Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Statistics

Total hits: 107847621
Total news: 856

Admins

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Short News

25.08.: New rarities videos...

23.06.: New section! Rarities.

07.09.: New videofiles are in download section!

04.04.: www.roxette.se is now after longer time in the new face. This official website is now in Pop Hits theme.

27.03.: What do you want to know? :-)

 

Search in songs

Help

Dictionary

Help

User: Anonymous Log in

Diskuze ke článku uzavřena.

Anonymous (---.iol.cz)
26.05.2015 08:25
 
Je překvapivé, jak někteří myslí. Všichni jsou nadšeni když vypustí vyléčenou myšku zpět do volné přírody, která měla zlomenou nohu, i když pořád kulhá. A všichni jí přejou úspěšný návrat. Tady Vám zpíval člověk co něco prožil a přesto zpíval. Je pravda, že né jako v dobách své největší síly. Asi by jste byli raději kdyby koncert zrušili a Marie se dle Vás odborníků léčila. Je to smutné, ale také to mohl být poslední koncert kdy jsme ji viděli na pódiu. Já jsem si koupil lístky na ROXETTE a ROXETTE tam byli. Horší bylo ozvučení. To zkazilo celý koncert. A to by jste měli řešit a za to někoho přerazit.
Luděček
Anonymous (89.203.165.---)
23.05.2015 10:37
 
Moje radost z toho, že jsem sehnal docela dobré vstupenky, byla tou poslední, kterou jsem s Roxette zažil. Nikdo nechce zpochybňovat odvahu, sílu i statečnost, kterou musela Marie mít k tomu, aby bojovala a vítězila s takovou zákeřnou nemocí. Ale jako omluvenka pro tak slabý výkon mi to prostě nestačí. Stejně, jako jsem schopen uznat a ocenit vnitřní sílu špičkového klavíristy, že se po nemoci nebo úrazu dovede vrátit po letech příprav a cvičení znovu k muzcírování. Na jeho vystoupení bych ale šel spíš ze soucitu a pro to, abych mu vyjádřil morálnípodporu za jeho snahu. Že by se ale dalo čekat, že bude stejně dobrý, jako dřív?. Mám poslouchat špatný výkon jen z nostalgie?
Anonymous (188.92.13.---)
22.05.2015 23:20
 
Všem, kteří tady píší o nějakém zklamání... Nepovažuji se za kdovíjakou fanynku, ale písničky od Roxette si ráda poslechnu kdykoliv a mám je ráda. Tento vzkaz patří hlavně všem těm samozvaným velkým fanouškům, kteří tady kritizují. Pracuji s onkologickými pacienty celý svůj profesní život. Byla jsem svědkem mnoha smutných osudů lidí, kteří svůj boj prohráli. O to více pak pociťuji obdiv ke člověku, který bojuje a bojuje ze všech sil. Kolik z nás by v sobě našlo vůli učit se znovu mluvit a mnoho dalšího, čím si Marie musela projít? A kolik z nás by se vrátilo zpět? Z vlastních zkušeností si troufám říci, že naprostá většina by ztroskotala už jen z pomyšlení, že "už nemohou". Marie se však nevzdává. Co by měla podle vás dělat? Všechno vzdát, utápět se v tom, že je na tom špatně a navždy se rozloučit s tím, co ji těší a baví? Líbil by se vám osobně takový život? Můžete se nazývat skutečnými fanoušky, pokud se necháváte unést přílišným lpěním po dokonalosti? Na koncertu jsem byla a byla jsem skutečně nadšená i dojatá. Výkon Marie byl obdivuhodný, ať si říká kdo chce, co chce - nějakou tu chybku jí mile ráda odpustím. Pro mě to vždycky bude hvězda s velkým H. Nesuďte nikoho, pokud nenesete jeho kabát. Nebo jste typem člověka, který obdivuje dokud je hvězda na vrcholu a pak rychle zapomíná na její někdejší zář? Pak zřejmě nemáte na fanouškovských stránkách co dělat.
Anonymous (---.iol.cz)
22.05.2015 17:57
 
Bohužel je to tak, kapela by měla reálně zhodnotit současné možnosti Marie, tímto si neskutečně kazí jméno, značka Roxette je stále pojem, ale tímto, nevím, nevím... Ve srovnání s jejich koncertem v roce 2011 byl její výkon poloviční, a to jí ještě lichotím, protože je mi jasné, že než stát (vlastně sedět) na pódiu, by měla odpočívat a léčit se, pokud to ještě jde! Vím o čem mluvím, byl jsem tam a jako jejich velký fanoušek byl zklamán - poslouchám je 20 let a je to moje nejoblíbenější zahraniční skupina.
Anonymous (195.113.82.---)
22.05.2015 10:23
 
kritika mi nesmyslná nepřijde, jsem velká fanynka, ale lístky mě stály 3000 a výkon to opravdu nebyl, v první polovině určitě ne, zvuk byl špatný, ale Marie to prostě ani neuzpívala. dívejte se na to objektivně, jasně, prošla si těžkostmi, ale pokud na tom není zdravotně dobře, neměli se do toho pouštět. je mi jí líto, že ji čeká ještě spousta koncertů, musí to být neuvěřitelná zátěž
Anonymous (---.iol.cz)
22.05.2015 08:52
 
Včerejší koncert byl super a kritiku kterou pisi je nesmyslna. Chtel bych je videt jak by tak po tezke nemoci by vypadali oni hov.... jedny.Úžasný zážitek.
Anonymous (---.sanet.cz)
27.06.2011 20:14
 
Opět máš anonyme pode mnou naprostou pravdu.Na Kristovunohu je potřeba vzít násadu od lopaty a oddělit ji, jinak ji to ani nedojde:-) :-)Včera byli Roxette v Peci pod Sněžkou, nemáte někdo fotky?
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
25.06.2011 19:47
 
jinak je směšný tu číst ty dětský radostný výkřiky typu: Košice strčily Prágl do kapsy levou zadní apod., ale alespoň se tu najdou rozumní anonymové, kteří vždy dokážou vrátit tyhle místní registrovaný žluto-modrý trochu retardovaný šílence do správnejch mezí dospělýho chování..ale aspoň je tu s vámi legrace :-))
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
25.06.2011 19:43
 
Kristovanoho se píše zvlášť...
Anonymous (171.27.129.---)
13.06.2011 08:30
 
roxette a Hradci? no to by byla pecka:-))Marky
Anonymous (---.sanet.cz)
12.06.2011 21:25
 
RR, jezisi do tebe a rejpat? No to bych si v zivote nedovolil.Snazim se te ignorovat jak nejlepe umim.Gås skudd brøler hun :-)
12.06.2011 21:24
 
V pohode Roberto, ja jsem v sedmem nebi, ze jsem videl Marii a Pera zase pohromade. A moc ti zavidim ty Kosice, ja se tam s casovych duvodu nedostal.
12.06.2011 21:12
 
Dojmy jsou reakcí na vybídku v článku a odpověď byla Acemanovi, ale chápu, že ti nedalo, aby sis nerejp...
Anonymous (---.sanet.cz)
12.06.2011 20:54
 
RR: Me je uplne u pytle, co jsi si uzila, nebo neuzila lip at uz objektivne, nebo subjektivne, ale myslim, ze si to uzili vsichni at byli kde byli - od Hanoje po Bustehrad :-)
12.06.2011 20:46
 
Kristovanoho, píšu to proto, protože se ptal :-)) Na blbou otázku, blbá..- Né abych vám tady ukázala, jak jste to projeli, že jste šli do Phy namísto do Košic či jak to vnímáte. Osobně je mi taky u řitky, jak se objektivně měří lepší koncert, jenom říkám, že jsem si Košice užila víc.
Anonymous (---.sanet.cz)
12.06.2011 19:04
 
Ahoj Acemane, ja jsem byl na koncertu, ale bohuzel ne v PRG.Moc me to mrzi, videt tam Gessleho, Josefsson a Fredriksson s vami vsemi, co me tu nemate radi na par metrech ctverecnych vedle sebe pohromade.A jeste se na jeden jejich koncert chystam. Ale jsem rad, ze se vam to libilo:-)
12.06.2011 10:39
 
Konecne se tu objevil svedsky anonym z Trutnova:)
Neboj, ja jsem v klidu, proto ty smajliky. Skoda, ze si nemohl na koncert, bylo to uzasny a ted to nemyslim sarkasticky, hoj.
Anonymous (---.sanet.cz)
12.06.2011 08:37
 
Aceman:V Kazani nebyli tak dobri...proc se rozcilujes?Az budou v Hradci Kralove otevirat novou IKEA, Roxette tam zazpivaji, to bude pane atmosfera:-) :-)Marie podle zakulisnich informaci rekla, ze se velmi na HK tesi...
11.06.2011 23:19
 
Proc tohle pisete, nechapu, predhanet se v nesmyslech, lepsi atmosfera v Kosicich... Praha byla uzasna, Kocice byli uzasne, Buenos Aires bylo skvele, atd., osobne mi je jedno, kolik lidi navstivilo koncert, nebo kde byli lidi diky akustice v mensi hale lepe slyset, neresim, ja videl po letech opet Roxette a tyhle recicky me opravdu jen rozesmivaji:) Vsadim se, ze po Ostrave zase nejaky chytrak napise jak prekonali Kosice, takova blbost:)
A nejlepsi je veta: Per podle zakulisnich informaci rekl.... :)))
11.06.2011 21:48
 
Byla jsem na obou koncertech a Košice strčily Prágl do kapsy levou zadní... Ale ano, je to můj subjektivní názor :-) Nádherná atmosféra v Košicích, do smrti nezapomenu
Anonymous (---.casablanca.cz)
10.06.2011 21:41
 
to Aceman: http://www.youtube.com/watch?v=Go1FbwYEWvU
stačí zgrabnout jako mp3
Anonymous (---.ufon.cz)
10.06.2011 20:15
 
Ahoj lidi když byl koncert nestihl jsem sraz ač jsem se těšil moc.Co taklhe udělat jedne po koncertový?někdy v létě.rád bych poznal stejné cvoky do Roxette jako sem sám
10.06.2011 19:51
 
Jsem doposud nadšená z pražského koncertu...Roxette jsem doslova žrala na základní škole, poté je stále ráda poslouchala, sleduju stále a patří mezi mé nejoblíbenější skupiny...Byla to má první návštěva koncertu Roxette a nemám slov.Na koncertu byla i má sestra, která zná jejich písničky, má je ráda, ale až tak se o Roxette nezajímá podrobněji, z koncertu odcházela nadšená, jen prohlásila, že Marie asi není moc pohybově nadaná, když jsem jí řekla o Marii, čím vším si prošla, nevěřila...Já osobně jsem z Marie nadšená, má můj neskutečný obdiv a nesmírně moc jí fandím, je to úžasný, milý člověk a silná osobnost a image Marie se mi moc líbí. Koncert byl z mé strany a mohu mluvit i za mou sestru prostě skvělý. Navštívila jsem dost koncertů různých interpretů i v zahraničí, koncert Roxette působil neskutečně lidsky, mile, opravdu tu byli pro nás - pro fandy, posluchače a ta narvaná O2 aréna, to též nemělo chybu a moc to Roxette přeji, že byl o jejich koncert u nás takový zájem.Hned bych vyrazila na další koncert...Doufám, že se ještě ukáží někdy opět v Praze.
10.06.2011 18:22
 
zapomel jsem se prihlasit...
Anonymous (---.iol.cz)
10.06.2011 18:22
 
Na sraze jsem se zapomel zeptat...nemate nekdo demo pisne It Hurts. V originale ji zpiva Marie, ale demo od Pera je mnohem lepsi....dekuji
10.06.2011 13:09
 
Odkaz na mas v tomto clanku: http://www.roxette.cz/article1118.html. Korzar je na sme.sk
10.06.2011 10:48
 
Joo, tak to nevim, co na korzo prohlasili. Kazdopadne pokud to Gessle prohlasil, tak to z jeho pohledu je urcite pravda :)
Anonymous (---.rionet.cz)
10.06.2011 10:39
 
Pár slov k Marii. Není pochyb,že je jiná, než v r.2001. Nicméně na mě i přes to působila skvěle. Když člověk vidí jen na jedno oko,tak prostě obcas vypadá dezorientovaně. Ale jinak jsem byl opravdu příjemě překvapen,jak všechno utáhla. Kdyby nemohl,tak to nedělá. Strašně ji fandím a v paměti si ji klidně z tohoto koncertu nechám, protože to byl zážitek, který těžko něco překoná!Petr
Anonymous (171.27.129.---)
10.06.2011 10:32
 
no jen se ptám tak sorry....na korzo.sk to po koncertu prej roxete prohlásili....se ptám
10.06.2011 10:27
 
Pro ty, co byli jen v Praze, tezko. Pro ty, co byli jen v Kosicich, urcite. A zbytek je subjektivni. Aneb: co je to proboha za otazku?
Anonymous (171.27.129.---)
10.06.2011 09:56
 
Je pravda,že koncert v Košicích trumfnul Prahu?
Anonymous (---.iol.cz)
10.06.2011 00:14
 
Vše podstatné už zde bylo zmíněno. Já bych jenom zopakoval, že to byla naprosto nepřekonatelná událost je vidět živě spolu, hrajíc všechny ty slavný písničky...pro mě ŽIVOTNÍ zážitek. I přes tu euforii a blaženost sem se však nedokázal ubránit lítosti při pohledu na Marušku. Já jí samozřejmě fandím, a moc obdivuji. Ale jak už někdo dříve napsal, není nic horšího, než když je Vám líto Vaší hvězdy. A mně je Marušky prostě líto. Už proto, jak moc se snaží, ale i tak občas zapomíná texty, občas vypadá poněkud dezorientovaně atd. Pro mě je to trochu smutný pohled. Napadá mě myšlenka,jestli si chci zrovna takhle svoji oblíbenou kapelu pamatovat. Zdraví Martin
09.06.2011 20:51
 
DVD bude
Anonymous (88.146.221.---)
09.06.2011 17:06
 
No prý je v plánu dvd z tohoto turné. Per si je vědom,že z Room Service nic neudělali,tak to chtějí napravit. Tak snad se dočkáme. Petr
Anonymous (---.orange.sk)
09.06.2011 16:36
 
nebol som sice na prazskom koncerte, ale za to som si uzil Roxette v Kosiciach a boli uzasni. Obdivujem Marie za to, ako to odspievala a ako to cele zvlada. Rovnako boli skveli aj Per a dalsi hudobnici. Chcem sa vsak opytat, ci nahodou nemate info o tom, ci si daju Roxette niektory z aktualnych koncertov natocit (nemam na mysli konkretne mesto - len ci maju v plane natocit a vydat koncertne DVD). Bolo by fantasticke, vratit sa prostrednictvom DVD k ich aktualnemu turne, co myslite? Pridat tam nejaky interview bonus, napr. ich dojmy z turne, interview o nahrávaní aktuálneho albumu..
09.06.2011 10:47
 
Nezapomeňte, že se najdou bohužel i tací, kteří anglicky neumí:-( A jak rádi by se svyým neumělým zpěvem přidali! Jinak koncert byl SUPER, jak už bylo popsáno níže, šlo o to vidět naše HVĚZDY opět spolu a naživo a to se myslím stopro povedlo!!! Teď už jen doufat, že se do Prahy zase brzy vrátí;-) Zdravím všechny Roxeťáky:-)
Anonymous (88.146.221.---)
08.06.2011 22:33
 
No to bych prosil,že namáhaly. Ještě dnes mi vynechávají :-)Doufám,že do příštího týdne budou mé hlasivky opět ready,abych je mohl zase zlikvidovat na Rox v Německu :-))
08.06.2011 22:18
 
Souhlasím tady s euroteláckým anonymem - taky mně přišlo, že lidi vpředu moc nezpívali, až jsem si říkala, taková ostuda.. No a teď si tady pouštím videa a hlasivky jste namáhali pěkně :-)) Byla jsem v 2-3 řadě obyč.stání. Takže na tom asi něco bude.
08.06.2011 20:19
 
merlin29: Fantomas jsem tady pouze já - žádnej anonym! A já si koncert náramně užil:)))
Anonymous (88.146.221.---)
08.06.2011 17:08
 
Mě naopak Marie připadla ( na to čím prošla ), že vypadá naprosto skvěle.Byl jsem v první řadě,takže jsem měl dostatek času si ji prohlédnout.Naopak jsem měl radost, že vypadá tak dobře. Jinak doufám,že to ještě nebyl poslední koncert v Praze!!!! Petr
Anonymous (---.iol.cz)
08.06.2011 16:36
 
Co to tady blejes....Je zázrak, že tu Mařka je mezi náma a uplnej, že dělá turné...Chtel bych vidět tebe, kdyby si mel(a) nador na mozku a bojoval(a) o zivot!!!!!V neděli se koncertem Roxette psala historie a asi většina z nás na to bude vzpomínat jako na jeden z životních zážitků, pže Roxette asi již už v Praze nikdy neuvidíme...........

Anonymous (---.upcbroadband.cz)
08.06.2011 16:05
 
no anonym má bohužel pravdu
08.06.2011 15:48
 
Anonymni pokus o rypanec...tady se vsak nedockas zadne revenge, vrat se na novinky.cz
Anonymous (---.iol.cz)
08.06.2011 15:23
 
Marie šíleně zestárla, nechápu, proč pořád musí mít ty odbarvený krátký bílý vlasy, navíc ve spojení s tím šíleným opálením vypadá na sedmdesát. A přitom by nemusela. Nevím proč se pořád snaží vypadat jako ve třiceti, ale to je úděl všech stárnoucích zpěvaček, vypadají pak jak svoje karikatury, škoda.
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
08.06.2011 07:32
 
Skvělý koncert :o) Byl jsem v Praze v 94 i 01 a musím říct, že se mi tento líbil nejvíc. Měl jsem obavy, jak na tom bude Marie, ale velmi příjemně mě překvapila. Držím palce, ať se jim daří, jsou skvělí, už se nemůžu dočkat na koncert u nás v Ostravě.
07.06.2011 21:57
 
To video je na oficialni Facebook strance Roxette Official: http://www.facebook.com/video/video.php?v=219018631455570
Anonymous (92.61.91.---)
07.06.2011 21:46
 
Zdravím všechny na tomto skvělém FÓRU!
Na koncertě v O2 Aréně jsem samozřejmě byl a mohu pět jen samou chválu!
Na Youtube je už spousta klipů z tohoto koncertu v Praze, ale stále tam nemohu najít jedinečné sólo kytaristy"Škoda Lásky".
Poradíte někdo, kde bych mohl toto videjko na netu ještě jednou shlédnout?
Předem díky za vyrozumění.
S pozdravem fanoušek Zabral68 z Ostravy
Anonymous (---.eurotel.cz)
07.06.2011 21:30
 
Petr K.: Ale je to i o té akustice haly. Seděl jsem v desáté řadě a nebylo moc slyšet kotel, že by zpíval. (A ti co byli pod pódiem určitě potvrdí, že se při zpěvu neflákali :-) ) Při některých tónech el. kytary se doslova cítil rezonanci pod sedadlem....

A jinak si myslím, že jim nešlo o to udělat nějaké super pompézní vystoupení. Působili na mě dojmem, že si to tak nějak snaží užít. A že ten koncert dělají pro nás fanoušky i pro sebe. Solově jsou asi na severu docela úspěšní, ale jako Roxette mají úspěch násobný. Pro Marii to možná je i taková duševní podpora, byť fyzicky to musí být strašně namáhavé. Neustálé cestování z místa na místo, téměř každý druhý večer vystupovat. Pořád někde někomu pózovat....
Anonymous (---.ufon.cz)
07.06.2011 20:15
 
Ahoj nenašel by se spolu cestující vozem na Ostravu?Spoji náklady na dopravu at nemam prázdné auto a jedu.Směr strakonice
07.06.2011 19:49
 
Takže vážení přátele nevím na co si hraje někdy dole v diskuzi pan Anonym a vůbec nerozumim tomu proč se teda nepřihlásí a hraje si na Fantomase.
Ohledně koncertu jsem mluvil z kamarádem co je muzikant a uznal že ozvučení nic moc ale koncert kapely tohoto formátu a v O2 areně to prostě toleruje
Mě se koncert líbíl moc to že měla naše hvězda Raka se na ni podepsalo ale ruku na srdce je to rakovina a ona ji porazila a znovu žije náma fanouškama a dokud mi budem fandit a milovat Roxette tak budou žít a hrát dál upřímě pochybuju že se kdy ještě rozejdou.
Navíc jsem někde mysli čet že by mělo vyjít po koncertu CD to beru jako fanda.
A poslední něco vám řeknu nebejt na Ostravu pryč jedu radši tam.Pokud se poštěstí a oni třeba za rok za 2 vyrazí opět na turné jdu zase a to myslim že každej pravej fanda nehledě na akustiku a jiné kraviny co tu někdo vyčítá.
Jsou prostě Roxette
07.06.2011 18:42
 
@Ringo: Já jsem ale nikde neříkal, že to nejlepší už vydali... ba naopak... Speak To Me nebo Only When I Dream, to je absolutní top. Mluvil jsem jen o tom, že z hlediska té největší slávy jsou již za zenitem. Nové album je milionkrát lepší než Room Service.

Jinak, jestli to někdo nevíte, tak při venkovních vystoupeních Roxette plátna používají. Nějaké logické vysvětlení?
Anonymous (172.23.47.---)
07.06.2011 18:37
 
Nevi jak vam, ale me prisel zvuk strasnej. sedel jsem v sektoru 103, asi 16 rada, takze lehce na podiem. nebylo rozumet jedineho slova, bohuzel. A nejsem jediny. nicmene, kdo ty pisnicky zna, tak ty slova slyset tolik nepotrebuje, ale u koncertu takovehoto formatu by mel byt zvuk lepsi. kazdopadne to byl super zazitek a skvele jsem se bavil. Petr
07.06.2011 18:26
 
Praha dobrá, docela jsem si říkala, že je nakonec fajn mít lístky na obyčejné stání a vejš vpředu, než stání pod pódiem a někde tam na kraji nebo vzadu.. Koncert vynikající, pro mě Opportunity Nox, 7twenty7, How Do You Do a Way Out největší vodvazovky.

A Steelku v Košicích jsem si užila ještě víc...
07.06.2011 18:23
 
petr k: je to fakt setrenim? Per by to jako jeden znejbohatsich Svedu klidne mohl zasponzorovat a nerekl bych, ze mu jde primarne o to na tom vydelat. Podle me proste tohle turne je takovy test pro Marii a snimat to na velkoplosnych obrazovkach by asi nebylo pro kapelu prijemne. Navic to podle me proste chteji mit podle me spise orientovan hlavne na kapelu a jeji hudbu ne na show a paradicky.
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
07.06.2011 18:21
 
Wicf: ono je to takove klise, rici o kapele, ze je za zenitem jen proto, ze to nejlepsi uz vydala. Kazda kapela ma logicky vrchol, na ktery natahne nejvetsi publikum, ktery uz proste neprekona a nezbyva ji pak nic jineho nez skoncit a nebo proste jet dale s tim, ze budoutesit sve fanousky jak temi vrcholovymi skladbami, tak nejakymi novymi kousky, ktere uz sice diru do sveta neudelaji,ale i tak budou pravdepodobne kvalitou prekracovat souvasnou novodobou produkci. Ono se strasne moc jede dneska na to co je in a pritom ty nejlepsi skladby najdeme v 80. letech a prvni polovine 90. let. Ale jo, j jasne, ze Roxette uz nevzbudi nejakou davovou psychozu jako s pisni The Look. A to proste proto, ze uz je zname. Zajimalo by me, co by se delo, kdyby prisla nova kapela a udelala skladbu Shes got nothing on. Kdyz s tim prisli Roxette, tak vsichni bud automaticky srovnavaji se starou tvorbou a nebo se na ne divaji jako na padesatniky kteri prece nemohou mit takovy drive jako poradne naspeedovany 20 lety idol:-)

Ted jsem si vsiml, ze jsem se opet zapomel prihlasit (Ringo:-)
07.06.2011 18:17
 
Skoro všechno bylo řečeno. Možná bych zmínil otázku peněz. To, že produkce byla výrazně chudší (obrazovky, zvuk, ohňostroje, balóny) než při turné Joyride a CBB, je prostě o tom, že na nic pompézního nemají. V nějakým dokumentu z devadesátých Per říkal, že aby se megaturné vyplatilo, musí obsahovat aspoň 80 našlápnutých koncertů (opravte mi číslo, jestli jsem ho zapomněl). Což prostě teď není, takže se šetří. A je to škoda, zvuk bych ještě odpustil, ale ty obrazovky mi z mé sedačky prostě chyběly.
Argument akustiky v O2 aréně neberu, kdo byl třeba na Cockerovi, ví svoje.
Jinak ale zážitek parádní, hlavně ta atmosféra. A to ještě 30 procent fanoušků jen fotilo a nahrávalo, místo aby řádně pařilo :D
Těšim se do Ostravy, tentokrát pod pódium :)
07.06.2011 17:58
 
@Ringo: Za zenitem, tím myslím to, že doba jejich největší slávy, je pryč... jejich hudba je ale stále úžasná, CS se mi líbí čím dál víc, jejich vystoupení jsou úžasná
07.06.2011 17:28
 
jinak diskuse o tom kdo je za zenitem jsou dobre mimozni. Kapela je za zenitem v momente, kdy nema co nabidnouta to pripad Roxette proste neni. Ja nevim, ale kdo dneska nezna album Look Sharp a zajde si jej ted koupit, tak proste zazije fantastickou muziku nehlede na dobu, v ktere toto album vzniklo, ne? Kdybych mel brat, ze je za zenitem vsechno co je stare 5 let, tak posloucham ty dnesni rychlokvasne sragory, po kerych za 5 let nikdo ani nestekne. Celkove produkce Gessle music je proste fantasticka a ja do nedavna treba neznal jak zneji Gyllene Tider. teprve diky Charm School jsem se zacal vice zajimat i o Gessleho dalsi projekty, koupil si alba Gyllene Tider, vyberovku, live CD i DVDcka a nemuzu se toho nabazit a to jsou veci stare 30 let. Za zenitem? Pcha, dokud to bavi, tak to za zenitem proste neni:-)Stejne tak slovoky, Mazarin muzu poslouchat klidne dokola cely den a neomrzi. Pokud za zenitem znamena mimo moderni proudy, tak ja rikam, diky bohu a beru v tomto pripade tento vyraz za velkou poctu.
07.06.2011 17:23
 
Roxetteer:A že se tak ptám,vzali by jste i jednu rox fanynku s sebou?Pokud ano ozvěte se mi prosím na tel.č.775307976 ať se nemusíme domlouvat tady na fóru.díky moc;-)
07.06.2011 17:21
 
koukam na videa a nemuzu si pomoct, mozna jsem zaujaty, ale myslim si, ze fandim nejlepsim kapelam na svete, protoze to co clovek zazije u Depeche Mode a Roxette proste nevidim u zadne jine kapely:-) A zajimave je, ze obe kapely maji velmi vrely a z domacky vztah k CR a Praze:-) At uz je to Personal Jesus, Enjoy the Silence od DM nebo The Look od Roxette, vzdycky jsem unesen a chtel bych aby ty chvile nikdy neskoncily. Nemuzu uz se dockat koncertu v Ostrave. Sehnal jsem sice listek jen na stani, ale zacinam uvazovat o tom lisku na aukru pod podium, na ktery je tu odkaz. Akorat nez se rozmyslim, uz tam asi nebude:-) Respektive chci ten listek, ale jdu s bandou, ktera ma listek taky jen na stani, tak nechci trhat partu:-)
07.06.2011 17:17
 
Roxetteer:A že se tak ptám,vzali by jste i jednu rox fanynku s sebou?Pokud ano ozvěte se mi prosím na tel.č.775307976 ať se nemusíme domlouvat tady na fóru.díky moc;-)
07.06.2011 17:04
 
Na tohle nikdy nezapomenu:)
http://www.youtube.com/watch?v=3yzoFT1FSbA&feature=related
07.06.2011 17:01
 
Janicka: vlakem
Wicf: To jsem myslel, sry za chybku :)
07.06.2011 16:57
 
Tak sláva Roxette je za zenitem už tak od r. 94... mně se jen silně nelíbí slovo vyhaslá
07.06.2011 16:52
 
Roxetteer: Jedete autem nebo jak?
07.06.2011 16:48
 
Pardon,ten anonym jsem já;-)
Anonymous (217.77.165.---)
07.06.2011 16:46
 
Roxetteer: Jedete autem nebo jak?
07.06.2011 16:43
 
Janicka: Si pis, ze pojedeme z Prahy :)
07.06.2011 16:43
 
Tak jako co... o kazdym, kdo po deseti letech vyda studiovku, se napise, ze jeho slava je davno za zenitem. Ale jestli Gessle napise dalsi takovy peckovni album jako Charm school, ono tem recenzentum sklapne a zas budou muset sahnout do knihovny pro jinej slovnik :)
07.06.2011 16:38
 
Děkuju moc.A nejedete někdo z Prahy nebo blízkého okolí?
07.06.2011 16:37
 
Děkuju moc.A nejedete někdo z Prahy nebo blízkého okolí?
Anonymous (88.146.221.---)
07.06.2011 16:33
 
třeba tady http://aukro.cz/roxette-ostrava-u-podia-27-06-2011-i1655696917.html
Anonymous (88.146.221.---)
07.06.2011 16:31
 
Na aukru je tuším i lístek k pódiu a za rozumné prachy.
Anonymous (---.iol.cz)
07.06.2011 16:27
 
Do Ostravy lístky určitě ještě seženeš, ale už asi jen na stání. Ludva
07.06.2011 16:23
 
Lidičky zlatý,myslíte si,že ještě seženu lístek do Ostravy?Já vím asi se ptám pozdě,ale až teď vím,že mám 27 volno.díky
07.06.2011 16:22
 
Souhlasím s tishekem, jediné, co k tomu chybělo byla obrazovka... mně to zase tak nevadilo, ale moje přítelkyně, která je menší než já, viděla muzikanty jen ve chvílích, kdy si stoupla na špičky, nebo jsem ji zvedl... což je ale pro mě podstatné negativum, protože nemyslím jen na sebe... ale jinak k samotné hudbě se můžu vyjádřit jen a jen pozitivně.
Pán z musicserveru je pro mě maňas. Píše o Roxette jako o někom s vyhaslou slávou... prosím vás, lidé s vyhaslou slávou nedělají celosvětová turné a nevyprodávají koncerty :) jejich sláva se samozřejmě nemůže měžit s tím, co bylo kdysi, ale to slovo vyhaslá mě zvedlo ze židle
Anonymous (88.146.221.---)
07.06.2011 15:52
 
Byl jsem na Kylie Minogue,Madonně, Pink ale nikdy jsem nedostal to, co jsem chtěl. Fontány,výtahy,otočné pódia....to je sice fajn zajímavost,ale na tohle můžu do divadla.Souhlasím s tishekem,že tento koncert byl konečně o hudbě a ne o bombastické show.Nestalo se mi, že bych po koncertě nemohl mluvit. Dnes jsou to dva dny od koncertu a můj hlas zní,jako po týdenní pařbě!Každý se mě známí ptají,co mám s hlasem a já na to hrdě "byl jsem na Roxette" ,tak jsem pyšnej,že Roxette jsou na světě! Koncert byl úchvatným zážitkem na který nikdy nezapomenu.A pánovi,co psal recenzi na musicserveru o tom,že Rox už jen doutnají, bych jen řekl, "jdi si zapálit a nemontuj se do něčeho, čemu nerozumíš". Kritiku beru,ale neberu něco, co prostě není pravda. Už se těším na Ostravu až Rox zase uvidím!!!!! Petr
07.06.2011 15:40
 
Já musím ještě jednou opakovat, že pro mě to byl nejlepší jejich koncert, který jsem viděl. Minulý rok v Dánsku Marie tak dobře nezpívala (nezapomeňte, že je po rakovině lidi!). Per je v nejlepší formě, co kdy byl. Jinak zvukově jsem fakt slyšel vše, co vyčítám je, že nebyla obrazovka. Stáli jsme asi ve 3/4 haly. Vrcholem pro mě bylo Joyride, The Look - i když tyhle skladby už mám oposlouchané. Pro mě byl zážitek to, že lidi stáli a pařili, výborný. Při odchodu z haly na semaforech v autech všem řvali z repráků Roxette a tohle mě prostě baví. A jinak, já si taky nahrál nějaké videa a dnes jsem rád. Světelné efekty jsou mi totálně ukradený, já jdu na hudbu a ne na světla. Celej koncert jsem zpíval a byla to bomba. ROXETTE STILL ROX! Bravo
07.06.2011 15:32
 
Nenechme se otravit ustepacnymi nazory nekterych anonymu, vsem, kteri se umi podepsat se koncert libil, samozrejme, nekdo ma par vyhrat, to je naprosto v poradku, ale ruku na srdce, ze by me dokazala odradit nejaka pani, ktera vedle nas zrejme trpela zanetem mocoveho mechyre a neustale behala sem a tam...rozhodne ne, na podiu byli Roxette, v uzasny forme, Marie a jeji Perfect Day byl pohadkovy zazitek. Souhlasim s I.Dobsou, kdo chce psa biti, hul si vzdycky najde, ja mam nastesti tu vlastnost, ze se dokazu bavit, nemyslet na starosti bezneho zivota a umim se nechat vtahnout do deje:) Vsem jeste jednou velke diky za vytvoreni bajecne atmosfery, Roxette si nasi naklonnost jiste zaslouzili. Komu se koncert nelibil, nebo porad na neco nadava (klidne me kamenujte) neni opravdovym fanouskem teto kapely a za tim si stojim, kdo to ma v hlave srovnany a je moralne vyspely jedinec, musel si to uzit:)
Safra, ja snad do te Ostravy pojedu:))
07.06.2011 15:01
 
Tak lidi! Hala je obravská, myslím, že na koncert není úplně vhodná, tedy alespoň z pohledu diváka, pro účinkující to musí být naopak povzbuzení, když vidí takovou masu lidí. Proto je možné, že někdo toho nemusel tolik vidět a v nějakých místech se také nemusel dostat zvuk v ideální hladině. To už by ale měla být starost zvukaře a hlavně pořadatele, který dlouho dopředu ví, že je hala vyprodaná, jak vypadá a co by bylo třeba navíc udělat, aby i ti vzadu měli dobrý zážitek. Stejně tak je to s lidmi, když měl někdo smůlu a usedl do okruhu lidí, kteří jen tupě seděli a popíjeli, tak mu atmosféra taky nemusela přijít nejlepší. Jiný měl zase štěstí, že seděl mezi vášnivými fanoušky, kteří celý koncert zpívali a fandili. Abych tomu předešel, chodím na každém koncertu k pódiu, tam to žije vždy. Ale i tady by se dala najít negativa z nedělního koncertu. Chvílemi mi totiž připadalo, že pro spoustu lidí u pódia je důležitější nahrávat na mobily, než si užívat koncert. Moc jsem je nechápal. Chápu, že udělat si svoji fotku nebo několika vteřinový záznam může mít svoje kouzlo pro památku, ale nahrávat téměř celý koncert, to mi přišlo divné. Místo zapalovačů či jiných světel se v rukách, nejen při baladách, drželi právě telefony s nahráváním. V tom to asi bylo před deseti lety lepší.
07.06.2011 14:22
 
Já už Roxette nebaštim zdaleko tolik jako před 10 lety, nicméně nedělní koncert řadim výš než tehdejší. Naštěstí jsem "hudebně hluchej", takže nedodělky a chyby jsem ustál v klidu :-) Ale atmosféra byla dle mě fajn!
07.06.2011 14:19
 
Uz se perou! :)) Dik za vsechny nazory, jak je ten svet pestrej! A to je dobre.
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
07.06.2011 13:47
 
nebyla si na jinym koncertě, ale stačilo by respektovat to, že ne každýmu se to musí nutně líbit jako tobě děvče
Anonymous (---.oskarmobil.cz)
07.06.2011 13:30
 
Hm,tak to jsem byla asi na jinym koncertě:-(Příště zůstaňte radši doma,když se vám nic nelíbí.Já si koncert naopak užila parádně a lidi co byli okolo mě,tak taky.
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
07.06.2011 13:10
 
Roxetteer má výjimečně pravdu, ten koncert za moc nestál...od fádní světelný projekce, kterou měli vymakanější kapely v 80. letech, přes rozplizlej zvuk kterej měl fakt mizernou úroveň(toho zvukaře měli pověsit někam ve Stockholmu do průvanu za koule) až po arogantní fanoušky který místama připomínaly zmutovaný vosy a který mi zkazili celej koncert tim jejich falešnym halekánim i bez těhle všech vad víc než dost :-/
Anonymous (---.vol.cz)
07.06.2011 12:10
 
Meet and greet super! Jak se k takovemu setkani clovek dostane?
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
07.06.2011 11:09
 
Tak ještě fotogalerie z předání zlaté desky a meet and greet:) http://www.t-music.cz/magazin/foto-exkluzivne-roxette-v-praze-prevzali-zlatou-desku--4021/?showArticle
07.06.2011 10:19
 
Anonyme, asi si navstivil jine vystoupeni:) Porad jeste koncert rozdychavam, famozni zazitek, pokusim se jeste procpat do Ostravy, ale v ceste mi stoji prace...
Take jsem zvedavy na nove album, snad ho vydaji hned po ukonceni tour, mohlo by znit hodne kytarove, pokud ho tvori "takrikajic" na koleni v hotelovych pokojich, poradne akusticky album typu CrashBoomBang, jeeeeje, to bych byl v sedmem nebi:)
07.06.2011 10:18
 
A který písničky máš na mysli? Mně teda nic až takhle pozměněnýho něpřišlo ...
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
07.06.2011 01:24
 
achjo:/ proc se muselo tolik zmenit aranzma vsech pisnicek, chapu zpomaleni u nekterejch kousku, ale proc jsou hrany tak dokonale jinak, ze casto nejsou vubec poznat a s originalem maji spolecny jen text:(
07.06.2011 00:00
 
Jinak nemůžu souhlasit s I. Marešovou, že by Only When I Dream patřila k matným číslům... pravda, málokdo si ji bude narozdíl od provařených hitů prozpěvovat, ale ta živá verze má úžasný zvuk, hlavně hlasité bubny, které ve studiové verzi poněkud chybí :-) vrcholem pro mě asi bylo 7twenty7
06.06.2011 23:10
 
Podle mě je nesmysl vyčítat Marii, že něco neuzpívá... je jí 53 a její falseto mám tak i tak moc rád. Hlas měla úžasný :)
06.06.2011 22:47
 
fakt neskutečný zážitek, nevím jeslti to je tím,že si to člověk ve 30 ti letech jinak užije. Byla jsem stání u podia 4-5 řada...prostě super super super a doufám,že na Prahu nezapomenou:-))
Marky
06.06.2011 21:59
 
Ahoj všem fanouškum,bohužel na kaci před koncertem jsem se díky závadě na dopravním prostředku nedostal.Píchlá guma zabránila mé učasti ale je skvlěé že mechanik byl rychlí a šikovný.
Koncert famozní,atmosferé skvělá celá skupiny prostě skvělá.
Sektor 422 hlasitost výborná bylo rozumět všemu.
Triko je samozřejmostí akorát chybí ten podpis.
Lidi kdyby jste pořádali sraz dejte vědět rád se připojim. zapoměl jsem podpis
Anonymous (---.ufon.cz)
06.06.2011 21:58
 
Ahoj všem fanouškum,bohužel na akci před koncertem jsem se díky závadě na dopravním prostředku nedostal.Píchlá guma zabránila mé učasti ale je skvělé že mechanik byl rychlí a šikovný.
Koncert famozní,atmosfera skvělá.Roxette milionový a chybu udělal kdo nedorazil.
Sektor 422 hlasitost výborná bylo rozumět všemu.
Triko je samozřejmostí akorát chybí ten podpis.
Lidi kdyby jste pořádali sraz dejte vědět rád se připojim.
06.06.2011 21:02
 
Hejsan vsichni Roxfriends! Co k tomu dodat? PG to rekl presne - magic superb.. fab.. gig in Prague - a ja s nim souhlasim. Ta atmosfera byla asi nejlepsi, jakou jsem s nimi - at uz Rox nebo PG nebo GT - kdy zazila a videt je na podiu zase spolu, to byl zazitek, na to opravdu nikdy nezapomenu...! Hala zila, Rox si to uzivali, MF byla naprosto skvela a uzasna, co dokazala, tomu se da jen tezko uverit... Nejsem a nechci byt objektivni - pro mej jsou proste NEJ!!! Uz ted se tesim na SWEDEN :-) A diky vsem za ucast na srazu - dobra akce :-)) a jeste lepsi po koncerte - skvely lokal, ted uz jenom dodrzet ty sliby a sejit se zase v podobnem slozeni co nejdriv :-) A doufat, ze se sem Rox brzy vrati, vzdyt to tu maji radi!!!! ROX ON!! /Majsi
06.06.2011 20:11
 
Objektivni nebo ryze pozitivni?
Ja si treba nemyslim, ze by ten koncert byl uplne bez chyby...
Anonymous (---.eurotel.cz)
06.06.2011 20:05
 
konečně objektivní recenze :-)

http://tn.nova.cz/zpravy/hudba/roxette-svymi-hity-roztancili-prazskou-o2-arenu.html

koncert kažodpádně fantastický..!
06.06.2011 19:46
 
Koncert byl parádní! Taky jsme stáli až úplně vzadu, takže jsem toho moc neviděli, ale slyšeli jsme všechno!:-)
Atmosféra parádní (pro mě srovnatelná s atmoškou v Lucerně 2009) Teď už snad jen aby přijeli i GT (já vim, utopie), a budu naprosto spokojenej:D
06.06.2011 19:09
 
Koncert byl skvělý, i když pro nás, kteří jsme byli na zadním stání opravdu velmi chyběla obrazovka. Vůbec mě nenapadlo, že by tam nebyla. Koncert jako takový se mi ale fakt moc líbil, atmosféra skvělá, výkony Marie i Pera naprosto úžasné.

Bohužel mi radost z koncertu zkazil hajzl podvodník, který nám prodal falešné lístky. Zaplatily jsme tedy s kamarádkou za koncert dvakrát. Jsem ale ráda, že jsem byla - i když jsem je v podstatě vůbec neviděla....
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
06.06.2011 17:31
 
v Bukuresti nakonec prislo 15000 lidí, takže tohle byl zatim největší koncert z jejich turné...ještě větší koncert je čeká myslim v Berlině a pak ve Švédsku....
06.06.2011 16:44
 
Co dodat víc, všechno už jste tu snad zmínili. Já se ale teda stále nemůžu z toho zážitku vzpamatovat. Byla to neuvěřitelná euforie je po deseti letech vidět znova pohromadě. A musím se teda poklonit před jejich vákonem a energiíí, zvláště u Marie, po tom, co prožila. Taky dámy a pánové, oběma jim je už přes padesát a prát tam jedem song za druhym v takovymhle tempu, klobouk dolů! Mile mě překvapili. Byla jsem na koncertě v 94 i v r. 2001, musim říct, že ten poslední r. 2001 mě moc nenadchl, naopak tento koncert bych srovnala s koncerty v největší éře Roxette.

Co se týče repertoáru, vyměnila bych Oportunity Nox a 7twenty7 za více písní z alba Crash!Boom!Bang! Např. Fireworks a právě Crash!Boom!Bang! Ale za to mile mě překvapila dávka z alba Joyride vč. Perfect day, Watercolors, Fading like a flower apod. písní, které vlastně nikdy moc nehráli ...

Jako žena musim ocenit, že Perovi to pořád sekne a vypadá výborně. chudák Marie, na té se asi bohužel odráží prodělaná nemoc. Hlas má ale stále nádherný, projev procítěný. Jen bohužel, u Spending my time či hlavně It must have been love už nedává ty vejšky, to mě malinko zamrzelo. Ale i tak, hluboce se skláním před jejím výkonem. A byla moc milá, poslední zůstala na pódiu, evidentně se jí od nás nechtělo ;o))

Jinak, play list z Kazaně teda evidentně neobměňujou. "Škoda lásky" bylo vtipné ;oD V Maďarsku prej taky dali nějakou lidovku ...

Shrnuto podtrženo, super zážitek po letech! Teď už jen, aby se tu ukázali co nejdřív znova!!! ;o)
Anonymous (---.iol.cz)
06.06.2011 16:37
 
Jeee já vám závidím, do Prahy mi to nevyšlo, ale v Ostravě budu na 100% hulákat pod pódiem, nemůžu se dočkaaaaat. Jinak mylím že nejvíce lidí bylo v Bukurešti, tuším snad 30.000 jsem někde čet. Ludva
Anonymous (---.rionet.cz)
06.06.2011 16:19
 
Jsem šťasnej,že jsem tam byl.Nic tak fantastického jsem už dlouho nezažil. Teprve teď zjištuji, že koncert není o vodních fontánách a tanečnících u stropu haly. Roxette nic takového nepotřebují a dokázali, že i po letech jsou stále IN a ve formě. Marii obdivuji za úžasný výkon.Je neuvěřitelně milá a vděčná. Opravdu věřím,že ji pohled do davu léčí.Helenin pád vypadal blbě,ale rozchodila to.Psal i Per na Facebooku, že je OK. V neposlední řadě děkuji všem 17000 lidem,kteří udělali fantastickou atmosféru. Rox si to zaslouží plným právem! Doufám,že Ostrava bude podobná. Těším se, Petr
Anonymous (213.168.191.---)
06.06.2011 16:18
 
cauki uz se MOC tesim do ostravy!!! nevite nahodou nekdo jesti na letosni turne, prislo na ROXETTE nekde vice lidi nez na prague koncert. rekl bych podle informaci na netu ze praha O2 nejvetsi nastevnost/arena
Anonymous (---.iol.cz)
06.06.2011 15:09
 
Ten zvuk nahoře v ochozu opravdu nic moc, místy šílená ozvěna. Výhled taky nic moc. Daň hokejové haly... Nezachytil jsem začátek předprodeje, takže už zbyly jen lístyk nahoře.
Diváci se pomalu začali probouzet během několika prvních písní, což asi bylo způsobeno předkapelou, kdy začátek ušel, pak to bylo jak na školní besídce. Akorát dát si šlofíka.
Jak zazněly tóny starých pecek, diváci ožívali a tempo se pomalu stupňovalo. Pár songů před prvním přídavkem už byla atmosféra podlé mého gusta a tempo nepolevilo až do konce.
Za začátku mě dost mrzela absence nějakých efektů + citelně chyběla projekce. Trochu mi přišlo jako okresní koncert. Po prvních pár známých písničkách jsem si uvědomil, že to je přesně to, co jsem chtěl sylšet a vlastně i vidět. Prostě se vrátit v čase někam mezi roky 1990-2000, kdy se tvořila reálná Hudba a ne jako ty dnešní rychlokvašky.
Resumé: šel bych znova :)
06.06.2011 13:43
 
Hoj vsichni, byl to perfektni zazitek, sedli jsme v rohu, sektor 114 a nemuzu rici, ze by akustika byla nejak spatna, jasne, kdyz rizli do kytar, tak to poradne zadunelo a zahrmelo, ale to je presne ono, tak to ma byt:) Per byl opravdu ve forme, jak hlasove, tak pohybove, Marie me take prekvapila, jeji zpev je proste nadherny, bez ni by to neslo.
Jsem unesenej, videt je spolu po takove dobe a v takove paradni forme, to jsem necekal, posadili me na zadek, smekam pred nimi. Diky za predkoncertni sraz, sesli se tam opravdu fanaticti fanousci:))))
Anonymous (217.64.8.---)
06.06.2011 13:26
 
Po čtvrté v Praze a zase mě dostali! Nostalgie a radost! Rockovější pop mám nejradši!
Marie a Per si to užívali a byli i dojatí.

Byla jsem v první řadě, ale chyba byla snad jenu chybějící projekci pro lidi, kteří byly úplně vzadu a moc toho na dálku neviděli.

Jinak skvěle jim to šlapalo a odpustila bych malé indispozice Marii. Hlas má pořád krásnej.

Olča
Anonymous (---.iol.cz)
06.06.2011 12:03
 
Koncert byl naprosto úžasný, a je mi jedno jestli tam mělo být nějaké plátno a nebo špatný zvuk.Kritizovat umí každý ale pochválit jen málo kdo.Roxette byly a jsou prostě hvězdy.Naprosto famozní zážitek
Anonymous (---.ufon.cz)
06.06.2011 11:46
 
Na názor že horní patra nestáli si dovoluji reagovat tím že jen někeří nestáli a někteří se tam šli dokonce i jen opít to co se dělo skoro nahoře fuj odporné ale koncert naprosto uchvatný a jedinečný zážitek smekám před celou kapelou.
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
06.06.2011 11:46
 
Koncert uzasny. Bola som v klasickom stani, asi 2-3rady od deliacej linie so "stanim pod podiom". Zvuk vyborny.
Trosku ma mrzi viacej pomalych pesniciek, ale odpustene im bolo s Way Out :)
Atmosfera na 1*, hlavne pri poslednych skladbach, kde stali aj ludia s listkami na sedenie. Nechali sa strhnut a to bolo skvele :)
Zazitok na cely zivot!
Anonymous (---.casablanca.cz)
06.06.2011 10:53
 
Celkově obrovská spokojenost. Sektor 102, řada 14, viditelnost dobrá, v prvních 4 skladbách nebyla Marie skoro slyšet, pak se to zlepšilo a celkově to nebylo špatné (zvukově). Atmosféra skvělá, obvzlášť při The Look, kapela šlapala, světla mi přilšy OK, to že nebyla projekce mi nevadilo protže jsem byl blízko, ale chápu že na druhém konci haly toho moc neviděli. Díky tomu že jsem byl z boku a nahoře, tak jsem viděl i pád backvokalistky ze stupínku - při nářezu 7twenty7 se ve chvíli, kdy se všichni soustředili u klávesáka, nějak zamotala a spadla za něj - ale byla OK. Jediné co mě mrzí, bylo to že Marie některé skladby naživo neuzpívá - třeba Spending my time, ale s tím má bohužel problémy stále. pavelse
06.06.2011 10:41
 
Vystoupení bylo skvělé, ale absolutně nechápu, proč chyběla VELKOPLOŠNÁ PROJEKCE, neví o tom někdo něco víc? Proč na venkovních vystoupeních Roxette plátna měli, ale uvnitř ne?
Anonymous (217.77.165.---)
06.06.2011 10:16
 
Přesně tak.Koncert byl úžasnej a my co jsme byli u pódia si ho vychutnali dvojnásob.Zvuk mi přišel ok.Jana
Anonymous (217.77.165.---)
06.06.2011 10:15
 
Kdoví,jestli pan redaktor nebyl až ve 4.patře.Tam ta akustika stojí opravdu za prd:-(
06.06.2011 10:13
 
Takhle velká hala je sice super, Roxette mohou vidět, jaký je o ně zájem, ale bez plátna či velkoplošné TV jsou asi fakt diváci v zadní části haly ošizeni o vizuální zážitek. Včera jsem si hlavně říkal, že bych rozhodně nechtěl mít lístek na obyčejné stání a navíc stát až úplně vzadu, to bych se svou výškou neviděl asi vůbec nic.
Anonymous (217.77.165.---)
06.06.2011 10:12
 
Přesně tak.Koncert byl úžasnej a my co jsme byli u pódia si ho vychutnali dvojnásob.Zvuk mi přišel ok.Jana
06.06.2011 10:10
 
O tom zvuku jsem to na idnes četl, ale nemůžu se k tomu vyjádřit. Stál jsem hned u pódia a vše (zpěv i kytary) jsem slyšel perfektně. Je fakt, že když jsem se otočil a viděl na druhou stranu haly, tak mi bylo jasné, že ti lidi tam nemůžou nic vidět, zvuk v zadních částech haly posoudit nemůžu, nezbývá než věřit redaktorovi, který tam asi seděl, nebo čekat na příspěvek od někoho dalšího, kdo v tom sektoru byl.
Anonymous (---.iol.cz)
06.06.2011 10:06
 
Ten kritik zvuku z Idnes.cz musel nějakou kritiku vykonstruovat, neboť ten koncert byl atmosférově tak nepopsatelně úžasný, že lid v hale hudbu totálně přehlučil :-)
Anonymous (---.vodafone.cz)
06.06.2011 10:00
 
No prej zvuk byl tragickej....co je na tom pravdy?
Anonymous (---.iol.cz)
06.06.2011 09:55
 
Seznam skladeb v Praze 5.6.2011
01. Dressed For Success
02. Sleeping In My Car
03. The Big L.
04. Wish I Could Fly
05. Only When I Dream
06. She’s Got Nothing On (But The Radio)
07. Perfect Day
08. Things Will Never Be The Same
09. It Must Have Been Love
10. Opportunity Nox
11. 7twenty7
12. Fading Like A Flower (Every Time You Leave)
13. Silver Blue
14. How Do You Do!
15. Dangerous
Představení kapely
16. Joyride (uvedeno skladbou "Škoda lásky")

17. Watercolours In The Rain
18. Spending My Time
19. The Look

20. Way Out
21. Listen To Your Heart
22. Church Of Your Heart
Anonymous (---.eurotel.cz)
06.06.2011 09:54
 
Byli fakt dobří, Marie vypadá, že hlasově je taky OK, takže ani nepotřebovala pomoc Heleny (nebo jak se to křoví jmenuje.. v každém případě, kdyby té Helen dali koště... no úplná Saxana :-) )
Jen ta akustika haly je teda mizerná. Docela rád bych na ně šel někam , kde je akustika lepší - třeba do Lucerny. Tam by asi nešli oni, protože to je malé :-)

Jinak k těm ochozům... seděl jsem v sektoru 111. Za mnou nějací Pražááci, mladí a zřejmě jejich rodiče. Rozebírali na jakých a koho koncertech v poslední době byli. Mimo jiné i na lady Gaga... Po skaladbě How do you do se ti "staří" divili, že to je taky od Roxette. Přede mnou seděli 4 téměř důchodci, kterým nikdo neřekl, že Per a Marie opravdu nejsou nové přezdívky pro Evu a Vaška.... No ještě že vedle mě seděly holky, které do toho fandění dávali taky vše..... Ráno jsem si dával čaj s medem, snad to hlasivkám pomůže... teď ještě něco na ohluchlé uši... :-)

Martin99
06.06.2011 09:52
 
SUPER! Byl jsem na nich v roce 1994 i v roce 2001. V 1994 jsem byl mladé ucho a šílel jsem jen z toho, že jsem je viděl, takže si z koncertu už moc nepamatuji. V roce 2001 jsem si také nenechal utéct stání hned u pódia a už jsem si to víc vychutnal. Včera mi to, opět přímo u pódia, přišlo ale zase o level lepší. Byli úžasní. Prostě nářez. Jinak jsem si taky všiml, že písně z nového alba tam publikum moc neznalo, stejně tak i písně jako Silver blue, 7twenty7, ale třeba i Opportunity nox. Jinak je mi jasné, že na koncertě člověk nemůže čekat zahrání a zazpívání písničky tak, jak je to na albu, což je vlastně i to výjimečné, co koncert přináší, ale mě, čistě osobně, v tomto zamrzeli jen bicí u Silver blue, tam jsem hrozně chtěl, aby melodie zůstala jako na originále. Teď bych jel i do Ostravy, ale asi mi to nevyjde.
Anonymous (---.elpremo.cz)
06.06.2011 09:40
 
Koncert včera neměl chybu!!!! Hlavně hráli staré pecky, což se lidem očividně líbilo a myslím, že Roxette odjedou z Prahy s milými vzpomínkami na skvělé publikum. Ať se jim stále daří!!!
06.06.2011 09:36
 
Pamatujete si nekdo cely playlist? Bylo by fajn ho tu mit :-)
Anonymous (---.ppf.cz)
06.06.2011 09:30
 
Noprosto svělé..! výborná atmosféra, kterou si oba pěkně vychutnávali :-). Dobrý výběr skladeb - kromě tradičních koncertových hitů potěšilo zařazení "Fading like a flower" a "Way out" - úžasné ! (Tomáš)
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
06.06.2011 09:17
 
Naprosto fantastický zážitek, Per s Marií byli famózní, nemám slov
Anonymous (---.eurotel.cz)
06.06.2011 08:15
 
koncert do puntiku splnil co jsem ocekaval - zadny zbytecnosti typu moderniho podia, svetelny led projekce, nebo dalsich "vizualnich ptakovin", nybrz JEN skveli Roxette, ne zbytecne moc novinek z charm school, a duraz na nejvetsi (pro nas asi i nejsrdcovejsi) hitovky z cele kariery. profesionalni, ale zaroven prociteny vykon, pro mne rozhodne lepsi koncert nez v rijnu 2001 (mozna i proto ze tenkrat jsem si toho tak nevazil, netusic co prijde...). kazdopadne za vcerejsi skvele odvedenou praci, ale i par dojemnych zazitku z Marie, davam Roxettakum 95% (rezervu si nechavam pro pristi koncert, aby zas prijeli ;-) L23
Anonymous (77.48.172.---)
06.06.2011 07:18
 
luxusni zazitek....
06.06.2011 01:29
 
Hehe, soused (podle ty domeny) :)
Anonymous (---.pe3ny.net)
06.06.2011 01:26
 
Opravdu luxusni koncert! Nejednou jsem behem nej mel husi kuzi! Respect Marie, respect Roxette!!! A vyborne kytarove solo behem predstavovani :-)) Skakal jsem a kricel a tleskal jako magor! Asi neusnu ;-)
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
06.06.2011 01:00
 
nemám slov....neskutečné,pro mě osobně zážitek na celý život...děkuji!
Anonymous (---.iol.cz)
06.06.2011 00:54
 
Užásný a nejlepší koncert vůbec. Marie a Per byli úplně unešení z pražského publika. Fantastické. Skvělé, že zahráli i nový singl Way out, který ale kupodivu skoro nikdo neznal. Zařazené Silver blue a Watercolours in the rain mě rovněž překvapily.
06.06.2011 00:50
 
No tak při The Look všichni stáli, bylo to geniální! Marie je skvělá!
06.06.2011 00:42
 
Me obecenstvo v hornich patrech bylo v tom kotli tak nejak ukradene. Kotel zil, zpival, tleskal a kricel 'Roxette', kdyz bylo treba. To bylo podstatny :)
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
06.06.2011 00:38
 
Naprosto úžasné - trošku mě mrzelo obecenstvo v patrech, které nebylo schopno ani při závěrečných písních a děkování povstat. Ze strany kapely neskutečný zážitek a velký obdiv zpěvačce Marii.

© 2001 - 2011 roxette.cz