu, že to bylo špatné, objektivnost je v tom, jak tu kritiku podám. Vedral si dovolil mluvit za celé obecenstvo a tvrdit, že obecenstvo tleskalo ze slušnosti. Ano, mnozí diváci asi ano, ale rozhodně ani zdaleka ne VŠICHNI. Dále tam třeba v jedné větě zkritizoval i kapelu, ale nerozvedl, co vlastně mělo být špatně. Já teda o ničem nevím.
Dále jsem se někde setkal s tvrzením typu "nalejme si čistého vína, bylo to odzpívané špatně". Jak říkám, nikomu neberu názor, že to bylo špatně odzpívané, ale ta věta o nalití si čistého vína mě dovede vytočit, protože autor této věty naznačuje, že s ním musíme všichni souhlasit.
Někdo rovněž říkal, že fanoušci Roxette nejsou schopni unést kritiku. To je nepřípustné zevšeobecňování - mnohé asi vytočil samotný fakt, že Vedral jim dal 40 %, mě ale vytočil fakt, jak to celé bylo podané.
Jo a ještě mě vytáčejí komentáře typu, že Roxette by neměli pokračovat atd atd. Panebože, kdyby Marie nechtěla, tak to nedělá, ona ale chce. A rozhodně u toho netrpí tak, jak mnozí naznačují, vždyť jí to dělá taky radost! Pokud na jejich koncerty pořád chodí lidí a soudě podle komentářů to významnou část publika stále baví, tak proč by měli Roxette přestat? Ten zbytek, který má s Marií problémy, tak ať jednoduše na koncerty nechodí. Je snad už dlouho dobu známo, že má při zpěvu problémy, že se moc nehýbe, že zapomíná texty, a pokud to někdo neví, tak to snad v dnešní internetové době není problém zjistit. Roxette mají plné právo pokračovat a těšit své fanoušky po celém světě. Jejda, vždyť zpátky v r. 2010 švédská média kritizovala, že je Marie jako pohaslá hvězda. A je rok 2015 a pořád koncertují, protože je o ně pořád zájem. V letech 2011/12 uspořádali velké turné (žádná jiná švédská kapela taková nikdy neuspořádala), v těchto dvou letech vydali dvě alba a nyní se vrátili, aby uspořádali další turné a vydali nové album. Neexistuje jediný důkaz, že by se tak dělo Mariině přáním navzdory. Prostě nechápu, proč by měli končit :)
No a ještě k tomu koncertu - mně se moc líbil, a to jsem byl v nejvyšších sektorech, kde ta atmosféra přece jen chybí. Klidně bych šel zas. Měl jsem pocit, že Marie méně volí zpívání falsettem než před 4 roky, možná to je ale jen špatný pocit.
P. S. Sorry za ta dlouhý text, měl jsem toho hodně na srdce :)

© 2001 - 2011 roxette.cz