Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 107861418
Počet novinek: 856

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!

14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.

30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!

22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.

21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).

 

Dnes oficiálně vychází singl "She's Got Nothing On (But The Radio)"

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

Anonym (---.upcbroadband.cz)
24.04.2017 19:57
 
Ahoj jmenuji se Honza je mi 36let.....a i po těch letech jste jediná kapela kterou opravdu strašně moc rád posloucham. jste skvěli. email... honza.sabenice@seznam.cz
Anonym (---.rionet.cz)
20.01.2011 18:32
 
Dnes NO.8 ! Od 19:00 hlasujeme!!!!
20.01.2011 18:28
 
Prave hraje! :)
Anonym (---.rionet.cz)
20.01.2011 17:33
 
Tak mládeži...hlasujem,hlasujem.Dnes to zlato není!!! Musíme to změnit!!! www.kissmorava.cz
Anonym (---.upcbroadband.cz)
20.01.2011 16:23
 
já nedal ještě ani jeden ale taky miluju I'm sorry, tak sorry :-(
Anonym (86.63.203.---)
20.01.2011 15:46
 
Já jich dal 6!!! A furt je to málo!!!! hlasujem
Anonym (171.27.70.---)
20.01.2011 15:39
 
já už jsem dnes 3 dala..marky
Anonym (---.iol.cz)
20.01.2011 14:44
 
Roxette jsou až šestí... :o( Hlasujeeeem.
Anonym (171.27.70.---)
20.01.2011 08:59
 
to tishek -souhlas I am sorry taky miluju.Marky
19.01.2011 23:40
 
She´s got nothing on je více elektronická, co se dá dělat, já mám prostě rád živý bubny, ale ty zasejc jsou na koncertech, což je fajn - třeba taková Opportunity nox zní živě fakt dobře. Těším se na nové album a doufám, že nebude zklamáním (já bych si ho narozdíl od Abysma zasejc představoval jako Son Of The Plumber :), ale jak píšete, je to vážně věc vkusu. Mějte se
P.S. stejně jejich nejlepší píseň je I´m sorry :)
19.01.2011 23:23
 
Co řeknou v EMI? To si můžem domyslet.... na svém webu například informují, že ROX vystupují v Bratislavě... Jinak by mě zajímalo, kolik lidí běžně na KissMorava hlasuje, jeden hlas může výrazně změnit pozici ;) :)))
19.01.2011 23:20
 
@anonym 19.1. 20.35 (sorry, nepodepsaný :-D): Milk, toast honey? ;) :D
Anonym (---.upcbroadband.cz)
19.01.2011 22:37
 
Si tak sedím dneska v metru, kouknu ve stanici na mobil a Roxette 2. místo... Pockal jsem si v klidu na dojedí do další stanice (a získání signálu) a obratem jsem tam nasázel Roxette 3 hlasy. Třetí se mi započítával až v tunelu, ale signál to ještě dal. Dojedu do další stanice, dám obnovit stránku a hle, Roxette první... :-) Hezký pocit. :-D -= Zeph =-
Anonym (---.sanet.cz)
19.01.2011 20:35
 
...to je skvele,ze to rekl.Uvidime, co reknou ostatni, treba v EMI.A nevite nekdo, co mela dnes Marie ke snidani?
Anonym (86.63.203.---)
19.01.2011 19:42
 
Tak dneska moderátor na kissmorava.cz řekl,když vyhlašoval první místo: "grandiozní comeback Roxette" ,to se mi velmi líbilo:-)))))))
Anonym (88.146.221.---)
19.01.2011 08:36
 
Neboj už jsou zase první :-)
18.01.2011 20:20
 
Hmm Lol :)) Jakže na kissmorava až 7. místo? Tož jsem to posunula na třetí....
Anonym (---.sanet.cz)
18.01.2011 06:45
 
JirinkaS: A Majka v tech ufobotach.abysmo: Hmmm,mozna ,ze Steven Spielberg by to natocil tak, ze by tu vsichni byli spokojeni....tak priste.
17.01.2011 20:33
 
Super :) Copak meloun, ale ta ryba :-D
Anonym (88.146.221.---)
17.01.2011 19:06
 
Roxette opět NO1!!! Hlasujte i dnes!
17.01.2011 17:47
 
Tohle je klasický problém, když komerční popové kapele dělá video režisér věnující se alternativě. Tohle mohl čekat každý, kdo shlédl starší Uddovy klipy. Nic nového. Vzpomeňte si na Corbijnova videa.
17.01.2011 15:13
 
Máte snad něco proti Perovu drsnému pohledu s brýlemi a melounem v ruce?:)

Nový song se mi líbí, typický rytmický oddychový pop, lehce říznutý rokecem, ale klip, ten se prostě mohl udělat mnohem zajímavější, to mi nikdo nevymluví. Jinak jsem rád, že se tu diskutuje o Roxette, je vidět, že nám na nich stále záleží a máme je rádi, sice se třeba v některých věcech neshodneme, ale to je úplně normální, koncertu zdar.
17.01.2011 10:41
 
Jinak ke vstupenkám - v Praze 839 volných (asi to časem vyprodají), v Košicích 2859 volných (tady to asi nevyprodají) :-)
Anonym (212.4.156.---)
17.01.2011 10:14
 
Mě se písnička líbí moc, sice má dlouhý konec, ale jinak je super, ale klip je opravdu na h.... :o)
17.01.2011 10:13
 
To jsou podle mě nesmysly, spousta lidí říká, že ta písnička je skvělá, ale klip se jim nelíbí. Třeba píšničku Salvation mám moc rád. Ale klip? Děs! To, že se mi nějaká písnička hod ně líbí, to ještě neznamená, že se nebudu zabývat klipem... Pro mě je SGNOBTR všechno jen ne jedno velké zklamání a album si určitě koupím ;-)
Anonym (91.208.112.---)
17.01.2011 06:36
 
Nic proti popíku, dobrý popík mám ráda...
Ale She´s Got Nothing On je podle mě písnička bez nápadu, čekala jsem po těch letech něco, co bude mít hudební hloubku, minimálně stejnou jako staří RXT, ne-li víc po tom, čim prošli.

Ale tahle první ukázka mi přinesla jedno velké zklamání.
Návrat Roxette mě samozřejmě těší. Ale pokud bude nové album v tomto duchu, tak jeho koupi rozhodně vynechám a radši si počkám na nějaké příští a lepší. Více poctivé a méně elektronické.
U většiny kapel se na koncertech těším nejvíc na novinky...Ale u RXT to bohužel vidím naopak.
S tím co vyprodukovali je mi jich trochu i líto.

Vy, co tu diskutujete o tom, že se vám nelíbí klip:
Myslím, že kdyby písnička byla opravdová pecka, tak by se klipem nikdo nezabýval a nejspíš by se i líbil. Jenže on vás do děje prostě nevtáhne, protože ta písnička je fakt docela nuda. Nic proti klipu, ale ta věc...pro mě zbytečná.
Podle mě klip je přeci k písničce jen třešnička na dortu. Jenže když se dort nepovedl...
Všem co se vám písnička líbí - je dobře, že RXT aspoň někdo z nás podpoří. Protože já to fakt tentokrát bohužel nebudu. Musím napsat ještě jednou - PRO MĚ JEDNO VELKÉ ZKLAMÁNÍ.
Monika
Anonym (---.sanet.cz)
16.01.2011 20:38
 
Ne, nedotkla.Vzdyt kdyz si tady prectes, jak jednomu vadi to a druhemu ono...tak at si nechaji radeji poslat CD komplet Evy a Vaska, zalezou a hledaji hnidy na nich...:-)
16.01.2011 20:07
 
No jestli jsem se výrazem prudí někoho dotkla, tož se hluboce omlouvám. A hlasování mě baví :)
Anonym (---.sanet.cz)
16.01.2011 18:36
 
Nééééé?No tak já teda nebudu.
Anonym (88.146.221.---)
16.01.2011 17:44
 
Tak nehlasuj...to je jednoduchý!
Anonym (---.sanet.cz)
16.01.2011 15:54
 
Když mě hlasování nebaví....
Anonym (88.146.221.---)
16.01.2011 15:38
 
Raději hlasujte do kissparády www.kissmorava.cz
Anonym (88.146.221.---)
16.01.2011 15:37
 
Raději hlasujte do kissparády www.kissmorava.cz
Anonym (---.sanet.cz)
16.01.2011 15:33
 
Já myslím, že Marie si zuby čistí, ale mohla před natáčením sníst rybu a tak nechtěla, aby Per omdlel, když vydechne.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
16.01.2011 14:50
 
asi si zapomněla vyčistit zuby noo..vy jste detailisti to je šílený
Anonym (88.146.221.---)
16.01.2011 13:55
 
To mi teda nepříjde.Naopak ve svém sólu má super výraz!
Anonym (---.sanet.cz)
16.01.2011 13:03
 
Vsimli jste si, že Marie moc neotvíra pusu, když zpívá?To mi v tom klipu vadí.
Anonym (---.sanet.cz)
16.01.2011 08:02
 
Mě tedy prudí, když někoho prudí, že ho něco prudí.Ale s tím fialovým peřím souhlasím, to bílé peří je opravdu moc bílé a v tom světle , když je nasvícené to nevypadá dobře.Pasáž, kde je Marie a Per s kytarou není taky špetná, ale Marie mohla mít aspoň v ruce triangl, nebo flétničku. Ty náramky okolo zápěstí se do takového klipu nehodí, jsou nevkusné.A pak nevím, zda produkce zvolila vhodnou věkovou kategorii lidí, která ve videu vystupuje.V klipu YDUM vystupovali starší lidé,přitom Per I Marie byli v tu dobu mladší.Nějak tomu nerozumím, nechápu to, často kvůli tomu pláču, nemohu v noci spát a trpím nočními polucemi.Psychiatr mi řekl, že bych se měl soustředit na takové klipy od Roxette,které mi něco dávají, z kterých je cítit teplo, láska, něha, pozitivní energie a mají logiku....
Ale číst si tady ty vaše "názoty" to je opravdu něco!
Anonym (217.77.165.---)
15.01.2011 22:24
 
mě se třeba to video nakonec líbí víc a víc,hlavně ta pasáž jak je tam Marie a Per s kytarou! :-))
Anonym (---.upcbroadband.cz)
15.01.2011 22:19
 
mě zas prudí ty který něco prudí a nakonec na to prdí
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 21:04
 
a mě vadí barva peří....mohlo být třeba fialové. To jsou hemzy.... :-(
Anonym (---.sanet.cz)
15.01.2011 20:57
 
Me v tom videu SGNO zase strasne prudi ta jedna holka, jakou ma barvu mikiny.
15.01.2011 20:11
 
WICF se mi líbí moc, song i video :) SGNO video jsem si pustila několikrát za sebou konečně v klidu (aniž by mě dítě tahalo za nohu) a můj názor na něj je už spíš neutrální než negativní. Asi jsem si zvykla nebo co. Videa mají rozhodně i daleko lepší, ale i horší, tohle je prostě něco mezi tím. Ale to světlo mě tam vážně prudí ....
15.01.2011 19:29
 
Hitparáda? Co to je? To už jsem zapomněl :-))
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 18:23
 
Tak nám to Rox zase vyhráli!!! Tak jedeme dál www.kissmorava.cz HLASUJTE!!!
15.01.2011 17:51
 
Tak zachvíli budou hrát první místo,to bude krása!!! :-))
15.01.2011 15:20
 
Tak se zdá, že video je hodnoceno spíše pozitivně, i když ze začátku se zdálo, že ho 90% fanoušků zatracuje... no, pořád si myslím, že WICF a jiné klipy bylo milionkrát lepší... ale já chci, aby ta písnička byla hit, ten refrén je fakt hitovej
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 15:03
 
Tak jsem dostal odpověď z rádia krokodýl. Roxette prý nasadí do 14-ti dnů do hitparády :-)
15.01.2011 12:13
 
kissmorava.cz/kissparada hlasujem,hlasujem dnes to budu poslouchat tu hitparádu,tak to chci slyšet na prvním místě!! :-)))
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 10:26
 
roxetteweb@seznam.cz
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 10:21
 
Pokud chcete nahrávku i s komentářem,pište na roxettewebvseznam.cz
Anonym (---.iol.cz)
15.01.2011 10:16
 
Teď jsem udělala to samé, a zrovna to hrají :) Jirina
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 10:06
 
Právě jsem naladil přes net rádio Černá Hora a najednou slyším moderátorku mluvící o Roxette,že budou v Praze,nový singl atd. Prý za chvíli poví víc...nahrávám! Petr
15.01.2011 09:19
 
Tak jsem je poslal na prozatimní první místo! :-))
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 08:37
 
Nevíte,jak dopadli včera Roxette v hitparádě na kiss morava?Nemohl jsem poslouchat. Jinak hlasujet i dnes,prozatím jsou NO 2. Petr
Anonym (---.sanet.cz)
15.01.2011 07:41
 
Ja bych si take k diskuzi dovolil jeste dalsi dve mala odlehceni.Nekdy pomaha, kdyz si clovek dokaze udelat srandu sam ze sebe.
Jinak "Radio" je kdyz se to tak vezme pisnicka o nicem,tak proboha necekejte klip s kriminalni zapletkou,romantickym vzplanutim,vyletem do vesmiru a hororovymi prvky...:-)
http://www.youtube.com/watch?V=Ozx1dBpqSss&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_kK46NpwwGE
14.01.2011 23:14
 
Mno, ja bych si v nasi diskuzi dovolil male odlehceni
http://www.youtube.com/watch?v=7OIYaysJBuk
14.01.2011 22:01
 
Tak já si třeba nemyslím, že Per Gessle, Gyllene Tider a Roxette by měly znít co se týče nástrojů naprosto stejně a jako to, že používáš syntezátory, umělý bicí a podobně, to ještě neznamená, že se snažíš být cool, ale že máš takovej styl (kterej se nejspíš Perovi a Marii líbí), a Roxette takovej styl určitě mají, kromě toho, že neopovrhnou ani kytarama a živýma bicíma samozřejmě... jinak mě třeba Mazarin přišel vždycky neuvěřitelně komerční, i když ho tak třeba Per nezamýšlel, je to prostě Gessleovský pop a je na něm tolik písniček, co by se mohlo normálně hrát v rádiích (nejvíc mě napadaj Om Du Bara Vill, Foedelsedag, Spegelboll, Jag Tror...)... ne, celá Gesleovská muzika je podle mě komerční, Roxette jsou možná víc komerční než Gessle o samotě, ale ne proto, že se snaží být cool, to fakt odmítám
Anonym (---.iol.cz)
14.01.2011 21:30
 
Taky si myslim že bude lepši se na pitvaní vykašlat :)
Anonym (---.iol.cz)
14.01.2011 21:27
 
působí to na mě divně...rodiče chtějí bavit své děti:)
Anonym (---.iol.cz)
14.01.2011 21:22
 
Proč dělá 50ník ten ksicht na začátku??? Cílovka přebal Joyride nepochopí:))ale směrovat nové publikum k nejlepšímu CD to chápu.
Jinak skutečně povedená je asi jen ta kočka. A myslím si, že až na pár kusů byla videa vždy jejich nejslabší stránkou.
Jestli se to bude líbit teen-generaci fakt netuším:)
Přihlašovat se mi nechce, když to nezůstane přihlášené:)
14.01.2011 21:13
 
Klip jsem videl nekolikrat a stale na nem nemohu najit nic moc pozitivniho, snad jen zaber na Pera jak drzi kytaru pod krkem a diva se na Marii...

Mozna bude lepsi se na tohle pitvani vykaslat, protoze pisnicka je dobra a to je hlavni.
14.01.2011 19:37
 
tak na Kiss Morava jsou první dle moderátora RAKSET :) :D
Mně přijde, že se to spíš snaží přizpůsobit tomu, co se hraje v rádiích.
@wicf - plně souhlasím, klip k Salvation je podle mě ještě víc zvláštní.
14.01.2011 16:56
 
4wicf: tak v té první věci se holt neshodnem, co se dá dělat. Ale jak bys teda vysvětlil, že když Per produkuje pro švédský trh, drží se živých nástrojů, a jak jde na export, jde do tohohle pastylu? Já pro to jiný vysvětlení nemám.
No a klip Silly Really má aspoň ten nápad s tím týpkem v Karaoke, scénka na záchodě mě baví:) Tady mě maj asi pobavit sněhový vločky nebo nevim...
14.01.2011 16:44
 
Tak zaprvé si nemyslím, že písničkou SGNOBTR lezou Roxette teenagerům do p*dele, to ani náhodou. Pro mě je to typicky Roxetťácký powerpop, žádná trapná snaha být cool... no ale co se týče videa, tak mně to přijde jako kombinace Silly Really a záběrů na Pera a Marii a moc to u mě nefunguje, je to prostě divný... ale jako záběr na desku Joyride a singl SGNOBTR, to se mi moooc líbí :-) no snad bude druhej singl baladam k těm se takový ztřeštěnosti netočej (i když Salvation...)
14.01.2011 15:46
 
Ten klip je tk trošku napodobenina Silly Really od Pera...
14.01.2011 15:40
 
Ahoj čtu si tady diskuzi a novy video fakt neni nic moc nema to napad nicmeně jsou to roxette... Jsem asi jedinej patnactiletej fanoušek kteryho znam a roxette posloucham už asi dva roky tkže at vydaji cokoliv budu za to rad protože je to poprve co proživam vydani něčeho novyho :) jinak novej song sam o sobě zas tk hroznej nebude sem celkem spokojenej :)
Anonym (93.99.162.---)
14.01.2011 15:35
 
To petr.k: Černoch je v tom klipu taky :-D Jinak se musím přiznat, že ten klip se mi taky moc nelíbí. Michal
14.01.2011 14:49
 
JDC díky moc :))
14.01.2011 13:03
 
JDC? mě ten anonym vadí hlavně kvůli nepřehlednosti diskuse. To se pak blbě reaguje stylem: pro anonyma z 10.1. 13:59... :)
Ale máš recht, příště přímo do fóra.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
14.01.2011 12:33
 
no mohlo to bejt lepší Martine...nebo Ludvo??
14.01.2011 12:25
 
ad Jirinka: slo, pokud na to budu mit cas. Nechtel bych to totiz udelat tak, ze vsichni budou navzdy prihlaseni, ale tak, ze si pri prihlaseni budes moct zvolit. Ale jak rikam, pouze pokud na to budu mit cas.
14.01.2011 12:19
 
Jeeee tak jsem se trefil do svého hesla, takže už jsem přihlášený, spokojeni? (Martin)
14.01.2011 12:04
 
Jdc prosííííím nejde udělat něco, abych zůstala přihlášená?
14.01.2011 12:03
 
Hmmmm tož nic moc, fakt. Kde nechali Akerlunda??? Ale nic, aspoň něco, lepší, než drátem do oka....
14.01.2011 12:01
 
To se nam ta diskuze pekne rozjela. A vite co je zajimave? Ze vam to bez nejakych nekonstruktivnich hadek vydrzelo tak dlouho :-) Jen tak dal.
Az se skoro bojim napsat dalsi novinku, aby se nam tato neposunula nekam dolu. Vzdyt vy si vlastne vsechno sdelujete tu navzajem :-)
Jo, jeste k anonymum. Pokud nechcete, aby s vami diskutovali anonymni uzivatele, diskutujte ve foru :-) Ale i tak, vsichni jsou tu anonymni, od nikoho z vas to pri registraci nechtelo kvalifikovany certifikat :-)
Anonym (---.iol.cz)
14.01.2011 11:15
 
Petre k. souhlasím, video k STARS se u mě během let vyšplhalo na první místo ze všech od Roxette. Ze začátku jsem nemohl překousnout černobílý klip s takovým tématem k takové taneční pecce, ten klip jsem nesnášel - až po dlouhé době s odstupem jsem zjistil, jak je geniálně natočený, a hlavně s nadhledem. Martin
14.01.2011 11:00
 
ONox je podobná hrůza, naopak Stars se mi velmi líbí, má to myšlenku, i hezký ztvárnění. Ale proti gustu... :)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
14.01.2011 10:52
 
Myslím, že Petr K. to vystihl naprosto přesně. Diskuze jsou od toho aby tu řekl každej svůj názor a to že se někomu to video nelíbí neznamená že je špatnej, jen to jen věc vkusu nic víc. Mně se taky nelíbí například. Rozhodně sem čekal víc na to že vydávají album po 10 letech a tohle je jeho první singl. Co se týče videa tak mi přijde dost prázdný a povrchní, shlédl jsem ho několikrát a je to spíš horší a horší co se týče mejch pocitů. Nejde o to že mi tohle video nepasuje k Roxette jako takovejm ale pro mě osobně je dost laciný bez nápadu a bez atmosféry která by mě do toho vtáhla.
Anonym (---.rionet.cz)
14.01.2011 10:44
 
Ale já netvrdím,že nemají lepší klipy.Ale že by to bylo nějaké hrozné,to říct nemůžu.Třeba klip k Oppurtunity Nox je daleko děsnější!I video k "Stars" je brutus! Petr
Anonym (212.4.156.---)
14.01.2011 10:17
 
Jsem moc rád, že Roxette jsou zpátky, nicméně klip hrozný je. Sundej si růžové brýle a koukni na starší klipy. Tohle nemá nic společného s Marií a jejím omezením. Holt, pravda je někdy krutá....
Anonym (---.rionet.cz)
14.01.2011 10:12
 
Hlavně kvůli videu nezapomeňte hlasovat do kissparády www.kissmorava.cz
14.01.2011 10:08
 
Vážení a milí anonymové. Na rozdíl od vás se nebojím ani přihlásit, ani být upřímný. Roxette poslouchám 20 let, byl jsem na koncertech nejen jejich, ale i sólových Perových, třeba i ve Stockholmu. Kdybych měl napsat všechno pozitivní, co si o jejich tvorbě myslím, bylo by to na diplomku. Veskrze se považuju za velmi pozitivního člověka, a mám tendenci hledat na všem aspoň něco dobré. Ale nevidím jediný důvod, proč bych neměl být kritický, když se mi něco opravdu nelíbí. Koneckonců od toho přece diskuse taky jsou, ne? Když tady budeme jen nekriticky omdlévat nad vším, co z Halmstadu vyletí, bude to tady jak ve cvokárně. A teď to mě... :)
Anonym (---.vodafone.cz)
14.01.2011 09:56
 
Neuvěřitelný,místo aby jste byli rádi,že se nám Roxette vrátili,tak jen nadáváte!!!Klip není sice nic extra,ale zas tak hroznej není,jak tady píšete.Holt českej národ je věčně nespokojenej,že?
Anonym (---.iol.cz)
14.01.2011 09:55
 
Tak jsem se teď podíval na klip, po Vašich připomínkách jsem byl ještě před zhlédnutím rozhodnutý, že se mi video bude líbit... no teď už si nejsem tak jistý, fakt to není žádná pecka. Ale co, je to Roxette, takže se mi to líbí :o) Martin
Anonym (---.rionet.cz)
14.01.2011 08:59
 
jsem zvědavej,jestli tady bude někdo někdy s něčím spokojen! Tak jste tu kameru měli vzít a natočit to vy!Nenapadlo vás,že je třeba Marie trochu omezená pohybem?Takže asi nebude lítat po garáži,jako ve "Sleeping..."Fakt mě tady už nějací lidé ser..! Běžte si teda koupit CD Eva a Vašek!
14.01.2011 08:30
 
Mám-li být upřímný,tak ten videoklip opravdu nic moc,raději ani nepoužívám horší slova.Škoda,opravdu.
14.01.2011 08:24
 
Hrůza. Jen to podtrhuje absurditu toho, když se dva padesátníci, navíc léty prověření a uznávaní muzikanti, snaží za každou cenu dělat muziku pro teenagery. Kdyby řízli do kytar, a udělali klip ve stylu Sleeping, She Doesn´t, nebo něco vesele ulítlýho jako June Afternoon, udělali by stokrát líp.
Jediný, co může tenhle singl zachránit, je fakt, že klipy jsou dneska už všem ukradený. Většinou si všichni vystačí s pár hopsajícíma černochama a holkama v bikinách. A kočku tady mají hodně pěknou, a černochy Švédům lidi odpustí...
Du si pustit Queen of rain, musim se uklidnit...
14.01.2011 08:00
 
Pokud mám být upřímný...lepší klipy má i Eva a Vašek, prohoda proč?
Anonym (---.sanet.cz)
14.01.2011 07:59
 
Neco podobneho by urcite zvladli natocit i deti v zakladni skole.A ani by pritom Pera nemuseli licit karotenovym pudrem a barvit mu rasy.Na ten jejich moderni styl, ktery jde s dobou se mi zda, ze klip je vratil nekam do minulosti, i jejich prvni klipy byly daleko lepsi, napaditejsi a profesionalnejsi.Ale je to ROXETTE a tak se nam to halt musi libit, nebo ne?Dvaapadesatilety zpiva publescentum o necem na radiu...v dobach mptrojek.Skvely napad.:-)
Anonym (212.4.156.---)
14.01.2011 07:51
 
Je to Roxette, tak se mi klip líbí, i když stojí za h.... Pro mě tedy fakt ubohé (bohužel) Řekl bych, že po vykleštěném předskokanovi v Lucerně další Perův krok vedle...aspoň na pilotní singl bych čekal víc...
Anonym (---.sanet.cz)
14.01.2011 06:51
 
Zeph: S tim videem to myslis vazne?Co je na nem povedeneho a pozitivniho???? :-) :-) :-) Kam ti mam poslat specialni singl od Roxette?
Anonym (---.upcbroadband.cz)
14.01.2011 01:39
 
Stravitelnější pro všechny místo ruského serveru je klasická TyTrubka.... Enjoy.... http://www.youtube.com/watch?v=f1N-Gf0Fbcg =- Zeph -=
Anonym (---.upcbroadband.cz)
14.01.2011 00:33
 
Díky za odkaz... Ano, velmi povedené a pozitivní video... :-) =- Zeph -=
Anonym (---.rionet.cz)
14.01.2011 00:04
 
Tak video k SGNO je venku! Podívejte se na www.roxetteweb.websnadno.cz .....krásné!!!!
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 22:50
 
Kamarádka mi okomentovala příspěvek na facebook zdi radia Bonton.. Myslím, že si servítky nebrala... Koukněte... :-D http://www.facebook.com/radiobonton (Aby jste viděli, musíte dát "líbí se mi", poté uvidíte jejich zed.... =- Zeph -=
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 21:51
 
V Kissparádě toho moderátor moc neřekl, ale zaznělo něco jako "Roxette přicházejí s novou hitovkou...". Moderátor to poznal :o) Martin
Anonym (---.rionet.cz)
13.01.2011 21:47
 
Ahoj,tak jsem se připojil i se svým názorem na Bonton.Za Černou Horu jsem moc rád!
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 21:07
 
Koukněte na facebook zeď rádia Bonton... Napsal jsem tam panu Robertovy delší vzkaz, kde jsem mu napsal, co si o jeho jednání myslím... Pokud mě tam podpoříte, budu jedině rád.... Díky... =- Zeph -=
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 20:46
 
Super zprava Jirinko.. Kazdopadne, arogantni postoj pana R. z Bontonu u me mel dneska za nasledek to, ze jsem si dneska v aute Bonton snad poprve nepustil, jinak to je standartni radio pri jizde...
13.01.2011 20:34
 
ooo krásná zprávička v mailu od hudebního managera Černé hory:)
Zdravim Vas Jirinko,
ohledne Vaseho dotazu mam pro Vas dobrou zpravu,
ze novy singl od ROXETTE urcite CERNA HORA hrat bude.
Nasazuje se do vysilani tuto sobotu.
Prece byste si nemohla myslet, ze CERNA HORA by Vas o tento song osidila?
Preji Vam hezky den a zachovejte i nadale prizen radiu CERNA HORA!
...... a to jsem jen pošťouchla moderátorku přes jejich web :)
13.01.2011 20:02
 
yessss :) Snad to popíchne i další rádia.... :)
Anonym (---.rionet.cz)
13.01.2011 19:51
 
Tak hlasujte znovu! Ať jsou zítra zase první!!!!
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 19:36
 
Uz to budeeee byl ten komentar? :-) =- Zeph -=
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 18:54
 
uz to budeeee...
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 18:24
 
Hitparádu jsem neslyšel, v autě Kiss Radio Morava nenaladim ani kdybych se rozkrajel... :-) Co k pisničce, potažmo Roxettakum, moderator řekl?? Děkuji. =- Zeph -=
Anonym (217.77.165.---)
13.01.2011 16:12
 
Ještě by to chtělo napsat tomu inteligentovi na fb rádia bonton,aby viděl kdo vyhrává hitparádu!!! :-)))
Anonym (---.rionet.cz)
13.01.2011 16:08
 
Tak Roxette to dnes vyhráli!!!! Poslouchejte kissparádu od 17: - 19:hod.
13.01.2011 15:43
 
Tak jsem v hitparádě přidal také své 3 hlasy a na fcb jsem také něco dopsal.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 14:23
 
Podívejte se na Facebook zeď Kiss rádia Morava, poděkoval jsem jim tam za nasazení nového Roxsongu... Přispějte též, ať se tam rozvíří krapet diskuze... :-) =- Zeph -=
Anonym (---.iol.cz)
13.01.2011 14:21
 
Jsem je zase posunul na No.1...ale jen proto, aby to strhlo pozornost těch, co poslouchaj různý sračky, co v tom seznamu songů byly:)
V té ukázce to zní lépe než na webu.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 14:03
 
Tak zase spadli na třetí místo.... :-/ Konkurence je veliká... =-Zeph-=
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 13:50
 
Super... :-)) =- Zeph -=
Anonym (---.rionet.cz)
13.01.2011 13:48
 
roxette NO.1 Supéééér!
Anonym (---.iol.cz)
13.01.2011 12:24
 
Prvnim hlasem na třetí, druhým hlasem na druhé... :o)) Martin
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 12:18
 
Muhehee.... 2 místo... :-))
Anonym (86.63.203.---)
13.01.2011 12:17
 
Tak už chybí jen krůček,je vidět,že Roxette jsou stále oblíbení!!!!!!! :-)))
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 11:52
 
4 místo.... Jedeme!!! :-) =- Zeph -=
Anonym (---.rionet.cz)
13.01.2011 11:37
 
Jinak Roxette jsou už na 5.místě!!! Hlasujte!!!
Anonym (---.rionet.cz)
13.01.2011 11:37
 
Já psal na facebook.Moc tomuto médiu nerozumím,takže jsem jen přidal názor....
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 11:21
 
Doufám, že naše "fanouškovská obec" se dá dohromady dokáže Roxette udělat dostatečná počet hlasů... A ne jako, když jsem žádal o podporu na facebook stránce radia Bonton, ohledně samojedineho rozhodujiciho ignoranta pana "me se nelibi, je hrozny, nenasadime" Roberta, a nikdo mu tam již nenapsal... :-/ =- Zeph -=
13.01.2011 11:09
 
Já už mám pro dnešek vybráno,3 hlasy z PC,3hlasy z telefonu. :-)))) Ještě pár hlasů a to první místo to dá. :-))))
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 11:01
 
Tři hlasy co jsem dal z PC je posunuli z 10 místa na 8. Další tři hlasy z Androidu je posunuli z 8 na 7... Přidejte se taky... :-) =- Zeph -=
Anonym (---.iol.cz)
13.01.2011 10:56
 
Joooo už jsou sedmí, jen tak dál. Jak dlouho bude probíhat hlasování, nevíte někdooo? Martin
Anonym (---.upcbroadband.cz)
13.01.2011 10:51
 
Právě jsem odhlasoval nejenom z PC, ale i ze svého Androidu... :-D Tedy 6 hlasů ;-)
13.01.2011 10:27
 
To je správnej přístup,to by bylo,abychom je na to první místo neprorvali!!!! :D :D
Anonym (---.eurotel.cz)
13.01.2011 10:24
 
Na Kissu jsem odhlasoval všemi 3 hlasy a ze dvou počítačů, takže vlastně 6 hlasy a hned se Roxette posunul z 16 místa na 14 :-)) Takže se přidejte, ať je první!
13.01.2011 08:55
 
Roxette nasazeni v hitparádě na kissmorava,zde můžete hlasovat!!!!
http://www.kissmorava.cz/kissparada/
13.01.2011 08:04
 
Nebude soucasny problem spis v tom, ze u nas neni leaglne hudba k dostani? i-Legalne s jejich donedavnou DRM, 'Windows+WinPlayer only+online overovani licence'='absolutni neprenositelnost skladby' neberu jako alternativu, spis jako delani ze zakazniku voly!. A co se tyce drivejsiho problemu, tedy toho ze singly nikdo nekupoval. Posledni singl, ktery jsem u nas dostal, byl Sleeping In My Car (1994) za cca 170,-, singly z HAND a RS jsem mel z dovozu z Nemecka pres lokalniho prodejce predevsim klubove hudby (posledni singl, ktery u nas vysel byl Wish I Could Fly) a tam stal singl 250-270,-. Kdyz to srovnam - na podzim v '05 jsem byl pracovne ve Svedsku, tam stal novinkovy singl Jo-Anna Says 20SEK, cili cca 70,- podle tehdejsiho kurzu. Rok stary trojplatinovy bestseller Finn 5 fel stal 99 SEK. Vsechny solovky kupuju na Bengans, kde i s postovnym stoji album porad mene, nez u nas. Takze kdo zabil pro CR legalni hudbu? PS: ja jsem se neurazil, ale nediv se, ze se nekdo ohradi, kdyz vuci nemu pouzijes invektivy. ;)
Anonym (---.sanet.cz)
13.01.2011 06:54
 
@abysmo:neprehanej.Jisteze se za hranicemi stahuje, ale ne v takove mire.Singly se u vas prestaly prodavat, protoze o ne nikdo nemel zajem a prodejci se jich zbavovali drastickymi slevami na kterych tratili.Ty jsi clovece jako prvnicka - hned popichnuty, hned urazeny, hned ukrivdeny.Byl to ignorant s :-), tak v tom zase nehledej, co nebylo receno.A pokud mam ja dobre informace, tak Roxette byla jednou z prvnich skupin, ktera i na singly davala ochranu proti kopirovani, nebo snad ne,Procpak to delala?Protoze jim unikal zisk.Ale vis, s tebou je to stale dokola.Ty asi moc nerozumis obchodu?Jasne, kazdy rozumime necemu.Hlavne nebud zase urazeny:-)
A pak, nemam pravdu, kdyz napisu, ze na EMI v Cesku jsou ignoranti, kdyz pro promo Roxette nic nedelaji, ale pro kdejakou jinou i mene znamou skupinou se mohou pretrhnout?Treba, kdybys je trochu popichl, jakozto "sef" ceske fanouskovske komory Roxette, treba by se pan Kocandrle lekl a zamyslel by se!Zkus to!Nestrefuj se do me, ale zavolej na tento telefon:296 397 111, dej si dat pana Kocandrleho(sef EMI Monitor) a zeptej se ho na Roxette.Uz jen te "dame" ktera v EMI bere telefon bys musel dat ranu nohou od stolu...tak se pak nediv, jaky pristup tam maji nejen k fanouskum.A POZOR - je to ma dlouholeta zkusenost!Vy jiste mate ty zkusenosti jine a verim, ze lepsi, ze vam vsem v Cesku EMI jde na ruku.
13.01.2011 02:05
 
@ Anonym 12.01.2011 14:32
Aha, takže z tvé logiky vyplývá, že za hranicemi ČR se nelegálně nestahuje. :D Nehledě na to, že singly se u nás přestávaly prodávat už v době, kdy většina připojených ještě šaškovala s dial-upem. Opravdu odvaha titulovat někoho 'ignorantem' a předkládat takovéto argumenty. :D
12.01.2011 22:20
 
Nj, taky jsem hledala, kde to stáhnout legálně, bohužel bez výsledku. Škoda, že tu nende cosi jako Amazon. Stejně ale chci CD do sbírky :)
Ad nové video - jsem zvědavá ;) Chápu dobře, že ho zveřejní na FB? Páč po přístupu rádií jsem k vysílání v jakékoli české TV hodně skeptická...
Anonym (---.sanet.cz)
12.01.2011 21:02
 
Anonym naposled - www.audio3.cz -Tak ten nabizi i LP za 449,-Kc, klasiku za 413,-Kc a de luxe za 449,- je videt, ze pani Zadnikova z audio3 se umi postarat o svuj obchod i o fanousky.
Anonym (---.sanet.cz)
12.01.2011 20:53
 
A jeste si anonym dovoluje dodat, ze CS bude v Bontonlandu za 436,- Kc (normalni verze) a za 522,.Kc (de luxe) - coz zase neni tak strasne, jen vinyl v CZ nebude, ten si budete muset objednat v zahranici, u vasich oblibenych obchodniku :-)
Anonym (---.sanet.cz)
12.01.2011 20:49
 
Anonym je velmi rad, ze si Aceman vsechny veci kupuje :-) :-) :-) Take si vsechny veci (ne)kupuji, tak kdyz by ti nejaka vec ve sbirce chybela, ozvi se anonymovi, posle ti ji, ma jich dost a nechova se jako EMI :-)
12.01.2011 18:07
 
Ja jsem si samozrejme singl stahl s predstihem, protoze jsem byl nedockavy, ale mohu mileho anonyma uklidnit...kupuji vsechny veci od Pera-Roxette:)
Anonym (---.sanet.cz)
12.01.2011 17:51
 
V Cesku neni nikdo ani nic schopen udelat pro tech par fanousku, kteri by do svych sbirek ten singl s pisnickou , ktera bude i na albu chteli.Jinde v zahranici maji databaze fanousku, na ktere vydavatelstvi pamatuji a posilaji jim promosingly, protoze vedi, ze fanouskove se o to, aby se novinka prodavala postaraji.Kazdy fanousek dela sve oblibene skupine "reklamu", nebo ne?Jen v Ceske EMI na to jeste neprisli.Luxusni verze bude i v Cesku a nebude ani draha.Skoda.Hlavne ze Vojta Dyk je za HVEZDU prvni velikosti.
Anonym (212.4.156.---)
12.01.2011 15:54
 
Přesně, v ČR se na Roxette kašle a není to poprvé. Mimochodem, jsem zvědavý, jestli některý z obchodů nabídne deluxe provedení Charm school...
Anonym (88.146.221.---)
12.01.2011 15:43
 
Tak v pátek nás čeká premiéra videa - she´s Got Nothing On ( But The Radio) Petr
Anonym (---.muni.cz)
12.01.2011 15:36
 
Jasně, není nad to koupit si singl s 1 novou písničkou, která stejně bude na albu, a 1 živým záznamem. BTW: Kde se dá na některým čeksým webu koupit "Radio" jako mp3 legálně? (Jen se ptám, doba sledování aktuální hudební scény mě už minula). Jakub
Anonym (---.sanet.cz)
12.01.2011 14:32
 
Na svych strankach ROXROOM mas zverejnen prodej singlu v nekterych evropskych zemich - vidis v tom zebricku nekde Cesko?Ja ne. Tak se pak nediv, ze kdyz si v Cesku stahujete pisnicky piratskym zpusobem, ze vydavatel nema zajem ho jednak nabizet a radia hrat.Vsichni ,kteri o tom rozhoduji i pritakavaji jsou vlastne - da se rici - stejni ignoranti jako jsi ty :-)
12.01.2011 14:22
 
Zadejte nazev skladby na webu ulozto, dostanete se k velmi kvalitni nahravce (8MB)
12.01.2011 13:55
 
Petře bohužel nemám :/
V lepší kvalitě to slyším poprvé právě teď - hrají to na RIX FM ...
Anonym (86.63.203.---)
12.01.2011 12:58
 
Já si myslim,že ta mp3 co byla uvolněna někdy na silvestra,že je to taková kvalita nic moc.Hlasitost slabá atd.
Anonym (88.146.221.---)
12.01.2011 12:51
 
Prosím,jestli někdo má singl ve velmi dobré kvalitě,jestli bymi ho mohl poslat na mail roxetteweb@seznam.cz,v jednom rádiu by ho chtěli dřív,než jim ho dodá vydavatel.Díky,Petr
Anonym (212.4.156.---)
12.01.2011 12:34
 
Pere, všechno nejlepší k narozeninám!!!!!!
(pošlete mu to někdo, dík)
:o)
12.01.2011 12:27
 
Mám pocit,že EMI CZ moc nový singl do rádií netlačí??? Nebo kde je chyba??
Anonym (---.iol.cz)
12.01.2011 10:59
 
Petře, já tě chápu, ale myslím, že koncept Roxette
je jinej než třeba Stouni. Proto nové technologické možnosti v elektronizaci muziky využívají více Roxette (pokud to tedy není tím, že nejsou na hašiš jako Keith R:).
Já bych samozřejmě taky radši slyšel živé bicí a pořádnej zvuk kytar. Na druhou stranu, rozklad The Look jasně ukazuje, že elektronika je prostě základ muziky Roxette (CBB je podle mne výjimkou). Ta elektronika dneska pokročila a styl a možnosti její kombinace s kytarama apod. se tím změnil. Já to vnímám tak, že toto jsou skutečně klasický Roxette. Druhá hudební duše Gessla je Mazarin (geniální). Kdo ví, třeba se dočkáme společného "Mazarinu". To by mě zajímalo:)
Ale v kontextu změny technologií je Radio opravdu dnešní pokus o The Look (má to mnoho podobností). A jelikož nám není těch sweet 16 (jak jsem už psal níže), tak prostě se řadě z nás tento pokus o The Look moc nezamlouvá. Ale třeba ten part Marie je docela zajímavej a mně se líbí:)) tedy rozhodně více než většina toho, co hrajou rádia:)
12.01.2011 10:54
 
Já se snad ani nedivím, že to nemají, jestli to distribuje česká EMI.... Btw. na jejich stránkách je info, že ROX mají vystupovat v Blavě :-D JDC, ty sis určitě uspořádal soukromou akci, že? :-D A to nás ani nepozveš?!? ;-) :-D
12.01.2011 10:40
 
Ceska radiova, ale i prodejni hitparada jsou v cele Evrope opravdu raritou. Nedivim se. Kdyz je mozne, aby u nas soutez o nejpopularnejsiho umelce vyhraval clovek, ktery pres deset let nevydal novy material. :D
Anonym (88.146.221.---)
12.01.2011 10:16
 
Jj, já dostal podobnou odpověď z hitrádia Apollo.Mám pocit,že distribuce singlu v ČR nějak vázne.Není to první rádio,co říká,že song ještě vůbec nemají.
12.01.2011 10:09
 
Poslední anonym jsem byla já.
JDC - nejde prosím udělat trvalé přihlášení ;-)
Anonym (---.iol.cz)
12.01.2011 10:07
 
Další radio, kde o tom rozhoduje jeden člověk....
12.01.2011 09:08
 
hitradiofm.cz
12.01.2011 09:07
 
Posílal jsem dotaz ohledně nového singlu na hitaradiofm.cz,cituji odpověd': Dobrý den,nový singl tu zatím není. Ale vzhledem k tomu, že hrajeme i jejich starší hity, tak si dovolím předpokládat, že se v našem playlistu objeví.

Anonym (---.upcbroadband.cz)
12.01.2011 01:41
 
Popíchnul jsem toho člověka, který za Bonton spravuje Facebook s tím, že prostě nový singl hrát nebudou, protože JEMU se nelíbí... Můžu poprosit, aby se i ostatní lidi připojili a vyjádřili mě a Jirince v diskuzi na Facebook stránce radia Bonton podporu? Ať se pan R. chytne s jeho větou "nelíbí se mi, nenasadíme" za nos? :-) Děkuji... =- Zeph -=
11.01.2011 23:51
 
Jenže snad kromě CBB Roxette vždycky dělali pop kterej souzněl s tehdejší dobou, takže myslím, že to k Roxette patří... mně jde o to, že jejich komerční styl je prostě kvalitní, na rozdíl od mnohých jiných...Crush On You je hodně kvalitní techno říznutý elektrickýma kytarama, IMHO ;-) A líbí se mi to
Anonym (---.rionet.cz)
11.01.2011 19:58
 
Které rádio už hraje nové Roxette? Jinak mám info,že moravská rádia Haná a Rubi stále singl ještě nedostaly od vydavatele,ale prý je to otázka dnů.
11.01.2011 19:40
 
Tady už je toho tolik, že nejde reagovat na dílčí názory. Tak jen zevrubně. Většina říká, že vývoj kapely je v pořádku, přizpůsobení moderní tvorbě taky. A s tím fakt souhlasit nemůžu. Jsou totiž kapely, který si po mnoho desetiletí udržují svůj styl, a na nějaký rádobytrendy zvysoka kašlou. Jmenoval bych Joe Cockera, Stouny, Leonarda Cohena, Stinga a hromadu dalších, tohle je jen nástin. A v téhle společnosti bych Rox rád viděl. Škoda. Stýská se mi po časech C!B!B!, i když jsem tady asi v menšině.
Jo a dík za ten názor s Abbou, podle mě zcela výstižný.
Jo a zaplaťbůh, že Crush On You nebyl singl. To je typická ukázka toho, co mi leze krkem. Obyčejný sterilní techno, nic víc. Snad možná lehce nadprůměrnej text ve slokách.
Anonym (---.iol.cz)
11.01.2011 19:36
 
Ahoj všem, slyšel jsem už ho v rádiu a je cool, na Roxette jsem vyrůstal (ročník 1980) a už se těším na jejich nové Cd, až si ho dojdu koupit.
Anonym (---.sanet.cz)
11.01.2011 13:49
 
pro abysmo: Something In The System mam na taky rad.Uvazovalo se, ze ho daji misto Reveal.Proto ma i stejny obal.Posli adresu, poslu ti ho, mam dva.
11.01.2011 13:28
 
Hmmm, další rádio, které to hrát nebude, info z FB:
Rádio Bonton: Dobrý den, zatímto vypadá, že nový singl hrát vůbec nebudeme.. Robert.
11.01.2011 08:41
 
JDC-com: jj, to bude ono, dik za info.
11.01.2011 08:33
 
abysmo: nepsal jsi svuj prispevek dele nez 10 minut? Pak te system automaticky odhlasi...
11.01.2011 08:22
 
Kde se stala chyba? Zalogovany a presto anonym. Prispevek 11.01.2011 08:20 je muj.
Anonym (131.207.242.---)
11.01.2011 08:20
 
Pay The Price vysel jako double A-side s Anyone v Japonsku. Ke Crush On You (zamysleny paty singl) exituji i remixy od Almighty.
Co se noveho singlu tyce, nechapu to pohorseni. Elektronika byla vzdy pevnou soucasti hudby Roxette. Ano, Crash! Boom! Bang! je kytarovejsi, ale v zadnem pripade nedifinovalo zvuk Roxette. Pred nim vysla alba Joyride a predevsim Look Sharp!, ktera jsou daleko vice orientovana na elektroniku a temer az tanecni beaty (Dance Away, Paint, Sleeping Single, View From A Hill).
Co se tyce komercnosti, Roxette vznikli jako komercni projekt urceny k 'dobyti' mezinarodniho trhu. A opravdu bych si nedovolil tvrdit, ze progrese jakekoli kapely je neco spatneho, spise naopak.
Zaverem jen tolik, ze ja v poslednim singlu slysim vsechno to, proc jsem Roxette pred dvaceti lety zacal poslouchat. Tzn. melodicky, moderni pop s lehkym rockovym feelingem a maximalistickou produkci (Per umel napsat dobre skladby, ale teprve Clarence z nich udelal hity). Ja osobne jsem nikdy nepochopil nadseni z Mazarinu nebo SOAPu, ktere byly mozna zajimave a osobni, ale na hony vzdalene puvodni dynamicke tvorbe Roxette. Roxette demo verze Something In The System je jednou z mych nejoblibenejsich skladeb, SOAP verze je proti ni obycejna a plocha.
Anonym (---.sanet.cz)
11.01.2011 06:31
 
wicf: mas absolutni pravdu! COY melo byt na singlu,kdyby se sem mohly davat obrazky, poslal bych ti jeho "maketu"(prototyp funkcniho singlu v obalu v podobe v jake mel vyjit), ale udajne text neodpovidal nejakym pozadavkum etiky, stejne jako Anyone,ktera podle MTV "nabadala k sebevrazde".Pay The Price vyslo kdesi mimo Evropu na singlu.A ze singly Roxette nedostavaji takove promo, tak i v tom mas pravdu. V Cesku urcite ne.Ale par moderatoru v radiich, kteri maji Roxette radi jim trochu reklamy urcite udela.Eva a Vasek take nejak vymizeli...:-) :-) :-)
11.01.2011 00:31
 
Roxette byli vždycky popoví, až to bolelo, ale já proboha neřeším, že je to komerční, to znamená, že to není opravdový? Písnička Joyride je totální komerčnost, ale proč by ji měla chybět opradvovost? :-)
co se týče HAND, tohle album mělo obří hitovej potenciál, WICF si vedla poměrně slušně, kdyby byl druhej singl COY, tohohle alba by se prodalo mnohem víc než 2 miliony, to se vsadím... jenže vydat 3 balady jako singly, když na tomhle albu přišly Roxette s úžasnýma ryhlýma songama (COY, Stars, 7t7 a Pay The Price)... no to je katastrofa!!! Jina myslím si, že novej singl hitem nebude, i když by si to zasloužil... tady jde o to, že singly Roxette už nějakou dobu nedostávají takové promo, jaké by se slušelo ;-)
10.01.2011 23:38
 
Ahoj vy nostalgičtí třicátníci :-) Těžko asi Perovi vyčítat, že je ovlivněn poptávkou přítomnosti. Pro mě je každé album Roxette typickým příkladem hudebních produktů té dané doby. PoP je pro mě jakési hledání se, další tři alba jsou "zlaté časy", kdy co písnička, to chytlavka a úžasná věc (na Tourism mi vadí akorát ty živáky, ty mi poslech vždy naruší), CBB byl pro mě ústup od toho co chci slyšet, bylo na mě moc moderní, pamatuju jak jsem s ním přiběhl z obchodu první den co vyšlo a po prvním poslechu se zarazil a divil se. To je album nejvíce ovlivněné poptávkou trhu toho daného momentu. To už frčeli v MTV a rádiích ty srašné techno, dance, hiphopové věci, interpreti se šíleně rozmnožili a najednou už nebyli v těch bravíčkách a popcornech jenom Roxette, Bon Jovi, Nirvana, M.Jackson, GnR, R.E.M., Depeche M a já teď nevím kdo všechno. Prostor v médiích se výrazně rozmělnil a interpreti se museli snažit a skládat tak, aby byli trendy pro široké spektrum posluchačů. Myslím, že se Roxette tím albem podařilo propojit všechny protikladné posluchače: např. jednoho co poslouchal třeba Green Day a Roxette taky a druhého co skákal na 2 unlimeted a Roxette mu vůbec nevadili. Každej měl rád v té době svůj styl + Roxette :-) To CBB album si mě ale našlo a je fajn. Pak přišel na řadu kuli poptávce na trhu výběr s fantastickým june afternoon a rockovým sdlha proložený zpětně s melancholickou almost unreal. HAND a RS už jsou jenom takové vzpomínky na starý časy se záchvěvy kvality i pár propadáky. Teď už si přeju jenom důstojný návrat na scénu, nějaký hit (she,s got nothing.. to ale nebude). Hlavně, že ti dva jsou zase spolu a že je uvidíme.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
10.01.2011 22:45
 
...asi proto, že sdílený zážitek je vždycky lepší ne? Je-li to vysoko, hodně se hraje, víc se o tom povídá...Proč lidi chodí na koncerty?
Anonym (---.iol.cz)
10.01.2011 22:17
 
...a proč vám tolika jde o to, aby to bylo vysoko v hitparádách?...zvlášť když je mnohým přes 30:))
Anonym (---.upcbroadband.cz)
10.01.2011 20:45
 
Ahoj, taky se přidám k hodnocení novinky. Ehm, tedy je to přesně ten styl, co jsem čekal nesoucí se na vlně TCOTH. Rychlejší, elektronické, klasická "middle8". Líbí se mi, takový průměr. To bude ale asi i problém. V porovnání s TCOTH z Room service trošku horší. Moc se mi nechce věřit, že by oslovila tolik lidí, aby to byl hit jako ty z dob počátků Roxette. Jsem též krátce po třicítce, a jako spoustě lidem mi chybí víc té živé kytary, piana atd. Novinka je hodně podobná jiným písním, proto neurazí, ale také nenadchne. Podle prvního singlu se dá hodnotit i celé album (první by měla být nej hitovka), takže si nedělám iluze o předních příčkách hitparád. Ovšem, rád se zmýlím a nechám se překvapit, co bude na zbytku albu. Oběma z Roxette a hlavně Marii bych přál úspěch, nejen ve Švédsku.
Anonym (88.146.221.---)
10.01.2011 19:47
 
I já odpočítávám dny do vydání alba.Strašně moc se těším až poběžím do obchodu a budu držet nové album v ruce!I já vím,že i toto album bude skvělé!Zbytečně se v tom tady patláte....ale vlastně od čeho jsou chaty...že??? Tak patlejte :-)
Anonym (---.sanet.cz)
10.01.2011 18:19
 
Petre,uvedom si, ze jsi na strankach Roxette a ze se tu do tebe mohou vsichni pustit jako divoke vosy:-) :-) :-).
Ja ti ale dam v necem za pravdu.How Do You Do! Je pisnicka, ktera sla take s dobou.Ale je "sva", oslovi, nadchne,ma vtip, snadno si ji zapamatujes, prestoze je to velmi stupidni How Do You Do!(zastaraly vyraz pro How are you? - ktery se pouziva), ale je to takzvane "z prdu kulicka".Pisnicka, kterou si budou pozpevovat deti v materske skolce, lesnici, ridici autobusu, doktori i babusky v dome s pecovatelskem dome.Oslovila.Proc oslovila?Protoze je nejen komercni, ale i genialne Gessleovska.Je v ni kus neceho, co ma bohuzel jen Gessle s Fredriksson.Nikdo jiny by ji nepodal lip (zadnou jejich pisnicku).Ma presne tu sablonu hitu, jakou pouzivala treba i Abba.Namameni, refren, pomameni, refren, nejake vybnkavani ci protimelodie a refren a opet refren.Typicka Abba-Roxettovska je Almost Unreal.Tu kdyby zazpivala Abba, nikdo by nevedel, ze ji napsal Gessle.
"Radio" nijak nevybocuje.Je to ta sama sablona.Pouze s predehrou a nic nerikajici dohrou.Pisnicka je o nicem, ale po desatem prehrati zjistis, ze ikdyz je tam pouzito Watscha Gatscha, je genialni.A v tom to je.A jeste jedno porovnani.Kdyby se mozna Abba drzela svych Mamma Mia, SOS, Dancing Queen a Take Chance On Me, nezaznamenala by takovy propad u alba Voulez Vous , kde se snazila o disco a u The Visitors, ktere uz je nekde na mesici - a to sla Abba take s dobou.Jedna jeji posledni nahravka You Owe Me One ji opet vratila k hopsavosti, ale kolik jim bylo?A rekl bych( A TED ME PROSIM NESEZERTE!!!:-) , ze Roxette se tak trosisisisicku snazi jit v Abbich slepejich.Inu svedi, no:-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
10.01.2011 18:14
 
Ahojte všichni, tak si to tady pročítám a musím taky něco připsat. To ře se diskuze tak rozjela, to je paráda, je vidět, že o Roxette je pořád zájem. Myslím, že ale porovnáváte dvě rozdílné věci. Jedna je zvuk nových Roxette, kde řešíte, jestli měli nebo neměli použít tolik elektroniky, a druhá je zvuk Roxette jako takový. Od alba Pearls of Passion až po Room Service se Roxette vždy posunuli alespoň o trošku jinam, což je dobře, jinak by to byla pěkná nuda, poslouchat pořád to samé. To hlavní ale na všech albech pořád je - chytlavé melodie a nenapodobitelný dvojhlas Pera a Marie. Proto mě nikdy žádné jejich album nezklamalo, protože to je to, co dělá Roxette Roxettem. Proto jsem přesvědčený, že mě album nezklame ani teď. Bude to zase bomba. To vím na 100% :o)
10.01.2011 18:06
 
A presto nezaznamenal CBB ani polovincni uspech co predchozi Joyride (v prodejnosti)...tim vsak nechci rici, ze CBB je kvalitativne horsi, jen to, ze Per musel trochu s Roxette zmenit zvuk, na druhou stranu je pravda, ze Have a nice day a Roomservice zadnou velkou diru, co se prodejnosti tyce, take neudelali, ale nezapomejme, ze ke konci 90.let se rozmohl internet a nastala pohroma v prodejnosti nosicu:)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
10.01.2011 18:04
 
Já nevim, ale taky bych řekl že Roxette byli většinu svý doby komerční a poplatní době aspon zvukem. I v době C!B!B! který mam dost rád pro jeho ,,syrovost'' jestli se tak dá mluvit o něčem od Roxette, tak v tu dobu bylo na vrcholu plno rockovejch kapel jako Nirvana, Guns, Smashing P., Faith No More a x dalších a ten zvuk do týhle doby zapadal stejně jako potom když vyšlo HAND tak zase byly všude kolem dost populární taneční věci. Samozřejmě to bylo vždycky v určitejch mezích težko od nich čekat hip-hop nebo nu metal :-) ale třeba nesouhlasim s tim že HAND byla chyba, aspon pro me je to jejich nejlepší album a bejt vybraný líp singly tak bych řekl že by dopadlo líp ale to je jen muj názor. Novej singl se mi moc nelíbil když sem ho slyšel v tý 30.sek. ukázce ale ted musim říct že to není tak špatný jak se mi zdálo, má to náboj, melodii a je to chytlavý. Nicméně neřekl bych že to bude bourat hitparády kromě Švédska a možná pár jinejch evropskejch zemí, ikdyž je to podle mě pořád lepší než poslední singly který sou podobnýho ražení jako OW a ON...nicméně co čekat od alba netušim vubec, uvidíme.
10.01.2011 17:07
 
Nemyslím si, že by byli vždycky komerční kapela. Že je tak někteří zaškatulkovali a úspěch je nacpal do těch bravíček, za to oni nemohou. Když si pustíš album C!B!B! nebo Perovy švédské sólovky poslední let, je z toho daleko víc cítit opravdovost, poctivost, a člověk úplně vnímá, že je to dělané pro ryzí radost z hudby, né pro komerční úspěch. To prostě nebyl žádný povrchní popík. Dodnes si myslím, že největší chyba v celé jejich kariéře bylo album Have a Nice Day, kde se pokusili jít s dobou, a to byl počátek pádu. A mrzí mě, že to Perovi nedošlo, a do pekel se řítí dál. Navzdory tomu, že jeho sólovky prokazují, že je stále schopen psát dobrou hudbu.
Jinak na texty jsem nikdy tolik nekoukal, a ani od nich tolik nečekal, když mě něco vyloženě nepraští do nosu, tak to neřeším.
10.01.2011 16:52
 
Ahoj Petre...velmi zajimavy nazor, ja mam vsak trochu jiny, rikas, ze Roxette nikdy nebyla komercni kapela, ale ona vzdy byla, Per s Marii byli nekolik let v kazdem druhem bravicku:), delali ciste komercni popik, ktery se nikdy nesnazil byt k zamysleni, sdelovat nam, jaka je v africe bida atd...mimochodem, jaky je rozdil mezi how do u do a watcha gotcha?:). Jen si dospel, nic jineho v tom nehledej, bud se smiris s tim, ze Roxette delaji stale povrchni popik (ale sakra dobry s maximalnim nabojem a pozitivni energii), nebo se budes jen trapit a lamentovat:)
10.01.2011 16:03
 
Proč je tady krucinál tolik anonymů,kdo má takhle nějak rozumně diskutovat. Nebuďte líní se přihlásit, lidičky :)
Malá polemika s většinovým názorem zde. Trochu mě mrzí, že je tady víc zaslepených fanoušků, než lidí, co jsou na celou věc schopni podívat se s nadhledem. Podle mě není ani trochu dobře, že se snaží jít s dobou. To je řadí do pytle ryze komerční muziky, a to oni ve zlaté éře nebyli. Notabene když tuto komerční lacinost Per v posledním rozhovoru popřel.
Ale mizernost nový písničky není jen v elektronickým zvuku. Je nejen v textu, ale i v celkový hudební kompozici. Hlavně ta sloka, co to sakra je? Watcha Gatcha? To je ještě o kus pitomější než Checking in, checking out. A ta melodie? Halí belí mi to připomíná. A jestli chtěli z nudného nápadu udělat zajímavou věc počítačou úpravou Perova hlasu, tak taky sáhli hodně vedle. Písnička navíc vůbec negraduje, konec je vyloženě nudnej.
V sobotu jsem byl na jedné párty, a mimojiné tam zaznělo i How Do You Do. Není to můj top rox song, a asi bych ji za ty tisíce poslechů měl mít pořádně ohranou. Ale přesto jsem znovu, a teď čerstvě v kontextu s novinkou, docenil, jak promyšlená, skvěle napsaná a zahraná písnička to je.
A pokud tvrdíte, že je to tím, že je mi 30, a už né oněch sladkých teen, na které je Radio teda asi zacíleno, tak mi najděte 50 libovolně vybraných teenagerů a přiveďte mi je. Pustím jim How Do You Do a Radio, a nechám je hlasovat, co je lepší. Vsadím se, že vyhraje HDYD.
A taky se vsadím, že jestli na albu nebude nějakej pořádnej poctivej hit, bude to stejnej propadák jako poslední dvě řadový alba.
Anonym (---.sanet.cz)
10.01.2011 14:50
 
for Libor: co to je ta Iveta Bartosova heja heja? To je nejaky novy objev?
10.01.2011 14:44
 
Tak co, už jste to někde v rádiu slyšeli? Já nee....
10.01.2011 13:38
 
Per si zrejme mysli, ze kdyz bude ignorovat kytary a vyda se ciste syntetickou cestou, bude moderni a posude zvuk do dnesni doby....pro me je podstatne, ze z pisnicky citim pozitivni energii a to byla vzdy Perova priorita. Roxette od nepameti tvorili jednoduche, svezi pisne, nikdy se nesnazili o nejake slozite kompozice...proto je mam rad, ze si svuj styl stale udrzuji.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
10.01.2011 13:02
 
ne že by byla o tolik horší že?
Anonym (88.146.221.---)
10.01.2011 12:44
 
Vždyť jo Jane......Nikdo ti ho nevnucuje.Kup si Ivetu Bartošovou a Heja Heja....to je šlágr! Libor
Anonym (213.192.37.---)
10.01.2011 12:28
 
Písnička se mi nelíbí, začátek děsivý, nesnáším Perův upravený hlas, neshledávám na ni nic zajímavého. Pro mě zklamání. Album jsem ještě neslyšela, ale pokud bude v tomto stylu, rozhodně si ho nebudu kupovat jenom pro to, že jsou to Roxette. Jane
Anonym (---.upcbroadband.cz)
09.01.2011 22:34
 
Nevíte někdo, kdy bude videoklip k "Radiu"? Nemůžu se ho dočkat... :-D =- Zeph -=
Anonym (---.upcbroadband.cz)
09.01.2011 22:26
 
Urcite to budou radia hrat, dneska jsem na Bontonu slysel Roxette hrat x-krat, ale vzdy proverene "flaky" typu Joyride, The Look atd... Zastavam nazor, kdo si pocka, ten se docka... :-) =- Zeph -=
Anonym (---.eurotel.cz)
09.01.2011 18:43
 
WICF: Tak zrovna na Orionu bych se nebál, že to nebudou hrát :-) Určitě to bude nějaké ráno, protože obvykle moderuje Někdo + Magda Otahalová a ta má Roxette ráda. Pravidelně informovala o koncertu v červnu. Před vánoci jsem jednou ráno poslouchal Orion v autě a zrovna říkala, že bude koncert, a že má lístek pod pódium, ale jinak že tyto už jsou vyprodány. Což hned komentoval rádiový parťák slovy: Ano jsou vyprodány, protože Otahalovic jich skoupili nejméně polovinu :-))
Anonym (---.sanet.cz)
09.01.2011 17:21
 
Tohle chovani radii a specialne v Cesku je skutecne originalni.Vydavatelstvi(v Cesku EMI) rozesle radiim novinku a radia cekaji a vyckavaji.Zda se jim to bude hodit, zda o to bude zajem, az to nebude novinka, ble, ble, ble...Kdysi radia skemrala o kazdou novinku a vydavatelstvi delala drahoty a takhle to funguje jeste ve vetsi casti zbytku sveta.Je jasne, ze na Radiu Vatikan Roxette asi neuslysime, ale EMI v Cesku by se mela postarat o radne promotion na kazdem radiu, kam novinku posila a nenechat si diktovat nesmyslne pozadavky od radiovych siti.Singl se hraje na vsech znamych i mene znamych radiich v Evrope.Hraji ho i v Moldavii a Gruzii a bez vytacek.Dnes ho na jednom nejmenovanem a vam dobre znamem svedskem radiu hrali uz petkrat - tedy i krome dalsich pisnicek od Roxette, v nezkracene verzi a se zacatkem a s koncem, ne jako v Cesku, kde do pisnicky radoby vtipne kvaka natupirovany "moderator"...
Anonym (88.146.221.---)
09.01.2011 15:15
 
Dostal jsem odpověď z jednoho Hit rádia,což je calá síť rádií (orion,Apollo,Magic,FM Plus a další)že Roxette jistě hrát budou,ale ať nečekáme,že to bude hned,protože "oni jsou hit rádio" a ne rádio novinek.Takže si musíme počkat,než tato rádia uznají tento singl,jako potencionální hit.Ale psali mi,že song mají připravený....
Anonym (---.sanet.cz)
09.01.2011 15:14
 
WICF:neboj, taky se te novinky v radiu dockas.Treba jim singl na Radio Orion jeste neprisel.
The Sweet Hello, The Sad Goodbye mela byt uvedena na singlu.Par singlu bylo vydanych, ale jen pro svedska radia.Take tuto pisnicku a celkem pekne nazpival Thomas Anders z Modern Talking a jeste zpevacka(nevzpomenu si na jmeno), ktera ale zemrela.A co Crash! Boom! Bang! ta se ti nelibi?? :-)
09.01.2011 14:46
 
LTYH je pro mě nejlepší song od Roxette, těsně následovaný Queen of Rain a The Sweet Hello, The Sad Goodbye :-) Dnes jsem slyšel na radiu Orion Roxette... jen škoda že to bylo Joyride a ne jejich novinka, to mě zklamalo ;-)
Anonym (---.sanet.cz)
09.01.2011 14:18
 
Nejakou dobu pred LTYH hrala radia pisnicku Blue Velvet, nebo skupina se jmenovala Blue Velvet, uz si to nepamatuji.Ale urcite vite o co jde.Byl to tehdy hit.Kdyz pak zacali hrat LTYH, myslel jsem si, ze je to neco noveho od vyse zminovane skupiny a protoze mi Mariin "nakraply" hlas silne pripominal onu zpevacku, LTYH jsem zavrhl az do te doby, nez jsem zjistil, ze to je Roxette.Na LTYH nedam dopustit."Radio" je sice s textem o nicem, ale o tom to je.Roxette se s ni strefili do dnesni doby.Jdou s dobou a tim padem "omladli".
Dovede si nekdo predstavit Marii v hovezim oblecku na jevisti??? Nedovede, protoze Marie by si ho na sebe nikdy nevzala.A i bez neho se da jejich pisnicky poslouchat...
09.01.2011 13:23
 
I já se musím přidat se svým komentářem k novému singlu.Můj názor je ten,že v písni jsou jak slabší,tak silnější stránky.Řekl bych ale,že ty pozitiva jednoznačně převyšujou.Celkově vzato na mě písnička působí kladným dojmem.Myslím si,že v dnešní době,kdy je ten trh s hudbou přesycen,tak není vůbec jednoduché vymyslet něco nového!!!!!A nejlépe to zpívají No Name v jedné ze svých písniček: "kritik nenapíše píseň"!!!!!
Anonym (---.iol.cz)
09.01.2011 11:41
 
Moje žena Roxette nikdy neposlouchala. Co jsme se seznámili, tak se tomu samozřejmě nevyhla...když slyšela "Radio", tak jen řekla "...klasický Roxette...":)
09.01.2011 11:05
 
Náhodou jste to napsal moc hezky.Jen ta kritizovaná LTYH byla první písní kterou jsem od Roxette tehdy slyšela a na rozdíl od jiných se mi vždy líbila.Taky je to už dobrých 20 let,končila jsem právě základku a tam ji na rozlučce kluci pouštěli.A neomrzeli mě jejich písničky dodnes.Těším se na koncert.
Anonym (---.sanet.cz)
09.01.2011 08:00
 
for poslednich par prispevku: Kluci,napsali jste to fakt pekne.Rekl bych, ze jste do tech par vet dali i kus casti srdce, ve kterem mate ulozeno ROXETTE.Je to vsechno presne tak,jak jste napsali.
Pred nekolika malo lety,bylo nemyslitelne a nepravdepodobne, ze Roxette vydaji dalsi desku a dokonce vyjedou na turne.Hltali jsme kazdou i sebemensi zpravicku v tisku, v televizi,byli jsme radi za kazdou starou pisnicku, kterou zahralo jakekoliv radio a byli jsme v te dobe "ocekavani" nadrzeni tim, co noveho vyda Per za solovku, kterou jsme pak nalezite porovnavali a hledali v ni prvky Roxette.
No a dockali jsme se.HURAAA!Vsechno jsme pretrpeli, nekolikrat jsme se tu zhadali do krve, ale stejne nam nikdo nase Roxette nevzal.
Kdysi, kdyz jsem emigroval z Ceskoslovenska pryc v roce 1988, navic jako vojak, pouze s vojenskou knizkou a cesko - svedskym slovnikem, tak v Trelleborgu na policii, kam jsem se sel udat hrali The Look.Pamatuji si, jak mi ta pisnicka vadila, byla "vlezla" :-) :-) , a netusil jsem tehdy, ze me vita jedna z kapel, ktere jsem verny do dneska a se kterou jsem mel tu cest i spolupracovat.
A protoze jsem z toho ted dost na mekko, tak se do me prosim nezacnete hned strefovat.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
08.01.2011 23:37
 
Díky. Prostě to tak cítím... Kromě toho že jsem Roxfan tělem i duší, tak jsem též hráč. A když čtu články, jak ty dnešní hry nestojí za nic, jak kdysi byla ryzí hratelnost blablabla, tak se pouze usmívám, jelikož vím svoje. To samé vidím v tom, jak lidi brečí nad tím, jak jsou Rox jiní, jak to již není klasika typu Look Sharp, Joyride atd. Moje babička taky říkává, jak kdysi bylo lepší tamto a tohle, já s nostalgií vzpomínám na věci ze svého dětství, které dnešní děti nezažijí (protože jim rodiče koupí iPad v 8 letech a nemají potřebu to zažít...) atd. Ale tohle všechno je dané prostě a jednoduše tím, že čas plyne, my stárneme, věci okolo nás vyvíjejí... Proto novým Roxette naopak tleskám. Podle mě vzali ten správný konec lana a když s nimi všichni potáhneme, určitě to bude úspěšné tažení... :-) Zeph.
Anonym (88.146.221.---)
08.01.2011 23:25
 
Líp bych to nenapsal....mluvíš mi z duše chlape! Jen LIYH se mi líbila vždycky :-))
Anonym (---.upcbroadband.cz)
08.01.2011 23:10
 
Po přečtení diskuze se musím též přidat.. Nejenom že stárneme my, ale i Roxette.. Jak zde bylo psáno, kdysi, to mi bylo nějakých 11 let naši domů přivezli ze zahraničí výběr hitů a byla tam i LTYH. Vždy jsem tuto píseň přeskočil, jak se mi nelíbila. Dnes jí považuji za fantastickou baladu. Výkřiky do tmy typu že se toto album oposlouchá bych hodil do stejného pytle... Možná ano, možná ne, někomu určitě, někomu nikdy. A i když miluji na Roxette ten jejich typický kytarový sound, nová píseň se mi velmi líbí, mám jí v mobilu, v autě, doma. Nečekám, že Per bude skládat tak jako kdysi. Nečekám že bude dělat styl jako Madonna. Nová píseň přináší ale naopak od všeho trochu. Nový a svěží styl, dynamiku a i staré Roxettáky... Jsem za to velmi rád, lístky na koncert samozřejmě mám doma a Roxette podpořím i nákupem alba. A jestli to album bude v podobném duchu jako pilotní singl, bude to jedině dobře. Roxette jsou Roxette, ale rok 2011 je rok 2011 a mě už není 15, ale přes 30 let. A jak tehdy, tak nyní vidím v Roxette kapelu, která umí udělat sakra chytlavou píseň... A je mi jedno, jestli tam Per přidal elektroniku, nebo ubral na kytarách, byť zrovna kytary na jejich hudbě miluji... Pořád to jsou oni a pořád je jejich rukopis nezaměnitelný, byť jde s dobou... A to je to, oč tu jde...
Anonym (---.sanet.cz)
08.01.2011 14:24
 
Ne, nejsi divnej, tak to ma kazdy.Kazdemu se libi neco jineho.Me se napriklad nelibi Soul Deep, Small Talk a Physical Fascination...Z toho noveho alba me nejvice zaujala pisnicka zpivana Marii No One Makes It On Her Own, ale vim, ze nekoomu se libit nemusi.
Kdysi, opravdu kdysi pred lety, kdyz jsem slychaval v radiu The Look a LTYH, radio jsem vypinal, nebo preladoval, jak mi ty pisnicky znely americky, ale az kdyz jsem videl videoklip a dozvedel jsem se, ze to jsou Roxette "nastupci Abby", tak jsem zbystril a "preonacil jsem se" a zacal jsem je milovat.Ted to jsou jedny z mych nejoblibenejsich pisnicek, stejne jako jejich ostatni.
08.01.2011 13:52
 
Problém je v tom, že já neodsuzuju tvůj názor, kdy říkáš, to album není nic světoborného, mně se jen nelíbí, že říkáš, že se nám všem asi časem omrzí... prostě nemám rád takovou generalizace jako "tahle písnička se vám bude líbit" "tímhle songem nebudete nadšeni", protože vždycky to je tak, že někomu se to líbí a někomu ne... no asi jsem divnej, že to řeším, omlouvám se :-)
Anonym (---.sanet.cz)
08.01.2011 13:26
 
for WICF:UVEDOM SI PROSIM, PRI VSI UCTE, ZE KAZDY MA NEJEN PRAVO NA SVUJ NAZOR VE VEREJNE DISKUZI ANO?
To ze milujes ty reci, jak pises je ciste tvuj problem.Ale ver, ze nekoho to album proste omrzi.Tebe zrejme ne a to je dobre, protoze jsi tim padem dobry fanousek.Kdyz se na celou vec podivas s nadhledem, tak zjistis, ze to fakt neni nic svetoborneho, proste je tu nove album Roxette, DIKY ZA NEHO, ale opravdu necekejme Roxette v te podobe, kdy si z jejich alb Look Sharp, Joyride a Tourism lidi na zadek sedali.Ta doba se nevrati.Fanouskove zustavaji, Roxette jak je videt take.Roxette stejne jako fanouskove starnou a od toho se vsechno odviji.V kazdem pripade jsem snad nenapsal nic, co by se dotklo nejak ega kohokoliv z vas, kdo mate normalni pohled na svet.Ja mam Roxette take rad, tesim se na koncerty, tesim se na dalsi veci o d nich, ale proste skakat pod podiem a omdlevat nebudu.Podstatne je, ze i kdyby se ti dva (Roxette) sesli a nahrali treba song pouze s balalajkou, byli by to stale oni - ROXETTE.
Anonym (88.146.221.---)
08.01.2011 13:14
 
Musím souhlasit s anonymem,který mluví o nás,jako o odrůstající generaci.Je to prostě tak a nikdo tomu nezabrání.Copak někdo z nás v patnácti letech řešil nějaký text v písni? Dnes každý překládá a pokud to nejsou příběhy o 150 slokách,tak mrčí.No a taky nevím,kdyby roxette vytvořili album znějící jako Look sharp,jestli by vůbec v dnešní době uspělo.Prostě doba je jiná a i celkový zvuk je nový a jiný!Řekněte mi alespoň jednoho interpreta,který udělal současnou píseň ve stylu jakou hrál třeba před 20.lety.Podívejte se jen na rozdíly mezi starou a novou Madonnou,M.Jacksonem,Bon Jovi atd.Takže si opravdu myslím,že velmi mnoho v našich názoreh hraje roli náš věk.Můj názor na nový song je ten,že jsem si ho oblíbil v tu chvíli,co byla dostupná ta 30-ti vteřinová ukázka.No a teď v celku je ještě lepší.Rox strašně moc fandím a už jen to,že se vrátili,je pro mě pohlazení po duši a mám upřímnou radost.A navíc mě těší,že je o Roxette takový zájem!Soudím tak podle téměř vyprodané Sazka aréně.
Anonym (---.iol.cz)
08.01.2011 12:55
 
Přátelé, nemůžu se ubránit přesvědčení, že už mě prostě nikdy žádnej Roxette song nechytne tak, jako první poslech kombinace The Look, Dressed for success. Stejně tak už zřejmě nikdy nevznikne album, které si pustím tolikrát jako Joyride. Není to trochu o tom, že většině "old fans" prostě už není sweet sixteen?
V tomto kontextu a při vědomí vývoje pop-music se mi song celkem líbí. Resp. působí na mě tak, že si to pustím stále radši než např. zmíněnou Rihannu:)
Smiřme se s tím, že už nejsme hlavní cílovka a těšme se na koncerty. Doufám, že vědí, co dělají. Mám obavu z fyzické kondice Marie. Ale věřím, že live sound bude příjemným zážitkem.
08.01.2011 12:48
 
Miluju ty řeči typu, že náš nové album omrzí, protože na něm není nic světoborného... prostě zbožňuju ty závěry, že protože já to album shledávám takovým, tak ho takovým shledají i všichni ostatní, ale to je jedno :-)
JInak Roxette byla vždycky trochu do elektroniky a syntezátorů a tak, na Joyride mě vždycky napadne Knockin' On Every Door nebo Physical Fascination. Novej singl je dobrej, ne teda lepší než WICF nebo TCOTH, ale líbí se mi :-)
Anonym (---.sanet.cz)
08.01.2011 10:55
 
Jo a jeste drobnost.Singl nebude vydan v Cesku, ani na Slovensku (mala prodejnost a nezajem o singly) ale zkuste www.audio3.cz maji ho tam za 108,- plus postovne.
Anonym (---.sanet.cz)
08.01.2011 10:53
 
For anonym 07.01.2011 23.11 Per mi ho nedal, dostal jsem promo album - vis co to je? To vydavatelska firma dava treba radiim, nebo kritikum, dulezitym lidem v branzi, nebo vtipalkum...nedovedu to ve svem PC premenit na mp3, abych ti ho take mohl poslat, abys prestal zavidet.Ale muzes si ho ke me prijet poslechnout, nebo se muzeme nekde sejit a ja ti ho v aute pustim - co ty na to?
Maruska na albu take solo zpiva a to dost doooobre!Jen bych ten styl nenazyval, nebo neprirovnaval k Spending...ale je to proste balada od Roxette - kapela se vyviji nejakym smerem a nejakym stylem, ktery se nemusi libit vsem.Proc vy tu nedokazet mit alespon trochu z neceho radost?Nemyslim tim vsechny.
08.01.2011 10:37
 
Tak jsem si to pustil ještě několikrát, což u mnoha Perových písní zabíralo tak, že se mi začali líbit jiné pasáže písně, které mě na první poslech nezaujali. Tady jsem bohužel nic takového nenašel, takže zůstávám u názoru, že dobrý je jen refrén. Třeba to chce delší čas, teď už mě to ale nebaví poslouchat. Na Roxette jsem nedal dopustit, ale toto chválit nemůžu, je to opravdu slabé na Perův formát.
08.01.2011 09:58
 
Z nového singlu mám smíšené pocity. Není to úplně špatné a řekl bych že v rádiích se bude hrát hodně. Ale čekal jsem, že se vrátí více do stylu původních Roxette, tedy do období alba Joyride, což někde Per v nějakém rozhovoru sliboval. Ten sigl tomu dle mého názoru neodpovídá. Čiší z něj moc elektornika. Snad na albu budou i povedenější písně.
Anonym (---.grapesc.cz)
08.01.2011 09:25
 
Nový singl je fakt hrůza. Zklamalo mě to, kde jsou starý dobrý Roxette?????
Anonym (---.upcbroadband.cz)
07.01.2011 23:51
 
hm možná, neverim tomu ale to je fuk...to tu může napsat každej o nejaký písničce z novýho alba že je velmi pěkná, zajímavá a možná osobní to je dost povrchní sorry, plus jaký se mu ještě líbí songy :-D mně by třeba zajímalo spíš když se mu tak líbí ta balada tak v jakym stylu je udělaná jestli spíš do elektroniky nebo neco ve stylu Spending... abych si o ní udělal trochu přesnější obrázek když už ;)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
07.01.2011 23:38
 
zapomněl sem dodat ale že uplně nejlepší skladba na albu je ta skrytá 26. s názvem The birdie in my jeans is growing, která trvá neuvěřitelných 78 minut ;)
07.01.2011 23:36
 
Zrovna tak jako jsme mohli poslouchat singl o 14 dni driv, proc by nemohl nekdo poslouchat album o mesic driv? Jako by to nebylo jedno. Hlavne jestli na tom albu dost zpiva Maruska, jinak by teda Gessle pekne lhal, kdyz rikal, ze to neni jeho projekt ale Roxette.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
07.01.2011 23:18
 
to se někdo má že mu dal Per poslechnout album s měsíčním předstihem než bude vubec vydaný...vtipní lidé tu jsou :-D
Anonym (---.sanet.cz)
07.01.2011 21:20
 
For petr.k : Z celeho alba se mi nejvic libi No One Makes It On Her Own, je to balada zpivana Marii,velmi pekna, zajimava, mozna osobni.Spatna neni ani Way Out a Only When I Dream. Ty texty jsou nekdy dost pritrouble a jak spravne pises o nicem.On snad ani nejakou hloubku v textech dnes nikdo krome nas starych fanousku nehleda.Celkovy dojem alba je neco mezi Joyride (ale ty beckove pisnicky) a Party Crasher.To album je nove,proto ho budeme vsichni nasavat a nasavat a rozebirat a polemizovat,ale myslim, ze nas za cas omrzi, protoze to neni nic svetoborneho.Byly doby, kdy Roxette byli lepsi.Ale v kazdem pripade DIKY za toto nove album po tolika letech.At se jim dari, protoze si to zaslouzi.
07.01.2011 21:11
 
No co naděláš. Já to napsala blbě, nebude to hrát v "nejbližší době". Ale i tak....
Jinak na Amazon.de 1.místo mezi novinkami, celkově 26.místo po 1.dnu - stoupá, před cca 2mi hodinami byl 28. :))))
http://www.amazon.de/gp/bestsellers/dmusic/digital-music-track/ref=pd_ts_pg_2?ie=UTF8&pg=2
Anonym (---.rionet.cz)
07.01.2011 20:47
 
Trochu mě štve,že co se bude a nebude hrát, rozhoduje jeden člověk!Kdybych měl rozhodovat já,tak třeba zakážu Rihhanu a podobne rychlokvašky.Ale lidem se to líbí,takže nepovažuji za rozumné,aby o tomto rozhodoval jeden člověk.Petr
Anonym (---.iol.cz)
07.01.2011 20:33
 
Petře to doufám, že to hrát budou :) Drobet mě jen ten ředitel naštval, pokud se budu snažit být objektivní, tak hraje daleko horší věci. No nic, vše je otázka názoru :)
Co se týká písničky samotné - kdyby byla drobet jinak naaranžovaná, tak je to určitě bomba. Mně osobně se líbí nejvíc styl CBB a Son of a Plumber. I na mě je teď té elektroniky trochu moc. Ale kdo ví, třeba to právě pomůže :) Podle mě Per zkouší jít s dobou a nedělat pořád jen to samý. Jaký to má efekt uvidí sám na odezvě :)

S LYTH plně souhlasím, to je naprosto příšerný. Pokud to začnou hrát, ladím to pryč nebo vypínám.
Jirinka
Anonym (---.rionet.cz)
07.01.2011 20:15
 
No já bych si dovolil nesouhlasit.Naopak Opportunity Nox mi k Roxette moc nejde.Nový singl je nabitý energií a chytlavý refrén je skvělý! A co se odezvy z rádií týče,tak všichni mi potvrdily,že song hrát budou. Třeba Kiss Morava nasazuje píseň už příští týden do hitparády.
Petr
Anonym (---.eurotel.cz)
07.01.2011 19:52
 
petr k. S tou příšernou napodobeninou skladby Listen to your heart máš pravdu. Třeba na Hané to hrají často a já doslova rostu, když tu kvíkalku slyším. Ostatně to je jediná skladba, se kterou ta kvíkalka prorazila.....

Martin99
07.01.2011 19:12
 
No, je to trochu jiný, než byla představa, ale vcelku se mi to i líbí. Jen taky doufám, že album bude trochu větší klasika.
A že to rádia hrát budou - no nevím, zrovna jsem dostala mail od hudebního ředitele City a tomu se to nelíbí a hrát to prý nebude... :/
07.01.2011 19:06
 
Album si v únoru koupím, ale bojím se, že po jeho poslechu si řeknu, že zakoupení mělo jen jeden smysl: poděkování za hudbu, kterou produkovali v 80tých a 90tých letech. Lístek na koncert už mám, tam ale věřím, že budou hrát spíš starší kousky. Na jejich koncertě jsem byl 2x a stálo to za to, tak věřím, že i ten v červnu bude zážitek.
07.01.2011 18:50
 
Mladá generace je poslouchá, a paradoxně k tomu pomohl ten odporný cover na Listen to your heart, co běhal v rádiích. A ještě paradoxněji ti mladší žerou hlavně ty starý věci, ze zlaté éry:) Možná kdyby to Per věděl, že se na tu plytkou elektroniku taky vy****. Jinak Opportunity nox a One Wish byly podle mě ještě horší než novinka, ta má aspoň ten refrén :)
07.01.2011 18:46
 
Pro Petr k
Máš pravdu, už všechny poslední písně co jmenuješ byly tohoto ražení, ale tak nějak to celé ještě alespoň ladilo. Třeba právě Opportunity Nox ještě beru, jen musím zapomenout umět anglicky. Ale toto šlo zase o krok níž. Já do staré fanouškovské obce patřím a pochybuju, že je poslouchá dnešní mladá generace. Nějak jsem tedy doufal, že zůstanou u svého starého stylu. Ale je fakt, že to bylo naposledy Crash! Boom! Bang!
07.01.2011 18:26
 
Mě jo, One Wish a Opportunity Nox byly stejnej odvar, a Real Sugar k tomu už pomalu směřovalo. Megapropadák to nebude, rádia to hrát budou, a stálá fanouškovsá obec si to taky koupí. Já jen DOUFÁM, že celý album nebude taková sterilní nuda.
07.01.2011 18:23
 
Těšil jsem se, ale zklamaný jsem byl hned jak píseň začala. Hudba je katastrofální, sámá elektronika, jako z laciné počítačové hry, vůbec nedoplňuje zpěv, jen prostě hraje, při zpěvu má per zase upravený zkreslený hlas, sloky jsou jednotvárné, bez nápadu. Refrén, to jediné je dobré, ale je to krátké. Kde je konec zvuku kytary, piána, doplnění houslí a podobně. Nic z toho tam není. Je mi smutno. Roxette poslouchám od roku 1989 a ještě nic mě od nich tak nezklamalo.
Anonym (---.ok.cz)
07.01.2011 18:16
 
Tak to je konec, hrůza, to Per napsal během 5 minut ne? Jediný co zůstalo z Roxette je melodický a již na první poslech chytlavý refrén. Jinak je to hodně slabé a bojím se, že to bude mega propadák.
07.01.2011 16:34
 
Tak mám za sebou cca 20 poslechů, a refrén nakonec beru na milost, je dobrej, chytlavej, zajímavej, typicky rádiovej. Ale sloka je naprosto o ničem, tohle bych při vší úctě k Perovi napsal taky. A o zvuku škoda mluvit.
Anonym (62.201.24.---)
07.01.2011 13:57
 
Moc se mi písnička líbí. Je hrozně hravá a svěží. Moc se jim to povedlo a jsem velmi zvědaví na novou desku ...
Anonym (---.rionet.cz)
07.01.2011 13:49
 
Tak jsem se poptával a většina rádií singl bude brzy hrát. Na Kiss Morava bude singl příští týden nasazen do hitparády!Tak hlasujte!!!

© 2001 - 2011 roxette.cz