Roxette.cz
Extra & Special
Informace
Počet přístupů: 107868094
Počet novinek: 856
Krátké zprávy
25.08.: New rarities videos...
23.06.: New section! Rarities.
07.09.: New videofiles are in download section!
04.04.: www.roxette.se is now after longer time in the new face. This official website is now in Pop Hits theme.
27.03.: What do you want to know? :-)
Uživatel: Anonymní Přihlásit
Diskuze ke článku uzavřena.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
27.06.2011 08:59
jede dneska nekdo na Roxette do Ostravy? Mam 7 volnych mist v aute, jedu z Brna... 774609118
Ďakujem Vám všetkým za podporu i kritiku, konkrétnym ľuďom, ale i anonymom. Jasné, ospravedlňujem sa Abysimovi, zle som ho vtedy pochopil, beriem späť a dnes už môžete vidieť, že opäť som sem prispel, pretože tvorba takého kvalitného webu je dosť ťažká a pracná a ja zase až toľko času nemám-žiaľ, aby som mal svoje stránky= pracujem, preto sem prispievam podľa toho, ako rýchlo idú info o Rox a ako ja stíham. Takže, ak Vám to nebude vadiť, rád budem prispievať radšej sem naďalej. A už tu nepíšme takéto veci, ale aj vyššie sú príspevky, pokračujme tam:)) Roxette is love, love is all!!
Anonym (---.sanet.cz)
05.11.2010 16:22
Ale no tak Roxetteere, neber si to tak osobně, snad bys nechtěl politovat.To, že neumíš "moc lhát" je sice velmi dobře, ale ona se i ta pravda dá kolikrát napsat slušněji, než máš ve zvyku.A ti různí anonymové(mezi které bohužel také patřím) mají někdy pravdu.Stačí si pozorně přečíst jejich příspěvky a zamyslet se nad věcí i z jejich pohledu, každý aspoň trochu inteligentní a empatický člověk to dokáže, tak proč ne i ty?Tom dělá co je v jeho silách, pak mu je také určitě líto, jak všechno dopadne.Ale za zmínku stojí i to, že Tom se tu do nikoho nenaváží, nikým neopovrhuje (ani anonymy) a je schopen akceptovat i jiný názor.A to tobě i když "moc nelžeš" prostě nejde.Jo a každý normální člověk (i anonymové) vědí, že se na ničem, co tady děláte ať už v dobrém, či ve zlém vydělat nedá.Takže si pusť cédéčko, udělej si k němu dobrý čaj a mysli na to, jak si půjdeš koupit po vánocích nové album Roxette...anonym
A co se tyce ostatniho - kdykoliv se sem napise nejaka novinka, objevi se nejaka zaminka, proc se zacit hadat. Hadky nevyvolavam ja.
Priklad: sraz roxettaku na koncerte zlatych voci. Bum, ohromna debata, ze delame reklamu bridilum apod.
Sraz roxette v Blansku. Fiasko, navic ohromna polemika opet na tema 'kdo na tom vsechno chtel vydelat'.
TOM prida tuhle novinku a nejaka blbka se ozve, ze ji v noci vzbudila notifikacni SMS.
Bohuzel, kdo me zna, vi, ze neumim moc lhat a milerad rikam lidem pravdu 'do oci'. To, ze vy k tomu mate pristup 'on rozklada komunitu', za to bohuzel nemuzu a proto sem pisu uz minimalne. Presto, ze sem pisu minimalne a v teto konkretni debate jsem se zucastnil podstatne menekrat nez ruzni anonymove, me na konci nekdo zminuje v souvislosti s kvalitou zdejsich stranek. Ubozak.
Priklad: sraz roxettaku na koncerte zlatych voci. Bum, ohromna debata, ze delame reklamu bridilum apod.
Sraz roxette v Blansku. Fiasko, navic ohromna polemika opet na tema 'kdo na tom vsechno chtel vydelat'.
TOM prida tuhle novinku a nejaka blbka se ozve, ze ji v noci vzbudila notifikacni SMS.
Bohuzel, kdo me zna, vi, ze neumim moc lhat a milerad rikam lidem pravdu 'do oci'. To, ze vy k tomu mate pristup 'on rozklada komunitu', za to bohuzel nemuzu a proto sem pisu uz minimalne. Presto, ze sem pisu minimalne a v teto konkretni debate jsem se zucastnil podstatne menekrat nez ruzni anonymove, me na konci nekdo zminuje v souvislosti s kvalitou zdejsich stranek. Ubozak.
02.11.2010 19:08:
Ze te huba neboli! Ukaz mi, kde jsem se strefoval do Jojka? JEDNO JEDINY SLOVO. Omg.
Ze te huba neboli! Ukaz mi, kde jsem se strefoval do Jojka? JEDNO JEDINY SLOVO. Omg.
Anonym (---.sanet.cz)
03.11.2010 07:45
A ktery anonym Jojka ponouka?Kdyz si zpetne prectes vsechny tu spinu poslednich dni, co se tady nakupila, tak on ten tvuj anonym ma pravdu, ale vase jesitnost vam nedovoli to priznat.A Jojko je jediny, kdo ma na vic, nez se vnucovat tady tomu osazenstvu.Chile, Argentina - to bude snura,to bude, ale ty bys taky potreboval snuru,nebo skrtidlo.
00:39 jse psál já
Anonym (---.pilsfree.net)
03.11.2010 00:39
Jestli jsem tady někdy napsal vulgární výraz formátu Anonymova výraziva, tak ho tu nevygooglujete, protože tomu tak není. Jojko je frajer proto jak se snaží informovat, abysmo má precizní stránky, i sem píše normálně kultivovaným projevem, Roxetteer bere vše s nadhledem. Jojko, ty vydrž, držíš to tady nad hladinou a abysma jsi asi šparně pochopil, nikdo nechce, aby jsi sem přestal cokoliv psát. To akorát Mr Anonym tě ponouká a baví se. Pojďme už se přesunout jinam, místa a termíny koncertů se začínají množit, to je paráda, ne? Chile, Argentina, to bude šňůra!
Anonym (---.sanet.cz)
02.11.2010 19:08
Zabýváte se tady tím kdo má jakou koncovku ve své mailové adrese, tím kdo jak koho oslovuje, příspěvky tu označujete žlučovými plivanci, přispěvovatele ať už anonymní tu máte za homosexuály a teď jste se tu pustili ještě do Joja, ktrý jediný má aspoň chuť aktualizovat tyhle vylízané stránky.A kdo je vylízal? Kromě Libora 16 abysmo a Roxetter.Ty se Libore 16 nevměšuj do věcí, po kterých ti nic není a neurážej lidi, které neznáš.Mimochodem jakým ty sám jsi přínosem pro tyto stránky?Kromě omluv, že na anonymovi články reaguješ?A ty si z toho Jojo nic nedělej a vykašli se na ně.Zařiď si svoje vlastní.Osobně věřím, že budou velmi dobré.
Anonym (---.sanet.cz)
02.11.2010 13:37
Jojo, vykasli se na ne a udelej si svoje stranky.Ver mi.Ty co ma abysmo za nic nestoji.Tvoje budou nejlepsi,protoze ty jsi FANOUSEK Roxette.Oni jen posbiraji ty sve ůinformace" kdesi na netu a jinak se to tu jen hada a netoleruje se zde jiny nazor, nez jejich.Neres to a kasli na ne.
To je to, co jsem psal:
Co se tyce pridavani novinek...
* abysmo 14.10.2010 14:52 - V době kdy jsem sem ještě přispíval mi admini zveřejnili všechny novinky. Dnes novinky přidává hlavně Jojko, ale nepočítám, že by měl nějakou cenzuru.
Co se tyce me rady Jojkovi...
* abysmo 01.11.2010 22:26 - Nebo domluva s adminy na nejakem reseni v ramci roxette.cz.
Co se tyce pridavani novinek...
* abysmo 14.10.2010 14:52 - V době kdy jsem sem ještě přispíval mi admini zveřejnili všechny novinky. Dnes novinky přidává hlavně Jojko, ale nepočítám, že by měl nějakou cenzuru.
Co se tyce me rady Jojkovi...
* abysmo 01.11.2010 22:26 - Nebo domluva s adminy na nejakem reseni v ramci roxette.cz.
jojko & abysmo: myslim, ze se nikomu z vas nestalo, ze bych mu neuverejnil novinku. Nekdy mi to sice trochu trva, protoze nevisim na netu cele dni a tedy se muze stat (hlavne pres vikend), ze nemusi byt novinka zverejnena okamzite. Delam tak vsak vzdy, kdy mam cas.
Pokud byste meli zajem a soucasny model vam nevyhovoval, je mozne mu nadefinovat pristup tak, aby mohl psat novinky bez nutnosti schvalovani z me (resp. administratorske) strany. Funguje to takto uz od toho roku 2001.
Uznate ale jiste, ze system schvalovani je potrebny a tento model, co jsem popsal vyse muze byt urcen jen tem, u kterych si muzu byt vicemene jisty obsahem, ktery budou zverejnovat.
Pokud byste meli zajem a soucasny model vam nevyhovoval, je mozne mu nadefinovat pristup tak, aby mohl psat novinky bez nutnosti schvalovani z me (resp. administratorske) strany. Funguje to takto uz od toho roku 2001.
Uznate ale jiste, ze system schvalovani je potrebny a tento model, co jsem popsal vyse muze byt urcen jen tem, u kterych si muzu byt vicemene jisty obsahem, ktery budou zverejnovat.
Jojko, stěžoval sis, že tě nebaví sem psát, protože ti admini nepřidávají tvé novinky in-time. Já jsem to okomentoval tím, že jsem měl kdysi stejný problém, proto jsem založil svoje stránky. Toť vše. Tyto stránky nejsou moje, tudíž ti ve tvém problému nepomohu. Pokud vím, diskuse na roxette.cz je otevřená, proto sem občas napíšu nějaký koment. Mám tu uživatelský účet od roku 2001, proč bych tu nemohl 'co robit'?
abysmo, a čo vlastne Ty tu robíš? Veď Ty sa venuj svojmu webu. Či aj táto stránka je Tvoja?
Ahojte, takže, ak som to správne pochopil, tak Vy už nechcete, aby som sem prispieval článkami? A čo sa mám dohodnúť s adminami? Na akom riešení? A potom, prečo sa stránka nazýva czech & slovak roxette site?Tak to opravte a nechajte len názov CZECH ROX SITE!
Anonym (---.sanet.cz)
02.11.2010 06:57
Jojko,zaloz si svoje vlastni stranky.Budou daleko lepsi,nez to abysmovske blato.Vzdycky jsi mel o Roxette vazny zajem a dost o nich vis, tak proc spolupracovat s lidmi, kterym je to putna a kteri jsou lhostejni ke tve vstricnosti na jejich strankach poskytovat castejsi aktualizaci, nez dokazou oni.Misto toho, aby aktualizovali, tak se tu jen hadaji a k cemu to vede?K nicemu.Vykasli se na ne.A on ti jeste napise "je to jedna z moznosti" aspon vidis, co je to za cloveka.Ze se s nimi vubec zahazujes...
To je na tobe. Je to jedna z moznosti. Nebo domluva s adminy na nejakem reseni v ramci roxette.cz.
Ahoj, tak to znamená, že si mám radšej založiť vlastnú web stránku Roxette?
Anonym (---.sanet.cz)
01.11.2010 19:58
abysmo pise same elaboraty, vychazeji z jeho jesitne potreby neustale se s nekym hadat a vnucovat mu svuj nazor, protoze jiny nazor,nez svuj abysmo nebere.
Jojko, chapu. To byl taky duvod, proc pred 6 roky vznikl Roxroom - byt sam sobe adminem. ;)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
01.11.2010 14:12
jojko: no ale na druhou stranu tu abysmo napsal nejdelší elaborát a jeho informace byly rozhodně užitečné, takže já bych ho zatím nezatracoval..:-D
abysmo prepáč, ale snažím sa prispievať v čo najrýchlejšom čase do webu, aby všetko bolo presné a objektívne, ale vidím, že zbytočne! Tak na čo mám prispievať novými článkami a novinkami, či príspevkami, keď to aj tak nie je na čas uverejnené?!... :(
Dej mi svatek...
Anonym (---.upcbroadband.cz)
29.10.2010 23:11
Roxetteere, sakra snaž se trochu chlape...seš tu služebně jeden z nejstarších a píšeš tak jednoduchý věty na úrovni školáka první třídy :-( pozvedni přec zdejší mizernou úroveň příspěvků ať se to dá číst!
:)) Oni si z toho nic nerobi, to se neboj.
Anonym (213.151.217.---)
29.10.2010 11:54
Hmm, zvláštna a hnusná diskusia!! To v našom slovenskom fan clube Roxette nikdy neexistovala!!! A boli i problémy, ale vždy sa všetko vyjasnilo a bol kľud, ale tu sa riešia veci, nad ktorými normálny človek krúti len hlavou! Admini, nič si z toho nerobte! Všetko tu je dobré!!! Držím Vám palce!
Anonym (---.upcbroadband.cz)
25.10.2010 14:36
Máš uplnou pravdu Libore a já to takovejch let neviděl :-( hned ten den jsem zašel do knihy koupit si hezkou knížku kterou sem si přečetl celou po úžasné večeři v místnim bufetu za pouhých 62 kč :-) cestou domů jsem si vzpomněl i na tvá slova o zahrádce a tak jsem zašel do místního parku který jsem opečovával až do brzkých ranních hodin..navíc co víc, potkal jsem tam a seznámil se s moc sličnou holčinou které na tvojí počest neřeříkám jinak než Liborka..jsem ti vděčný že si mi pomohl změnit muj mrzký život, kdykoliv budeš potřebovat cokoliv, neváhej se na mě obrátit♥ a vy všichni proto pamatujte si že: Štěstí je skutečné, jen když je sdílené..jak řekl objevitel Aljašky, Christopher McCandless, bůh mu žehnej a tobě Libore neméně.
Anonyme, co ty jsi za střevo, za živočicha, to si asi nejenom já můžem ukroutit hlavu :)) Pro tebe je zřejmě každá osoba zmínící cokoliv o Roxette potenciální nepřítel, kterého je třeba okamžitě urazit, protože já (myšleno ty) jsem ten co o nich všechno ví, jejich největší znalec, znám každý detail jejich pohybu, mně se svěřují, stýkám se s jejich nejbližšími, já jsem prostě jednička.
Hlavně mně nepiš nějaké podobné slátaniny na mail. takovou radost, abych je otvíral a četl, natož reagoval, ti neudělám. Na to totiž čekáš, to je zřejmmě tvůj denní chléb a voda : )
Musí přece existovat i jiná náplň života než se bavit otravováním lidí. Zkus se třeba projít do lesa, pozdrav staršího člověka, zajdi k volbám, udělejte si večer dobrou večeři, vytáhni si z knihovny knížku, můžeš si okopávat záhonek na zahrádce .. Život je příliš krátký ho prošvihnout.
Blíží se vydání nového alba, jejda, to tobě začnou hody s příspěvky, ale my máme trpělivosti na rozdávání.
Omlouvám se, že jsem taky udělal výjimku a reagoval :)
Hlavně mně nepiš nějaké podobné slátaniny na mail. takovou radost, abych je otvíral a četl, natož reagoval, ti neudělám. Na to totiž čekáš, to je zřejmmě tvůj denní chléb a voda : )
Musí přece existovat i jiná náplň života než se bavit otravováním lidí. Zkus se třeba projít do lesa, pozdrav staršího člověka, zajdi k volbám, udělejte si večer dobrou večeři, vytáhni si z knihovny knížku, můžeš si okopávat záhonek na zahrádce .. Život je příliš krátký ho prošvihnout.
Blíží se vydání nového alba, jejda, to tobě začnou hody s příspěvky, ale my máme trpělivosti na rozdávání.
Omlouvám se, že jsem taky udělal výjimku a reagoval :)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
14.10.2010 22:28
njn, co bys chtěla od Acemana, kterýmu kolega šeptá v práci bůhví co a on pak nemyslí na nic jinýho než nesestouplá varlata u žen..je chudák celý popletený a nevyzrálý..huh
Anonym (---.humlnet.cz)
14.10.2010 19:06
abysmo: zatim se projevujes jakobys mel mindraky ty.aceman:a ty mi pripadas,jako bys byl buh.me se nahodou anonymovi elaboraty libily,protoze sem vnesly aspon trochu srandy a nadhledu.neco,co vy dva nejste schopni spolknout.Renca
Renco, o jaké pravdě a pravdě koho tu je řeč? Ja z anonymního příspěvku švédskou mailovou adresu nevyčtu, navíc příspěvky nejsou ani podepsané, aby se vědělo, kdo je jejich autorem (pokud už znáš dotyčného mail). Kdo tedy má mail na yahoo.se? A za druhé zkus být trochu konkrétnější, v čem mají pravdu. Většina jejich příspěvků není o faktech, ale o urážkách, případně o nesmyslech. O jaké pravdě se teda bavíme? Pokud vím, novinky zde může psát kdokoli. V době kdy jsem sem ještě přispíval mi admini zveřejnili všechny novinky. Dnes novinky přidává hlavně Jojko, ale nepočítám, že by měl nějakou cenzuru.
A abych ozřejmil ty švédské koncovky. Právě z těch adres mi chodily docela zaímavé maily. V prvním případě to byly zaručené zprávy z jistého zdroje, jehož jediná zpráva se v průběhu zhruba dvou let nepotvrdila jako pravdivá. Když jsem na ty maily přestal reagovat, přišel mi od tohoto člověka pěkně vulgární mail jenž končil vyhrožováním, jak si mě podá (schválně co mi to připomíná). Není to ani týden co mi z další adresy s koncovkou yahoo.se (s naprosto stejným formátem jmenoprijmeni@yahoo.se a se jménem a příjmením bez diakritiky jako předchozí maily informovaného zdroje, což samozřejmě bude čistě náhoda :D) přicházely po tři dny maily, v nichž si opět pisatel léčil mindráky vskutku hlubokomyslnými útoky (s oslovením blbečku, křupane, pejsku, heteraku, etc [ta dvě první bych i pochopil, ale jak zjistil, že jsem hetero a hlavně z jakého hlubšího důvodu to použil v oslovení? :D]) na způsob jakým píšu novinky a asi byl přesvědčen, že jsem zvědavý na jeho názor. To vskutku nejsem, proto jsem tyto ´maily´ ignoroval. Ono Centrum.cz má vcelku obstojný blacklist. Na slušnou, věcnou kritiku nemám problém zareagovat a zamyslet se nad ní, ale různým patologickým individuím odmítám věnovat byť i vteřinu svého času. Jediný důvod proč jsem napsal sem, je ten, že mi rétorika i skladba těchto mailů velmi připomínají příspěvky anonyma/ů tady v diskusi. Jakoby ji psal ten samý člověk. Ale třeba se pletu.... Toť mé vysvětlení předchozího příspěvku, doufám, že už poslední mimo téma článku/ů. Jinak Acemane, posezení před koncertem bylo fajn, ale posezení po něm (i když se společnost rozdělila na skupinky) bylo přece jenom divočejší. Tak snad zase příště. :D
A abych ozřejmil ty švédské koncovky. Právě z těch adres mi chodily docela zaímavé maily. V prvním případě to byly zaručené zprávy z jistého zdroje, jehož jediná zpráva se v průběhu zhruba dvou let nepotvrdila jako pravdivá. Když jsem na ty maily přestal reagovat, přišel mi od tohoto člověka pěkně vulgární mail jenž končil vyhrožováním, jak si mě podá (schválně co mi to připomíná). Není to ani týden co mi z další adresy s koncovkou yahoo.se (s naprosto stejným formátem jmenoprijmeni@yahoo.se a se jménem a příjmením bez diakritiky jako předchozí maily informovaného zdroje, což samozřejmě bude čistě náhoda :D) přicházely po tři dny maily, v nichž si opět pisatel léčil mindráky vskutku hlubokomyslnými útoky (s oslovením blbečku, křupane, pejsku, heteraku, etc [ta dvě první bych i pochopil, ale jak zjistil, že jsem hetero a hlavně z jakého hlubšího důvodu to použil v oslovení? :D]) na způsob jakým píšu novinky a asi byl přesvědčen, že jsem zvědavý na jeho názor. To vskutku nejsem, proto jsem tyto ´maily´ ignoroval. Ono Centrum.cz má vcelku obstojný blacklist. Na slušnou, věcnou kritiku nemám problém zareagovat a zamyslet se nad ní, ale různým patologickým individuím odmítám věnovat byť i vteřinu svého času. Jediný důvod proč jsem napsal sem, je ten, že mi rétorika i skladba těchto mailů velmi připomínají příspěvky anonyma/ů tady v diskusi. Jakoby ji psal ten samý člověk. Ale třeba se pletu.... Toť mé vysvětlení předchozího příspěvku, doufám, že už poslední mimo téma článku/ů. Jinak Acemane, posezení před koncertem bylo fajn, ale posezení po něm (i když se společnost rozdělila na skupinky) bylo přece jenom divočejší. Tak snad zase příště. :D
Jak pises Abysmo, na anonym nema cenu reagovat, nechal jsem se unest, prislo mi lito, ze sem pisi takova nedospela individua, protoze sraz pred koncertem Pera minuly rok me presvedcil, ze jsme skvela parta.
Roxette zdar.
Roxette zdar.
Anonym (---.humlnet.cz)
13.10.2010 17:01
abysmo a acemane, nejhorsi na tom je, ze ten kdo ma koncovku yahoo.se ma pravdu.oba jste naprosto trapni Renca
Anonym (---.sanet.cz)
13.10.2010 07:44
Abysmo a Acemane: JDETE DO PRDELE!Nebo lepe do te zumpy, z ktere jste oba vysli a do ktere patrite.A pokud nepreneses pres srdce, ze ma nekdo ucet na yahoo.se - tak si ho tam taky zaloz, ale to bys opravdu musel byt inteligentnejsi, abys neco takoveho vubec zvladl.Ale i tak si jako spravce site kdesi v Ostrave vedes celkem dobre, kdyz pominu tvoji aroganci a absolutni absenci smyslu pro humor.Heeepciiik!
Dovolím si reagovat. Tak si to vezmeme postupně.
Jaký vlastní názor je tu potlačován? Nepamatuju se, že by někdo někoho hanil nebo byl hysterický za jiný názor na hudbu Roxette, za to že se mu líbí jiný zvuk, styl, etc. Maximálně řekl, že s tím názorem nesouhlasí. Tisíc lidí, tisíc chutí. Mám dost přátel, kteří mají naprosto odlišný názor na jednotlivé etapy tvorby PG & MF a nevidím jediný důvod nějak je za to napadat, zesměšňovat, dělat ze svého názoru etalon na pravdu. Prostě se jim líbí něco trochu jiného. Zcela určitě není můj názor kvalitnější, nebo jinak nadřazen jejich pohledu, je prostě jiný.
Nyní k těm 'srandám'. Jestli někomu přijde vtipný elaborát o tom, že Roxette budou otevírat Kaufland ve Lhotě; OK, pochopím jednu hlášku na dvě věty, ale elaborát o 1753 (slovy sedmnáctistechpadesátitřech) znacích (plných nesmyslů), to už je buď projev posedlosti nebo neskutečného pocitu nudy a zmaru dotyčného nad svým volným časem. Co se týče těch rádoby vtipných vtipů, každý článek má konkrétní téma - proč se tedy někdo diví, že je kritizován za to, že pod článkem o srazu fandů píše nesmysly o Tescu? Ať si založí vlákno s vtipy o Roxette v Tescu na diskusním fóru, tam může předvést svůj vytříbený smysl pro zžíravý sarkasmus a ironii. Jinak má-li dotyčný tak vtipnou vyřídilku a potřebu se za každou cenu projevit, může psát třeba na Lamer.cz, tam jeho vtipy dokonce ocení čtenáři svým hodnocení. Vůbec nepochybuji o tom, že bude vysoké.
Proč jen proč mám pocit, že většinu komentářů pod hlavičkou 'anonym' má na svědomí jedna a ta samá osoba? Podle rétoriky a obsahu každého takového příspěvku to vypadá téměř jako jistota. Nic ve zlém, jen konstatování, ale většina z nich není ničím jiným, než žlučovitými plivanci, pokusy o zesměšnění přispěvatele nad ním za jeho např. nadstandartní zájem o to co se v táboře Roxette děje (jak překvapivé a neočekávané na stránkách věnujících se Roxette), a podobnými 'podivnými' komentáři, což samo o sobě svědčí o tom, že dotyčná osoba je spíše smutný, pravděpodobně také duševně nevyrovnaný člověk s nějakým osobním handicapem, ulevující si spamováním rádoby sarkastických, nicméně ve skutečnosti hloupých komentářů. Čím jsou ostatní kolem hloupější, tím já jsem chytřejší. A ego domněle roste. V zájmu diskuse i v zájmu duševního zdraví dotyčného, je nejlépe na takové výlevy prostě nereagovat. Všem slušným 'anonymům' doporučuji se pod svůj příspěvek alespoň podepsat (když už se nechtějí logovat), už proto, aby jejich názory nebyly škatulkovány s výše zmíněnými. Také proto je toto můj první a zároveň poslední komentář, věnující se 'anonymům' a osobám s emailovým účtem na yahoo.se (nic více nebo méně než vlastní nedobrá zkušenost).
A konečně k tomu nejtrapnějšímu v celém příspěvku a sice výhružkám násilím. Co se týče Acemana, osobně ho neznám, ale jsem pevně přesvědčen o tom, že pokud by se potkal s dotyčným, dostal by na budku právě dotyčný. Právě z těchto nejvíce vyhrožujících a štěkajících lidí se totiž nakonec vyloupnou bezzubí pejsci, kteří si silnými slovy na netu (v rámci své domnělé představy anonymity) léčí svůj pocit méněcennosti. Ono to je totiž něco trochu jiného, než se při tom dívat protivníkovi do očí.
PS: Nedělejme z každé diskuse na českém internetu žumpu.
Jaký vlastní názor je tu potlačován? Nepamatuju se, že by někdo někoho hanil nebo byl hysterický za jiný názor na hudbu Roxette, za to že se mu líbí jiný zvuk, styl, etc. Maximálně řekl, že s tím názorem nesouhlasí. Tisíc lidí, tisíc chutí. Mám dost přátel, kteří mají naprosto odlišný názor na jednotlivé etapy tvorby PG & MF a nevidím jediný důvod nějak je za to napadat, zesměšňovat, dělat ze svého názoru etalon na pravdu. Prostě se jim líbí něco trochu jiného. Zcela určitě není můj názor kvalitnější, nebo jinak nadřazen jejich pohledu, je prostě jiný.
Nyní k těm 'srandám'. Jestli někomu přijde vtipný elaborát o tom, že Roxette budou otevírat Kaufland ve Lhotě; OK, pochopím jednu hlášku na dvě věty, ale elaborát o 1753 (slovy sedmnáctistechpadesátitřech) znacích (plných nesmyslů), to už je buď projev posedlosti nebo neskutečného pocitu nudy a zmaru dotyčného nad svým volným časem. Co se týče těch rádoby vtipných vtipů, každý článek má konkrétní téma - proč se tedy někdo diví, že je kritizován za to, že pod článkem o srazu fandů píše nesmysly o Tescu? Ať si založí vlákno s vtipy o Roxette v Tescu na diskusním fóru, tam může předvést svůj vytříbený smysl pro zžíravý sarkasmus a ironii. Jinak má-li dotyčný tak vtipnou vyřídilku a potřebu se za každou cenu projevit, může psát třeba na Lamer.cz, tam jeho vtipy dokonce ocení čtenáři svým hodnocení. Vůbec nepochybuji o tom, že bude vysoké.
Proč jen proč mám pocit, že většinu komentářů pod hlavičkou 'anonym' má na svědomí jedna a ta samá osoba? Podle rétoriky a obsahu každého takového příspěvku to vypadá téměř jako jistota. Nic ve zlém, jen konstatování, ale většina z nich není ničím jiným, než žlučovitými plivanci, pokusy o zesměšnění přispěvatele nad ním za jeho např. nadstandartní zájem o to co se v táboře Roxette děje (jak překvapivé a neočekávané na stránkách věnujících se Roxette), a podobnými 'podivnými' komentáři, což samo o sobě svědčí o tom, že dotyčná osoba je spíše smutný, pravděpodobně také duševně nevyrovnaný člověk s nějakým osobním handicapem, ulevující si spamováním rádoby sarkastických, nicméně ve skutečnosti hloupých komentářů. Čím jsou ostatní kolem hloupější, tím já jsem chytřejší. A ego domněle roste. V zájmu diskuse i v zájmu duševního zdraví dotyčného, je nejlépe na takové výlevy prostě nereagovat. Všem slušným 'anonymům' doporučuji se pod svůj příspěvek alespoň podepsat (když už se nechtějí logovat), už proto, aby jejich názory nebyly škatulkovány s výše zmíněnými. Také proto je toto můj první a zároveň poslední komentář, věnující se 'anonymům' a osobám s emailovým účtem na yahoo.se (nic více nebo méně než vlastní nedobrá zkušenost).
A konečně k tomu nejtrapnějšímu v celém příspěvku a sice výhružkám násilím. Co se týče Acemana, osobně ho neznám, ale jsem pevně přesvědčen o tom, že pokud by se potkal s dotyčným, dostal by na budku právě dotyčný. Právě z těchto nejvíce vyhrožujících a štěkajících lidí se totiž nakonec vyloupnou bezzubí pejsci, kteří si silnými slovy na netu (v rámci své domnělé představy anonymity) léčí svůj pocit méněcennosti. Ono to je totiž něco trochu jiného, než se při tom dívat protivníkovi do očí.
PS: Nedělejme z každé diskuse na českém internetu žumpu.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
12.10.2010 22:20
možná že už dostal, proto to zkouší aspon tady po netu..ono vůbec se to tu hemží dost zajímavejma případama ale s čim souhlasim naprosto je to že jakmile tu někdo napíše něco ze srandy nebo vlastní názor tak místní histerie nezná mezí..i takej Per když mu prasklá struna u kytary vyrazí oko, tak má víc nadhledu než všichni zde diskutující dohromady :-D
Anonym (---.sanet.cz)
11.10.2010 17:18
Flipper: Ber to tak, že se tu v ty nudě aspoň trochu pobavíte.Aceman se nezmůže na nic jiného než sem psát kdy si Fredriksson, nebo Gessle utřeli nos, což už každý fanda stejně ví.Navíc sem přenáší články odkudsi z jiných a lepších stránek o Roxette, a když si tu někdo udělá srandu, tak je hned jak hysterická baba, která nedostala v posteli své.Nebo navrhni o čem si tu chceš psát?Vždyť o Roxette tu jsou jen samé dohady, domněnky, na sraz nikdo nepřijede, jen se vymlouváte na to, či ono.Každý se tu strašně těší na nové album, jednomu se líbí tohle, druhému zase něco jiného, ale tolerantní tu není nikdo.Hlavně ti, co tyto stránky "aktualizují".Co vyčtou a po svém si přeloží ze švédských serverů a faceboku je pro ně svaté a jiný tady nemá šanci cokoliv napsat, protože je hned ztrapněn aktualizátory.Arogance Acemana nezná mezí, ale až jednou pořádně někde dostane po tlamě, tak pak možná přestane.
Že vás to baví ... nechápu.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
11.10.2010 12:31
no ty volee :-D :-D :-D
Anonym (---.sanet.cz)
11.10.2010 07:56
Acemane, upřímně mě mrzí, co se mezi námi dvěma stalo v Malm1ö,ale to ještě neznamená, že bysme to spolu nemohli zkusit znovu.Sám musíš uznat, že to bylo krásné,každému chlapovi se občas stane ten - jak Ty říkáš - "trapas", že se mu "nepostaví", ale vždyť to šlo i bez toho.Mě docela chybí Tvé vtipné komentáře,Tvé polibky,Tvá hrdost,ješitnost,Tvé soupeření o tom, kdo je lepší...Ale vážně, moc mi chybíš.Myslím, že jsi mi dal hodně lásky, že jsme se navzájem pochopili a o to bylo pak bolestnější, že jsme na sebe ztratili kontakt kvůli tomu klukovi, co Ti tehdy přinesl se snídaní ten lubrikant.Nemusíš mi tady připomínat o mém problému s nesestouplými varlaty,taky tu nepopisuji, jak jsi si s nimi pěkně hrál.A ten kolega, co Ti šeptá, že by mi stačilo najít si ženskou, není to ten, s kým jsem vám dělal ty hambaté fotky?On přece vždycky říkal, že by to s ženskou chtěl vyzkoušet.A teď se tu ještě dočtu, že máš manželku.Takže jsi se opravdu nechal zaregistrovat?No, blahopřeji.Ať jsi se svým partnerem spokojený a on s Tebou.Škoda, že Vám české zákony neumožní adoptovat si děťátko, které bys tak chtěl.Ale tak třeba někdy v budoucnosti i tohle vyjde.Je mi fakt líto, co se mezi námi stalo.Nesejdeme se třeba ještě a nepopovídáme si o tom?Daniel
Drahý anonyme, my všichni tady na stránkách chápeme, že jsi ještě mladý a trpíš syndromem nesestouplých varlátech, tvůj prázdný šourek pak plodí tyto nesmysly, možná jednou by to i vtipné mohlo být, ale ty se neustále opakuješ jako zaseknutá deska, jestli chceš, zaplatíme ti terapii, veř mi, tohle se dá léčit:)
Kolega mi tu šeptá, že by prý stačilo najít si ženskou, ale já nesouhlasím, co bys dělal se ženou bez varlat? (huh:) )
Ostatním hodně zdaru, už se s manželkou těšíme na nějaký ten sraz (pokud možno před koncertem)
Kolega mi tu šeptá, že by prý stačilo najít si ženskou, ale já nesouhlasím, co bys dělal se ženou bez varlat? (huh:) )
Ostatním hodně zdaru, už se s manželkou těšíme na nějaký ten sraz (pokud možno před koncertem)
Anonym (---.sanet.cz)
09.10.2010 10:11
Budeš mít ještě singlů a budeš mít ještě alb!A pokud náhodou Marie selže, tak to Per určitě udělá tak, jako kluci z Ace Of Base, najde si za ní náhradní zpěvačku.Už se byl porozhlížet v Česku a zamlouvala se mu strašně Eva Pilarová a Yvetta Simonová.A co se týče turné, tak jenom v Česku bude několik koncertů, celý měcíc budou hrát v Praze, dva týdny v Brně a v Ostravě, ale kromě toho nachystali i dalších asi padesát koncertů v okresních i menších městech.Náš soused si je objednal na svatbu své dcery do Kamenné Horky, aby mu zazpívali It Must Have Been Love, to víš, jeho dcera si bere šéfa mislivecké organizace, mají velkou stodolu a do té svatby by chtěli vedle vybudovat svépomocí bazén.Per i s Marií a Christofferem na svatbu kývli, přiletí i Julia Roberts.Budou také vystupovat v Tachově, při otevírání nového Tesca, takže si myslím, že nemusíte zoufat, protože si Marušky a Pellého i s ansamblem užijete opravdu hodně.A samozřejmě, že z každého koncertu v Česku vyjde DVD - jak jinak, než s pár bonusy, stejně jako jejich CD.Nové CD vyjde v listopadu, bude to dvoj CD, má na něm být 34 písniček, plus asi dvěstěstránkový booklet.Další dvoj CD pak vyjde v únoru, v květnu a těsně před prázdninami.Takže se tu fakt všichni těšte.Jo a prosím vás tu ještě všechny - nehádejte se tu!Na fanoušky takové skupiny, jako je Roxette se to nehodí a nesluší, jste tu přece všichni inteligentní lidé.A nenadávejte tu nikomu, nejprve se podívejte sami na sebe do zrcadla, pak počítejte do dvaceti a pak si teprve uvědomte, že jste zastydlí puberťáci(samozřejmě, že ne všichni, jsou i vyjímky).Tak ahóóój :-)
Ja chci nove album...nebo zatim alespon singl a Per si jen suse rekne...Mariiny vokaly jsou skvele...v lete to vidim na europe turne + samozrejme Praha, konecne se zase slezeme a dame rec.
:)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
16.09.2010 13:45
u Roxetteera bych možná váhal, má vcelku inteligentní nick
Anonym (---.iol.cz)
16.09.2010 12:06
Jsou tu pořád stejní idioti.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
15.09.2010 16:25
Petruško ty říkáš pořád něco, ale tvé starosti nás opravdu nezajímají
Anonym (---.lysafree.net)
14.09.2010 21:26
Roxetteer: žádný mail mi nepřišel, zřejmě to nebyl můj mail. Nevím proč do mě tady zase někdo rejpe, to byl taky důvod proč jsem odtud před lety odešla. Nikdy a nikde se mi nic podobnýho nestalo, jenom tady pořád někdo klove. /btw: podepisuju se petra, s dalšími Anonymy nemám nic společného/.
Anonym (---.lysafree.net)
14.09.2010 21:23
já neříkám zavděčit, já říkám že druhej den vstávám do práce :( jaký to bylo?? a co nějaké foto? já na to nějak úplně zapomněla, jak říkám, ve všední dny mám jiné starosti :( petra (přihlásit jsem myslela jako přihlásit se sem, ne na sraz).
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.09.2010 11:51
jediná podrobnost co stojí za uvedení je asi ta, že to za uvedení vůbec nestojí..nudaaa
Anonym (---.orange.sk)
12.09.2010 16:09
No a ako bolo na stretnuti?Dajte podrobnosti...A fotky nie su?...
Anonym (---.orange.sk)
12.09.2010 09:26
Ahojte, chcem skludniť Vaše vášne k hádkam...Táto fotka, čo je k článku pridaná je nááááádhernááá!!!Takáto fotka by mohla byť aj na obale nového DVD Roxette live! Super, dík!
Další bude možná 13.10. Čekám na potvrzení termínu.
Anonym: napis mi email a domluvime se na nejakym informacnim kanalu :)
Anonym (---.vol.cz)
10.09.2010 09:05
Nejdou posilat nejake newslettery o akcich, tak aby se o nich clovek nedozvedel az 2 dny po?
Jinak bych urcite sla! Pa a nekdy priste.
Jinak bych urcite sla! Pa a nekdy priste.
Jinak někteří si zde mohli odpustit ty jedovaté komentáře.
No, jakmile se dovím další termín, kdy bude nějaký koncertík v Praze nebo jinde, tak jsem opět napíšu info. Škoda, že včera nedorazilo více lidí, byla to skvělá příležitost se sejít po velmi dlouhé době uprotřed Prahy.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
09.09.2010 13:09
no pro nás spíš bohudík..a o další akci ti rozhodně nic říkat nebudeme, kdo tady má pak číst ty ubrečený kydy
Anonym (---.iol.cz)
09.09.2010 11:29
Doufám, že ještě nějaká akce brzy bude, o tomto srazu jsem se bohužel dozvěděla pozdě.
Anonym (---.iol.cz)
09.09.2010 11:28
Škoda, že jsi to neavizoval dříve.
eh... :D
TOM: simte, uz nikdy nic nepis na internet po pulnoci!!! Co ty vis, co ma tuhle anonym nastaveno za preposilani SMSek. Ho budis!!! Ses necita! :D
Petra: zadal jsem tvuj (snad jsem se trefil) email do okynka pro pripomenuti hesla. Tak se schvalne podivej, jestli to doslo a pak se klidne muzes prihlasit.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
05.09.2010 12:20
jo a mimochodem nevim proč nám to tu oznamuješ 5 minut po půlnoci, když už většina z nás spí :-/
Anonym (---.upcbroadband.cz)
05.09.2010 12:19
njn některejm lidem se nejde zavděčit nikdy..ale neboj, příští sraz je naplánovaný u tebe v práci nebo doma, nehodící se škrtni..
:))) Tam neni moc potreba se hlasit. A presunout to nejde, vzhledme k tomu, ze to je koncert Roxette revivalu.
Anonym (---.lysafree.net)
05.09.2010 00:05
Jinak bych moc ráda dorazila, ale je to v týdnu a když člověk vstává do práce tak to není moc příznivý, není možnost přesunout to na nějaký víkend? petra (přihlásila bych se, ale už neznám údaje...)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
04.09.2010 16:05
:-D :-D
Anonym (---.ufon.cz)
04.09.2010 10:46
Tak to se omlouvám, drobná chybka v systému :-)
Anonym (---.lysafree.net)
04.09.2010 10:04
Ahoj, to je sice skvělá věc, ale nevím proč mi to muselo být oznámeno 4mi smskami v půl třetí ráno :/ petra
© 2001 - 2011 roxette.cz






