Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 107841643
Počet novinek: 856

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!

14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.

30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!

22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.

21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).

 

Roxette v Ostravě

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

Anonym (---.tmcz.cz)
19.11.2015 16:13
 
ahoj všem co jsou fanoušci roxett,nevíte jestli budou ješte koncertovat v nejbližší dobe.moc dík tomáš z kromeříže.
Anonym (---.iol.cz)
10.07.2011 02:46
 
Ahoj, teď už to bylo po druhé, i v roce 1994 tady v Praze byly dva koncerty, ale hned po sobě. Tenkrát, než jsem se nadechla, tak byl první vyprodaný, a tak jsem byla hned druhý den:o).
Helena
07.07.2011 22:29
 
ja si naopak myslim, ze jestli nejake zahranicni kapely meli v CR div ne domaci zazemi, tak to byli a stale jsou Depeche Mode a Roxette:-) Vsimnete si, ze obe kapely tady maji vzdy vyprodano, coz neni tak uplna samozrejmost. i proto se DM na minulem turne podivali do Prahy 2x a Roxette pridavali na tomto turne Ostravu, protoze po listkach do Prahy se jen zaprasilo. Fankluby uz nejsou to co byvaly v 90. letech, to je jasne, ale lide je tu porad maji velmi radi a "vyprodao" je ta nejlepsi vizitka. Perova zminka o fullhausu v Ostrave znela velmi spokojene:-)
Anonym (---.iol.cz)
07.07.2011 20:40
 
videjka opět skvělá!!!

Bohužel ani já nemůžu do Vídně :-(
Jen doufám, že si na naši malou zemičku zase někdy vzpomenou. Bohužel nemají u nás tak silnou odezvu ani silné Fan cluby jako v jiných zemích. Ale aspoň u nás získali zlatou desku! A v dnešní době, kdy si lidi nekoupí ani 1 originální CD, je 3000ks velký úspěch.

Mají oba sice "o pár let více", ale mě osobně oba překvapili a zejména samozřejmě Marie, před kterou smekám. Myslela jsem si, že mi jí bude líto, ale kdepak - chvilkama mi úplně vyrazila dech :-)
07.07.2011 20:02
 
tak me bohuzel neklapne ani ta Viden, takze budu muset doufat, ze se Roxette u nas opet objevi a pro priste si je nenecham ujit ani v Praze, nebudu cekat jen na Ostravu:-) Hlavne at je to co nejdrive a jsou opet plni svezesti a radosti jako jsem je zazil v Ostrave. Vpadali fakt skvele. A to jsem se z pocatku bal toho jejich zestarnuti, ale oni proste vypadali fantasticky i na sva leta.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
07.07.2011 18:40
 
Jste skvělýýýýý, že sem dávate ta videa...to byl v té Ostravě taký odvar, že bude těžký nejet na další lajfko
Anonym (---.nextra.sk)
07.07.2011 18:26
 
ale pridala som dalsie, tak kukajte :-)

http://www.youtube.com/watch?v=8k8VWIVN1Vk
http://www.youtube.com/watch?v=sC5ERHLPN6o
http://www.youtube.com/watch?v=9cLbLQmkgDs
Bea
Anonym (---.nextra.sk)
07.07.2011 17:38
 
....noooooo to je taka, co sa na nu neda velmi pozerat, lebo sme na nej prevazne my ucastnici koncertu , bavime sa a jacime a je to dost falosne a bolia z toho potom usi a krivi sa zrak :-) :-):-)
Anonym (---.iol.cz)
07.07.2011 15:48
 
všichni začínají jako amatéři :-)
Fakt je máš super, atmosféra jako živá.

A myslím, že takových "bláznů" je nás více!
The dream came true...

Budeme rádi za každý kousek. A co to je soukromá verze? :-)))
Anonym (---.nextra.sk)
07.07.2011 10:27
 
Ahojky, fuuuha no to som rada ze sa vam videa pacia,to som ani nepredpokladala, som total amater vo filmovani ,prvy krat som nahravala koncert, preto su niektore take roztrasene...takze sa ospravedlnujem za niektore pasaze... ale najdolezitejsie je, ze su a ze nam pripominaju paradne chvilky z koncertu!!! :-) Ja sa tiez stale neviem nabazit tych videi, den co den, vecer co vecer si to stale prehravam dokola... u nas doma a v praci uz vsetci protestuju,ale je im to prd platneeeee :-) myslim,ze ma to bude drzat este veeeeeelmi dlho :-) "The look" prave nemam, ten som si uzivala, takze nemam ani zachyteny ten Mariin pad,ale nevadi, hlavne ze vsetko dobre dopadlo :-) boli uzasni,perfektni, Marie v dobrej kondicii a vidiet ich znovu po takej dlhej dobe bol pre mna splneny sen a fakt neskutocny zazitok:-)bavili sa oni a bavili aj nas a to je to podstatne no nie? Pokusim sa este nieco zavesit a dam vediet. "Spending my time" mam len taku sukromnu verziu,neviem ci je vhodna na vyvesenie...? cafte Bea
06.07.2011 22:53
 
na tom videu Joyride vypada Marie fakt fantasticky
Anonym (---.upcbroadband.cz)
06.07.2011 22:27
 
Díky za super videa, tyhle mi atmosféru připomínají dokonale, stála jsi hned za mnou :o) Jako bych tam byl znova. Díky moc, Ludva
Anonym (---.iol.cz)
06.07.2011 20:32
 
Moc krásné!!!

A nemáš i Spending my time a The Look?

Každé další potěší :-)
Anonym (---.nextra.sk)
06.07.2011 17:36
 
The big love a wish I could fly :-)
http://www.youtube.com/watch?v=0IX_LM5_uA4
http://www.youtube.com/watch?v=mKLKWYDGIIM
Anonym (---.nextra.sk)
06.07.2011 15:59
 
pridala som dalsie:-)
http://www.youtube.com/watch?v=lpAdMn8MQTE
http://www.youtube.com/watch?v=zghbSqnCly4
B.
Anonym (---.iol.cz)
06.07.2011 10:57
 
stačí klidně i kousky... Máš to moc hezky natočené!
Anonym (---.nextra.sk)
06.07.2011 10:02
 
Ahojte tocila som to na Panasonic Lumix TZ10, mam aj ine skladby, ale nie su cele len take uryvky... pokusim sa este nieco vyvesit :-)
B.
05.07.2011 21:09
 
Only when I dream je fakt dobrá pecka, to se fakt Perovi podařilo!
05.07.2011 21:01
 
Moc krásný videa!!!Jen mi stále chybí 7 twenty 7
05.07.2011 20:36
 
2 Bea - fantasticke videa, supr kvalita a konecne Only when I Dream. Fakt nadhera.
05.07.2011 19:52
 
A čím to máš točené?
05.07.2011 19:51
 
Super videa!

Budeme se těšit na další :-)))
Anonym (---.nextra.sk)
05.07.2011 16:45
 
michaela-op: no snazim sa uverejnit nejake videa aj na youtube ale natahuje sa to velmi pomaly. zatial som tam dala toto: http://www.youtube.com/watch?v=gBvu7o4zXjQ

http://www.youtube.com/watch?v=GVh8t4Iqhuc
B.
05.07.2011 14:43
 
nextra.sk:

A můžeš nám nějaké svoje videa poskytnout - někam uložit nebo poslat?

A nelituj, že nemáš všechno - to nemá nikdo a hlavně jsem si to chtěli i užít :-)
Anonym (---.nextra.sk)
05.07.2011 13:31
 
Ahojte, tiez mam neuveritelne silne pocity potom koncerte... :-) stale dokola si prehravam videa co sa mi pocas koncertu podarilo natocit... len lutujem ze nemam vsetko ponahravane.... :-(len to sa neda sa aj natacat, fotit, bavit sa a uzivat si to.... mam chut si to zopaknut!!!
bea
05.07.2011 11:11
 
Skvěle vystoupení tohle bylo přímo UŽASNY !
02.07.2011 17:19
 
ZDRT: Klidně to prosíím ulož zase na leteckou poštu, nám to nemusíš jinak "vylepšovat", i tak to bude určitě skvělé !!!

Původně jsem chtěla taky jít jen na jeden koncert, ale jsem moooc ráda, že jsem byla na obou a klidně bych i na třetí :-)
02.07.2011 10:26
 
ja jsem z toho live vystoupeni tak hotovy, ze ted posloucham porad dokola aspon to live CD co je u Charm School. Akorat mi tam chybi live Shes not going on, Oportunity Nox a Only when i Dream
Anonym (88.146.221.---)
02.07.2011 09:59
 
Rád bych na podzim frknul ještě na Rox do Vídně. Přidal by se někdo? Petr
Anonym (---.unet.cz)
01.07.2011 23:41
 
Tak zase z jiného soudku :-) Je pravda ze jakmile jsem se více věnoval focení nemohl jsem plácat a zpívat nicméně zážitek prostě super. S tím videem uvidím co se dá dělat, třeba najdu rozumný kompromis mezi kvalitou a velikostí. Nechci se nikoho dotknout ale zvládnou si to případně všici stáhnout přes FTP?

A nějakou věší sbírku videí z koncetu nikdo neposkytnete? Nějak se mi to nechce po jednom zobat z youtube, ač chápu, že to někdo udělat jednou musel, musí...

ZDRT
01.07.2011 23:24
 
2 Ringo: Mno mi povídej :) Já lístek do Prahy těsně před darovala, nechtělo se mi jet, Ostrava bude stačit... A nestačí!!!! :D Musím ještě jednou slyšet živě Dangerous :))

2 Anonym: Však to nic, jen jsem na to poukázala, že je to zvláštní.
Anonym (---.iol.cz)
01.07.2011 23:19
 
Churchofyourheart: já zadal jen do googlu stadthalle wien a vypadlo tohle. Ale divil jsem se, že jsou dražší než než v Německu.
01.07.2011 23:17
 
Churchofyourheart: jo, vypada to, ze listky do Vidne jeste jsou. Sakra, laka me to fest. Lituji toho, ze jsem nejel pred mesicem na koncert i do Prahy. Spolehal jsem se na to, ze Ostrava bude stacit, ze uvidim Roxette live, ale nestaci to, chci je videt znova!:-)

01.07.2011 23:08
 
To Anonym: Na tom tvém odkazu jsou ceny za lístky dražší než ty, jenž nabízejí na stránkách Stadthalle :) Zajímavé :)
01.07.2011 23:04
 
2 Ringo: Němčina je pro mě španělska vesnice, ale myslím, že lístky jsou stále volné http://www.stadthalle.com/events/Roxette/6050

2 Jana: Co říkáš na Vídeň? Ta by nebyla vůbec marná :)



Anonym (---.iol.cz)
01.07.2011 22:55
 
Ty první dva říjnové koncerty na rox.se vůbec nejsou. Ten seznam asi neni aktuální. Lístky do Vídně zatim jsou: http://www.viennaclassic.com/tickets.php?event=69031&year=2011&month=10&lang=E&adword=google%2FWienStadthalle%2Fwien+stadthalle&gclid=CKrWpZmD4akCFZYS3wodAG1HXw&sid=a17e7651b684e920d87b1dccd959605e&navid=8&bundle=SH_BNDL_ROXETTE

Já asi risknu tu Belgii. Letenka je za dobrou cenu. Vlaky do toho městečka, kde to má být jezdí skoro pořád, takže s dopravou není problém. Vlak stojí asi 8€/jedna cesta z letiště.
01.07.2011 22:46
 
2 Anonym: Viden maji v seznamu tady: http://www.roxettesite.cz/roxette-turne-2011/

Ostatni lokality jsou pro me z Havirova dost streka, to bych nedal. Ta Viden je jedina kapku realna, ale nevim jak je to s listkama, jestli jsou jeste volne a pod.
Anonym (---.oskarmobil.cz)
01.07.2011 22:43
 
Mno já bych na podzim taky ještě na koncert zajela.Myslím,že by snad nebyl problém se domluvit.Jana
Anonym (217.77.165.---)
01.07.2011 22:38
 
Mno já bych na podzim taky ještě na koncert zajela.Myslím,že by snad nebyl problém se domluvit.Jana
Anonym (---.iol.cz)
01.07.2011 22:27
 
2 Ringo: a kde vidíš tu Vídeň? Na stránkách http://roxette.se/tour.php ji nevidim, ale na konkurenčním webu ve výpisu koncertů je. Jinak - ta Belgie je 900km autem, docela štreka, nebo jsem našel letadlem - Wizz air, tam v neděli ráno 31.7., zpět v pondělí a hodně dobrá zpáteční cena cca. 1900Kč. To nemá ani Student za bus.
01.07.2011 22:10
 
ZDRT: To je škoda komprimovat! Nehodil bys to v původním formátu, tak jak to je třeba na uloz.to? Tam by to snad šlo. Prosím, prosím :)

Jinak taky zvažuju, že bych na Roxette ještě zajela. Nejvíc se nabízí některý z německých koncertů na podzim. Neplánuje někdo? Nechci jet sama, tak bych se k někomu ráda přidala :)
01.07.2011 21:58
 
2 Anonym: dle vypisu co maji v planu by mela byt Viden 10.10. Jinak ja doufam, ze Per dostoji svym slovum "we see you very very very soon", ktere nam rekl v Ostrave:-)
Anonym (---.iol.cz)
01.07.2011 21:31
 
2 Ringo: byl jsem v Praze, prvních pár dní po koncertu bych šel hned na další. Nakonec jsem koupil lístek do Ostravy. Nějak mě to od tý doby nechce pustit a šel bych zase :) Vídeň ale na ofiko stránkách nevidim a navíc je to snad až v říjnu. Nizozemí 9.7. je už vyprodaný, ale na 31.7. je tam Belgie za 25€ lístek. Je to sice dál, ale dalo by se. No a pak by se dalo podniknout něco na podzim.
01.07.2011 21:03
 
Jinak jsem se dodnes z toho nadseni nevzpamatoval a hned jsem zacal patrat, co je nejblize, ze bych si dal dalsi koncert a nejblizsi lokalita je Viden. Jedete na Roxette nekdo do Vidne?
01.07.2011 20:55
 
ZDRT: presne tak, my si to stahnem jen proto, ze se mrknem, jestli to nevypadalo nejak vazne a uklidnime se, ze to vazne nebylo. Dale nesirit, protoze zli lide by z toho udelali nejakou hnusnou senzaci. Ten pad nakonec proste nebyl tak hrozny jak vypadal na zivo, proste kazdy jsme clovek a tohle se stat muze. Ja jsem rad, ze mi to video ukazalo, ze se nestalo nic vazneho, Marie se stihla nejak srovnat a zachytit rukama, takze nedoslo k tvrdemu padu na zem. Co je to oproti tomuhle: http://www.youtube.com/watch?v=EMaovnqU_44

Jinak zase nemusis litovat, ze nemas nahrany koncert cely, protoze by sis jej vubec neuzil. Clovek jde na koncert si bud uzivat a nebo jako dokumentarista. Vim o cem mluvim, u Things will never be the same (jedna z mych nejoblibenejsich pisni), jak se Per s Marii k sobe postavili a zacali zpivat, tak jsem si je chtel pekne pohromade fotnout a nez jsem poridil nejaky slusny snimek, ktery byl stejne zbytecny, protoze na netu jsem nasel spoustu 1000x lepsich, tak mi unikla jedna sloka zpivana Perem. A ja ty jeho dve sloky v pisni zboznuji:-)
Anonym (---.unet.cz)
01.07.2011 20:19
 
Ad Ringo: Prosím Vás ještě jednou, pokud si video stáhnete, abyste to nešířili veřejně...ať už youtube nebo jinde. Myslím, že bychom se potom měli zač stydět, protože to co Marie v Ostravě předvedla, bylo naprosto senzační a jakékoli zneužití toho, že na pravou stranu prostě nevidí, by byla normální sprosťárna a podlost. Děkuji ZDRT
Anonym (---.unet.cz)
01.07.2011 20:13
 
S podělováním o video to bude horší, mám pár fotek (těch použitelných mám za celý koncert asi 20) a video pouze z (podle mě) druhého přídavku :D takže tři písničky. Vše jsem tvořil na půjčeném kompaktním ultrazoom fotoapátu Canon Powershot S5 IS, protože jsem od pana Kosteckého z Ostravy dostal "přesnou" informaci, že se na akci fotit nesmí a s mojí zrcadlovkou mne tam vůbec nepustí. Kdybych věděl, jak ten foťák bezvadně natáčí video, natočil bych víc, ale s půjčeným foťákem to byla střelba těžce od boku. Taky mě to zpětně mrzí. Bohužel, abych se tedy dostal k jádru věci, video má 17min a více než 2GB. Můžu to zkusit v něčem střihnout a komprimovat, ale nemohu ručit za kvalitu, velikost ani termín dodání. Zkusím co dovedu, pokud neuspěju a někdo z Vás by to video moooc chtěl třeba i s těma fotkama, tak Vám za náklady pošlu DVD. Dám vědět jak to půjde. ZDRT

P.S.: Pokud jste někdo sběratel videí z koncertu a máte už na disku poskládaný celý koncert nebo většinu, co to zabalit a někam upnout? Fakt mě štve, že mám jen 3 písničky :-)
01.07.2011 20:08
 
Ahoj všem fandům Roxette.Byla jsem na nich v Praze bylo to super.Je to nezapomenutelný zážitek.Byla bych ráda kdyby se někomu podařilo DVD z turné.Budu se těšit.Dejte vědět díky všem a hlavně Roxettˇákům že se vrátili a že jim to pořád dobře hraje a zpívá.
01.07.2011 20:04
 
jinak dik autorivi videa, ze to nedal na Youtube a nerozesila to dale, protoze je to takovy bulvarni material, na kterem by si nekdo mohl zgustnout. Je to sice takova raritka tohoto vystoupeni, ale pro me si i timto Marie u me vyslouzila uznani a mrzelo by me, kdyby to nekdo pojal jako senzaci k zasmani, k smichu to totiz vubec nebylo.
01.07.2011 19:56
 
To video je ve velmi dobre kvalite, mit tak cely koncert v tehle podobe, to by byla parada:-)

Jinak ten pad vypadal z povzdali daleko hure, tady to je fakt jen zakopnuti, zadny prudky pad z vysky, ale to chodidlo si tam vyvratila docela dost, stesti, ze si nevyvrtla kotnik. Docela by me zaimalo, jestli a jak ten pad nekde komentovala nebo to nechala radeji bez komentare a vubec se tim radeji nezabyvla.
01.07.2011 17:43
 
Tak z toho pohledu to vypadá, jako "škobrtnutí" a není to tak hrozné, jak to vypadalo z druhé strany. Hlavně, že se jí nic nestalo, všechny nožičky a ručičky má v pořádku :-)

Mimochodem video je snad nejlepší kvality jaké jsem z ostravského koncertu viděla!!! Nechceš se s námi podělit i o další, prosííííím :-)
Číms to nahrál?

A opravdu bude nějaké DVD z turné? Už se nemůžu dočkat....
01.07.2011 12:08
 
ZDRT: The Look 100% zaznel v prvnim pridavku:-)
Anonym (---.mikroelektronika.cz)
01.07.2011 10:39
 
Však já to taky nehodlám dále patlat, i proto mi nepřijde vhodné cpát to na youtube, tady kdo chce, podívejte se, za pár dní bude odkaz neplatný a všichni se těšme z toho, že se nic nestalo...ZDRT
01.07.2011 10:33
 
Vypada to, ze mela mikrofon na strane kam nevidi, ale to je uplne fuk, hlavne, ze se ji nic nestalo a vse dopadlo dobre, uz bych to nijak neresil.
Panove a damy, nevim jak vy, ale nemohu se dockat DVD z tohoto turne, kvalita zvuku bude uplne jinde, nez nahravky z mobilu a diky poradne narezovosti Roxette na tomto tour, budeme mit doma poradny rockovy náser:)
Anonym (---.mikroelektronika.cz)
01.07.2011 10:15
 
a koukám, že jsem nasekal pár chyb do názvu toho souboru, tak si to angličtinářští fajnšmekři se shovívavostí jim vlastní přepíšou :-) ZDRT
Anonym (---.mikroelektronika.cz)
01.07.2011 10:11
 
Tak je to tu...slovy zde:

http://leteckaposta.cz/823500905

19MB velké video, kolem 50ti sec. Mariino zakopnutí o stojan je tam i zpomalené. Všimněte si, že po pádu chce Marie snad i zpívat ze země, začne, ale musí přestat proto, že jí ostatní začnou zvedat. Výraz baskytaristy také svědčí o tom, že se nic nestalo (ustrne se, usměje se a s klidem odejde). Ten Mariin úsměv není tak úplně markatní, prozradí ho snad s prominutím Mariin horní chrup :-)

Jinak poprosím o nezveřejňování na youtube, jednak mi to nepřijde vhodné, druhak jsem autor a pokud uznám za vhodné, dám to tam sám.

ZDRT
Anonym (---.mikroelektronika.cz)
01.07.2011 10:05
 
No to je právě to, že jsem to nestačil takhle detailně vnímat, abych dokázal poskládat názvy písní. Ale poté, co se dohrál Joyride (poslední písěň před přídavkama podle všeho), tak jsem si 100% jistý, že odešli a po návratu hráli 3 písně v nichž The Look nebyl. Jen bych ještě rád upozornil, že se fakt nehádám, jen mi to samotnýmu vrtá hlavou jak to bylo :-)

ad video s pádem Marie, právě to dávám do kupy a asi to budu muset hodit někam na uschovnu nebo leteckou poštu, z youtubove kvality neuvidite vyrazy ve tvarich tech lidi :(
01.07.2011 09:39
 
2 ZDRT

a co tedy hrali v prvnim pridavku?

Ono to bylo presne takhle:

První přídavek:
Watercolours In The Rain
Spending My Time
The Look

Druhý přídavek:
Way Out
Listen To Your Heart
Church Of Your Heart

Anonym (---.mikroelektronika.cz)
01.07.2011 08:29
 
Ahoj, zkusím někam uploadnout ten Mariin pád, seděl jsem poměrně blízko a náhodou jsem zrovna nahrával, takže je docela dobře vidět, co se přesně stalo.

Jinak já se tedy nechci hádat ohledně těch přídavků, ale přijde mi, že mám asi schýzu :-) Nahrával jsem video pouze z druhého přídavku, který měl tři písně, poslední byla The Look a na beton se pak kapela ještě vrátila...ale vždyť je to vlastně jedno, hlavně že koncert byl po všech stránkách skvělej:-)

Pro tentokrát se podepíšu ať v těch anonymech nedělám tolika bordelu :-) Zdrt
Anonym (194.160.233.---)
30.06.2011 20:21
 
Videáááááá
Anonym (---.mornet.cz)
30.06.2011 19:29
 
http://www.youtube.com/watch?v=Zaqvxmfq1HI&feature=channel_video_title

Tady máte vysoký jalovec :)

Též mi stále schází pár videí z toho koncertu v nějaké rozumné kvalitě (Only When I Dream, 7twenty7, Silver Blue, The Look a Way Out )
30.06.2011 19:07
 
Taky bych chtěla vidět to video s usměvavou Marií po tom nešťastném pádu. Mně tedy připadala vyděšená (což se nedivím), ale bylo to spíš překvapením, copak se to stalo... Dáš nám odkaz?

Jinak Vysoký jalovec je na youtube, Roxettecafe - najdi si Joyride, na začátku to tam je...

Přidejte prosím ještě další odkazy na videa - na youtube jich tentokrát zase až tak moc není a docela nižší kvality. Tak se prosím podělte :-))
Anonym (---.iol.cz)
30.06.2011 14:27
 
Oportunity Nox jsem našel:
http://www.youtube.com/watch?v=Zy_oENDdI6Y
Ludva
30.06.2011 12:41
 
2 Anonym: nechces se o to video s usmevavou Marii podelit?
30.06.2011 12:40
 
Pridavky byly 2 a dojem, ze byly 3, podle me budi dlouhy potlesk a kdyz to vypadalo na zaverecnou rozlucku, tak dali jeste Church of your Heart.
Anonym (88.146.221.---)
30.06.2011 11:05
 
To že Marie odešla z pódia během The Look, nebylo kvůli pádu,ale byla to součást vystoupení. Dělá to tak na každém koncertě. Byl jsem na třech koncertech a vždy tomu tak bylo. Marie se v tu chvíli "jakoby" rozloučí a na chvíli mizí v zákulisí.Je to plánované, nikolv jen kvůli pádu v Osravě.Petr
Anonym (---.mikroelektronika.cz)
30.06.2011 10:08
 
Ještě přidám Perův záznam z roxetteblogu:

My Gosh!! Thanx for an unforgettable evening here in Ostrava! Beautiful crowd, half descent band and Marie in top shape. Hope to return here before long!!!! Have a great summer everyone! Thanx for waiting for us!!!!

btw tam mají podlě mě setlist uplně špatně, The Look bylo ve druhém přídavku...ale možná jsem to fakt vnímal nějak špatně :-)

A uploadněte někdo toho Jalovce :-)
Anonym (---.mikroelektronika.cz)
30.06.2011 10:01
 
Zdravím všechny, rád bych si ujasnil jednu věc. Když se podívám na setlist koncertu v Praze http://www.setlist.fm/setlist/roxette/2011/o2-arena-prague-czech-republic-63d33277.html tak jsou tam po joyride 2 přídavky. Buď jsem hluchej a natvrdelej, nebo jsem byl v rauši ale v Ostravě se snad Roxetti na pódium vrátili třikrát:-) Oproti setlistu z Prahy prohodili pořadí přídavků 1 a 2, ve druhém byl na závěr The Look (kde došlo k té stojanové nehodě...btw Marie neřekla "Oh my Got" ale "Sorry" a z videa co mám je vidět, že se celou dobu usmívá a je v pohodě) a snad proto, že potom z pódia trošku utekla a nepočkala na dohrání kytar, se přidávalo ještě jednou. Nemáte třeba někdo setlist přímo z Ostravy?
29.06.2011 22:48
 
to dole je moje, zase neprihlasen:-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
29.06.2011 22:47
 
Churchofyourheart: par don:-) Pres ty nicky clovek pohlavi nerozezna:-)

Jinak ti co stali kolem me ten pad taky nezaregistrovali. Byl jsem tam z nich okolo nejvyssi, tak jsem mel supr vyhled, stal jsem v prostoru uprostred asi 2 rady za plotem oddelujici stani pod podiem od stani. Vlastne jsem mel celou dobu supr vyhled, videl jsem na vsechny na podiu a celkem detailne.

BTW pred koncertem jsem si u videi na youtube vzdycky rikal, ze mi tam nesedi strestena Helena s kudrnatou beranici na hlave a podivnymi pohyby, po koncerte musim rici, ze byla skvela:-) Ony ty jeji pohyby na videich vypadaji dost bizardne, ale na zivo na to koukat to vypada mnohem prirozeneji, protoze ta hudba ma uplne jine grady a ty pohyby pak nevypadaji, ze je prehani jak na tech videich seslabym zvukem:-)
29.06.2011 22:34
 
2 Ringo: předběhla :)
Krom Vysokého jalovce marně pátrám i po recenzích z Ostravy. Nikde nic. Jen jeden mini článek na t-music.

2 anonym: O pádu Marie jsem se dočetla až na netu. Taky jsem to nepostřehla a přes některé hlavy :) jsem na celé podium moc dobře neviděla.
Anonym (---.iol.cz)
29.06.2011 22:10
 
No já jsem stála pod pódiem a ten pád jsme s přítelem vůbec nezaregistrovali přes ostatní, přečetli jsme si o tom až druhý den a byli jsme překvapení vůbec to nešlo poznat. takže myslím, že víc lidí ho nevidělo...
29.06.2011 22:10
 
2 Churchofyourheart: sakra, predbehl jsi me:-)
29.06.2011 22:09
 
Nemate nekdo video z predstavovani kapely a hlavne Vysoky jalovec?:-) A marne hledam videa 7 twenty 7 a Oportunity Nox, protoze to byly prvotridni vypalovacky a nemohl jsem se jich nabazit. Preci jen je nemam tak oposlouchane jak hitovky z Look Sharp a Joyride.
29.06.2011 22:04
 
Nemáte někdo na záznamu Vysoký jalovec? :)
Anonym (88.146.221.---)
29.06.2011 21:14
 
Jojo, myslím,že se ti to nezdálo. Dav lidí chtěl Marii pomoct a pomohl,to bylo krásný. Svým způsobem byl tento koncert díky tomu pádu takový jiný ( lidštější ) než ostatní. Vždy to bylo jen publikum v hledišti a hvězdy na pódiu. Tentokrát to byly prostě lidé pod pódiem i na pódiu.
29.06.2011 19:42
 
jeste k tomu padu, nevim jestli to byl jen takovy pocit, ale jakmile upadla, tak jsem s obavami cekal co se stane a rikal jsem si, jestli hala neztichne. ale neztichla a naopak se mi zda, ze Na Na Na Na Na od kotle jeste zesililo, prislo mi to jako silenstvi, ktere muselo Marii radne povzbudit k tomu, ze okamzite vstala, nic si z toho nedelala a pokracovala v pohode ve zpevu.
Anonym (---.nextra.sk)
29.06.2011 17:22
 
Ahojte, takze chcela by som aj ja pridat nazor na predvcerajsi koncert v Ostrave.Rozhodli sme sa pricestovat na roxetikov zo Slovenska-Ziliny,hoci boli aj u nas v Kosiciach,ale musim konstatovat, ze to bolo super rozhodnutie :-)Okrem uvodnych problemov so zabezpecenim organizacie na zaciatku, ked sme sa nemohli dostat do sektoru-"statie pod podiom" ,kde sme mali zaplatene listky, a museli sme nakoniec preskakovat mantinely, aby sa tam vobec dostali bol koncert uplne SUPER!!!Famozny,este teraz som z toho v euforii... Marie a Per boli skveli. Vobec mi nevadilo ze uz nevytiahne vyssie pasaze,tak ako kedysi, vidiet ju opat nazivo a s takou energiou aku do toho davala, bolo pre mna dostatocnym zadostucinenim po vsetkych tych rokoch, ked sme si mysleli ze koncerty Roxette su uz minulostou. Je to neskutocne silna osobka,ked napriek vsetkemu, cim si presla a co si v suvislosti s jej chorobou odskakala dokaze fungovat a odspievat tak narocne turne...Drzim jej palce aj celej kapele a verim, ze toto nebolo ich posledne turne. Som fanusikom roxettu uz pekne dlho a tak som si cely ten koncert krasne vychutnala :-) ten pad ma tiez riadne zaskocil, kedze som nemala spod podia az taky dobry vyhlad,zachytila som len to, ze zrazu nespieva a zmizla z podia az ked sa k nej zbehli ostatni clenovia kapely a pomahali jej vstat a ona pokracovala dalej som si uvedomila ze je fakt neskutocne profesionalna a ani pad ju nezaskoci.Myslim, ze rovnako ako my tak aj cela kapela si koncert uzivala.Iskricky, ktore mala Maria v ociach hovorili za vsetko ... :-)Dakujem za skvely zazitok nech je takychto zazitkov s Roxettom este veeeeelmi veeelmi vela :-) majte sa BEATA
Anonym (---.upcbroadband.cz)
29.06.2011 17:06
 
tady je i neco ode me^^
http://www.youtube.com/watch?v=Actpq5HJlw0
29.06.2011 15:00
 
2 Anonym: a co te vedlo k tomu odchazet po prvnim pridavku?
29.06.2011 15:00
 
tady je ten nestastny pad, kolem 3:02. Na zivo to vypadalo mnohem hure. Nastesti spadla docela sikovne na to, jak krkolomne se zaplantala do stojanu.

http://www.youtube.com/watch?v=Ah6kpfr7WQA
Anonym (---.iol.cz)
29.06.2011 12:11
 
Před Marií na ostravském koncertě smekám, přesto všechno, co prožila je úžasná a z koncertu v Ově mám ještě dnes "husí kůži"... :-) Jen mě mrzí, že už jsme po prvním přídavku odešli..:-( Hezký den všem, P.
Anonym (88.146.221.---)
29.06.2011 11:15
 
Přesně tak. Všichni máme o Marii strach už preventivně,jelikož víme, co prožila.Myslím,že takových pádů v soukromí zažila hodně, než se s tím naučila žít. Hlavně, že se nic nestalo a Marii to nijak nesrazilo psychicky. Není se za co stydět a pro odlehčení : spadla jako dáma, žádná velká válečka :-) Hezký den.P
29.06.2011 09:58
 
Jo, to jsem psal ja :o)
Anonym (---.iol.cz)
29.06.2011 09:58
 
2 Ringo: s tim odchazenim souhlasim, taky bych neodesel driv, nez rozsviti, ale je videt, ze lidi jsou ruzni, proste ti mi znami mi fakt neverili, musel jsem je skoro drzet, jinak by uz byli venku. A kdyz zacal druhy pridavek, nechapali to, pry ze jsem si to nejak domluvil ja :o)) Jinak s Marii mas pravdu, mohla spadnout i kdyby byla uplne zdrava, clovek se ale ted fakt vic boji, aby se ji nic nestalo. Jen se zkousim do ni vcitit, jaky to musi byt napor na psychiku, kdyz se ji neco takoveho na podiu stane. Ale je to frajerka.
28.06.2011 23:07
 
2 Anonym: jasne, mel jsem asi trochu mylny pocit, ze narazis na to, z tu zminujeme pad a litujeme toho, ze se to Marii stalo a ze nam zatrnulo. Jasne ze kdyby se to stalo Perovi, nebo jak se to stalo nedavno Helene, ze se to az tak moc neresi a spise se clovek pousmeje. Kdyz se to stane Marii, tak cloveka zamrazi. A to ne proto, ze by z ni chtel delat chudacka mrzaka, ale prosteproto, ze vime, ze tu nemoc mela, ma ty nasledky, nenalhavejme si, ze se ji to stalo nahodou, ona proste na tu stranu nevidi a tim padem nevidela mikrofon, pres ktery prepadla. Proste logicka reakce cloveka, ktery o ni neco vi je to, ze ma o ni strach. Ne proto, ze by byla mrzak, ale proto, ze je proste tak krehka a vsichni ji prejeme jen to nejlepsi a aby se ji nikdy nic v zivote uz spatneho nestalo, ani takove malickosti, jako ze upadne behem koncerte. A to neminim jako soucit nebo litost, ale jako prani.
28.06.2011 23:02
 
Ludva: ad odchazeni - tak ja nevim, ja mam asi stesti byt zrovna fanda kapel, ktere vzdy priavaji 2x a asi od nekterych ocekavam moc, ze to budou vedet, ze se pridava 2x. Nicmene od kazdeho tak nejak ocekavam, ze by jim mohlo docvaknout, ze se neodchazi, dokud se nerozsviti.
28.06.2011 22:52
 
Ahojte všichni, když tu zrovna řešíte tu Marii, představte si být na jejím místě, vyjet na tak obrovské turné s vědomím, že všichni diváci ví, čím si prošla, a budou čekat na jakoukoliv chybu, kterou udělá, aby si mohli říct "to už není ono, už to holka nezvládá...". S tímhle pocitem odehrát celý koncert, na to bych asi neměl nervy, ale Marie je fakt frajerka a profík, přešla to celé s úsměvem. Kdyby zakopl Per, nic by se neřešilo, prostě se stane, u Marie se řeší nemoc, ne že se to stane. Jinak jsem byl nadšený z Mariina zpěvu, trošku jsem se bál, že ty výšky nevyzpívá, ale opravdu jsem čuměl, jak zpívala perfektně. Na videích z jiných koncertů občas zněla trošku ztraceně, nevím jestli to je kvalitou zvuku videí, nebo to v Ostravě odzpívala o tolik lépe, než jinde. Klobouk dolů.
Z koncertu jsem nadšený, užil jsem si ho víc, než jsem čekal, děkuju všem za skvělou atmosféru, ještě se mi nestalo, že bych po koncertě skoro nemohl chodit a mluvit. Per taky super, Helena taky, můj sen je splněný.
To že lidi po prvním přídavku odcházeli, to celkem chápu, oni někteří fakt nečekali, že budou přidávat ještě podruhé, kdybych nezastavil známé, ať ještě nikam nejdou, že ještě tři skladby budou, nevěřili mi, že už přece přídavek byl...
A nejvíc mě pobavili po koncertě dva pankáči s kohoutama na hlavách před halou, prý "zajímavý koncert to byl, takový melodičtější punk" :o))
Anonym (---.iol.cz)
28.06.2011 22:41
 
to Ringo: S tím skoro mrzákem to není vztaženo na nějaký zdejší příspěvek nebo jen k tomu pádu, ale k celkovému pohybovému projevu. Všichni ví, co má za sebou a prostě už tam nebude skotačit, jako za mlada, i když by to bylo super a spolu s Perem by to asi pořádně roztočili a celej koncert by měl zase o něco větší drajv.
Je to i moje reakce na to, kdy jsem zaslechl diskuzi nebo byl jejím účastníkem s jinými fans. Z některých názorů bylo více než patrné to, co jsem napsal. A důležité je tam to slůvko skoro.
28.06.2011 22:15
 
2 Anonym 28.06.2011 21:48: s tim mrzakem to zase prehanis. Nikdo z ni mrzaka zminkou o padu nedela. Marie ma proste nasledky a pres to vsechno proste zpiva perfektne a vcera to podle me perfektne zvladla i pohybove i pres sva omezeni. To ze upadla bylo proste dano jeji horsi orientaci, jestlize nevidi na prave oko, tak je jasne, ze ten stojan nevidela. Zamrzelo to hlavne proto, ze se ji proste neco takoveho stane v momente, kdy vsechno perfektne zvlada a nadsene zpiva s publikem. Me to strasne mrzelo i za ni a jen jsem doufal, ze si z toho nebude nic delat a hlavne, ze se ji pri tom padu nic nestlo. Prisla mi, ze byla v jakemsi laufu, rozesla se proste moc rychle. Nikdo ji za to nekritizuje, ani z ni nedela mrzaka. Jeji omezeni zname, ocekavame ruzne nedokonalosti a pres to nas Marie dokaze prekvapit dokonalym projevem.
28.06.2011 22:09
 
jasne, ze je to incredible, byt jsme se pri te hlasce nasmali, protoze to znelo jako Its Terrible, ale to nam doslo, ze to urcite nerekl, tak jsme si mysleli, ze to nakonec bylo Its not terrible a na videich jsem se pak ujistil, ze to bylo incredible, Per jen chvali, bylo na nem videt,ze byl proste nadseny:-)
Anonym (---.rionet.cz)
28.06.2011 21:59
 
No to se mi právěže zdálo divny, ale nejspíše máš pravdu. Já jak jsem to včera slyšel, tak jsem se jen zasmál.
Anonym (---.iol.cz)
28.06.2011 21:53
 
to anynonym z rionet: Ale to byla pochvala, řekl "incredible", i když to znělo jako terrible. To by si asi nedovolil, kritizovat publikum :)
Anonym (---.iol.cz)
28.06.2011 21:48
 
A je to za námi. Na stání přímo pod pódiem jsem si to fakt užil, i přes to vedro. Obával jsem se vystoupení Debbie, v Praze nic moc, ale včera to nebylo zlý. Pak to ale opět stálo za to. Přijde mi, že v Praze byl kotel o něco aktivnější při skandování, ale pohybově asi vyhrála Ostrava. Hala tleskala do rytmu od prvních songů, to v Praze se lidi teprv zahřívali. Kdyby hráli o hodinu dýl, asi by se nikdo nezlobil a dostalo by se na songy, který v aktuálním playlistu nejsou.

Trochu mne mrzí, jak se dost lidí soustředí na Marii a někteří jsou z ní schopni udělat skoro mrzáka a tohle povědomí působí negativně i na ostatní. Teď na koncertu zakopla i RihannaNěkdo to bere jako senzaci, druhej si řekne - no a co. Prostě se stane.
Marie určitě dost zkusila, ale evidentně má chuť do života i do koncertování. Když se podívám na starší videoklipy, tak to byla fakt pěkná ženská, dneska už je na ní, i díky tý zku*vený nemoci, vidět zub času. Ale je to bojovnice a to se mi líbí. A jsem opravdu rád, že do toho šli. I když má Marie v některých pasážích problém s textem nebo hlasem, tak se jí kapela snaží pomoct.
Hudba občas přehlušila zpěv asi z toho důvodu, že do toho prostě pořádně řízli. Kytarový sóla perfekt a Helena, to je ďábel, kterej se k nim hodí.
Každopádně mít možnost to slyšet 2x na vlastní uši ve vyprodaný hale s dalšíma tisícovkama lidí, který maj stejný hudební vkus je zážitek, na který se nezapomíná...
Přál bych si, aby to nebylo naposledy, ale tipuju, že opak bude pravdou.




Anonym (---.rionet.cz)
28.06.2011 21:30
 
Jinak pokaždé nás Per nechválil, jak sem četl níže, v jednu dobu byl hlas publika šílený :) Ve 30 vteřině zde:
http://www.youtube.com/watch?v=KpTIidzwhu8
28.06.2011 21:13
 
Krásné, úžasné, nezapomenutelné...

Který koncert byl podle vás lepší - v Praze nebo Ostravě?

Máte ještě někdo další odkazy na povedená videa (i v lepší kvalitě)?

Díky všem za báječný zážitek :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
28.06.2011 20:56
 
Oprava, ta zapomenuta sloka byla u Fading like a flower..
Anonym (---.upcbroadband.cz)
28.06.2011 20:55
 
Koncert v Ostrave vynikajici, jsem rad, ze jsem Roxette konecne videl a slysel na zivo. Byl to pro me neopakovatelny zazitek. Nebyl to zadny suchy koncert, cela kapela byla hodne ziva, legracni byl ten baskytarista, jak fajnove hopsal. Velky aplaus sklidil i Vysoky jalovec v podani lead kytaristy, ten si to opravdu uzival. Souhlasim s nazorem, ze to Roxette umi pekne rozbalit a misty jsem si pripadal jak na nejakem rockovem, ne-li heavy metalovem koncertu, tak se do toho umeli oprit. Marie zapomnela uvodni sloku u Spending my time, ale kdo tu pisnicku nezna nazpamet, ani si toho nevsiml - tak bravurne z toho dokazala vybruslit. U toho padu mi opravdu zatrnulo, hlavne, kdyz se nezvedla hned sama a musela ji pomoct ta vokalistka s kytaristou, ale opet z toho vysla s gracii, kdyz rekla poue "oh my God" a zpivala s usmevem dal. Klobouk dolu, je to opravdu profik. U me koncert predcil ocekavani, jeste dlouho na nej budu vzpominat
28.06.2011 20:42
 
http://www.youtube.com/watch?v=3DJ6SoJc7bk
celkem detailni pekne video
28.06.2011 20:03
 
2 anonym: pridavku byly klasicky 2 sety, pokud teda pocitam, kdy sezhaslo a cekalo se na prichod kapely.

Mimochodem hromadny odchod cca 20% divaku je zvlastni jev, ktery jsem zazl nauplne kazdem koncertu na kterem jsem zatim byl. Treba u koncertu DM se ochudili divaci o mavaci Never Let Me Down Again. Nikdy jsem to nepochopil. U Roxette se trestuhodne pripravili o Listen To Your Heart. Nemyslim si, ze ti lide nevedeli, ze jeste neni konec. Podle me to byli takovi ti, co listek spise dostali a prchali z akce, aby chytli v doprave nejlepsi fleky a stihli ty spravne tramvaje a autobusy. Proste lide, kteri si neumi moc uzivat. Byl jsem treba hodne prekvapen nekterou skladbou publika - 60. - 70. lete babicky, nektere mely v ruce igelitky. Pak jsem u vchodu potkal skupinku mentalne postizenych tlacici vozik s invalidou. Asi darek pro nejaky ustav. To proste nebudou fandove, kteri vedi, na co vubec sli.

Co jsem trochu nechapal byl uprk dvojice po The Look, ktera cely koncert prede mnou docela aktivne fandila, holka se nechala i vysadit v jedne chvili na ramena a porad fotili.
28.06.2011 19:58
 
petr k: no me se prave v te Ostrave zdalo, ze presne slysim, co vidim muzikanty hrat. Nejsem typ, ktry si uziva kytarovych sol, mam radeji elektronicke pasaze, nicmene musim ric, ze jsem si um jednotlivych muzikantu fakt uzil, protoze jsem je slysel. Mozna to nebylo tak dokonale, jak jsou tady nekteri zvykli treba ze svetovych koncertu v jinych halach, ale ja jsem byl proste spokojen. Mozna je to taky tim, ze prote nevyhledavam za kazdou cenu chyby a necekam, kdy je kdo udela, kdy je uslysim a pod.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
28.06.2011 19:25
 
jo máš pravdu 3x byl pridavek yehhhhh
Anonym (---.upcbroadband.cz)
28.06.2011 18:51
 
Zkuste mne prosimvas opravit, ale ja si myslim, ze v ostrave pridavali Roxette 3 set po 3 pisnickach a ne dva, jak se vsude pise. Po prvnim setu přídavků zustali skoro vsichni lidi, po druhem uz slo tak 20% domu, bo si vsichni mysleli ze konec a oni pak dali jeste 3 set. Nemam pravdu?
28.06.2011 18:39
 
To není o nějaké chybičce, kterou zvukař vyladí, to je o celkovým vyznění. Mě ten zvuk hlavně v rychlých písničkách přišel teď i v Praze takovej přehlušenej nebo jak to říct, slyšíš všechno a zároveň nic, když to srovnám s CBB tour, tak byl slyšet každej jednotlivej detail. Tady zvukově nejlíp vyznívaly pomalý věci, Perfect Day nebo Church of Your Heart.
Co se zpěvu týče, tak verze na Tourismu je prostě jiná, to je takový trochu nepovedený country.
Osobně nejlíp, co jsem kdy Marii slyšel naživo zpívat, je MTV Unplugged 93, to je zážitek pro fajnšmejkry :)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
28.06.2011 17:15
 
Tak je pravda, že Marie zpívá pořád hodně dobře kor na to čim si prošla, ale taky bych neřekl že zpívá líp než kdysi v dobách Tourism, to fakt ne. U Pera se rozhodně dá říct že se posunul dál a zpívá líp, to zas jo :-)
28.06.2011 17:02
 
petr k: ja nejak nevim jak by si kdo ten idealni zvuk predstavoval. Ze obcas nastane chyba a je neco prebureneho, to pak zvukar upravi, ale proste tomu pri koncertech dochazi takrka vzdy, jestli se nepletu.

Co se tyce zpevu, srovnam -li It Must have ben love z alba Toursm a ze vcerejsiho koncertu, tak hlasove jasne vede vcerejsi projev.
28.06.2011 16:55
 
Člověče, ty jsi pozitivnější než rádio Impuls :D Ale zážitek super, to se musí nechat. Akorát s výborným zvukem se prostě ztotožnit nemůžu, a že by Marie zpívala líp než v 92 si taky nemyslim.
Roxette forever :)
28.06.2011 14:50
 
Neco na tom bude Ringo...
28.06.2011 14:38
 
ad zvuk - asi taky zalezelo, kdo kde stoji, ja jsem stal v podstate v idealnim uhlu vyhledem presne doprostred podia. Nekdy to bylo takove preburene, ale tohle jsem zazil snad u kazdeho koncertu, proste semo tamo udelaji proadny kraval a asi to tak chteji.

2 Aceman: btw ten report jsem psal ja, ale jinak jak jsem tedy pal, podle me je Marie na tom pevecky paradoxne lepe tedkom, protoze tak nebeha a nezadychava se, tedy ma prostor zpivat ciste a venovat dech jen zpevu.
Anonym (88.146.136.---)
28.06.2011 14:19
 
Parádní zážitek (včetně "rockové" verze vysokého jalovce :-)).
Anonym (88.146.221.---)
28.06.2011 12:51
 
I já se přidávám k poděkování za nádherný zážitek a skvělou show. Trochu hůře klimatizovaná hala všechny zapotila, včetně Rox. Ale to je normální. Mariin pád mi málem zastavil "pumpu". Lekl jsem se,že jsem měl automatické cukání přeskočit hrazení a rozběhnout se na pomoc. Naštěstí má Marie kolem sebe tým skvělých lidí, kteří se postarají. Děkuji Roxette a obdivuju Marii, je prostě NEJ! Jo jinak kukněte na www.roxetteweb.websnadno.cz ,dal jsem tam pěkný fotky. Petr
28.06.2011 11:56
 
Jen pár nejlepších fotek tady: http://roxroom.wz.cz/articles1106.php#art110611
Anonym (212.4.156.---)
28.06.2011 10:06
 
Skvělý koncert, skvělá atmosféra, skvělí Roxette!!!
Anonym (---.iol.cz)
28.06.2011 09:14
 
cus lidi,
nam se koncert libil. Bylo to husty. Stani u podia v pohode, zadna mackanice, proste klidek. Dnes jen hledam hlasivky ale jinak v pohode. Koncert byl fakt hustej a myslim ze uz se nebude opakovat, proste parada.
Anonym (---.evkanet.net)
28.06.2011 09:06
 
Moc hezký koncert, skvělé písničky, ale příště jdu v jiném složení lidí.
28.06.2011 08:46
 
Jsem rad, ze se koncert ostravakum libil, stejne jako nam v praze, Roxette jsou proste skvely, akorat jste me trochu vydesili tim padem Marie, snad bude ok. Jinak souhlasim s Jirkou, porovnat koncert co se tyce kvality, atmosfery apod., proste nejde, kazde misto ma sve kouzlo, dulezite je, videt nazivo Pera s Marii.
JDC - take se mi zdalo, ze nektere songy, napr. Perfect Day si Marie dnes dava lepe nez drive u Pera je rozdil ve zpevu jeste vice markantni, posunul se hodne daleko, je videt, ze Mazarin a ostatni svedska turne mu jen prospela:)
Anonym (10.160.35.---)
28.06.2011 08:23
 
Já jsem byla naprosto spokojená. Marie to dávala naprosto úžasně a jsem hrdá na to, že jsem tam mohla být. Per byl samozřjmě také skvělej. Byla jsem mile překvapena tím, že dokážou udělat opravdu velkou show. Stání u pódia bylo luxusní, skvělá atmosféra...po 4 hodinách spánku jsem však dnes v práci trošku mimo, ale stálo to určitě zato :-)
28.06.2011 07:55
 
Ano, krásné, výlet do Ostravy stál za to. V hale vládl volnější režim, žádné kontroly, fronty, za 2min v tramvaji.. Zvuk na mě opět moc hlasitý, ale v porovnání se začátkem v Praze, kde byl naprosto šíleně vyšponován, tady se to dalo. Ještě moc nemusím to protahování závěrů a sóla kytar, ale když vidím jak se v tom "hráči" vyžívají, tak jim to neberu :-)
28.06.2011 07:14
 
Koncert super, prvních asi 15 min mi přišlo trochu nemastných neslaných ale pak už to byli ROXETTE, mírné problémy s textem u "Fading Like A Flower", naopak naprosto skvělá "Perfect Day", SGNOBTR, Dangerous... Toho pádu bylo trochu škoda, Marie pak poměrně rychle zmizela z pódia, což pravděpodobně bylo příčinou toho,že asi třetina ochozů vyrazila po prvním přídavku "do dom". Jinak myslím že atmosféra byla srovnatelná s Prahou, místy publikum reagovalo líp, místy vlažněji, pro mě z tohoto pohledu asi nej momenty konec Dangerous a celý závěrečný song (Church of your heart). Takže spokojenost, pouze si myslím že zvukaři by měli jít trochu do sebe - Perovy promluvy k publiku místy nesrozumitelné, zvuk nástrojů někdy nevyvážený, tohle asi nejvíc odnesla Spending My Time.

© 2001 - 2011 roxette.cz