Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Statistics

Total hits: 107838131
Total news: 856

Admins

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Short News

25.08.: New rarities videos...

23.06.: New section! Rarities.

07.09.: New videofiles are in download section!

04.04.: www.roxette.se is now after longer time in the new face. This official website is now in Pop Hits theme.

27.03.: What do you want to know? :-)

 

Search in songs

Help

Dictionary

Help

User: Anonymous Log in

Diskuze ke článku uzavřena.

26.06.2012 01:31
 
Mazarin je prostě klenot v Gessleho tvorbě, všechny písničky tu mají něco do sebe, škoda, že se mu něco podobného nepovedlo s Rox... ale musím říct, že nové písně na posledním albu jsou velmi, velmi kvalitní, nejlepší od dob HAND
25.06.2012 23:46
 
naclo se tu tema elektroniky a Roxette a Gessleho solovky prevysujici tvorbu Roxette. C ose tyce poslednich čtyř alb Roxette, tak musim teda rici, ze vsechny hrave do kapsy schova Mazarin. tose neda nic delat. Tam je jedna pisen za druhou skvost a vlastne diky Mazarinu me Gessle presvedcil, ze ty jeho solovky ma cenu sehnat a poslouchat. A u mnohych veci jsem si rikal, sakra, ono je to lepsi nez lecost z alb HAND, RS, CHS. A to musim rici i pres to, ze jsem na tu elektronickou hudbu (ovsem nikoliv disco hudbu jako je ve Stars).

Co Roxette uz nikdy neprekonaji jsou elektronikou prospikovane alba Pearls of Passion, Look Sharp a v podstate i Joyride. Genialni elektronicke aranze jako jsou v pisni Paint u me neprekona prakticky z tvorby Roxette uz nic. A to musim rici i pres to, ze s odstupem casu musim, jako vrchol tvorby roxette opet uznat album CBB, ktere je prakticky ciste kytarove. Album Pearls of Passion jsou pro me klasicke nadherne elektronicke osmdesatky. Ale to uz je vsechno pryc a Roxette si dnes prakticky uzivam v mnohem jako uplne jinou kapelu, sazejici vice na akusticke veci a vzhledem k tomu, ze se mi libi i bez te elektroniky, tak je videt, ze Per Gessle je proste po te hudebni strance obrovska kvalita. A taky mi je jedno, jestli je to komercni nebo ne.
Anonymous (---.sanet.cz)
11.06.2012 18:12
 
Aceman: Máš pravdu, jsem rozporuplný.Život mě naučil...Ale každý jsme nějaký, kdyby byli všichni stejní, byla by to na tom světě nuda, nemyslíš? Vezmi si třeba, že by i Fredriksson, i Gessle vypadali jako ty, nebo já:-)Každý máme něco, ty třeba básnický talent.A pak, ani já nevím, kde je pravda, detail číslo jedna: velikost nohy je číslo 45 :-)
Petr: Já jsem pro - toho nechat, ale sever závidět absolutně nemusíš. Jinak ho totiž vnímáš kdy tam jsi na pár dní, i třeba u dobrých přátel a jinak ho budeš vnímat když tam budeš pracovat a tím pádem tam žít. Všude jsou pozitiva i negativa. Fakt je, že tam vše funguje. Úřady, banky, obchody, komunikace.Ale lidi jsou všude stejní. Dobří a zlý.I tam je to o lidech, všechny vlastnosti, které jsou v Česku jsou i tam. Jako krátkodobý turista si řekneš "ráj" ale je to jen zdání.Je to rozdílnou mentalitou.Švédi například nemají rádi nynejší uprchlíky z Afriky, protože jim "kradou" ze sociálního koláče to, co oni mají pro sebe a dělají nepořídek, ale když přijde afričan s rodinou do obchodu pro housky, budou okolo něj prodavaši s úsměvem "tancovat".Na opravdu pár vyjímek tam neexistuje xenofóbie a rasismus, ale v Česku je to fest znát, budu konkrétní: Mám na autě švédskou registraci a v PRG jsem zabloudil. Vjel jsem do protisměru a nepřej si, jak mi jeden řidič s českou registrací vynadal.A padlo tam i to slovní spojení "švéde zaranej" kromě jiného.Tohle by tam nikdo neudělal třeba.No a takhle to máš. Jistě, dalo by se o všem polemizovat, protože každý má jiné zážitky...:-)
11.06.2012 15:04
 
Mne je 33.let.

Jsi plny rozporu anonyme, na jednu stranu pises o znasilneni matky, na strane druhe o tom, ze nechces vyzrazovat detaily ze sveho soukromi...na strane treti, nevim kde je pravda. Nicmene diky za odpovedi.

Padouch nebo hrdina, my jsme jedna, Roxette, rodina:D
11.06.2012 15:02
 
Ale no tak, pánové, už toho nechme. Každý v tom máte kus pravdy a kus viny, Rox je možná občas netolerantní a nevidí si do klávesnice, náš severský spoluobčan je zas občas zbytečně přecitlivělý. A občas si tyhle vlastnosti i navzájem vyměňujete. A budete-li chtít, určitě toho najdete spoustu nehezkého i na mé osobě. Ale jak už kdosi správně podotkl, každý máme nějaké osudy a něco jiného nás ovlivnilo a vychovalo. Takže se držme Roxette a buďme rádi, že se nám ta debata aspoň trochu zkultivovala.
Jinak ten sever ti závidim, letos tam jedu už asi pošestý a nejen kvůli přírodě, ale i kvůli atmosféře, která tam panuje, se tam rád vracim :)
Anonymous (---.sanet.cz)
11.06.2012 14:26
 
Roxetteere, já tě přece nenapadám.Prostě jste se ptali, tak jsem odpověděl, to je celé, ale rozhodně to nebylo myšleno nijak zle, tak nebuď vztahvačný a ber to tak, že se nám oběma líbí Roxette.A až pak se nad sebou trochu zamysli:-) :-) :-)Dnes se už halt emigrovat nedá, abysis to zkusil na vlastní kůži, no:-)
11.06.2012 14:18
 
Kdepak, clovek ho muze branit a on ho za to stejne napadne. Ze jsem nedrzel klavesnici...
Anonymous (---.sanet.cz)
11.06.2012 14:06
 
Aceman: V pohodě, nestojím o to, aby někdo o mě věděl cokoliv bližšího, koho chci, toho si k sobě pustím, koho ne, toho ne.Několikrát jsem se už "spálil" a tak jsem obezřetnější.
Pisu ze sanetu, muzu psát i z jiných adres, ale jak jsem napsal, nechci, aby mě někdo vystopoval atd.Jsem v Česku u rodičů.Je na tom snad něco špatného? A pak, mám takovou práci, že dost cestuji, to je také špatné?Nehraju si na nic extra, ale prostě o to nestojím, nikomu by nebylo příjemné, kdyby neznámý o něm věděl všechno, nebo snad ano?Emigroval jsem proto, protože matku znásilnil ruský voják v roce 1968, načež otec vystoupil z KSČ a já jsem po ZŠ nemohl studovat, veškerá studia jsem si dodělával po revoluci a v cizině.Detaily psán nebudu.
Každý je zvědavý, klidně se ptej, ale na některé věci odpovídat nebudu. Když se tě naopak já zeptám, kolik je ti let - jiní zde si budou myslet, že tě "balím", ale nebalím.
Roxetteere: Co ty víš o době, kdy jsem emigrovala a proč jsem to udělal? Víš, nesuď druhého, když ho znáš jen z www stránek, kde se sám cítíš za kinga a co není po tvém, je špatné. V jistém směru mi přijdeš jako dost netolerantní člověk a absolutně bez úcty k druhému. Každý má svoji hlavu, svůj mozek, svoje názory a to se všechno může lišit od toho tvého.Nepohrdej lidmi, kteří emigrovali, nic o nich nevíš a nikdy nevíš ani kam tebe život zatáhne a hlavně proč tomu tak bylo.
No a podstatné pro mě je, že se mi líbí Roxette, o to tu snad jde, nebo ne? A proč ten výslech?
11.06.2012 13:35
 
Aceman: on nenapasl, ze emigroval a uz se nevratil. Pred revoluci emigrovalo tolik lidi, co se pak vratili... Ja jsem s tou debatou spokojen. Konecne si vymenujou nazory na hudbu a ne nesmysly :)
11.06.2012 13:22
 
Ja se jen zeptam, kdyz si emigroval v 87. proc...

1. vetsina postu je urovne, ted mi odpust, maleho decka.
2. pises neustale z IP sanet.cz

Nechci flame, opravdu se jen ptam ze zvedavosti.
Anonymous (---.sanet.cz)
08.06.2012 20:40
 
petr k. No, Roxette mam rad asi tak od roku 1987, kdy jsem emigroval. Nekolik let pred tim skoncila ABBA a nahle nebylo nic, co by se dalo poslouchat, tedy krome zminovanych Ricchi e poveri z Italie. Chvili mi sice trvalo, nez jsem si zvykl na uhrancivy Mariin zpev a LTYH, ktere hrali snad kazde dve minuty v radiu.O TL :-) radeji ani nepisu. Tehdy to byla skutecne "chytlava" melodie, ktera na me bafla stejne tak v autobuse jako v zelenine. K tomu tehdejsi Gessleho uces a Mariina nezenskost (tak jsem je napoprve vizualne ohodnotil)
...ale chtel jsem napsat, ze od te doby se jim venuji.Tak asi tak a pak tak jako reaguju na to, ze snad take nepisu mimo misu.Kdyz uz.Ale ono je to tim, ze kazdy mame vlastni nazor a pohled na vec a kazdemu se libi neco a tak pak vznikaji ty hadky a zabrzdene reakce. S nekolika fanousky, kteri sem pisi jsem se setkal osobne a nemyslim, ze bysme se navzajem zavirali do blazince.Hmmm a rozumna rec? Kdyby se mnou z globalniho hlediska nebyla rozumna rec, asi bych to nedotahl z podkerkonosi na sever.Ale popel si na kopf sypat nebudu.:-) Pekny vikend.
Anonymous (---.sanet.cz)
08.06.2012 20:25
 
Acemane: Mluvis mi z duse.K tomu se neda nic jineho napsat.Hele, na prstech jedne ruky a ani to mozna ne by se daly spocitat "skandaly", kterych se Roxette dopustili, ale vlastne o zadnych nevim a o zadnem jsem necetl.Jen kdyz byl v PRG koncert C!B!B!, napsala tehdy ceska mutace Brava, ze "Marie si lascivne sundala rukavy" a jeste pred timto koncertem kdosi napsal, ze "Marie je nepredvidatelna mrcha", mozna bych ty clanky nekde nasel.Ale Marie nikdy mrcha a nepredvidatelna k tomu nebyla. A i v dobe Mariina "vypadku" se psalo v takovych platcich jakymi jsou Aftonbladet a Expressen celkem v pozitivnim svetle.P i M si hlidaji sve soukromi.Vzdyt si vezmi, ze zatim se nic z jejich soukromi nikde neprobiralo, krome hlasky o svatbe a narozeni deti.Kdo z vas tady treba vi, ze Marie je nedoucena zahradnice? A s temi evokujicimi vzpominkami mas take pravdu.
08.06.2012 20:21
 
No, děcka dík za pěkný počteníčko. Šlo by reagovat na všechno, ale to už asi nemá cenu, už bych se opakoval. Tak jen takový shrnutí - já neřešim, jestli je písnička komerční nebo ne, nemůžu chtít Perovu tvorbu z tohoto pohledu stavět třeba vedle mnou milovaného Redla. Já se jen zamýšlím, proč už mi 15 let přijde Perova sólováý produkce lepší než ta s Roxette, a na jiný rozřešení, než jaký jsem popsal, jsem nekápnul. Toť asi vše.
BTW. ještě si trochu rýpnu, a vyjádřím myslím většinový názor: myslím, že já se tu vyjadřuju v podobnému duchu už pár let, jestli s někým začala být rozumná řeč, je to jeden kolega s podkrkonošskými kořeny :)
Hezké víkend, fanóšci :)
08.06.2012 19:54
 
Mne se pisnicka bud libi, nebo nelibi. Jestli nekdo povazuje za meritko komercnosti prodejnost, uspech, nebo jen subjektivne premysli jestli byla pisen delana pro komercni ucely je jeho vec, ja s Petrem v tomto nesouhlasim. PG je hudebnik, ktery dela songy hlavne proto, aby se lidem dobre poslouchali. Logicky a zcela samozrejme vykrada sam sebe, nektere jeho pisne jsou si podobne, ale ja nechapu, jak se tomu muze nekdo divit, jde o stejneho cloveka, ktery jiz nacal 4tou desetiletku tvorby. Roxette prodava dobrou muziku, uz nemaji leta na to, aby si pomohli svlecenou Marii, nebo nacesanym PG:), od toho tu mame Justina Biebera a celou plejadu stripterek na MTV:) Tim chci rici, ze v pisni nedokazu poznat "komercni zamer", myslim muzikalne. Komercni zamer vidim ve vizualu songu a v praci imagemakeru v bulvarnich platcich a tam dnes Roxette jiz nejsou (tak jako na pocatku 90.let) Proto chapu mlade, kterym se dnesni muzika libi, clovek logicky zustava u toho, na cem vyrustal, mame to v genech, pamatujete nase dedy?, na dechovku nedali dopustit, hudba ve vas evokuje vzpominky, zazitky z minulosti...Hezky vikend.
08.06.2012 19:19
 
Upřímně nechápu hodnocení songů podle toho, že jsou komerční. Písnička se mi buď líbí nebo ne, nezávisle na tom, jestli komerční je nebo ne. LTYH je zatraceně komerční, Roxette se tehdy snažili přiblížit zvuku osmdesátkových rockových balad, který jsou samozřejmě bezvadný, ale zároveň v žádném případě nekomerční. No One mi přijde mnohem komornější, není zdaleka tak dobrá... ovšem komerční jsou prostě obě a LTYH (aspoň podle mě) víc. Roxette jsou popová kapela, takže od nich nemůžeme chtít něco nekomerčního
Anonymous (---.sanet.cz)
08.06.2012 18:29
 
Acemane, diky.Na koncerte se k vam ale bohuzel nepridam, nejezdim na PRG koncerty, byl jsem pouze na C!B!B!.Ale klidne se vsemu muzeme zasmat i tady, ja se tomu smeju uz davno.Mimochodem v TU mam rodice, ke kterym jezdim kdyz mam volno a dovolenou.Kazdy jsme odnekud.A zitra je tady v TU pivofest...skoda, ale bude tady Neckar, Klus Janda. Roxette tentokrat neprijedou:-) :-) :-)
08.06.2012 17:38
 
Pekne pocteni a zajimave info, doufam, ze v tom bude anonym z Trutnova pokracovat. A kdo vi, treba se na pristim koncerte prida k nam, dame pivko a spolecne se vsemu zasmejeme.
Anonymous (---.sanet.cz)
08.06.2012 17:27
 
petr k. Konecne je s tebou rozumna rec.V cem je proboha Turnov hezci? Byl jsi ted nekdy v Trutnove??? Kdysi se Gessleho zeptali, jakou pisnickou by charakterizoval Roxette, odpovedel ze Almost Unreal. Je to typicka "sablonovita" pisnicka.Neco jako stavba pisnicek ABBA.Kdyby ji zazpivala Lyngstad s Faltskog, kdovi, jak by znela.Kdysi take v ceskoslovenskem casopise Kvety, po vydani alba Joyride byl plakatek s clankem o Roxette, kde k ABBA zase prirovnavali Things Will Never Be ...Opet, osvedcena stavba pisne...A jak vime, ABBA byla take ultrakomercni, ale cosi noveho svetu dala a Roxette v tom pokracuji.Urcitou dobu v tom pokracovali i Ace Of Base. Ted, v dobe CS a T2 jsou to opet sablonovite pisnicky jako treba STM, OWID, LLL, a dalsi.Na prvni poslech se to nerozpozna, ale je to tam.Musi se to jak psal abysmo "naposlouchat". Ale vetsina pisni je tak postavena. Ta stavba je opravdu ultrakomercni, protoze zkus si pustit treba Tight Fit, Maywood, A La Carte, laik si rekne ABBA! Je to tou sablonou.Jisteze Gessle ma na to, slozit pisnicky i jinak, ale bez te sablony to neni ono.
Z C!B!B! mel byt na singli i Lies, ale neznela jako "Roxette", tak se to nevydalo.
One Wish ma dost nepovedeny zvuk.Je "poslepovana", natacela se v rozdilnych studiich a v dost dlouhem casovem rozmezi, ale to jsou informace, ktere nebyly oficialne nikde napsany a tak se muze na ceskych www. roxette opet spekulovat, co ze to tady ten anonym sanet zase pise za vymysly.Ono nekdy nemuzes verit informacim tak, jak je media lidu predhazuje.
V aute mam take PC od Gessleho, ale i IETSV od Fredriksson, nebo take Ricchi e poveri a Helenu Vondrackovou.
Pak pises, ze se nechces koukat na tvorbu manazerskym pohledem. Pohledem manazera jsi bran jako spotrebitel. A manazer ve sve podstate urcuje, co se bude spotrebitelum libit a za jakou cenu, s jakym bookletem v pripade muziky bude CD, aby se co nejvice kupovalo.At chces, nebo ne, je to komerce, ale chapu jak to myslis. Ja si "osvedcene" oblibene kapely kupuju proto, protoze vim, ze me nezklamou.A je zajimave, ze me fakt nic v posledni dobe nezklamalo, snad jen CD od Ace Of Base s novymi zpevackami.
Jinak ti musim dat v tom co pises za pravdu.Mas to "naposlouchany".
08.06.2012 08:39
 
Ej, to je moc věcí najednou :) takže systematicky
1) státnice z geografie mi nedovolí plést města na české severovýchodě, takže Trutnov znám, i když musím říct, že Turnov je hezčí :)
2) One Wish se mi nelíbí, obecně tu dlouho propaguju názor, že přehršel elektroniky Gessleho poetice škodí, a že to musí být sakramentsky dobrej nápad, abych mu ten elektrosound odpustil, a ten tahle písnička podle mě nemá.
3) Nemyslím si, že by Vulnerable bylo šlápnutím vedle, byl to pátej singl, a tam už není potřeba našlápnutej song typu Sleeping. Znám pár lidí, kteří ji považují za nejlepší věc z alba a taky má výbornej klip. Ale to je na dlouhý spekulace, CBB bylo tak našláplý, že šlo vybrat cokoli, klidně třeba I´m Sorry nebo Go To Sleep. Stejně tak fakt, že The Look šel až po Dressed, je v pořádku, nikdo nemohl vytušit, jaká pohádka čeká The Look, a kdyby se tenkrát ten amík zbláznil do Dressed, možná by to dopadlo stejně. Ta písnička není o moc horší.
4) Nejsložitější je to s tou tvorbou hitů. Mě se na to prostě nechce dívat manažerským pohledem a řešit, jak se má skládat, aby to zabralo a prodalo desku. Já řeším jen to, jestli mě album baví, inspiruje, přitahuje, a oslovuje i po padesátým poslechu. A tvrdím, že od dob CBB je Gessleova sólová tvorba o dvě galaxie před tvorbou pro Roxette. Mnohem uvolněnější, výrazovější, experimentálnější. Prostě v tom cítím, že NEMUSÍ, a proto mu to jde. Teď mám v autě Party Crasher, na první pohled bys řekl, že nic pro mě, protože je to našláplý elektronikou. Ale tam je taková spousta skvělejch nápadů, že mi to nevadí. Pak si pustim Charm School, kde kromě Radia a Cadillacu není elektro žádný, a prostě mě to nudí. Všechno se dá předvídat, všechno je dělaný podle nějakýho zaběhlýho rámce, podle kterýho Gessle a případně lidi z firmy očekávájí, že zabere a prodá. Já to v tom cítím a vadí mi to.
Anonymous (---.sanet.cz)
08.06.2012 07:42
 
Kazdy se vyskytujeme nekde, halt to musis brat jak to je. A kazdy ma jinou povahu a smysleni. A kdyz se mi ctvrt stoleti libi Roxette, nebudu se "vyskytovat" na strankach Ally Pugacevy...
Vzpomen si, jak jste tu byli vsichni nateseni na nove album CS.Jak jste spekulovali jeste pred tim, nez vyslo, jak jste si ho postahovali ze stranek, odkud uniklo.Pak ty komentare, jak jsou nektere skladby skvele, co tim Gessle chtel rici, co mohl udelat v te, ci one skladbe, jak mel vypadat booklet atd.Pak to hodnoceni, jednomu se libilo tohle, druhemu zase neco jineho.Pak opet spekulace a polemiky co na singl, co ne, jaky bude druhy a treti sing atd, atd. Ted se tu resi podobnosti...No One...neni nekvalitni pisnicka, ani to neni ambiciozni pokus Gessleho a Fredriksson o to, udelat jak pises o krecovitou snahu udelat hitovej plouzak.Uvedom si, ze Roxette nam dospeli a nemají potřebu se vracet o nekolik let dozadu, aby vytvorili druhou baladu typu LTYH.Jdou dal a podle toho jejich dalsi tvorba vypada.A kdyz si dnes s odstupem casu poslechnes CS, tak co zjistis? Ja to, ze na te desce neni proste HIT.Jako oni tam "hity" jsou, ale ne takove, jake je fanousci cekali a na jake byli zvykli.Mozna mam ja neco s usima, ale proste to tak slysim.
Dal pises, ze z hlediska penez se na to nikdy nedivas, hodnotis ciste hudebni stranku veci. Roxette byli a stale jsou ultrakomercni kapela.I kdyz i o tom by se dalo polemizovat, s tim , ze Gessle si umi napsat hit i cajdak sam, nepotrebuje k tomu tym skladatelu. Pak dokaze v ramci sveho marketingoveho "oddeleni" u M.D. to, co povazuje za hit prosadit a v tom se jaksi kolikrat i "sekne" spatnou volbou.Vzpomen si treba na album Look Sharp a na prvni singl - nebyl to The Look.Anebo si vzpomen na singl Vulnerable, Reveal a jiste by se daly nalezt i dalsi preslapy. Vetsinou se singly vydavaji pro podporu prodejnosti alba.Jak mohl Reveal podporit prodejnost Roxboxu? A jak Vulnerable C!B!B!??
No a kdyz uz tak dobre hodnotis hudebni stranku veci, tak ohodnot zapomenuty One Wish. To bych si rad precetl.
A jeste k LTYH, po je to jedna z nejlepsich skladeb na svete.Ale myslim, ze ji dosud zadna coververze neprekonala.A ikdyz ji Fredriksson zazpiva po tisici, ma v te skladbe zaprodanou dusi, poda ji vzdycky stejne, ale pritom uplne jinak.A ty radoby hvezdicky, ktere zacaly svou karieru touto coververzi at se snazi o cokoliv, Mariinu nikdy neprekonaji, bohuzel.Ale tak to vidim, slysim a citim ja, anonym ze sanetu, odkudsi z Trutnova, ktery si kazdy plete z Turnovem a kazdy z okraje PRG jen opovrhuje.
07.06.2012 21:11
 
Já ti děkuju za první věcný příspěvek za tu dobu, co se tu vyskytuješ. A vůbec mi nevadí, že máš jiný názor.
Jinak já tam tu podobnost vážně neslyšim, tónina, akordy, postupy, harmonie, nástroje, všechno jiank. Listen je uvolněný, přirozený, z No One )plně ční křečovitá snaha udělat hitovej ploužák.A po té skladbě už dneska ani pes neštěkne, zatímco Listen se dočkává coververzí, taky když jsem loni učil hudebku, tak to byla jedna z nejpopulárnějších věcí, co děcka chtěly zpívat a tak bych mohl pokračovat. Z hlediska peněz se na to nikdy nedívám, hodnotím čistě hudební stránku věci.
Anonymous (---.sanet.cz)
07.06.2012 20:11
 
Tak vsichni tu jste jako hnidopichove a ted najednou tu souvislost neslysite, nebo nechcete slyset, jan proto, protoze o ni napsal anonym ze sanetu? Pokud vam tedy jen par tony prijdou podobne jine pisnicky, tak snad mate zdrave usi a uslysite i podobnost v par tonech Listen a No One...je to jak se tam zacnou objevovat ty "refrenovite sbory".
petr k : promin, ja jsem dnes zapomnel, ze za nejvtipnejsiho jsi tady vzdycky byl vlastne ty!Listen neni nadcasova genialni balada, jak pises, je to ultrakomercni hit, protoze vydelal vic, nez jak opet pises prumerny komercni sranec. Ono zalezi na tom, jak se na vec koukas a z kolika uhlu se na ni koukas, stejne tak jakymi parametry ji hodnotis. Slo - li Roxette vypustenim No One... o nadcasovost, nebo o komerci? Kdyby nebylo LTYH, "proslaveni" Roxette by asi nebylo takove, jako "komercnim srancem" No One...ale aspon nejaky nazor mas, ja nemam duvod se v tomto do tebe nijak strefovat.Nekdo ma rad Dangerous a nekdo Reveal...
07.06.2012 19:45
 
Tak Mr.Sanet, dneska už to bylo vtipný o trochu míň :) a BTW, Listen je nadčasová geniální balada, zatímco No One průměrnej komerční sranec. A teď do mě, kluci :)
07.06.2012 19:29
 
Které části LTYH a No One Makes si mají být podobné?
Anonymous (---.sanet.cz)
07.06.2012 18:28
 
abysmo: Zkus si to U2 vic naposlouchat, hlavne ty riffy a tak, at to tady pak muzes detailne porovnat, je to zajimave. A co treba LTYH, neslysite ho v NOMIOHO? A trochu z jineho soudku, nevite nekdo nahodou, jakou znacku barvy na vlasy pouziva Per? Je to ta sama co pouziva Roxetteer na odbarveni zrzi?
05.06.2012 12:27
 
To s Dream On jsem si už taky všiml, ta podobnost úryvků ve skladbách z Charm School, ta tam taky je, jak to tak v paměti přehrávám. U2 nemám tak moc naposlouchané, takže tam nemůžu posoudit.
03.06.2012 20:40
 
Zkusím odvést pozornost jinam, v poslední době jsem si všiml podobnosti mezi několika písněmi, tak bych chtěl vědět, zda souhlasíte :)

Tak zaprvé mi zní hodně podobně "who did the painting on my wall" ze SGNOBTR s "well did the wine make her dance" z HOTO
Pak se mi nějak plete refrén z Perova "Jag tror du bär på en stor hemlighet" a Stay od U2
No a keyboardový sólo z "Angel Passing" ve mě evokuje "Dream On"...
Tak to bylo jen tak pro zajímavost :)
03.06.2012 10:01
 
Roxetteer: dakujem za radu .
02.06.2012 22:22
 
Palecek: cti odspodu a skonci hned, jak se objevi prvni prispevek od Anonym (---.sanet.cz).
02.06.2012 16:34
 
Poučna debata len neviem o čom vlastne hovorite

Anonymous (---.sanet.cz)
02.06.2012 15:39
 
Zlato máš ty abysmo, ty jsi tady za toho největšího borce, protože jedině ty sem dáváš ty nejlepší příspěvky, jiní jsou blázni a já nevím co ještě jiného.A je mi naprosto jedno, kdo mě tady za co má, protože ti, co mě znají zase nemusí tebe a tvoje arogantní a namyšlené jednání.Posílám ti aspoň pusu, abys neodešel s otiskem lopaty na hřbetě.Pa
02.06.2012 11:40
 
Petre, places na spatnem hrobe. Uroven komentaru prispevatelu pod clankem bohuzel zdejsi admini tezko ovlivni. Co se tyce novinek, kolik smysluplnych news je za posledni mesic na roxette.se, dailyroxette, roxetteblog?
02.06.2012 10:34
 
Petr: myslim, ze sem nemusis chodit, pokud shledavas stranku jako neprinosnou.
Anonymous (80.188.29.---)
02.06.2012 10:31
 
Tak tady to má úroveň.... možná by nebylo na škodu tuhle stránku úplně zrušit. Nic nového se tu člověk stejně nedoví. Petr
02.06.2012 08:56
 
Nechces uz skoncit? Fakt te bavi byt tady za nejvetsiho pitomce? Tady uz mas zlato, zkus to ted zase nekde jinde. Dik.
Anonymous (---.sanet.cz)
02.06.2012 08:41
 
...výkaly, ne výkali!Ale ono to je stejně jedno, tvré jako měkké, hlavně do toho nešlápnout!
Anonymous (---.sanet.cz)
02.06.2012 08:40
 
:-) abysmo díky za pochvalu, ale na tebe a na tvé stylisticky zajímavé postřehy o Gessle rozhodně nemám, to snad nemá nikdo.A jak zeměpis, už jsi si ho trochu více osvojil? Turnov je okres Semily, Liberecky kraj, Trutnov je okresní město v Krkonoších.Ale tohle přece ví každý intelektuál, i ten, co neperlí.A co ty Peťulko? To jsem velmi rád, že i já jsem tě mohl prvním hovnem pobavit, ty mě tady bavíš svými výkali také, tak se to aspoň vyrovnává.A co kluci, už jste měli rande? Nezapomeňte na lubrikant, ale to není do pusinek, je to do zadečků...
02.06.2012 00:11
 
Hele nech ho, to bylo jeho první hovno, který mě i pobavilo :) Až na toho tatíka, to se mě tedy mírně dotklo :)
01.06.2012 22:54
 
Klasika, co prispevek, to stylisticky i obsahove intelektualni perla.
Anonymous (---.sanet.cz)
01.06.2012 20:09
 
:-) :-) Péťo, jako státní zaměstnanec by jsi možná měl číst noviny, obohatilo by tě to.Navíc byses dozvěděl jak je to s tou zmrzlinou a s odvšivovačem. Odvšivovač a odšťavňovač jsou dvě rozdílné věci, nepleť si je, ale chápu, nečtěš ty noviny, dáváš přednost pouze zprávám od potrefeného housera, který se zde prezentuje jako největší znalec Gessleho a Fredriksson a přitom si plete Turnov s Trutnovem a z blázince vycházky vlastně ani nemá, protože se tam ještě bohužel nedostal.A jak to vypadá ani nedostane, až ho tam budou chtít hospitalizovat, strachem o svou panenskou blánu v řítním věnci se odgráduje sám.A na rande vás nikoho nezvu. Jednak ani jeden, ani druhý nejste můj typ, taky si myslím, že mám na víc, než na nějaké tatíky, kteří sedí u PC a stahují si kdejaký skřek, který Gessle vydá, ale ze srdce vám oběma zarytým heterákům přeji, aby se vám narodily zdravé děti, když kluk, tak homosexuál a když holka, tak lesbička. Ať si to užijete:-) :-) I love you!
01.06.2012 18:23
 
Petre, on napsal odvsivovac, ne odstavnovac :) Ale i tak je pozoruhodne, ze takove slozite slovo zna a umi napsat.
01.06.2012 16:23
 
Ver mi, uz hooodne davno me napadlo to same. :D
01.06.2012 15:57
 
Jj, my státní zaměstnanci rádi okusíme alespoň občas, jaké je to být součástí elity :) Ale co do smyslu pro obrazotnornost a úrovně slovní zásoby máme ještě co dohánět, polská zmrzlina s odšťavňovačem, to nevim, co bych musel vypít, aby mě to napadlo :D
01.06.2012 13:57
 
@petr k.: Njn, vitej v klubu. Ted uz jsi spolu s Roxeteerem a se mnou mistni 'elita'. :D
01.06.2012 08:43
 
Jeeee, ON se o mě zmínil. Já snad nebudu ani spát! Já ho snad pozvu na rande!
01.06.2012 07:07
 
*mesic
01.06.2012 07:07
 
Aaaa, mesi se s mesicem sesel a zas tu mame vychazky :))
Anonymous (---.sanet.cz)
31.05.2012 19:25
 
Ahoj Tome,hele sem kdyz clovek neco napise, to jsou ohlasy co? Ja se tomu strasne musim rehtat, jak se tady ta elita vzdycky rozhodi a jak radoby ignoruje a spini.Treba ten petr k. to musi byt dementoza, asi se nalizal polske zmrzliny s odvsivovacem a dostalo se mu to nejen do jater, ale i do podvesku mozkoveho.Jinak mas recht, neni o co stat, ale ty mouchy se v tomhle pripade asi zamaskovat nedaji.Me taky nezamaskujes:-) :-) :-)
19.05.2012 10:09
 
Podle mě, není o co stát. Turné je vizuálně nudné. Audio záznam by bohatě stačil. Navíc se tam dají dodatečně zamaskovat některé mouchy, které se občas někde objeví. Video záznamy z dřívější doby by byly lepší.
17.05.2012 16:14
 
A tik z WATG tttttttttttttake it se vam nelibil?:))
17.05.2012 14:12
 
On jim zase utekl? :D
Stejne nejlepsi bylo bababa/papapa z HAND ery. :D
17.05.2012 13:38
 
Mozna udelnejsiho i udernejsiho :) Me se kazdopadne nejvic libila era.kdy vzdycky,kdyz nevedel,co s textem,narval tam Shalalalala :)
17.05.2012 13:25
 
*udernejsiho
17.05.2012 13:25
 
Aaaa, tak ty jsi poeta, Petre :D Posli Gesslovi nejakej text. Treba by pak skladal neco udelnejsiho misto bla bla bla bla.. ;)
17.05.2012 13:19
 
hehe,
anonymni bliti,uz je tady zas,slova primo z riti,opet tesi nas :)
Anonymous (---.sanet.cz)
17.05.2012 08:42
 
petr k. : urcite, je to jak pises.
abysmo: neslo by to do jedne inuty? Ty dve uz jsou moc dlouhe na takovy sestrih velkeho turne. Zkus to. Verim, ze to nebude mit take chybu.
A nevite nekdo, jaky bide druhy a treti singl a co bude po turne? Dimberg rikala, ze by do konce roku mela vyjit jeste jedna novinkova deska a dva koncerty v Cesku, jeden v Litomericich ve vazebni veznici a druhy na Open Air Festivalu v Trutnove, oblibenem miste abysma.
07.05.2012 23:07
 
@abysmo: To by myslím nemělo chybu :) ale stejně chci kompletní záznam ze současného turné... plus k tomu to, co navrhuješ
07.05.2012 11:55
 
@Wicf: Tak na druhou stranu takovy sestrih po par vterinach z kazdeho turne (POP 87, LS 88, LS world tour 89, JTJ 91, Summer Joyride 92, CBB live 94, RS 01, NOTP 09, Nevereding Tour 12) to by mohlo byt zajimave pokoukani. Uz jenom kvuli tomu vekovemu, kostymovemu a vubec celkovemu progresu kapely. Proste cela koncertni historie Roxette v jedne, dvou minutach.
Anonymous (---.iol.cz)
06.05.2012 19:51
 
Tak!! Amen!
Anonymous (---.sanet.cz)
06.05.2012 18:40
 
Marie Dimberg si muze rikat a potvrzovat co chce, kdyz Roxetteer rekne, ze nebude, tak nebude.Amen.
Anonymous (---.iol.cz)
05.05.2012 10:38
 
Zive DVD bude. Vcera to oficialne potvrdila Marie Dimberg.
03.05.2012 19:05
 
Nevěřím, že by se mezi současnými koncerty nenašel takový, co by nestál za nahrání, zas tak podprůměrné to podle mého není. Například Stars zní mnohem mnohem líp než při prvních pokusech. Závěr 7twenty7 je totální pecka. Perfect Day, z toho mám husí kůži, stejně jako z TWNBTS nebo IMHBL. A tak bych mohl pokračovat dále, ale uznávám, že je to věc názoru. Ale já chci prostě kompletní živé DVD ze současnosti, nechci se vracet někam do roku 1994 :)
02.05.2012 14:46
 
Tak milión lidí je spíš důsledkem desetileté pauzy, stejně tak relativní komerční úspěch Charm School. Ale koncert samotnej nebyl rozhodně tak kvalitně zahranej, zazpívanej a nazvučenej, aby z toho bylo úspěšný DVD. Myslím, že podobný názor má i vydavatelská firma.
28.04.2012 13:30
 
To jsou vážně jejich současné koncerty na tak nízké úrovni, že by to za moc nestálo? No to si vážně nemyslím, to že je Marie nějak indisponována, ještě nic hrozného neznamená, kvalitně sestříhaný koncert, kde se střídají záběry na jednotlivé členy kapely a na publikum, bych doopravdy uvítal. Nazývat to sběratelským kusem je podle mě hodně odvážně tvrzení, tohle je turné, které uvidí přes milion lidí
Anonymous (---.starnet.cz)
26.04.2012 19:16
 
petr k.: naprostej souhlas, v tý době to mělo největší šťávu a uvítal bych nějaký dvd z CBB turné
26.04.2012 18:33
 
mozna dobre,ono by to asi fakt za moc nestalo,jen sberatelskej kus pro par nejskalnejsich. Za sebe bych si nejvic pral DVD z nejakeho koncertu z CBB tour,tam to bylo po muzikantske strance rozhodne nejkvalitnejsi...
Anonymous (212.4.156.---)
26.04.2012 06:20
 
Já to bral jako Live DVD obecně, samozřejmě na dokument se moc těším a je to pořád lepší, než by nevydali nic. Z oslovení si nic nedělám, ten človíček je zřejmě ve složité psychické situaci, tak se může aspoň takhle ventilovat.
25.04.2012 19:43
 
@Anonym2: zajímavý fanoušek, prý není o co stát...
25.04.2012 19:35
 
Myslim, ze ten 70ti minutovy dokument bude zajimavejsi nez 70ti minutovy zaznam koncertu. Je ale fakt, ze tohle byla jedinecna moznost, lepsi prilezitost uz asi nebude.
Bez invektiv by komentovat predchozi prispevky neslo? Rict nekomu moulo do oci, na to bys koule nemel, ze?
Anonymous (---.starnet.cz)
25.04.2012 19:26
 
nebreč moulo, stejně nejni o co stát
Anonymous (212.4.156.---)
25.04.2012 06:46
 
Tak to je škoda, snad si to třeba rozmyslí... Uvítal bych i DVD z dřívějších turné..fakt škoda.

© 2001 - 2011 roxette.cz