Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 107911120
Počet novinek: 856

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!

14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.

30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!

22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.

21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).

 

Mikael Bolyos vydává "A Family Affair"

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

22.07.2007 00:24
 
tishek: tak, tak, cistota pul zdravi
Anonym (---.iol.cz)
21.07.2007 21:38
 
Zajímalo by mě, co na En Händig Man říká Rox ve Švédsku, máslo jedno... :-) Kdo tam ste nebo až se vrátíte, mohli byste shrnout svoje zážitky pro ty co tam jaxi nebyly...
19.07.2007 12:54
 
Tak si poslouchám En Händig Man a musím říct, že je to skvělé album, čím víc posloucháte, tím lepší!!!
Jinak klip SDLHA je super, mějte se a užívejte léta, jdu se koupat
18.07.2007 20:15
 
Kde to žije, tam je Mattoni...
13.07.2007 15:37
 
A BTW, Marii to zpívá furt dobře jak vidno...člověk by řekl že už je jednou nohou v hrobě :-))
13.07.2007 15:25
 
jj, souhlas... ted sem zhlédl ten klipík ke The corner.. a je to dobrý, a zajímavý je, jak oba mají na hlavě koleno... to je dvojka :-) i když Maruš za to samo nemůže...že. Jo a tady se určitě najde někdo, kdo ví, jestli nějakou písničku pro Roxette napsala Maruš, myslím text+hudbu, ne jenom hudbu. Diky. Jo a ještě to tishek: co ty na klip She Doesn´t Live Here Anymore?
Anonym (88.103.119.---)
11.07.2007 12:36
 
flipper: naprostý souhlas ;o) petr k.
Anonym (192.101.64.---)
11.07.2007 07:28
 
a vecna skoda, ze v 93 nevysel unplugged jako radova deska... myslim, ze tenkrat jejich management tezce zaspal..
Flipper
10.07.2007 14:35
 
anonym: protože se mi začali líbit až v devadesátých letech
10.07.2007 05:30
 
Video: Mikael Bolyos feat. Marie Fredriksson - The corner of your eye:
http://sreky.sblog.cz/hudba/
Anonym (---.sanet.cz)
09.07.2007 16:41
 
Mike Oldfield - Man In The Rain :-)
Anonym (---.iol.cz)
09.07.2007 14:44
 
4 flipper: soul asylum - the silver lining :)
Anonym (---.sanet.cz)
09.07.2007 13:08
 
tishek:kdyz nemas rad osmdesata leta, tak proc mas rad Roxette?Nic ve zlem:-)
09.07.2007 12:37
 
To anonym12:23: buď v pohodě, to bylo na mě. Nemám rád prostě osmdesátky, toť vše - to je celý umělý, umělá je hudba, umělý jsou účesy, umělý je vše. Ježišmarja, já to nemám rád, ostatní ať si to užívaj, užívejte osmdesátý léta do aleluja, vracejte se k nim, vyzdvihujte si je do nebes, já je stejně nemám rád, cha chá
Anonym (192.168.4.---)
09.07.2007 12:23
 
No nevím, tak mám pocit, že sem tu jedinej, kdo proti Mariině ježku nic nemá... Třeba v klipech WICF nebo Anyone vypadá dobře. Pak se mi taky líbí na WICF singlu a koneckonců ani na HAND albu mi asi nijak nevadí... V období CBB ale tak dobře nevypadala, to měla ještě extrémnější sestřih... No ale ono to tak ňák k tomu albu patřilo :P
Anonym (---.sanet.cz)
09.07.2007 09:41
 
Docela sla Om du bara vill, Hej Mr.Dj, Late,Later On,I Like It Like That....
09.07.2007 07:27
 
Tak to ja muzu Rox i solovky. I kdyz si u obou vybiram. A pak jeste od dalsich cca 200 interpretu :-D Mate nekdo nejaky tip, co se Vam libilo z novych non-rox-alb v r. 2006-7?
Anonym (---.sanet.cz)
08.07.2007 20:55
 
Tak to jsme na tom stejne.Ja mam rad taky jen Roxette.Solovky nemusim.Jedina vec, ktera se mi ale libila ze vsech jejich solovek bylo World According...no Mazarin a Soap s primhourenyma ocima taky.Ale Mariiny solovky nemusim vubec.Mam Marii moc rad, ale v Roxette.Skoda, ze to dopadlo, jak to dopadlo.
08.07.2007 20:18
 
No, popravdě sem ho ještě neslyšel takže nevím.... já jeho tvorbu neovládám, já jenom Roxette.
Anonym (---.sanet.cz)
08.07.2007 20:05
 
...asi tak nejak.Ja jsem teda ten klip opravdu nepochopil.Marie je tam chvili za Marfusu,pak ty deti cerne pleti,pak ty zpivajici kachny,ale je videt,ze jde o trik,ze Marie opravdu neplave ve vodach stockholmskeho pristavu.A nelibi se mi ani klip Opportunity Nox.Akde povazuju Marii za velmi sexy?Treba v FLAF,UDST,YDUM,Salvation,RS,TCOTH a vubec nejvic je LTYH a IMHBL.Ona to "umi" tema rukama tak perfektne, jako nikdo jiny.Jak se ti libi Perovo nove album?
08.07.2007 19:21
 
No tak Stars je taková jednodušší skladba, hlavně co do textu, ale hudba je v pohodě, prostě vyloženě pop. Obecně je poslouchatelná myslím, mě se celkem líbí, ale co nemusím je klip. Sice kachny dobrý, sranda, ale prostě já tam cítím snahu to tím tak nějak odlehčit, aby ta skladba nepůsobila příliš sebejistě a vážně, prostě divnej klip..nemůžu si pomoct. Moc umělý.
Anonym (---.sanet.cz)
08.07.2007 18:51
 
Vubec to tema neni dementni.To podstatne - ze se nam vsem Roxette libi a mame ho radi je snad znat z kazdeho prispevku, i z tech mych anonymnich.Jinak proc tady probirat zemedelstvi zrovna svedske, je spousta jinych, treba brazilske.Nakonec Roxette v Brazilii take vystupovali, tak proc to neprobrat.Ja si teda poustim cele svatky pisnicku Stars a nevim, co je na ni nelibiveho.Me se libi.No mozna ten text tak trochu pokulhava, protoze to ma nadech pohadkoveho pribehu a pritom to s pohadkou nema nic spolecneho, ale melodie je snad dobra,ne?Je to takova hitovka, nebo se mylim?No, doufam, ze me tady nikdo neupali za kacirstvi, jako predevcirem Husa v televizi.
08.07.2007 18:41
 
Jinak sem ale neřešil ničí klátitelnost, jen sem použil ono nevhodné příslovce. Já sem tam totiž reagoval spíš na článek kohosi ohledně květáků a ohozů, a chtěl sem znát ostatních názor, a uznávám, že je to dementní téma...
08.07.2007 18:34
 
:-))) Dobrý, myslíš jako zemědělství ve Švédsku? To asi nic nevím....
Anonym (---.sanet.cz)
08.07.2007 18:07
 
Tak abysme pokracovali v diskuzi,ne?Tak jake nahodime tema ted?Probrali jsme Mariiny ucesy, videoklipy,Abbu a skladbu jejich pisni...Tak co treba neco o zemedelstvi?
Anonym (---.iol.cz)
08.07.2007 17:58
 
V pohodě :-) byl to prostě diskuzní krok vedle... nevermind
Anonym (---.sanet.cz)
08.07.2007 17:11
 
No a kdo zacal resit Mariinu klatitelnost v dobe vydani neposlouchatelneho Mikaelova alba?
08.07.2007 15:31
 
NO, vzhledem k tomu, že nejsem na chlapy, tak asi výraz,jestli je Per klátitelný, nebude to ono výstižné. Ale řek bych že v podstatě vypadá furt stejně akorát čímdál tím starší :-). Tohle je ale tak trochu neplodná diskuze, vzhledem k tomu že: Mikael Bolyos vydává... a řeší se Marie a Per z venku.
Anonym (---.sanet.cz)
08.07.2007 09:08
 
A jaxe vam libi Per?Je klatitelny?Nebo spise vypada jako na pitbullterieri pochoutku?
07.07.2007 19:20
 
To Abysmo: Souhlas s tebou, Na Room Service vypadá klátitelně...prostě dobře na svůj věk. Zato na Have A Nice Day, to je tragédie!! Tak jax to napsal, to vidím taky. Že jí to třeba nikdo tak nějak nenaznačil, že s tím ježkem vypadá jak mezi dva chleby :-)..třeba na Sleeping.. dyt je jí tam teprve 35!! a moje máti vypadá líp ve 43 líp než ona v 35!Tak co to je?. Ale tak stalo se, ted už je to jedno.
07.07.2007 11:06
 
JJ, ten ježek to byl krok vedle. Když to srovnáš s tím jak vypadala v roce 2001 v době Room Service, naprosto fantasticky, hlavně díky delším vlasům. Kdybych neznal detaily a viděl jen fotky, tipl bych si, že Crash! Boom! Bang! bylo až po Room Service a Have A Nice Day až takových pět, sedm let po Room Service.
06.07.2007 20:11
 
Fascinujíci, jak se každýmu líbí od Roxette ale uplně něco jinýho, to by člověk nevěřil. Tady je aspon vidět, že jejich hudba je dělaná tak nějak pro všechny, má oslovit co nejširší masu lidí a každý si najde to svoje a tak to má být. Akorát nechápu jisté jedince viz níže, kteří mají jen svůj úhel pohledu a něčí jiný vkus = špatný vkus. Jinak si neopomenu pozanmenat, že teda Maruš s tím ježkem nějak šlápla vedle, řekl bych že jí přidává roky. Když si ale pustím třeba Silver Blue(Look Sharp Live)- to je kočka!! ale od 93* vypadá tak o 5 let starší. Zajímají mě vaše názory.
05.07.2007 11:54
 
V She Doesn´t si to teda užívaj!!! Já nemám rád klipy z osmdesátek, protože tam vypadaj fakt divně, ty květáky a to oblečení, fuj!!! Ještě jsem opomenul Crash! - to je taky povedenej klip
Anonym (192.101.64.---)
04.07.2007 10:47
 
No a pro ty, kdo uz album syseli, nebylo by nejake prirovnani v jakem je to stylu? Predpokladam, ze bude podobne poslednimu Mariinu albu, kde byl Mikaeluv vliv hodne slyset, ale rada bych slysela nazor nekoho, kdo uz to ma naposlouchano ;-) Flipper
03.07.2007 10:23
 
Zajímavá diskuze... No myslím, že když z éry Joyride znám dobře 8 písní, tak to není tak strašný, ne? :P Konkrétně všech 5 singlů plus DYGE, The Sweet Hello... a Queen Of Rain. Takže mám jistou představu, jak na tom byli. (konkrétně takovou, že to byli pěkní blázni, že nezařadili tak skvělou písničku jako TSHTSG na album).
No teď něco ke klipům. Star je skvělá písnička, ale videoklip mi pije krev, přinde mi fakt trapnej. Nejlepší je asi WICF, má skvělou atmosféru. No a pak mám rád klipy, kde je vidět, že si to vyloženě užívaj, tj. Dressed For Success, Joyride nebo How Do You Do!. She Doesn't... je docela dobrá, ale klip taky vidět nemusím.
28.06.2007 20:05
 
Musím říct, že Hotblooded naživo z pražského koncertu mě naprosto napumpovalo, bomba!!! Ta píseň je výborná - hodně kytarová, rockovější. Takže tímhle vlastně odpovídám Flipperovi - ano, chybí a moc!!! I když hezké sólíčko má Per v Opportunity Nox, jenže je to ho poskromnu...
Anonym (---.sanet.cz)
28.06.2007 13:58
 
Hotblooded jsem teda napoprve dost nemusel a ted je to moje jedna z tech oblibenych, ktea nesmi chybet na zadnem "vypalu" v aute.Stejne jako Knockin On Every Door - na tu dobu dost skvela pisnicka.No a B strana LTYH I Could Never... takova doplnkova skladba, nic moc.Jinak podle Abby fakt "nesablonuji" jen Roxette, ale spousta jinych skupin.V She Doesn´t Live Here Anymore je Marie sexy, to mas recht.I v klipech, kde je v posteli je sexy.Zato Per ve Vulnerable je jako nemecky turista na Chorvatskem pobrezi....ale co clovek, to nazor.
28.06.2007 13:17
 
No a nechybi vam v tech novejsich vecech kytarove sola jako treba v "I could never give you up" nebo "Hotblooded" ? :-)
28.06.2007 09:00
 
přesně tak, úvod, navození atmosféry, (řekněme ještě sloka) refrén, to je standartní popový schéma, kdybys chtěl porovnávat Roxette a Abbu podle této filosofie, tak můžeš porovnávat skoro každý dvě popový, případně poprockový kapely
27.06.2007 22:36
 
Hele, já myslím, že tohle je ale typické převzetí hudby 60. let, to přetrvává dodnes a už žádný jiný pokrok v popu nebude. Myslím, že to není možný.
Nikoliv ABBY, ale je fakt, že některé písničky tak znějí. Občas. Jinak klip Fingertips mám taky strašně rád (a tu unplugged verzi taky!), a Bona Voxe taky, je to frajer:-) Ale kterej klip mám hodně taky rád je She Doesn´t Live Here Anymore - jak hrajou v starý továrně, Marie je tam fakt sexy, to stejný Sleeping In My Car či Run To You. Výbornej klip je Fireworks, páč má hezkej příběh. June Afternoon je zasejc sranda a You Don´t Understand Me na mě působí tklivě, je dobře, že je to natočeno černobíle - putování kejklířů... A moc je jim povedlo The Centre Of The Heart, ale už kecám přespříliš, tak zatím
Anonym (---.sanet.cz)
27.06.2007 20:53
 
Příklad:ABBA - hudební úvod,navození atmosféry, refrén.To se opakuje.Typické příklady:Dance,SOS,Fernando,Knowing Me Knowing You,Chiquitita,Super Trouper,Thank You For The Music,Lay All Your Love On Me a spousta dalších.
Roxette - hudební úvod,navození atmosféry,refrén.To se opakuje.Příklady:Listen To Your Heart,Fading Like A Flower,Spending My Time,The Big L.,How Do You Do,Sleeping In My Car,Looking For Jane,One Wish a spousta dalších.Stejná šablona, podle které je písnička "ušitá".Pokud máš dobré uši, tento postup zaznamenáš.Jinak TWNBTS nemá nic společného s Abbou, protože je to Roxette.Stejná je pouze šablona.Jediná písnička od Abby, která má "odchylku" je The Day Before You Came - ta nemá refrén.Zkus si poslechnout Almost Unreal a hned na to třeba SOS.
Anonym (---.eurotel.cz)
27.06.2007 19:51
 
No tak to bych neřekl, že Things Will Never Be The Same má něco společného s ABBou. ABBA má u většiny skladeb hodně "hlasitou" hudbu. Zrovna u TWNBTS je kromě dobrého textu naprosto fantastická hudba, která je úplně jiná od standardních skladeb ABBY.

Martin99
Anonym (---.sanet.cz)
27.06.2007 18:38
 
Pro tishek:Když jsem poprvé slyšel The Rain,tak si říkám"týý vole, jako Abba"to samé u Come Back a vyloženě "abbácky" zní Things Will Never Be To Same.Některé věci nahrávali a mixovali Roxette ve studiích, kde nahrávala Abba.To samé udělali i Ace Of Base, kteří "převzali" i techniku zpěvu Abby.Třeba písnička Life Is A Flower je typická.Roxette se po Abbě nikdy neopičili, ale co se týče mixování, tak na něm spolupracovali lidi, kteří mixovali pro Abbu.Musel bych to jít hledat, ale všechno, co bylo od Mono Music, nebo Polar Music a myslím, že i Atlantis, to jsou studia, kde nahravala Abba.Navíc Marie je velmi dobrá kamarádka Fridy.Kdyz Frida před lety nahrávala album Djupa andetag, tak oslovila Agnethu(z Abby) aby spolu nazpívaly duet Alla mina bästa ar, ale Agnetha odmítla a tak oslovila Marii a byl z toho hit.Frida je jak fanousek Roxette, tak i GT a Per pro ni kdysi napsal písničku na její první sólové album po rozpadu Abby "Threnody".Jinak co se týče písničky Fingertips, tak je stejně jako písnička Fireworks dost pozapomínaná, přitom to jsou obě dost dobré písničky.Album C!B!B! mělo pracovní název Fireworks.Ve videoklipu Fingertips se "nelíbila" Marie, protože v něm údajně vypadá jako Bono Vox z U2.Ale co člověk, to jiný názor.
27.06.2007 17:16
 
vidiš, na Fingertips jsem zapomněl. tam mám nejradši unplugged verzi. Vůbec, unplugged mělo vyjít už dávno jako řadový album, protože je vynikající.
27.06.2007 15:07
 
jj, je fakt, že se hodně shodujem, čoveče. A dobrej nápad, taky jsem to dlouho neslyšel, tak si to dám do sluchadel. Já mám hrozně rád písničku Fingertips (ještě radši ten sigl s těma živýma bubnama:-)) a taky The Rain a potom Come Back (Before You Leave) - tady je myslím hodně znatelnej vliv ABBY ;-)
27.06.2007 13:49
 
tishek,presne. Poupravim porekadlo: co my dva, to jeden nazor ;o)))
s postupem casu zjistuju, ze mam i Tourism skoro radsi nez CBB. Spousta nenapadnych, ale nadhernych pisnicek,a krome toho jsou skvele hratelny na kytaru. Never is a long time, Heart Shaped Sea, So FAr Away atd atd... asi si to jdu pustit ;o)
27.06.2007 12:42
 
No jo, co člověk to názor:-))) - tahle věta se mi fakt líbí. Tak se už nehádejte, každý má fakt rád něco jiného. A nebuďte hned tak urážliví, někdy se člověk prostě rozohní, já taky. Já si jen stýskám nad tím, že doba C!B!B! je ta tam. Třeba vůbec se mi nelíbí alba Pearls...Look Sharp! či Joyride. Tedy jen některé písničky, ale to je tím, že já nemám v oblibě 80. léta, i když se jima vlastně proslavili. Mně se Roxette líbí od Tourism. Tam to dostalo šťávičku a Crash!Boom!Bang! je nejlepší album, jaký kdy natočili. Je mi fuk, jak je to seřazený v playlistu, já to poslouchám rád, tak jak je to seřazený. Nejlepší písnička je I´m sorry, to je prostě bomba! Já jsem byl zarytej fanoušek, ale bylo to právě těmahle dvěma albama, postupem času nějak chladnu. Asi je to dobou, že Rox cpou do songů počítačový bubny a to mě štve
27.06.2007 11:00
 
tak moment.tady je potřeba uvést některé věci na pravou míru:
anonym (20:07):můžu tě ubezpečit,že žádnou zášť necítím.A nevím o tom, že bych někde hledal problémy.Do nikoho se nenavážím,jen jsem řekl názor.A do oněch míst mě opravdu neposílej,zas tak dobře se neznáme;o)
Wicf: pokud se týká playlistu CBB,je to opravdu o názoru.mě se právě tahle pasáž velmi líbí.Jen jsem se ptal,z jakého důvodu ti to připadá příšerně seřazený. A co se týká těch alb, jen se domnívám,že by se tvůj pohled na ty nová alba a vůbec na celou kapelu změnil, pokud bys znal celou její tvorbu. To je jako kdybych chtěl někoho naučit goniometrické funkce, když neví, co je to pravoúhlý trojúhelník. Btw taky nejsu zarytý fanda,poslouchám leccos. A ještě chci zdůraznit,že jsem neměl v úmyslu se do tebe navážet, akorát zrovna nemám čas na vymýšlení diplomaticky znějícího textu, tak to píšu, jak mě to zrovna napadá.
tishek. Jj, souhlasím s klipem Stars, je luxus, povýšil můj názor na písničku tak o 100%
27.06.2007 10:28
 
Co to je za kecy, že si myslím, že do všeho vidím skvěle? To jako nemůžu soudit RS, HAND a CBB jen proto, že sem neslyšel LS a Joyride, nebo co sakra... No k tomu tracklistu CBB je třeba příšerný Vulnerable - TFGOTM - Place Your Love, takhle seřazený se mi to prostě nelíbí. A nechápu proč Vulnerable má 5 minut, je to strašně natahovaný. Já zas nejsu tak zarytej fanda, abych musel mít hned všechny alba, zajímá mě taky jiná muzika než Roxette...
btw Cooper a Pay The Price sou skvělý
26.06.2007 22:48
 
Ty druhý byly perkuse, ale s těma bubnama je to fakt. Je to doopravdy škoda. A k tomu klipu Stars - vám fakt nepříjde ten klip dobrej? Mně příjde neuvěřitelně vtipnej, například, když tam začnou zpívat ty kachny - to je prostě sranda. Navíc se mi hrozně líbí, jak se Per promění v toho chlapíka, který zdrhá před královnou Marií (na začátku tam vypadá naprosto hrozně, ale pak je to kočka!). A když jsme u toho, jaký máte rádi klipy a proč, napište!
Anonym (---.eurotel.cz)
25.06.2007 22:36
 
Aaaaa dlouho jste se nehádali....

Mě se Stars taky líbí - co se týká klipu, textu i dinamikou skladby. V podání Marie mě ta skladba doslova nabíjí energií. Strašně mi tam ale vadí ty umělé bubny. Roxette je jedna z mála kapel, která mívala na koncertech dva bubeníky a najednou tam Per narve umělé bubny....

Martin99
Anonym (---.sanet.cz)
25.06.2007 20:07
 
Pro Petra K.:Kde se v tobě zase bere ta zášť?Někomu se líbí to a někomu ono, v čem zase hledáš problémy?Co jsou například pro tebe nejúspěšnější alba, to se druhému nemusí líbit.Proč nejsi tolerantní?A proč by měl kdo s Perem vyrůstat?S kým si vyrůstal ty?Tady opravdu nesmí nikdo napsat, co si myslí, protože nedovedete nikdo nic jiného, než se do každého jen navážet.Bežte do prdele!
25.06.2007 20:07
 
Mně se písnička Stars hodně líbí a to vůbec taneční hudbu nemusím. Ovšem líbit se mi začala až po několika letech, na začátku jsem ji považovala za 1 z nejhorších na albu HAND. Klip se mi nelíbí ani trochu. One Wish se mi taky líbí. Myslím, že Marie ji zpívá skvěle a hodně lidem ukázala, že i po takové nemoci by mohla nazpívat ještě řadu hitů. Krom toho písnička bodovala v hitparádách skoro po celém světě. Naopak nesnáším např. Cooper nebo 7Twenty7.
25.06.2007 18:17
 
Já nesnáším STARS, je to naprostý shit, ale klip je GENIÁLNÍ!!! Myslím, že je to jejich nejlepší klip, jaký natočili. Ale co člověk, to názor;-)))
25.06.2007 10:48
 
wicf: na tvem prispevku je skvele videt, ze co clovek, to nazor. Vetsinu tvych nazoru vidim presne obracene;o) Nebudu se v tom pitvat, jen se zeptam, proc si myslis, ze na CBB jsou priserne serazene pisnicky...a taky me zarazi to, jak do vseho skvele vidis, skoro jako bys s Perem vyrustal. A pritom neznas dve nejuspesnejsi alba. Poradne je naposlouchej, pak mozna zmenis na nektere veci nazor.
Anonym (---.sanet.cz)
25.06.2007 06:38
 
Flipper:To ti tak nemusí připadat,protože Roxette je ultrakomerční továrna na hity.Stars bylo něco jako Joyride - ve své době.Dlouho mi trvalo, než jsem si po Look Sharp albu zvykl na písničku Joyride.Ale co nové album, to posun o krok dopředu.Škoda, že One Wish všechen ten posun zase vrátila dozadu.V době Pearls Of Passion by byla možná hitem, ale dnes je to prostě nedodělávka, ikdyž s dobrým nápadem a skvělou melodií.Perovo novinkové album EHM mi taky nepřipadá ničím zajímavé, jako by se čas zastavil kdesi mezi C!B!B! a WATG, jen se trochu promíchaly aranže a ustoupila komerční linka - ale co člověk, to názor.
24.06.2007 21:26
 
Co clovek, to nazor.. :-) Mne se treba Cooper libi, ma netuctovou atmosferu, zato nemuzu vystat Stars - pripada mi jako objednavka na aktualni pozadavky trhu..
Anonym (---.sanet.cz)
24.06.2007 18:27
 
Wicf:Vcelku s tebou souhlasím,One Wish byla udělaná "horkou jehlou" a navíc v době, kdy Marii zrovna do zpěvu nebylo.Nic se nedá svádět na Pera, Per je mozkem Roxette.Něco se mu povede, něco míň.Podle mě HAND až zase takové zklamání nebylo, COY, je dost dobrá písnička, Stars není také špatná,stejně jako Anyone,Salvation,WICF.Co mě na tomto albu děsí víc, jsou věci jako Cooper PTP.Room Service zase já považuji za to nejlepší, co vydali(hned po Look Sharp a Joyride).Na tom celem albu mi vadí pouze Try(Just...), jinak třeba M&T&H byla nazpívána španělsky, škoda že nevyšla třeba někde jako bonus.Fakt je, že co člověk, to jiný názor.Ale rozhodně HAND ani RS nepatří do koše...
24.06.2007 00:22
 
No tak já nechápu proč by hned elktronika měla znamenat shit. Moje zatím nejoblíbenější uptempo skladba od Roxette je 7twenty7, prostě miluju, jak tam jsou zkombinovaný kytary s elektronikou, geniální kombinace, všichni se furt ohánějí tím, že demo je mnohem lepší, ale finální verze mě zkrátka dostala. Opportunity Nox, nebo Make My Head Go Pop to taky podobně kombinují, ale jsou takovej průměr. One Wish měl mít úplně jinou produkci, když oslava dvacátých narozenin, tak to měla bejt kytarovka...
Jinak k tishek: tvý názory jsou zajímavý, ale řek bych že poslední velkej hit byl WICF. Proč to furt svádíš na Pera? Myslím, že na finálním aranžmá se vlkou měrou podílejí ti jeho kámoši, momentálně si nevzpomenu na jméa :-)
Jinak by nebylo špatný, kdyby se Roxette vrátili, ale bojím se Perových slov, že by to muselo být to nejlepší, co zatím natočili, páč o Room Service říkal, že je to zatím jejich nejlepší, ale byla to sračka! O HAND později řek, že to je hudební zklámání nebo něco takovýho, ale tohle album byla trefa do černýho, u kterýho se nevyvedl jen výběr singlů. Kdyby ten se poved, HAND by se možná prodalo skoro jako CBB, ale to je jen můj odhad. Možná na něm taky trochu měli změnit tracklist, skladba kerou bych určitě vyškrtl, je It Will Take A Long Long Time. Taková It Hurts by byla lepší... Jo a videa Stars a Salvation sou příšerná. Čili HAND mělo potenciál, ale nevyužilo jej. RS naproti tomu mělo potenciál skoro nulovej.
CBB je asi lepší než HAND, ale má příšerně seřazený písničky. A mám takovej malej problém s Love Is All. To je tak zatraceně dobrá písnička, ale je normální do takový balady cpát slova shalala? Já nevím, vždycky sem myslel, že tyhle slova patří do uptempo songů, takže mi to tam nesedí, ale třeba se mýlím...
No Joyride a Look Sharp si co nejdřív seženu a něco o nich možná napíšu
06.06.2007 14:03
 
No já nevím, jestli soft sound se dá říct o One Wish, Opportunity Nox nebo o My My Head Go Pop, pro mě je to spíš ten synth sound - proč to ten Per cpe do písniček??? Kytara je základ, tu to potřebuje, ale proč proboha ty neživý bubny? Myslím, že bubny mají Roxette nejhorší...
06.06.2007 07:50
 
LTYH je mimoradne silna, dramaticka balada s perfektni melodii. Podobne silna je uz asi jen Wish I Could Fly. One Wish je novinka a jeste k tomu uptempo synth skladba, takze s tou bych to nesrovnaval, rockove balady proste frci dodnes. Per ted nedavno rekl, ze pokud by Roxette meli jeste nekdy vydat album, muselo by to byt to nejlepsi, co by natocili. Kdyz posloucham ta vanocni dema (prevazne z RS alba), neubranim se pocitu, ze jsou more overproduced nez finalni verze. Mozna proto nam RS pripadalo nejake horsi, chybi tomu ten naboj. Takze to neni tim, ze by Per nemel napady, jenom uz tehdy zacal prosazovat ten jeho soft sound. BTW, ja mam One Wish hodne rad. I kdyz trosku kytarovejsi zvuk by skladbe jenom prospel.
05.06.2007 18:33
 
martine, otázkou je, jestli by smyslem nových písní Roxette mělo být oslovit právě "puberťáky".
mimochodem učím na druhém stupni, a divil by ses, jak neuvěřitelnou sílu mezi děckama mají věci jako Listen To Your Heart. Nesrovnatelně větší než třeba One Wish
04.06.2007 22:44
 
Roxette mám rád proto, protože to tvoří duo Pera, který umí psát dobré skladby a Marie, která má charakteristický (a pro mě příjemný) hlas. Jejich sólové věci mě až tak neberou. Zejména u Marie se přikláním k názorům, že hodně jejich písní (resp. hudby) je dost depresivní.
Bohužel, žádný velký návrat Roxette se už nedá čekat jednak proto, že Marie asi nikdy nebude úplně OK a jednak proto, že původní přívnivci Roxette budou chtít alba typu Joyride nebo Crash!Boom!Bang!, kdežto většinu dnešních puberťáků tento styl moc neosloví.
04.06.2007 22:11
 
Naprostý souhlas s petr k.!!! Roxette nejsou žádní začátečníci a pak se trochu divím Perovi, že řekne, že čekal od combacku Rox víc - co proboha čekal? Že One Wish bude úspěšné? To asi ne. Nejvíc mě na něm štve, jak odsuzuje ostatní, že píšou sračky a přitom pro Roxette píše to samé! Zlaté album Crash! Boom! Bang! Od Have A Nice Day to jde s Roxette z kopce. Já je mám rád, ale ty sólovky prostě umí líp - vždyť se podívejte na hitparády, poslední velký hit byl snad Sleeping In My Car...
Naštěstí vydává sólovky, kde to má šťávu a nápad a to mě baví poslouchat. Mějte se
04.06.2007 14:55
 
Mě už jsou ti anonymové poměrně ukradení, ale jedno je fakt, že nikdy nepoznám, který anonym je který. Mám návrh pro našeho oblíbeného anonyma.Založ si účet pod loginem "anonym", a bude to jasný. Koneckonců, jestli je někdo "anonym" nebo "flipper" je jedno, když neznám ani jednoho (jednu) osobně ;o)
ještě k těm "sračkám".To, že jsem fanoušek Roxette, ještě neznamená, že budu nekriticky vynášet do nebe všechno, co udělají. Ostatní je o názoru, z toho, co jmenuješ, souhlasím jenom u Try. Ty ostatní pro mě symbolizují nejlepší éru Roxette, jsou to takové ty "gesslish songs-straight,simple and funny" a jsou minimálně aranžérsky a zvukově velmi zajímavé. A Cry je super balada, obzvlášť v unplugged verzi. One wish je prostě komerční elektronickej shit. Navíc mizerně zazpívanej. A taky jsem po 20 letech k chybám, které udělají, už mnohem méně tolerantní, než k těm, co dělali v počátcích...
Poslední poznámka-Mariiny sólovky jsou krásné právě tou atmosférou, která z nich čiší. To umí málokterá muzika, takhle mě ovlivnit náladu. Věci jako Den standiga resan, Tid For Tystnad nebo predevsim Mot Okanda Hav, to je nádhera.
04.06.2007 08:04
 
PS: Sorry, ten anonym 04.06.2007 07:36 jsem byla ja, jaksi me to po chvili necinnosti odhlasilo :-(
Anonym (192.101.64.---)
04.06.2007 07:36
 
Tak Roxetteera jsem sice videla akorat na srazu v Hradci, ale zadny komplex jsem nezpozorovala :-) Dokonce jsem si oblibila jeho (obcas krasne skarkasticky) smysl pro humor :-D PS: Snad tim nic nevyvolam, je to jen muj osobni nazor :-D
Anonym (---.eurotel.cz)
02.06.2007 11:09
 
No ty seš teda dobrej fakt. Ty musiš bejt asi dost zakomplexovanej člověk, když se v tom furt vyžíváš.
02.06.2007 07:58
 
Ja jsme dobrej! Mne staci napsat jenom smajlik ":D" a hned podnecuju k hadce. Tyyjo. Btw. stale nikdo neodpovedel Petrovi, jestli se to album da nekde stahnout. Tak nas nenapinejte a nekdo to vybalte, at muzem zhodnotit, co to vlastne je zac ;)
Anonym (---.eurotel.cz)
01.06.2007 20:20
 
Jééé, tady je hezky, sem budu chodit asi často
01.06.2007 15:00
 
Tak me to odlogovalo. No nic. Ted jsem anonym i ja.
Anonym (131.207.242.---)
01.06.2007 14:53
 
Můžeš mi říct, jak nerespektuju tvůj názor větou: "Stačilo by se jen zalogovat, aby odpovídající věděl, jestli se baví s jedním anyonymem, nebo s více."
01.06.2007 13:07
 
Ohledne alb Marie souhlasim. I kdyz Svedsky nerozumim, tak ta hudba na me tak pusobi. Nevim proc. Ta depresivita byla u prvnich alb Marii vysvetlovana tak, ze tenkrat mela takove obdobi v zivote, ale u tech novejsich alb se to me osobne nezda o moc jine. Rozdil je mozna prave v tech textech.
Ono jinac, pokud se nekomu libi Mariina hudba, dost mozna bude mit rad i album jejiho manzela. Pokud je mi znamo, na tech jejich poslednich albech spolupracovali.
Anonym (---.sanet.cz)
01.06.2007 11:35
 
Album má určitě dobré texty(ze života), ale hudba jako taková, aranže a melodičnost mi chybí.Asi je to tím, že stále hledám nějakou "spojitost" s Roxette, která tam je zastoupena pouze Mariiným hlasem v některých písničkách.Mikael má velmi dobré jméno, ale pouze ve Švédsku, kde bude album určitě bestellerem,v ostatních zemích nevím, nevím.Koupí si ho jen unudění fanoušci Roxette očekávající Perovo SOAP II. a trochu zklamaní Heleninym debutem.Přestože mám moc rád Marii,tak k jejím sólovým projektům jsem nikdy nakloněn nebyl,působily na mě trochu depresívně.Mikaelovo album s Mariiným zpěvem na mě také tak trochu působí, ale každému se líbí něco,tak věřím, že si každý na albu najde to své.Já album sice mám,protože "v tom dělám", ale není to můj šálek kávy a tak bych si ho normálně rozhodně nekoupil.Raději si v bazaru koupím nějakou starší raritku od Roxette.Pokud jsem někoho podnítil k hádce a k oponování, tak je mi to líto...A ještě k Perovi.Jeho SOAP ll. bude vydáno v různých verzích.Ve formátu CD a LP.Co bude na CD, nebude na LP a tak nějak i naopak.Soap ll. je rozhodně zajímavější než M.B., ale po jeho přehrání zjistíte, že je to klasický Per, který vlastně už ani nic jiného nabídnout neumí (v dobrém slova smyslu).Neočekávejte zázraky a něco převratného.Pár hitovek to hodí, ale jinak opravdu nic moc.A to mi věřte, že jsem jinak velký optimista!
01.06.2007 10:11
 
Tady je to fakt sada...
01.06.2007 10:07
 
Asi kazdy z nas cte jine diskuze :-)
Ale uznavam, je to o uhlu pohledu. Ja u svych zadne prispevky, ktere by podnecovaly k hadce, nevidim. Ty je zase nevidis u tech svych. OK, nechme to tak a pojdme se bavit k tematu. Ty jsi to album jako jeden z mala slysel, napsal jsi, ze se ti nelibi. Mohl bys to treba trosku vice rozvest, at ostatni vidi, o cem to je? Asi tak bych si ja predstavoval diskuzi pod clankem a ne techto par zbytecnych prispevku.
Anonym (---.sanet.cz)
01.06.2007 07:11
 
Nejvíce záminek k hádkám tu dávají bohužel pánové Roxetter,JDC-com a abysmo.Ti absolutně nerespektují jiné názory, než ty jejich - zaručené.Naštěstí jsou lepší stránky o Roxette.
Anonym (---.upc.cz)
01.06.2007 06:50
 
Nešlo by to udělat, aby i do novinek mohli přispívat jen přihlášení uživatelé? Hádek by určitě ubylo. Petra
31.05.2007 19:12
 
To rodne cislo muzes dat, zbytek uz vime z logu serveru :-D
Anonym (---.sanet.cz)
31.05.2007 19:00
 
Trhněte si, stejně je to tady ničem, jen o přiblblých názorech pár arogantních tupců, co se vydávají za fanoušky Roxette.
31.05.2007 14:18
 
Stačilo by se jen zalogovat, aby odpovídající věděl, jestli se baví s jedním anyonymem, nebo s více.
Anonym (---.sanet.cz)
31.05.2007 13:52
 
Mám ke své adrese při komunikaci s vámi tady připojit i rodné číslo a číslo nohy?Nebo staší jen jméno, příjmení, ulice, číslo popisné, PSČ, město a telefonní kontakty včetně faxu?
31.05.2007 13:34
 
VŠEM ANONYMŮM - trhněte si, odpovídat vám rozhodně nebudu, dokud se nepodepíšete.
Příjde mi akorát zajímavé, že na těch sólovkách moc toho tuctuc není:-)
Anonym (---.sanet.cz)
30.05.2007 22:12
 
petr k.: - proč myslíš, že je One Wish hrozná sračka?Vždyť je to vámi všemi zbožňované Roxette?Myslím, že jsou daleko větší sračky(Cry,Physical Fascination,Small Talk,Try...)Škoda, že nebude tuctuc, mohlo tam být něco o Samantě Fox a Deanu Reedovi.
30.05.2007 15:59
 
jo a lidi, nevíte, kde to nové album stáhnout?
30.05.2007 15:58
 
tishek: to bylo rozumné a navíc pravdivé. Ovšem za sebe vyhlašuju již dopředu bojkot doméně tuctuc.cz ;o)
mimochodem jsem včera slyšel po dlouhé době One Wish a to je fakt hrozná sračka :o(
Anonym (---.sanet.cz)
30.05.2007 15:34
 
tishek:Máš recht, je to tak.Mě se zase nelíbí sólovky, ale Roxette jako takové, prostě spojeni Marie s Perem.Bez Heleny, bez Mikaela, bez Lonely Boys.
30.05.2007 12:12
 
tishek: proc by te mel nekdo mazat? :-)
30.05.2007 12:11
 
OK, nechtěl jsem do tohodle vstupovat, protože třeba zase budu vymazán, ALE - já mám taky radši sólovky Pera a Marie, jsou to osobitější alba, kterým chtějí něco vyjádřit. U Roxette to tak nevidím (opět píšu, že je to jen můj názor!!!), příjde mi, že chtějí spíše uspět na trhu. Samozřejmě že to dělají, protože je to tak baví a mají to rádi, jen ty sólovky mi prostě příjdou kvalitnější, nic víc, nic míň. Doufám, že mě za to neodsoudíte, protože jsme tu stále mezi přáteli, viďte? :-)
Anonym (192.101.64.---)
30.05.2007 07:30
 
No, podle meho pozorovani, nekteri se tady asi chodi hadat ze sportu :-) Jinym se zase nelibi, ze nekteri napisou svuj nazor (ooo hruza, co si to dovolili). Dalsim se zas nelibi, ze se tady pise i o solovych projektech PG a MF (nechapu proc, ale i takovi se najdou). Nekteri radi provokuji a pak netrpelive cekaji, kdo se na jejich prispevek ozve a to jim ke stesti staci. A nekteri si tyto stranky asi spletli se strankami Samanthy Fox :-D
Flipper
Anonym (---.sanet.cz)
30.05.2007 07:26
 
...tak si ji zaregistruj!Nikdy jsem si nemyslel, že mezi "fanoušky" roxette jsou tuctuc dementi.
Anonym (---.iol.cz)
29.05.2007 23:21
 
Panebože, lidi, co se furt hádáte???? Někdo má rád Roxette tuctuc a někdo zase sólovky obou protagonistů, je na tom něco zlého? A taky nechápu, proč by se lidi neměli na téhle stránce vyjadřovat o sólových projektech Marie nebo Pera, vždyť to spolu souvisí, ne? Nebuďte tak prudérní!
29.05.2007 23:09
 
Super! Domena tuctuc.cz je jeste volna! :-D
Anonym (---.sanet.cz)
29.05.2007 22:29
 
Proč se tyto stránky vlastně jmenují Roxette?Když se tu někomu nepozdává One Wish a tuctuc Stars a může se pokakat ze skvělých slov Mikaelova alba?Těšíte se tu na každou sólovku Pera a Marie, protože na nich se ukazuje, že umí skládat.Ale bohužel jeden bez druhého nejsou Roxette tuctuc.Co založit stránky tuctuc.cz?O švédských trajektech a moravském vinobraní?
Anonym (---.iol.cz)
29.05.2007 19:00
 
Přesně, písnička When the Lord is About to Come má supr text!!! Souhlas
Anonym (---.iol.cz)
29.05.2007 18:40
 
Ještě že Švédsko má tak nadané hudebníky. Asi tu málokdo umí anglicky, jinak by nemohl plkat takové hlouposti o ubohosti Mikealova alba. Slova jsou totiž naprosto skvělá!!! A hudba taky, jenže vy zase chcete tuc tuc od Roxette, jako například One Wish a Stars. Těším se na každou sólovku Pera či Marie, protože na nich se ukazuje, že umí skládat.
Anonym (---.sanet.cz)
28.05.2007 21:35
 
Samanta Fox taky zpívala v kalhotech, které má ve svém šatníku Marie Fredriksson!
28.05.2007 18:54
 
Ad posledni anonym: album, kde zpiva Marie ma preci jen nejakou souvislost s Roxette, i kdyz se mu nepodoba. No a treba tam tu podobnost nekdo najde, clovek nikdy nevi :-)
28.05.2007 15:52
 
:D
Anonym (---.sanet.cz)
28.05.2007 13:48
 
...tak když tady ani nikdo Roxette nečeká, tak proč nepíšete třeba o Samantě Fox?
Anonym (192.101.64.---)
28.05.2007 08:45
 
Tak ona ani Mariina solova alba nebyla v "Rox-stylu", takze myslim, ze nikdo ani Roxette neceka; navic kdyz autorem je (predpokladam) Mikael :-)
Flipper
Anonym (---.eurotel.cz)
27.05.2007 23:05
 
Jsem lina se prihlasovat...., vic info o albu jsem nehledala, spis se chci touto cestou zeptat, zda-li se najde jedinec, ktery by se podelil a album by mi poskytl na CD?! Daisy (luciecapkova@yahoo.co.uk). Dikes fikes LC.
27.05.2007 19:55
 
Co ty vis, treba se Hanka Z. snazi :-)
Anonym (---.sanet.cz)
26.05.2007 21:03
 
Ani Hana Zagorová nenapodobuje styl Roxette...Uvědomte si to!
Anonym (---.4ginternet.cz)
26.05.2007 10:29
 
Uvědomte si že Mikael Bolyos se v žádném případě nesnažil napodobovat styl ROXETTE...
Anonym (---.freebone.cz)
25.05.2007 22:18
 
Katastrofa.
Anonym (---.sanet.cz)
25.05.2007 16:37
 
...tak na Mikaelove albu Roxette nehledejme.Bude jen mile slyset Mariin hlas, ktery snad tomuto albu dopomuze k prodejnosti.Me osobne se album nelibi, ale je to jen muj nazor.
25.05.2007 15:02
 
Pro mnohe muze byt mozna prekvapeni uz jen to, ze tam zpiva Marie... Album podle meho nazoru ani nema ambice na to, aby zaujalo siroke masy nebo to, aby se podobalo stylu Roxette (kdyz je autorem nekdo jiny).
Anonym (---.sanet.cz)
25.05.2007 14:20
 
Ahoj vsichni!Dlouho jsme se tady nepohadali,ze?No-album Mikaela mam uz asi dva tydny a nejak nemuzu najit to prekvapeni, o kterem tady pisete.To ze par pisnicek zpiva Marie jeste neznamena, ze album bude trhak.Krome zarytych fanousku Roxette si ho koupi zcela odlisna sorta lidi pro ktereou je i urceno.Necekejte Roxette!A necekejte zazraky, toto album zazrakem tedy aspon podle mych usi neni.Ale o dve tridy vys bude Perovo album!Tam spise cekejte cosi jako Roxette, ikdyz bohuzel bez Marie a pak taky svedsky.Ale pisnicka TomTom, nebo Tomtom - je o Tomovi?:-) Tome,cau - Jirka!

© 2001 - 2011 roxette.cz