Roxette.cz
Extra & Special
Statistik
Anzahl der Eingänge: 107861240
Anzahl der Neuigkeiten: 856
kurze Nachrichten
06.05.: Wissen sie, wer wir sind? :-)
Benutzer: Anonym anmelden
Diskuze ke článku uzavřena.
Nooo... snaha ale byla :-)
Jo, ja taky, nicmene je to tak :)
"I gotta be older than a ruin". Tak to jsem fakt hluchá, jdu to zabalit :-))
S Flipperem (a jeji kamaradkou) jsem pred par dny v cajce potrestal par konvi caje a dve vodni dymky. Nesl jsem ji vstupenky na koncert do Prahy a Ostravy. :)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
03.02.2011 19:38
Album Charm School považuju za špatný vtip. Jde o album průměrných a podprůměrných písniček. Navíc i zvuk na celém albu je hrozný. Po vydařeném albu Room Service jsem očekával víc ... Pavel
Majsi: nevadi, napravime to pred timto koncertem
Flipper: chodi sem jeste tato osoba?, pred casem mi poslala GT turne na dvd, slibil jsem ji drink...
Roxeteer: parada, jsem take pro sraz pred, stejne mam rezervovane sedacky s cislem, tak at se tam polaci treba uslapou.
Flipper: chodi sem jeste tato osoba?, pred casem mi poslala GT turne na dvd, slibil jsem ji drink...
Roxeteer: parada, jsem take pro sraz pred, stejne mam rezervovane sedacky s cislem, tak at se tam polaci treba uslapou.
Anonym (---.sanet.cz)
03.02.2011 19:13
...a předskokanka Lady GaGa v převleku za dojičku z chléva :-)
Anonym (---.iol.cz)
03.02.2011 18:14
Tak taď už jen pořádně vymakat playlist a zvuk songů na koncerty a nahrát z toho super DVD:)
Way out jako kick-off song! doufám v June afternoon live?, samozřejmě rozproudění po pomalejší pasáži zvukově zmáklým DFSuccess, nějaký duet jen s jednou akustikou? Marie za piankem? Rád bych trochu lepší live provedení The Look a Joyride než jak si to hrál k 50'...
Jako mají co nabídnout, takže enjoy the ride...
Way out jako kick-off song! doufám v June afternoon live?, samozřejmě rozproudění po pomalejší pasáži zvukově zmáklým DFSuccess, nějaký duet jen s jednou akustikou? Marie za piankem? Rád bych trochu lepší live provedení The Look a Joyride než jak si to hrál k 50'...
Jako mají co nabídnout, takže enjoy the ride...
Pred ja budu urcite pred halou, ale rozhodne se nehodlam tlacit od obeda nekde ve fronte s Polakama apod... Cili ja pujdu proti proudu a usporadame si sra i PRED koncertem :P Rekneme ve 3 u Ferdinanda jako minule, jedno dve pivka, v pet odchod smer O2 ;)
Aceman: Tak to jsem to nejak popletla :-) Bylo tam pred i po spousta fajn lidi - ale to nevadi, stejne si myslim, ze by to chtelo nejakou akci i ted, hlavne po koncerte, protoze pred budou vsichni pred halou, ze :-)) Kazdopadne jsem rada, ze to tu zije :-)
Majsi, ja byl na sraze jen pred koncertem (sedel jsem tusim prave vedle tebe), po nem jsem bohuzel nasedl do auta a odjel, zadna nocni after party se nekonala, pokud jste nekam sli, ja s vami nebyl...jen aby nedoslo k nejake mylce a nespletli jste si me s jinym acemanem:)
Aceman: Taky si te pamatuju, to byla skvela nocni akce :-) Jen si myslim, ze by byla skoda, neco podobneho nezopakovat po O2 arene, co vy vsichni tady na to? Ja bych to brala vsemi 10 - a v praci mam dovcu od 4.6.-6.6. vcetne :-)) pro jistotu. Fakt uz je to nejaka doba, co jsme se vsichni srazili, tak proc nedat repete?
krabicoidni abysmo :DDD
LOOOOL!
Kdyz ja si z posledniho PCrasher srazu pamatuju akorat tusim Majsi a pak toho rizka, ktery mel na pazi vytetovano Roxette v barvach Joyride:)
Samozrejme malou krabicoidni postavu Abysma a Gessleho za mlada - Roxeteera:))))
Samozrejme malou krabicoidni postavu Abysma a Gessleho za mlada - Roxeteera:))))
Aceman: Tak te s Ivou seznamime podruhy, no :))
Recenze na Rock a pop OK, za kladný hodnocení můžem bejt rádi, ale ty stylistický a pravopisný chyby, to je teda děs běs. (Nemám nic proti chybám, sama píšu jak pako, ale když už píšu profi, tak pořádně, ne???) TMusic se četla líp.
Ty neznas Ivu? :) Jo jo, mame hodne podobne usi, vidim (slysim) to temer stejne. Pekne se to cte. Linkuju i k sobe na RR.
Kdyz to ctu tak mam dojem, ze...za 1. psal to nekdo odsud:), nebo za 2. dotycny vycucl nase recenze, od kazde si vzal trochu a spojil je v celek (temer doslovne interpretuje co je zde na webu)
Zajima me to jen ze zvedavosti, protoze s recenzi souhlasim, je pekne napsana, autor ma cit a Roxette rozumi - ma prehled, skvela prace.
Zajima me to jen ze zvedavosti, protoze s recenzi souhlasim, je pekne napsana, autor ma cit a Roxette rozumi - ma prehled, skvela prace.
Anonym (88.146.221.---)
03.02.2011 12:20
Moc hezky se to čte :-)
recenze na t-music: http://www.t-music.cz/magazin/roxette-v-roce-2011-mile-retro-nejen-to--3593/
Abyste nemuseli hledat, tady je odkaz
http://www.rockandpop.cz/roxette-charm-school
http://www.rockandpop.cz/roxette-charm-school
Anonym (88.146.221.---)
03.02.2011 10:54
Super hodnocení alba na Rock & Pop
Vim jenom o tomhle: http://www.roxettestore.co.uk/acatalog/
I negativni nazor je nazor, neboj anonyme:), ostatni jsme radi, ze vy negativisti jste "takříkajíc" 4procentní:)))))
Otazka do placu, nevite, kdy bude mozno zakoupit nejruznejsi Roxette blbinky? (tricka, klicenky, spodky:) ) Vim, ze na miste v den koncertu, ale tam je pokazde narvano, jestli neni jina moznost, diky.
Otazka do placu, nevite, kdy bude mozno zakoupit nejruznejsi Roxette blbinky? (tricka, klicenky, spodky:) ) Vim, ze na miste v den koncertu, ale tam je pokazde narvano, jestli neni jina moznost, diky.
Anonym (212.4.156.---)
03.02.2011 06:59
A další chytrák.... Napsat svůj názor = řešit?? ....bože...
Anonym (---.sanet.cz)
03.02.2011 06:47
Ja nevim, co resite.Vetsinou jsou vzdycky dve moznosti.Bud ano, ci ne.Nekomu se album libi a nekomu ne.Tady ta diskuze je od toho, aby sem mohl kazdy napsat svuj nazor,ne?Tem, co se libi ho budou chvalit a tem co se nelibi ho halt chvalit nebudou.Gessle je vzpamatovany az az, Fredriksson zpiva super.Od Look Sharp, kdy jsme byli vsichni mladsi(uz to tu nekdo napsal) opravdu uplynulo dost let, aby zadne druhe Look Sharp nevyslo, protoze kapela se meni, pouziva nove moznosti nahravani, jine aranze, jine postupy a snazi se jit s dobou a uvedomit si, ze v padesati skutecne nemuzou hopsat, nebo stat s bicem nad partou kluku v kleci u Big L.
A jak napsal ve sve kritice Anders Nunstedt z Expressenu - Zaposlouchate se, mate pocit,ze jste to uz jednou slyseli,ale pak se vam to zacne libit...
Dalsi kritik Kristens Boreland z Danska napsal, ze album nevyvolava emoce, ze je to proste prumer, ktery nikoho neurazi a ani nikoho nenadchne.Od toho jsou kritici.
A ti, kteri budou stale ryt a ryt :-) , si mohou skocit koupit Evu a Vaska(je to take duo, s nejvetsi prodejem desek v CZ za minuly a predminuly rok) a pak ho zkusit porovnat s Roxette.:-) Jirka P.S I Evicku a Vasika kritizuji...!
A jak napsal ve sve kritice Anders Nunstedt z Expressenu - Zaposlouchate se, mate pocit,ze jste to uz jednou slyseli,ale pak se vam to zacne libit...
Dalsi kritik Kristens Boreland z Danska napsal, ze album nevyvolava emoce, ze je to proste prumer, ktery nikoho neurazi a ani nikoho nenadchne.Od toho jsou kritici.
A ti, kteri budou stale ryt a ryt :-) , si mohou skocit koupit Evu a Vaska(je to take duo, s nejvetsi prodejem desek v CZ za minuly a predminuly rok) a pak ho zkusit porovnat s Roxette.:-) Jirka P.S I Evicku a Vasika kritizuji...!
Anonym (212.4.156.---)
03.02.2011 06:40
ACEMAN nech už těch svých blábolů, pořád moralizuješ a sám nejseš schopen unést jiný názor, než svůj.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 23:30
děkuju ti, za to ti možná přivezu nějaký vajíčko od babičky ;)
Prodlouzeno, moc se nepokecej barvou.
Anketa ovšem neuspokojí diskuzní trolly :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 23:24
technická! já odjíždim 19.6. na dovolenou k babičce do Tachova pomoci jí natřít plot, takže bych rád aby byla prodloužena možnost hlasování o dva dny dýl alespon než zaschne barva a budu moct ojdet..děkuju
Já myslím, že je v pořádku. V anketě aspoň může každý vyjádřit svůj názor bez dalšího napadání a dlouhých výměn názoru.
Reknete si, jaky odpovedi tam chcete. Ja se inspiroval historii anket, kde tyto ankety tvorila spousta mych predchudcu.
Ale no tak :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 23:11
chybí tam možnost: Líbilo by se mi kdyby tuhle anketu nedelal Roxetteer :-P
Anonym (---.rionet.cz)
02.02.2011 23:09
To byl fofr :-)díky! Máš tam víc možností,tak si vyber "anonyme". Petr
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 23:07
A co by to políčko jako vyřešilo? Dejme tomu že by samozřejmě převážily kladný hlasy a co z toho, to by byl argument proti těm co se jim to nelíbí?
Udelal jsem vam teda anketu. Vpravo.
Mě akorát pobavil ten styl typu "chudák dokonalá Marie, von jí to ten pablb Gessle akorát kazí" :-)) Co se komu líbí jeho věc, vkus a chutě se nemaj zpochybňovat
Anonym (---.rionet.cz)
02.02.2011 23:02
Možná,kdyby tu bylo možné umístit nějaké políčko s hlasováním o tom komu se album líbí a komu ne,tak by se ukázalo,co převažuje. Docela by mě to zajímalo. Petr
:))) Anonym napise, ze se je to hrozny, druhej anonym napise, at se jde bodnout, a treti anonym se zacne bezduvodne vozit po nas, prihlasenych. To byla jen mala technicka k tomu 'vzpamatovavani se'. Pokracujte dal, vypada ta debata opravdu skvele :)
Anonym (---.rionet.cz)
02.02.2011 23:00
Neříkám, že někdo nemůže říct o albu, že se mu nelíbí. Ale řeči jako "doufam,že se Per vzpamatuje" mi příjdou trochu nemístná! Myslím, že kdyby bylo album špatné, tak o něj v Americe ani nezavadí(třeba jako v případě HAND a RS)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 22:59
prostě budte všichni pozitivní stejne jako naši milí velevážení přihlášení a neopovažujte se psát že se vám něco nelíbí to se tu totiž nedělá to by ste už jako mohli vědět za tu dobu..vzpamatujte se sakra:-/
Teda Gessle, hanba ti, buď se propříště vzpamatuj a nebo to radši už pověs na hřebík, jo??? :-)) Nechci si tu otvírat hubu, tak si to neberte osobně... ale ještě né tak dávno se lidi modlili, aby se P+M třeba někde veřejně vůbec objevili a teď, když dokonce natočili nový album a jedou na světový turné se bude hnidopišit... no nic. Jináč jsem hlavně přišla dodat, že u nezainteresovaných známých se album líbí (a ne, neříkaj to jenom kvůli mně ;-) )
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 22:54
ne že bych s nim souhlasil
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 22:54
ne že bych s tim kritickym anonymem, ale nevim proč by tu nemohl napsat že se mu to album nelíbí aniž by tu nekdo další nevylítl nervózně jak babka v buse kterou nechcete pustit sednout
Anonym (---.rionet.cz)
02.02.2011 22:34
Je zvláštní číst tyto názory.Když album uteklo na net a všichni jej stáhli, tak pěli samou chválu a nadšení. A najednou? Nejhorší album...??? No nevím, trochu mám pocit, že se to tu mění jak počasí. Nevím, proč pořát něco srovnávat! Možná se vzpamatuj ty a "vyprodukuj" taky něco a pak tě budeme porovnávat.... Petr (omlouvám se těm, kterých se to netýká)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 21:43
Jednoznačně nejhorší album, které kdy Roxette vydali. Žádná pořádná vypalovačka (Radio je hodně slabý odvar) a žádná pořádná balada. Speak to me není špatná, ale v porovnání s písničkami na dřívějších albech je to tak na úrovni 40 %. Jediné, co je na albu perfektní, je Mariin skvělý hlas. Nicméně by si zasloužila daleko lepší písničky. Snad se Per vzpamatuje a příště vyprodukuje opravdu kvalitní album.
Anonym (---.sanet.cz)
02.02.2011 19:48
Jo, presne.Vulnerable je vsude a Fireworks, ktery je o sedm trid lepsi nebyl ani na jednom vyberu.
Nakonec Keep Me Waiting se mi v zacatku zda takova na stejno s Radiem.Myslim tim obdobnost Perova zpevu,jestli me chapes.Stejne jako (uz to psali i ostatni) v Speak To Me slysim WICF.
Nakonec Keep Me Waiting se mi v zacatku zda takova na stejno s Radiem.Myslim tim obdobnost Perova zpevu,jestli me chapes.Stejne jako (uz to psali i ostatni) v Speak To Me slysim WICF.
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 19:45
Hlasujte, nebo zítra Rox v hitparádě končí! www.kissmorava.cz
Jj, to bude česká IFPI chart. // Nechápu, že Vulnerable ja na každém výběru a pure Rox Fireworks ani na jednom. :/ Breathe je výborná, ale zdá se to jenom mi, že bridge ukradl Per z Mariiny I en tid som vår?
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 18:16
abysmo:Album jsem koupil přes Vltavu.cz bude se to tedy počítat do české hitparády?
Anonym (---.sanet.cz)
02.02.2011 18:04
(Vulnerableoidni) krasny vyraz:-) !A mas naprosty recht.Ja jim rikam cajdaky:-)Breathe je nadherna pisnicka.
@petr k. 02.02.2011 15:09: abysmo nepromine, abysmo co se balad týče (krom WICF, Beautiful Things, MWMLML, ATAY, Breathe) souhlasí. Balady od TWATG až na vyjímky jsou prostě takové unylé a utahané (Vulnerableoidní). Proto mě potěšilo, že např. ve Speak To Me nebo Only When I Dream cítím ty aranže z počátku 90's.
@Anonym Petr 02.02.2011 17:31: Záleží, přes jaký obchod to koupíš. Když přes Bengans nebo CDON, potom to je prodej ve Švédsku, tudíž švédská albová chart.
@Anonym Petr 02.02.2011 17:31: Záleží, přes jaký obchod to koupíš. Když přes Bengans nebo CDON, potom to je prodej ve Švédsku, tudíž švédská albová chart.
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 17:48
Pouštěl jsem album několika svým kamarádům, kteří jsou konzumenti všech žánrů hudby a Roxette nijak nežerou. Velice mě potěšilo, když na závěr řekli "povedené album - některé písničky jsou fakt super" Tohle mi příjde,jako to nejlepší hodnocení bez nějakého zaujetí!
No Vali, pravda pravdouci a preju ti to :) No a pripomnelas mi, kdyz jsem tatovi v sobotu rano nadsene posilal nektery pisnicky, jak si postesknul a zaroven mi gratuloval, ze jsem se dockal zpatky svoji nej kapely. Jemu se to s Beatles nepovedlo.
Aceman: Naprosta pravda, ja si to prave s timto albem naplno uvedomuji, je to vlastne poprve od HAND, kdy mam cas nove pisnicky vnimat, tesit se z nich, psat do diskuzi, resit setkani s Rox-fans, koncerty apod. Opravdu jsem musela zmenit praci a vlastne cely styl zivota, odejit z managementu atd... nez jsem prisla na to, ze nejen stresem muze byt clovek ziv. Ted mam cas se ze vseho tesit a o to vic z novych Rox a hrozne si to uzivam. Vsechno se meni, nam jako jim je o 20 let vic, na tom se taky nic nezmeni. Asi jsme hold dospeli :-) Proto dneska umime hudbu vnimat jinak a cerpat z ni silu, rozumime textum, tesime se z toho, ze mame Rox vlastne znova a nemusime jen vzpominat, co bylo. Doba je uspechana, ale je na kazdem z nas, jak to vyresi - a ja jsem rada, ze ted mam cas se konecne ze zivota i tesit, potazmo i z Rox :-) Prala bych to kazdemu, ale dojit tam jednoduche nebylo. O to vic jsem rada, ze za kazde doby mam "u sebe" prave PG+MF a jejich pisnicky, ze kterych cerpam inspiraci i silu.. vidite to taky tak?
Tak ti nevim...pozitivní bývám dost a dost, a nedostatkem čerstvého vzduchu taky netrpím. Ale to mi opravdu nebrání napsat, že si myslím, že Perovy písničky už nemají tu sílu, co měly před 20 lety :)
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 17:31
Přátelé, rád bych se zeptal, jestli když si koupím nové album přes internet, zda se započítává do prodejnosti alb v ČR? Myslím tím třeba do žebříčku IFPI?Nebo jsou to jen CD zakoupená v kamenných obchodech? Díky za infošku :-) Petr
Per se zmenil (jako muzikant mozna), svet se meni, my se menime....svata pravda:)
Panove a damy, nase vnimani muziky v teens letech a ted je uplne jine, to je FAKT, ktery je vedecky podlozen (pusobenim vnejsich i vnitrnich vlivu se lidska bytost behem sve zivotni cesty meni-utvari, bilancuje)..., nehledejte v novem albu neco, co se tam ani najit neda, tohle je proste Roxette v roce 2011, prestante se pitvat ve zbytecnostech, nikam to nevede, joooo, mladi plne idealu, ja to chapu:) Dnes zijeme v hodne uspechane dobe, plne komerce, lidske zavisti, kazdodenni prace...clovek ma pak problem tzv. prepnout a najit alepson kousicek pozitivniho, lituju lidi, kteri tohle nedokazou, neustale neco hledaji, nejsou spokojeni s nicim a nikym, vzdyt jak nekdo muze napsat, ze se Per zmenil lidsky, znali jste ho?, chodili s nim na pivo a pak on se ted polepsil a je hodnejsi na Marii?:))) Bludy a famy, radeji jdete obcas na cerstvy vzduch, prospiva to zdravi...mno, dost moralizovani, lidicky, radujte se z toho zivota taky trochu, alespon obcas, nez si prdnete, jste fuc:)
Panove a damy, nase vnimani muziky v teens letech a ted je uplne jine, to je FAKT, ktery je vedecky podlozen (pusobenim vnejsich i vnitrnich vlivu se lidska bytost behem sve zivotni cesty meni-utvari, bilancuje)..., nehledejte v novem albu neco, co se tam ani najit neda, tohle je proste Roxette v roce 2011, prestante se pitvat ve zbytecnostech, nikam to nevede, joooo, mladi plne idealu, ja to chapu:) Dnes zijeme v hodne uspechane dobe, plne komerce, lidske zavisti, kazdodenni prace...clovek ma pak problem tzv. prepnout a najit alepson kousicek pozitivniho, lituju lidi, kteri tohle nedokazou, neustale neco hledaji, nejsou spokojeni s nicim a nikym, vzdyt jak nekdo muze napsat, ze se Per zmenil lidsky, znali jste ho?, chodili s nim na pivo a pak on se ted polepsil a je hodnejsi na Marii?:))) Bludy a famy, radeji jdete obcas na cerstvy vzduch, prospiva to zdravi...mno, dost moralizovani, lidicky, radujte se z toho zivota taky trochu, alespon obcas, nez si prdnete, jste fuc:)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 15:37
petr.k: to jsi vystihl docela přesně, příjemně se to poslouchá, ale bohužel nic moc co by tě fakt vzalo emocema..asi to bude taky tim, že sám Per se za tu dobu muzikantsky i lidsky změnil a změnily se i jeho písničky tim pádem a nejvíc je to slyšet právě v těch baladách. Pro mě byl poslední fakt dobrej ploužák WICF.
Nějak se to tam pomíchalo... mělo bejt "zbytek mě nevzal (zatím)" a "BBC super (ale už bez euforie)". Ale i tak jsem nadšená.
- Fakt nechápu, jak se mi tohle povedlo, proboha.. pardon. Mejch příspěvků už asi stačilo -
- Fakt nechápu, jak se mi tohle povedlo, proboha.. pardon. Mejch příspěvků už asi stačilo -
"Problém" je v tom, že balady jsou tady málo pompézní a rychlý písničky jsou nacpaný elektronikou namísto dobrejch kytarovejch riffů, čekala bych.
Mě z tohohle alba euforicky bere prakticky jen Way Out a Dream On, dobrá je No One Makes It On Her Own (i slza byla) a BBC super, (ale už bez (zatím)... Ale i tak - už kvůli těm pár kouskům - euforie) no a zbytek mě víceméně nevzal jsem nadšená. Asi mi ke štěstí stačí málo, no. A jsem zvědavá na živý verze. Taková Opp.Nox mě nikdy nebrala a na koncertě to bylo žůžo.
Mě z tohohle alba euforicky bere prakticky jen Way Out a Dream On, dobrá je No One Makes It On Her Own (i slza byla) a BBC super, (ale už bez (zatím)... Ale i tak - už kvůli těm pár kouskům - euforie) no a zbytek mě víceméně nevzal jsem nadšená. Asi mi ke štěstí stačí málo, no. A jsem zvědavá na živý verze. Taková Opp.Nox mě nikdy nebrala a na koncertě to bylo žůžo.
Anonym (212.4.156.---)
02.02.2011 15:13
Almost unreal miluji !!!!
Tak ještě jeden pohled na věc. Album už mám poměrně naposlouchané, a ačkoli jsem příjemně překvapen, že toho elektra je tam minimum, tak jsem stejně přemýšlel, co tomu chybí. Tak jsem vzal Ballad Hits, hodil to do věže a sedl si ke klavíru, jako už mockrát předtím. A stačilo si pustit prvních pár věcí, a ten rozdíl mě úplně praštil do ucha.
Podle mě se Per skladatelsky v letech 88-94 zcela vyprázdnil, a už prostě není schopnej udělat takovou tu "powerful" song, jako dělal té době. Listen To Your Heart, Spending My Time, CBB, to jsou vedle těch dnešních odvarů neskutečné, nesmrtelné perly. Slyšíš to potisící, a pořád tě mrazí z toho, jak je to krásný. Jedinečná, parádně vygradovaná melodie, ani jedno slovo, ani jeden zvuk není zbytečnej. Člověk by ani nemusel umět anglicky, a vycítil by, o čem ta písnička je. Pak přijde Vulnerable a You Don´t Understand Me, které jsou ještě slušné, a od Wish I Could Fly to jde prudce dolů (WICF a Abysmo promine). Anyone, Salvation a MaTaH ani radši nezmiňovat. A tak je to i s novým albem. Je hezké, příjemně se poslouchá, ale bohužel vůbec nic víc.
Almost Unreal byla ve své době řazena spíš mezi ty slabší kousky, sám Per se vyjádřil ve smyslu, že kdyby chtěl někdo udělat parodii na Rox,zněla by asi tak. Ale to bylo jen proto, že stála ve stínu tehdejších genialit. Kdyby nevyšla tehdy, a objevila se až na Charm School, všichni bychom slintali nad tím, jak je dokonalá.
Podle mě se Per skladatelsky v letech 88-94 zcela vyprázdnil, a už prostě není schopnej udělat takovou tu "powerful" song, jako dělal té době. Listen To Your Heart, Spending My Time, CBB, to jsou vedle těch dnešních odvarů neskutečné, nesmrtelné perly. Slyšíš to potisící, a pořád tě mrazí z toho, jak je to krásný. Jedinečná, parádně vygradovaná melodie, ani jedno slovo, ani jeden zvuk není zbytečnej. Člověk by ani nemusel umět anglicky, a vycítil by, o čem ta písnička je. Pak přijde Vulnerable a You Don´t Understand Me, které jsou ještě slušné, a od Wish I Could Fly to jde prudce dolů (WICF a Abysmo promine). Anyone, Salvation a MaTaH ani radši nezmiňovat. A tak je to i s novým albem. Je hezké, příjemně se poslouchá, ale bohužel vůbec nic víc.
Almost Unreal byla ve své době řazena spíš mezi ty slabší kousky, sám Per se vyjádřil ve smyslu, že kdyby chtěl někdo udělat parodii na Rox,zněla by asi tak. Ale to bylo jen proto, že stála ve stínu tehdejších genialit. Kdyby nevyšla tehdy, a objevila se až na Charm School, všichni bychom slintali nad tím, jak je dokonalá.
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 14:46
www.kissmorava.cz dejte hlas.Dnes zatím jen 19.místo.
Anonym (---.iol.cz)
02.02.2011 14:40
I kdyby na koncertě jen seděli (což samozřejmě nebudou), budu i tak spokojený. Můj nejoblíbenější koncert je MTV Unplugged, a tam se taky nehli z místa, ale ta pohoda, která je z nich cítit, to je nádhera. Ludva
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 14:13
Určitě souhlasím. Nemyslel jsem to v tom smyslu,aby meli na pódiu vodotrisky,výtahy a podobné hovadiny,ale oživení pódia třeba několika obrazovkama by na škodu nebylo.Ale opravdu na tom nesejde. Vidět Marii s Perem je pro mě nadpozemské přání, které se doufám naplní!V minulých letech už jsem ani nedoufal. Také mířím na Rox celkem třikrát.Kromě ČR, jestě do Německa. Petr
Nejak mi neslo odeslat min.zpravu, zkusim to znova - Aceman: zase presna trefa! Ja nepotrebuju zadne efekty, staci mi oni dva a TV, kde je ev. bude videt i z dalky a mam dost.. kdyz si vzpomenu na NOTP v Koline, to byl neskutecny zazitek, videt je zase spolu... kdyz jsem se dovedela o turne, ani jsem tomu nechtela verit! No a protoze jsem bohuzel zmeskala Halmstad min.rok, vynahradim si to tento rok v Göteborgu - uz se tesim! Ale je to pravda, RS tour mohli dat na DVD, to byla krasa :-)
Anonym (---.sanet.cz)
02.02.2011 13:53
Ale mě vůbec nešlo o to, abych komukoliv z vás měnil pohled na album, nebo si připomínal staré časy, které se už bohužel nevrátí.Prostě sem jsem chtěl přispět, ale nemá to cenu.
Ano, písnička ABMH byla pro Belindu, ale i tak s ní Gessle a pak Roxette operovali, stejne jako v té době s Love Doesn´t Live Anymore.Ta taky byla pro Belindu, ale vyšla i jako B-strana singlu...
A co June Afernoon? Nejdříve Roxette hit č.1. a později "demo" na TWATG, a další...
Ano, písnička ABMH byla pro Belindu, ale i tak s ní Gessle a pak Roxette operovali, stejne jako v té době s Love Doesn´t Live Anymore.Ta taky byla pro Belindu, ale vyšla i jako B-strana singlu...
A co June Afernoon? Nejdříve Roxette hit č.1. a později "demo" na TWATG, a další...
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 13:52
No to rozhodně!Určitě s tebou souhlasím.Jen mě to tak napadlo a vzpoměl si na Room Service Tour.To bylo uděláno skvěle a moc mě mrzí, že z tohoto tou není DVD. Teda kromě toho,co se dá stáhnout z netu.
Na Roxette se mi libi, ze jejich koncerty jsou o zpevu, nikoli o vizualni show. Jinak si Petre myslim, ze se bude jednat o komornejsi styl, Marie ma bohuzel velky problem s rychlejsim pohybem, to bude asi nejvetsi zmena oproti minulym koncertum, ktere jsme navstivili, ale nevadi, nemusi tam skakat jako Madonna, nebo Pink, nemusi tam mit tisice blikatek, ohnostroju, hadich zen, nebo hellgate jako Manowari:). Delam si legraci, mne nezalezi na vizualu, ja budu uplne v tranzu, kdyz ti dva pohromade vylezou na podium:)
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 13:36
No a abych nahodil třeba jiné téma, tak by mě zajímalo, s jakým pódiem budou Rox vystupovat.Chtělo by to možná trochu zajímavější stage,než tomu bylo v létě na těch šesti koncertech.Ale věřím,že pro světové turné to bude vyšperkovanější.Přecijeno i jak show vypadá, děla celkovou kvalitu koncertu. Petr
Mame podobne citeni Majsi, jsem rad, ze v tom nejsem sam:) Tim, jak jsme nekteri nadseni mozna navenek vypada, ze svuj nazor chceme nekomu nutit, ale tak to opravdu neni, manzelka mi treba pri poslechu alba povida...co na tom porad "vidis", vzdyt to zni jako Joyride....vidite?, i nezavisly pozorovatel slysi stary dobry casy. A neruste, posloucham:)))))
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 13:32
No a navíc Rox přidávají už pátý koncert v Jižní Africe!Čtyři jsou vyprodané!
Hejsan vsichni - tak to je presne, ja jsem uz vicekrat psala, ze mi nekolik pisnicek Mazarin pripomina - ale to vubec nevadi, naopak - atmosfera svedskeho leta k PG patri a ted uz i k Rox a to me moc tesi!! Presne jako Aceman, ja si to album taky moc uzivam a neumim se ho nabazit - takhle jsem naposledy "blbla" u HAND, to je pravda. RS jsem mela v dobe, kdyz jsem prochazela velkymi zmenami v zivote a vlastne se me dotykala jenom MATAH, ostatni jsem objevovala az pozdeji, hlavne pak po turne RS 2001. Ale ted to album mam rada a kolikrat ho poustim i v praci a libi se :-) Takze ano, muze se stat, jak pise anonym, ze se nas pohled zmeni, ale ted si to vsichni uzivame - a po 10ti letech cekani se neni cemu divit, ze z toho mame radost! Vzdyt to, ze mame zpet MF je stejne miracle! :-)
Krása je v uchu posluchače. Buďto se líbí nebo ne - pokud jo, pak už je přeci upé fuk, jestli to je "objektivně dobrý" nebo ne. A pokud ne, tak taky :-P
Tady se nam to pekne rozjelo:)
Zatim co se tu hovori o tom jak je album dobre, nebo horsi, neustale ho sjizdim a bavim se jako jsem se bavil naposledy u CBB, opakuji, alba HAND a RS nebyla spatna, ale Charm School?, navrat ke starym casum, Per dokazal dat dohromady album, ktere zni nove, sveze, ale pritom potesi skalni fanousky, za tohle kamenovali treba Metallicu, kdyz se v 90tkách vydala cestou komerce, vim, to je uplne jiny pribeh, jen chci rici, ze ted Perovi verim jeho lhostejnost k EMI, tohle udelal pro nas a ja si toho vazim, kdyz k tomu pridame znovuzrozeni Marie a jeji nadherni zpev, tak uz nevim, co vsichni ti pochybovaci cekali, dejte albu par let a pak teprve ocenite jeho kvalitu. Ja bych tento pocin Roxette prirovnal v Perovu Mazarinu, citim z neho to same, radost z muziky a zivota jako takoveho, enjoy.
Zatim co se tu hovori o tom jak je album dobre, nebo horsi, neustale ho sjizdim a bavim se jako jsem se bavil naposledy u CBB, opakuji, alba HAND a RS nebyla spatna, ale Charm School?, navrat ke starym casum, Per dokazal dat dohromady album, ktere zni nove, sveze, ale pritom potesi skalni fanousky, za tohle kamenovali treba Metallicu, kdyz se v 90tkách vydala cestou komerce, vim, to je uplne jiny pribeh, jen chci rici, ze ted Perovi verim jeho lhostejnost k EMI, tohle udelal pro nas a ja si toho vazim, kdyz k tomu pridame znovuzrozeni Marie a jeji nadherni zpev, tak uz nevim, co vsichni ti pochybovaci cekali, dejte albu par let a pak teprve ocenite jeho kvalitu. Ja bych tento pocin Roxette prirovnal v Perovu Mazarinu, citim z neho to same, radost z muziky a zivota jako takoveho, enjoy.
Koukám, že poslední anonym je jasnovidec, kt. nám vidí do budoucích myšlenek, a navíc to píše, jako by byl smrtelnej hřích za čas změnit názor. - Noo, tak třeba ti ti, co ti teďkonc odporujou za čas daj za pravdu a ty si pak budeš moc uspokojeně říct "sem vám to sakra řikal"... to je zas bugr :-))
A ja myslel, ze Always Breaking My Heart je pisnicka, kterou Gessle napsal pro Belindu Carlisle.
Anonym (---.sanet.cz)
02.02.2011 13:07
Když chcete, umíte tu být i velmi milí, přestože se zdejší "smetánka" a tvůrci těchto stránek uchýlili k ignoraci,ale to je jedno.
Všichni,kteří máte už album stažené a hltáte ho plnými doušky :-) za čas změníte stejně názor.Řada z vás tu napsala, že alba HAND a RS se vám moc nelíbila, ale i ta byla v tehdejší době vydání "pokroková" a ani na nich nepředčila žádná písnička LTYH, TL, SMT...I když "podobou" byly některé písničky bližší k těm starším peckám.Na tomto novém albu se mi řada písniček zdá jako FAKT MI TO PROMIŇTE!! nedodělaná, nebo připravená na B-stranu singlů.Ale je to fakt jen můj názor a můžou za to asi moje uši.Ale stejně jsem rád, že jsme se po těch deseti letech čekání v nejistotě dočkali nového alba, které je zase svým způsobem "posunem" ve tvorbě Roxette.
Za nejlepší písničku považuji Dram On, ale je to opět věc názoru a vkusu.Když by vám někdo řekl, že Silly Really je Roxette, aníž byste neznali album PC, věřili byste mu?Always Breaking My Heart - obdobný případ.Nejprve Gessleho sólovka, pak na výběru Roxette...
Všichni,kteří máte už album stažené a hltáte ho plnými doušky :-) za čas změníte stejně názor.Řada z vás tu napsala, že alba HAND a RS se vám moc nelíbila, ale i ta byla v tehdejší době vydání "pokroková" a ani na nich nepředčila žádná písnička LTYH, TL, SMT...I když "podobou" byly některé písničky bližší k těm starším peckám.Na tomto novém albu se mi řada písniček zdá jako FAKT MI TO PROMIŇTE!! nedodělaná, nebo připravená na B-stranu singlů.Ale je to fakt jen můj názor a můžou za to asi moje uši.Ale stejně jsem rád, že jsme se po těch deseti letech čekání v nejistotě dočkali nového alba, které je zase svým způsobem "posunem" ve tvorbě Roxette.
Za nejlepší písničku považuji Dram On, ale je to opět věc názoru a vkusu.Když by vám někdo řekl, že Silly Really je Roxette, aníž byste neznali album PC, věřili byste mu?Always Breaking My Heart - obdobný případ.Nejprve Gessleho sólovka, pak na výběru Roxette...
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 13:01
Way Out je opravdu neobyčejný song!Z balad za fantastickou píseň považuji "Speak To Me" Má něco kouzelného,co nemá ani třeba LTYH, nebo IMHBL. Asi na mě hodně působí radost Marie, kterou z této písničky cítim.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 12:56
Přesně, teď taky chápu proč byly vydaná jako první singl zrovna tahle pecka, větší hitovej potenciál z rychlejch tam asi nemá žádná...nicméně Way Out to je naprostej nářez pro mě, lepší vypalovačku jsem od nich neslyšel přinejmenšim od Sleeping in my car, je úžasný jak se rozjíždí jen tak zvolna aby vás ve druhý půlce totálně rozdrtila a navíc má úžasnej rock n rollovej feeling, bomba prostě :-)
Já jsem si album taky, stáhl. Věděl jsem totiž, že i kdyby se mi nelíbilo, tak si ho stejně koupím, jako poděkování za hudbu z let devadesátých. Po poslechu však můžu říct, že je O.k. zatím jsem si ho pustil jen 2x a víc mě prozatím chytly rychlejší songy, na balady budu potřebovat asi trochu více poslechů. Jsem asi jeden z mála, který má radši Perův zpěv, takže v tomto směru jsem spokojen je ho tam dost. Pokud bych se měl vyjádřit k stylu alba, tak je pestré, ale spíše zapadá do stylu posledních Perových sólových počinů. Teď jsem pochopil, proč je pilotním singlem Shes got nothing on, je prostě na první poslech nejchytlavější, rychlá. Bál jsem se ale, že celé album bude v tomto stylu a není a proto si teď písně She´s got nothing on víc vážím.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 12:42
Však jo, byla by to dost nuda, kdyby tu měli všichni stejnej názor :-) celkově je tohle album pro mě asi nejmíň přístupný ze všech od Rox, nejsem do něj ještě tak zažranej, tak možná proto nejsem tak pozitivní hned ze začátku. Uvidíme za pár dní, tejdnů, měsíců...nebo v příštim životě za 200 let :-D
Anonym (212.4.156.---)
02.02.2011 12:35
Díky za respekt :o) Nebudu se v tom dále šťourat, napsal jsem svůj názor a nic se nemění na tom, že se na nové album moc těším. Pro mě Roxette znamenají strašně moc, tak to neberte nikdo ve zlém :o) Ahojte na koncertě :o))
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 12:28
Opravdu je to věc názoru.Osobně album HAND mě až tak neuchvátilo a RS bych řadil určitě nad něj.Ale jak říkám, od toho jsou názory, protože jinak by to byla nuda a neměli by jsme o čem mluvit.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 12:23
Myslim, že to není o tom, že Roxette nezní jako před 20 lety, to od nich nečekam a ani nechci. Zvuk je druhořadej když ta písnička má sama o sobě co říct a má to prostě v sobě, nějakou myšlenku, náboj a podobně. Takže když to přeženu tak je mi uplně jedno, že je v písničce málo kytar, lesních rohů a naopak hodně trombónů nebo já nevim čeho...Tohle album když ho ted posloucham znova tak má některý dost světlý místa(Way Out, No One Makes, I'm Glad a Dream On) a líbí se mi určitě víc než RS, protože je daleko přirozenější a pohodový, jenže místama až moc na mě, osobně bych vyhodil poslední dvě songy který jsou pro me osobne dost unylý a nahradil je něčim rychlejšim, výbušnějšim ve stylu třeba Pay The Price, tomu albu by to jen prospělo..možná je problém taky v tom tracklistu, hned na první místa místě dát největší palbu alba(muj subjektivní názor) není zrovna nej řešení, vubec si myslim, že první pulka alba jednoznačně převyšuje tu druhou...celkově se mi to album celkem líbí, rozhodně bych našel slabší alba, na druhou s tema pro mě nejoblíbenějšíma(HAND, CBB) se měřit nemůže, ale když si vemu čim všim si Marie prošla, tak je to album dobrý až až, zpívá neskutečně dobře...abych byl na konec pozitivní :-)
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 12:17
V pohodě. Respektuji tvůj názor.Ale zkus mi třeba napsat,kdo udělal lepší hit, než se kterým prorazil. Myslím,že na moc jmen nepříjdeš. Myslím,že nikdo nepřekonal svůj minulý stín.Ale možná se pletu...i když....
Anonym (212.4.156.---)
02.02.2011 12:08
To je věc názoru. Nepotřebuji slyšet to, co už tu bylo, může být něco lepšího, ale to bohužel není... Aspoň můj názor Petře.
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 11:57
No ani to pivo není, co bývalo! Jasně,když kapela prorazí s něčím dobrým,tak to každý považuje za to nejlepší.Rox prorazili někdy před 20 lety a tak mají všichni pocit, že kvalita jde dolů,protože by nejraděj,aby dnešní songy zněly jako staré hity.To bych ale naopak považoval za krok zpět,protože slyšet něco,co už tu bylo by mě moc nebavilo. Petr
Anonym (212.4.156.---)
02.02.2011 11:49
Ono pivo stálo 3 koruny, dnes 25,- ale je to pořád pivo.... To není zrovna dobré přirovnání... Nesrovnávám, jenom se tady nemůžu rozplývat nad novými songy po tom, co kdysi udělali...ale jak říkám, to neznamená, že jsou špatné :o)
Anonym (88.146.221.---)
02.02.2011 11:25
Myslím,že se v tom moc patláme. Všchno je dnes jiné, než před 20 lety. Pivo taky stávalo 3koruny a teď stojí 25,- a nikomu to nepříjde divné.To samo se děje i s hudbou.A i přes dobu jaká je, jsou to pořád ti dobří Roxette, i když občas použijí nový zvuk na který nejsme zvyklí.To je úplně normální.Asi není dobré pořád srovnávat něco,co bylo před 20-ti lety. Petr
Anonym (212.4.156.---)
02.02.2011 11:15
Emoce jsou pořád stejné, ale ty songy nějak ztrácejí sílu...tím neříkám, že jsou špatné, ale už to není to, co bývalo. Per trochu změnil styl..
Vždycky si říkám, jaký to je génius... navíc byl dost mladý, když psal Look sharp!, Joyride...klobouk dolů...
Vždycky si říkám, jaký to je génius... navíc byl dost mladý, když psal Look sharp!, Joyride...klobouk dolů...
Já jen tak rejpu. Kdyby tu byla maximální tolerance jakejchkoli názorů bez odezvy, tak by si tu asi všichni vedli krásné monology :-))
Anonym (---.iol.cz)
02.02.2011 10:09
sorry znova emoce byly
Anonym (---.iol.cz)
02.02.2011 10:08
jojo, je to tím mládím:) The Look už nebude, ptž nejsme tak mladí...prostě ty emoce v nás byli jiné v 16 a po 30tce (sorry pokud někoho činím starším než je:)))
Anonym (212.4.156.---)
02.02.2011 08:19
Máš pravdu Jirko, jsem velký fanda, na album se moc těším, ale nebudu si nalhávat, jak jsou písničky skvělé, Fading like a flower, Almost unreal, Queen of rain - to už asi nikdy nebude, doba Joyride je nenávratně pryč...ale jak říkám, i tak se na album těším, jsou to mí Roxette, moje mladí a těším se na oba koncerty v ČR. (nikdy bych nevěřil, že je ještě uvidím oba pohromady..a u nás už vůbec)
Anonym (---.sanet.cz)
02.02.2011 07:06
Existuje nějaká písnička z nového alba, která předčí Listen To Your Heart, The Look, nebo třeba Spending My Time????? Podle mě ne.Ale v každé nové písničce slyšíte i něco z předchozích hitů...
K anonymům tady: Sice tu mají velký prostor, ale každý anonym, který má aspoň trochu v něčem pravdu, která se nelíbí zdejší "smetánce" je označen za nemocného, nebo zamindrákovaného.Škoda.Jirka
K anonymům tady: Sice tu mají velký prostor, ale každý anonym, který má aspoň trochu v něčem pravdu, která se nelíbí zdejší "smetánce" je označen za nemocného, nebo zamindrákovaného.Škoda.Jirka
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 03:13
Jo a ještě jeden postřeh bych měl, In My Own Way tak ten začátek jsou celý R.E.M. nepřijde vám? :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 03:11
A ještě jednou já :-D celkově mi tohle album přijde něco mezi Look Sharp a Crash! Boom! Bang! ale jen zvukem a abych řekl pravdu většina songů mi zní jako ze SOAP nebo prostě jako z jiný sólovky Gessleho a to ne že bych proti tomu něco měl, naopak se mi líbí dost když hraje solově, ale u Rox bych čekal nápaditější aranže a celkově větší hitovej potenciál a odpych. Pro mě bohužel to je spíš zklamání bohužel, ikdyž sem nečekal moc.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 03:03
Jo a I'm Glad You Called je taky dost nadprůměrná aspon pro mě :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 02:55
Tak Way Out to u mě přejíždí o třídu dvě, fakt parádní songa, zbytek nejni špatnej, ale aspon po prvnim poslechu mi to přijde takový utahaný..chtělo by to o dost víc up-tempo songů...podle mě je to nejkomornější album Roxette, někde to sedí super, ale celkově je v tom o dost míň života než bych čekal, ani ten Cadillac nejni nijak nápaditej a vychvalovaná Speak to Me u mě taky nezabodovala zatim vubec(s Wish I Could Fly se nemůže absolutně rovnat) :-( Nevím, možná to chce víc poslechů, každoopádně lepší než poslední studiovka RS to asi je :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
02.02.2011 02:06
hergota, ani já už nevydržel a po pár pivech si to musel stáhnout a poslechnout to prostě nešlo vydržet potom co sem tu všechno četl :-)) btw Way Out co mi tu ted hraje zní hodně goood :-)
Ani RobertaRight rozhodně není vždycky right (což bude velmi pochuti anonymkům :-P), už jen ty pravopisný chyby... tak uvidíme, co z toho vyleze. - Ale svoje ovoce to nese: písnička, kt.jsem nejdřív označila jako uspávačku, se mně začíná po několikerým poslechu docela líbit :-)
Anonym (---.netdatacomm.cz)
02.02.2011 00:00
to Roxetteer:
v Big Black Cadillac jsou slova podle mě následující:
..shes digging for gold, its what shes doing.
I gotta be older than a Romeo.
Takže souhlasím s RobertaRight
Mějt se Honza
v Big Black Cadillac jsou slova podle mě následující:
..shes digging for gold, its what shes doing.
I gotta be older than a Romeo.
Takže souhlasím s RobertaRight
Mějt se Honza
Teď jsem si na to vzpomněla, běžím to sem opravit a užs to objevil :-)) Tak hlavně že se to dalo dokupy! pardon za mystifikaci. Ono "by now" by bylo i gram.blbě. Tak hoj :-)
Takze simte, tuhle kapitolku uzavreme, protoze ja jsem fakt asi uz prepracovanej! Gessle to do me husti uz mesic, ze ta slova tam jsou 'Decided to release my life on vinyl' a ja to proste NENASEL!!! Stydim se, moc se stydim. Kdyby to nenapsal nekolikrat na Facebook a nebylo kolem tech slov tolika humbuku, tak to asi ustojim, ale tohle je ostuda jak vrata :D
nic lepšího než "oh by now" mě bohužel nenapadá a to bych tam skoro hledala něco jinýho. Ale tak mi to zní.
..decided to release my love?? na to poslední si tu budu muset vzít sluchátka :-))
I´ve had my share of holes in the shoes
Zbyva ta Zagorka na konci CDcka :) Vetsinu mam hotovou, ale chybi mi konec uplne prvniho verse. hey I paid my dues, I've had....?
I'm glad it's so forgotten.
A pak veta po God, I know it's final.
I'm glad it's so forgotten.
A pak veta po God, I know it's final.
Jsem sama zvědavá. Ještě s něčím chceš pomoct? :-)) (jen sranda) pěkný večer
No, je to mozny. Uvidime na konci tydne :)
Prej číct :-D Nemám českou klávesnici, tak se omlouvám.
A o chlápkoj, kterej svádí holky ale můžeš číct, že to je takovej Casanova... a přitom nemyslíš historickou postavu. Neurčitej člen maj i životný jména... Takže můžeš říct: "Oh, that's such a sad poem....You're such a romeo."
Ale třeba je to fakt blbost, sorry za lekci AJ :-))
Ale třeba je to fakt blbost, sorry za lekci AJ :-))
Tak to konzultuju, a protoze je tam ten clen, tak je to minimalne co se anglictiny tyce, blbost. Clovek to bejt urcite nemuze kvuli clenu, a ty znas nejakou vec, ktery se rika Romeo? Ja jedine auto Alfa romeo, ale to zas pry neni obecne znamy pojem.. samostatne.. Romeo. No nechci Gesslovi napadat text, ale jestli tam je Romeo, tak je to slabsi misto pisnicky teda :D
Kdybych věděla, že se tak horečně snažíš, tak bych ti to napsala rovnou :-)) ale za správnost teda taky neručím.
Jezis :D No, i to je mozny. Tak ja uz se tri dny snazim to odposlouchat, nedava mi to zadny smysl, a kdyz uz to zacne davat smysl, tak prijdes ty a reknes, ze tam je neco uplne jinyho, co dava smysl mozna podstatne vetsi :D
Podle mě to je: "she´s diggin for gold..." a "I gotta be older than A ROMEO". ale tvoji Oromii ti neberu :-P
Hele, gold by tam bejt mohlo. Nicmene i tak by to mohlo porad jakztakz davat smysl :)
Mně se to ale nějak nezdá :-)) Já tam slyším "digging for GolD"...
To slovo, se priznam, jsem vubec nevymyslel ja, ale kolega, ktery hraje ve funky kapele a sklada pisnicky. Takze kdyz uz jsem byl fakt zoufalej, zasel jsem za nim v nadeji, ze u nej psenka pokvete, ptze je na takovyhle sileny vyrazy zvyklej ze svych textu. A taky ze jo :D
Jo tak Oromie, jo. A já jsem si řikala, co to zas... no to by mě uuurčitě napadlo :-))
Je to neuveritelne, ale odposlouchali jsme Cadillac! Mozna jsme fakt prvni na svete :D
http://www.roxette.cz/discography-song220.html
A vysvetleni: Oromie je cast Etiopie, kde se pestuje kava, coz je cerna barva, stejne jako uhli ve versi predtim.
Vazeni, jestli to tak je, akorat se mi potvrzuje, ze Gessle je fakt neskutecnej blazen :D
http://www.roxette.cz/discography-song220.html
A vysvetleni: Oromie je cast Etiopie, kde se pestuje kava, coz je cerna barva, stejne jako uhli ve versi predtim.
Vazeni, jestli to tak je, akorat se mi potvrzuje, ze Gessle je fakt neskutecnej blazen :D
Anonym (---.iol.cz)
01.02.2011 17:15
pro mě je Mazarin jeho nejlepší sólovka a patří mezi top 5 alb, které kdy udělal vč. ROX, GT:))
Když už se tu bavíme o Perovi, tak já považuju "Dream On" za nejlepší písničku zpívanou Perem, ať už od Roxette nebo z jeho solovek:) Ta prostě nemá chybu:) Jinak SOAP taky docela můžu, ale mnohem raději mám Mazarin:)
Charm School je skutečně bomba:-)) Nejraději mám Only When I Dream, Speak To Me, Dream On, No One Makes It On Her Own, Way Out...
Hezká recenze:)
Petra
Charm School je skutečně bomba:-)) Nejraději mám Only When I Dream, Speak To Me, Dream On, No One Makes It On Her Own, Way Out...
Hezká recenze:)
Petra
@abysmo Jo, to se ti povedlo. Úplně mám tu vizi před očima, když to slyším :-) Mně refrén v Speak To Me bohužel dost připomíná Wish I Could Fly, ale díky Perovým vokálům jsem schopná tu písničku vzít na milost :-))
Anonym (---.iol.cz)
01.02.2011 14:25
Ooooo ty jsi borec, díky moc, dnes budu trénovat :o) Ludva
4 Ludva:
Marie: B Es gmi F Es celé 2x
cmi B F celé 3x
cmi Es B
Per: esmi bmi esmi bmi
Marie konec: B
Marie: B Es gmi F Es celé 2x
cmi B F celé 3x
cmi Es B
Per: esmi bmi esmi bmi
Marie konec: B
Anonym (---.iol.cz)
01.02.2011 13:36
Mně se taky SOAP dost líbí...je to prostě jiná muzika než Joyride album...proč to vůbec hodnotit?
Osobně si dnes pustím častěji Joyride než SOAP, ale proč by to mělo znamenat, že je SOAP horší? Třeba je jen pro jinou náladu:) Připojuji se, že I have a party in my head je bomba.
Podle mne G umí skládat stále špičkové písničky, naše komentáře jdou spíš k produkci a ta podléhá trendům více než jeho styl a demáče.
Taky mám mnohem radši G a F pohromadě (zvláště v jednom songu), ale v těch jeho sólovkách už je taky dost super kousků (a není to jen Kanslorna:)) a EHM koncerty jsem si dost užil
Osobně si dnes pustím častěji Joyride než SOAP, ale proč by to mělo znamenat, že je SOAP horší? Třeba je jen pro jinou náladu:) Připojuji se, že I have a party in my head je bomba.
Podle mne G umí skládat stále špičkové písničky, naše komentáře jdou spíš k produkci a ta podléhá trendům více než jeho styl a demáče.
Taky mám mnohem radši G a F pohromadě (zvláště v jednom songu), ale v těch jeho sólovkách už je taky dost super kousků (a není to jen Kanslorna:)) a EHM koncerty jsem si dost užil
Anonym (---.iol.cz)
01.02.2011 13:25
Ok, díky za to. Jinak k SOAP, výborné album, má přítelkyně si až po tomto albu oblíbila i Roxette a taky Helenu. Pro mě nejlepší z alba Jo-anna Says, I Have A Party In My Head, Late, Later On...
Mimochodem Helena Josefsson teď vydává další album, nezlobili bychom se, kdyby byla předskokan na turné coooo...? Ludva
Mimochodem Helena Josefsson teď vydává další album, nezlobili bychom se, kdyby byla předskokan na turné coooo...? Ludva
Anonym (---.upcbroadband.cz)
01.02.2011 12:51
Ludva: až budu mít cedo doma, tak si to zkusim přehrát na kytaru a dyžtak ti dám vědět, ale do tý doby už to dost možná seženeš jinde mno :-)
Anonym (---.iol.cz)
01.02.2011 09:45
Nemáte náhodou někdo akordy na I'm Glad You Called? - a nenadávejte mi, jenom se ptám - třeba je mezi váma nějaký hráč na něco :o) Ludva
Anonym (---.rionet.cz)
01.02.2011 08:53
Jj to je Jonas :-)
Anonym (---.orange.sk)
01.02.2011 08:43
Speak To Me to je bomba!!! Nádherná skladba a ten Mariin hlas v pozadí a tá hudba, to je nádhera!!! Bude to určite singel.A úspešný!!
Ahoj vsichni, ja mam SOAP take moc rad, muj favorit je....i have a party in my head:), velmi povedena akusticka skladba.
Jinak tu recezi berte s rezervou, nejradeji bych si dal facku za hodnoceni Speak to Me...pry ke konci trochu vlezla-plesk:))) Vsichni jsme fanousci Roxette a dulezite je, ze jsme z noveho alba nadseni, proste se nad ocekavani povedlo, jen se zeptam, Jonas je ten sikovny pan s kytarou, ktery v poslednich letech neuveritelne pribral? j/k
Jinak tu recezi berte s rezervou, nejradeji bych si dal facku za hodnoceni Speak to Me...pry ke konci trochu vlezla-plesk:))) Vsichni jsme fanousci Roxette a dulezite je, ze jsme z noveho alba nadseni, proste se nad ocekavani povedlo, jen se zeptam, Jonas je ten sikovny pan s kytarou, ktery v poslednich letech neuveritelne pribral? j/k
Hejsan vsichni: @Tishek: me na SOAP nevadi vubec nic, naopak nektere veci z nej mam moc rada. Jen prirovnavam styl novinek k nekterym vecem nebo stylum ze SOAP - taky se mi libi, i kdyz urcite vic se mi libi ROX spolu :-))
..fail success.. :) http://www.roxette.cz/discography-song216.html
Anonym (---.iol.cz)
01.02.2011 00:19
Speak to me with tenderness
Speak to me with gracefullness
Speak to me with hapiness and love
Speak to me in loneliness
Speak to me in biterrness
Speak to me in faithlessness with love
Speak to me in emptiness
Speak to me in failsesness
Speak to me in speechlessness with love
Speak to me with tenderness
Speak to me with gracefullness
Speak to me with hapiness and love
:-)
Speak to me with gracefullness
Speak to me with hapiness and love
Speak to me in loneliness
Speak to me in biterrness
Speak to me in faithlessness with love
Speak to me in emptiness
Speak to me in failsesness
Speak to me in speechlessness with love
Speak to me with tenderness
Speak to me with gracefullness
Speak to me with hapiness and love
:-)
Anonym (---.iol.cz)
31.01.2011 22:41
Honza: No obávám se, že jo,je na tom moc slyšet Aerosol studio....chybí tomu Ronni Lahti - viz srovnání Sing along a zbytku PC....a jakože toho zvuku kytar je mi vyloženě líto...jak kdysi Per řekl, Jonas jeho hudbu zvukově hodně ovlivnil a je to pravda....tohle tomu fakt chybí...
Jj, neni to tak kristalove ciste, sumi to, chybi vysky i hloubky. V lepsich spuntech to jde poznat, kdyz to srovnas. Doufam, treba to neni produkci, ale (zamerne?) spatnym ripem.
Anonym (---.iol.cz)
31.01.2011 22:09
Honza recenzent :-) Já mám náhodou SOAP moooc rád, narozdíl od HM :-( Je tam pár naprosto super písniček....A ještě malej dodatek k recenzi, všimněte si úrovně zvuku mixu ve srovnání s HAND, bohužel... :-(
@RobertaRight: Díky. Prostě mi to tak přišlo. Ta skladba je prostě výborná. SOAP není špatný, jenom mám prostě radči trošku živější produkci. Asi proto, že mě Roxette chytli právě našlapaným Joyride. Jinak SOAP ma jedinečnou atmosféru a věřím, že pro Pera to byla opravdu osobní záležitost.
SOAP je bezva, takže mne nic :-)
Já SOAP taky můžu :-) pro většinu mejch známejch to jsou ale staromódní odrhovačky.
ahoj lidi, těším se na album moc! Recenzi jsem přečetl a chtěl jsem se vás zeptat, co vám tak všem vadí na albu Son Of The Plumber - ale neberte to tak, že vám to vyčítám. Jen mě to fakt zajímá, protože já to považuju za nejlepší, co Per kdy udělal..dík
Co člověk, to názor. Taky jsem si napsala pár poznámek ještě před tím, než jsem si tyhle recenze přečetla a na 100% se celkově neshoduju s nikým :-)
Ale fakt se mně líbilo, jak abysmo napsal "refrén doslova vykvete jako květina", protože to vystih opravdu krásně.
Ale fakt se mně líbilo, jak abysmo napsal "refrén doslova vykvete jako květina", protože to vystih opravdu krásně.
Přidávám se k pozitivnímu hodnocení. Něco se mi líbí víc, něco míň, rozhodně bych trochu pozměnila pořadí, ale jinak ÚŽASNÝ :-)
Anonym (---.orange.sk)
31.01.2011 19:03
Mám nový album. Je geniálny!!!! Je fakt super!!! Urobím také promo, že Roxette mi môžu gratulovať!!! Tí, čo ma poznajú, vedia, že čoho som schopný!!! :) Jojko
Anonym (---.eurotel.cz)
31.01.2011 18:09
Nové album hodnotit nebudu, ještě si ho radši párkrát poslechnu, než začnu hodnotit. I když teda country pro "teplé kovboje jedící pudink" si odpustit mohli. Ale minimálně do auta pohoda.
Co mě ale dostalo, jsou ty živáky na bonusovém CD. I cajdák WICF tu má s kytarama pomalu větší říz než jakákoliv rychlá písnička z nové desky. Už se moc těším na koncert;-). Jakub
Co mě ale dostalo, jsou ty živáky na bonusovém CD. I cajdák WICF tu má s kytarama pomalu větší říz než jakákoliv rychlá písnička z nové desky. Už se moc těším na koncert;-). Jakub
Jsem si nejdřív četl ten anonymní elaborát, a pak jsem teprve mrknul nahoru čekaje peklo... ale příjemně jste mě překvapili, jen tak dál. Tomu holomkovi šlo stejně jenom o to někoho vyprovokovat. :)
Recenze jsou zajímavý, zase se na album těšim o trochu víc :)
Recenze jsou zajímavý, zase se na album těšim o trochu víc :)
Presne jak pise abysmo. S nekym, kdo ma mindraky, pripadne osobni problemy, bych se bavil. Ale do nemocnyho cloveka ja se strefovat nehodlam. Na takovou uroven se nesnizim :)
Mily anonyme, nikdo se do tebe navazet nebude. Na svuj nazor mas pravo a na zpusob a styl jeho podani take.
Anonym (88.146.221.---)
31.01.2011 15:42
Já stále odolávám a poslechl jsem zatím tři kousky a musím se přidat k velmi pozitivnímu hodnocení.Až bude pořádná kvalita z CD, tak to bude teprve masakr! Překvapil mě Mariin překrásný hlas...opravdu jako za starých časů alb Joyride, nebo Look Sharp! To že je album kratší je sice fakt, ale zase by nebylo dobré řešit věc kvantitou na úkor kvality.Takže to mi vůbec nevadí. Přeju všem UŽÍJME SI TO A RADUJME SE!
Anonym (62.201.24.---)
31.01.2011 15:27
8Sin:
Tohle album se mi moc líbí. Fakt pecka. Jen má jednu hrozně velkou nevýhodu. Je strašně krátké. Jakmile se zaposlouchám do písniček, tak najednou konec ... škoda, že ty písničky nejsou v delší stopáži. Za mě 10/10
Tohle album se mi moc líbí. Fakt pecka. Jen má jednu hrozně velkou nevýhodu. Je strašně krátké. Jakmile se zaposlouchám do písniček, tak najednou konec ... škoda, že ty písničky nejsou v delší stopáži. Za mě 10/10
Ja pro nas, ale take navrhuji trest, ja navrhuji nejvyssi trest, ja navrhuji trest SMRTI (Donutil) :)
Anonym (---.sanet.cz)
31.01.2011 15:00
Po precteni toho vaseho elaboratu, ktery jste nazvali multirecenzi u me stoupla v cene Majsi(Ahoj Valerie!), ale vy ostatni jste jako obvykle nezklamali.V zivote by me nenapadlo koupit si desku(ve vasem pripade si ji piratsky postahovat), ktera je cela vydlazdena hity a pak ji rozstrelovat v multirecenzi a v nejapnych komentarich ci radach o tom, co mel Gessle udelat lepe a kde mela Fredriksson vic pritlacit a naopak.
Tesi me, ze jsem se mohl deset let tesit a konecne se dockat alba od skupiny, kterou mam rad, aniz bych jakoukoliv jeji pisnicku vyvysoval, nebo zatracoval. V pisnickach by mela byt radost a ikdyz to tak v nekterych pisnickach od Roxette nevypada, tak i ten smutek umi oba dat davum a jejich priznivcum opravdu dostatecne najevo.Nevim, co jste od toho ocekavali, ale preji vam vsem(krome Valerie) abyste si tu vasi multirecenzi uzili, protoze vim, ze jste se na album rovnez tesili a kdyz se halt ta moznost stazeni z netu naskytla, tak proc si ji nevyuzit a cekat dalsich ctrnact dni, nez se album dostane i do Lidlu, ci k benzinkam. Cekat deset let a cekat dva tydny je opravdu rozdil.
Vase prechytrale state jsou spise k smichu, ale budiz, nelze ocekavat od tech, kteri si je precetli a jsou stejne tak, jako vy nadrzeni po novych pisnickach to, ze album zkritizuji.To teprve prijde. Tak si to pekne uzijte, tu vasi chvili slavy a tu vasi moznost stat se aspon na chvili na ceskych strankach o Roxette temi vyvolenymi, kteri o sobe davaji vedet imbecilnimi poznamkami, opovrhujici anonymi, kteri se snazi obcas zapojit do diskuze, byt ne vzdy pozitivnimi prispevky, ale o tom to je.
V kazdem pripade je to zajimave cteni, jak zde v diskuzi napsal kdosi prede mnou.Ale i kdyby vase hodnoceni nebylo tak jesitne, jako jste vy sami, tak si stejne myslim, ze kdo chce si album koupi aniz by ho srovnaval s vasemi publescentnimi cancy a udela si na neho nazor sam, stejne jako na vas a na tyto stranky.
A ted se nezapomente do me zacit strefovat vasemi obvyklymi poznamkami o mindracich, osobnich problemech atd.Ubezpecuji vas, ze zadne mindraky a ani osobni problemy nemam, naopak, jsem velmi rad, ze mohu prispet svym nazorem do demokraticke diskuze ve svobodne zemi, plne hudebnich znalcu a fungujici pobocky EMI :-)
Tesi me, ze jsem se mohl deset let tesit a konecne se dockat alba od skupiny, kterou mam rad, aniz bych jakoukoliv jeji pisnicku vyvysoval, nebo zatracoval. V pisnickach by mela byt radost a ikdyz to tak v nekterych pisnickach od Roxette nevypada, tak i ten smutek umi oba dat davum a jejich priznivcum opravdu dostatecne najevo.Nevim, co jste od toho ocekavali, ale preji vam vsem(krome Valerie) abyste si tu vasi multirecenzi uzili, protoze vim, ze jste se na album rovnez tesili a kdyz se halt ta moznost stazeni z netu naskytla, tak proc si ji nevyuzit a cekat dalsich ctrnact dni, nez se album dostane i do Lidlu, ci k benzinkam. Cekat deset let a cekat dva tydny je opravdu rozdil.
Vase prechytrale state jsou spise k smichu, ale budiz, nelze ocekavat od tech, kteri si je precetli a jsou stejne tak, jako vy nadrzeni po novych pisnickach to, ze album zkritizuji.To teprve prijde. Tak si to pekne uzijte, tu vasi chvili slavy a tu vasi moznost stat se aspon na chvili na ceskych strankach o Roxette temi vyvolenymi, kteri o sobe davaji vedet imbecilnimi poznamkami, opovrhujici anonymi, kteri se snazi obcas zapojit do diskuze, byt ne vzdy pozitivnimi prispevky, ale o tom to je.
V kazdem pripade je to zajimave cteni, jak zde v diskuzi napsal kdosi prede mnou.Ale i kdyby vase hodnoceni nebylo tak jesitne, jako jste vy sami, tak si stejne myslim, ze kdo chce si album koupi aniz by ho srovnaval s vasemi publescentnimi cancy a udela si na neho nazor sam, stejne jako na vas a na tyto stranky.
A ted se nezapomente do me zacit strefovat vasemi obvyklymi poznamkami o mindracich, osobnich problemech atd.Ubezpecuji vas, ze zadne mindraky a ani osobni problemy nemam, naopak, jsem velmi rad, ze mohu prispet svym nazorem do demokraticke diskuze ve svobodne zemi, plne hudebnich znalcu a fungujici pobocky EMI :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
31.01.2011 00:12
Krásné počtení, děkuju všem. Miluju ROXETTE. Ludva
Anonym (---.upcbroadband.cz)
31.01.2011 00:05
Všem díky za tak podrobnou multirecenzi, co člověk to názor někde se shodujete někde ne ale dohromady je to fakt zajímavý počtení a hlavně dost pozitivní sám jsem moc zvědavej až to album uslyšim taky :-)
© 2001 - 2011 roxette.cz






