Roxette.cz
Extra & Special
Informace
Počet přístupů: 107861159
Počet novinek: 856
Krátké zprávy
12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!
14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.
30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!
22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.
21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).
Videoklip v HD kvalitě
Uživatel: Anonymní Přihlásit
Diskuze ke článku uzavřena.
DĚKUJI MRKNU NA NĚJ
Anonym (86.63.203.---)
26.01.2011 16:13
PER GESSLE OFFICIAL na FB
Anonym (171.27.70.---)
26.01.2011 16:10
prosím napiš oficiální FB Pera díky
V Neděli na svým oficiálním fb zveřejnil Per videa ze studia jak natáčeli SGNO!Moc pěkný!
Nehlasoval jsem ještě ani jednou.
Anonym (217.77.165.---)
23.01.2011 13:25
Já hlasoval včera 6x,dnes taky 6x!Už nevim kolik těch připojení na internet mám mít! :-)))
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 11:15
Jo a nezapomeňte na kissparádu.Pořád tam ty "dva" máme!!! www.kissmorava.cz
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 11:13
No myslím,že je se na co těšit! VYDRŽTE!!!!!Potom ten zážitek bude mnohem větší!!! Petr
Hmmm, tak to jste dobrý, já byla tvrdá asi minutu :-))) Líbí se mi to celkově moc :)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
23.01.2011 10:45
já sem zatim taky tvrdej, vim o tom 10 vteřin a pořád držim :-D pač to chci slyšet poprvý až na cd...ale nevim nevim jestli to vydržim když tu čtu ty ohlasy, fakt je to tak dobrý sakra? :-))
Já k tomu budu přistupovat stejně,taky to album na netu budu ignorovat,prostě se těším na ten originál!!!!!!
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 10:31
Jojo,taky jsem si říkal,že budu tvrdej...ale neodolal jsem.ale je fakt,že jestli se nekde na netu objeví celé album dřív,tak ho budu ignorovat až do té doby,než budu mít originální placku doma :-)
tak já to slyšel a jsem opravdu velmi spokojenej, myslím, že to bude skvělé album! Huráááá!
Jsem rád,že ty ohlasy jsou pozitivní!!Já totiž na sebe hodlám být tvrdej a tentokrát si neposlechnu ani ty ukázky,abych byl o to víc natěšenej na 14.Února!!
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 09:42
Jsem nadšen z toho co slyším!Opravdu klasičtí Roxette!Marie krásný hlas!!!!
tady odkaz na 30s snippety..... huráááá kytary a živé bubny ;)) http://www.qobuz.com/album/charm-school-deluxe-edition-roxette/5099907200151 když kliknete na ECOUTER30s, u Way out, tak se vám přehraje vše.
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 01:48
odhlasováno,nyní 9 místo! Hlasujem!!!!
www.kissmorava.cz - momentálně 16.místo
Roxetteer - na mráz chodím celkem často, ale asi potkávám špatné autobusové zastávky :-)))
Roxetteer - na mráz chodím celkem často, ale asi potkávám špatné autobusové zastávky :-)))
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 23:58
Super roxetteweb@seznam.cz Pokud budete souhlasit,můžu fotku pověsit na mé stránky roxetteweb.Samozřejmě jen se souhlasem. Díky moc,Petr
Kdybysme vedeli, na kterej mejl, tak np.
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 23:21
Prosím,mohl by mi to někdo vyfotit a poslat na mail.Mockrát předem děkuji. Petr
Anonym (---.upcbroadband.cz)
21.01.2011 23:16
V Praze jsem viděl plakát na koncert Roxette již na dvou autobusových zastávkách.. :-) =- Zeph -=
Reklamu vidim v Praze na kazdym kroku, staci vylezt na ten mraz. Plakat je na kazdy zastavce autobusu, snad.
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 22:57
Jo,Černá Hora je propaguje hodně.Slyším je tam poměrně často.I rádio Rubi je hraje docela dost.Jinak čerstvá zpráva: Roxette budou vystupovat 12.února v německé TV show. Více na www.roxetteweb.websnadno.cz
Anonym (---.ufon.cz)
21.01.2011 22:43
já slyšela je jednou info na černé hoře...jinak nic...marky
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 22:28
No já myslím,že nějaká reklama na koncert Rox je už zbytečná když je vyprodáno.Ale prý běží nějaká reklama v rádiu.Prý asi Impuls.Snad je i mediálním partnerem.
Marky: to já taky. Ale jestli souhlasí s tak našlápnutým programem, tak jí musí být fakt dobře. Což je ta nejpozitivnější zpráva :))
Jinak už jste někde zaregistrovali nějakou reklamu/promo na album nebo koncert - krom toho, co občas řeknou v rádiu?
Jinak už jste někde zaregistrovali nějakou reklamu/promo na album nebo koncert - krom toho, co občas řeknou v rádiu?
To Jiřinka..určitě....já jsem zvědavá na Marii...jeslti to zvládne...
Anonym (---.ufon.cz)
21.01.2011 22:06
jo to jo...ale ty ceny lístků no já šla do mdlob...se nedivím,že to nevyprodá...marky
Marky já bych šla taky, no jasně :))) Hmm a na to, čím si Kylie taky prošla, je velmi vitální :)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
21.01.2011 21:57
ale jinak je Kylie pořád kočka no né?? :-))
Anonym (---.ufon.cz)
21.01.2011 21:55
já si myslím,že druhý koncert by byl reálný....já bych šla klidně 2x...co si člověk vydělává tak no problem...to v těch 16 ti to bylo jiný...ale s termínem bych to viděla černě...když přidali Slovensko...hned druhý den..a vyprodat sazka arenu je skvělé, jsem zvědavá na atmosferu...Marky
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 21:48
No podle mě by to mělo být v celé síti Hitrádií.Takže. Orion,Apollo,Magic,Faktor,Vysočina atd. Já na poslední Kylie taky byl.Jako show dobrý.Tentokrát to bude asi jako muzikál.
no nejen že by ho asi nevyprodali, ale hlavně mají tak nadupaný program, že by to snad ani nešlo... leda by se někdy vrátili.... Na jakém hitrádiu?
Jinak na Sazce zbývá cca 400 lístků. Kylie jsem viděla minule, když tu byla - byla jsem pozvána (jinak bych asi nešla), není to uplně můj cup of tea, občas jí to ujelo, že jsem to slyšela i já (s absolutním hudebním hluchem), na druhou stranu, jak tam s ní pořád házeli do vzduchu.... mě by asi bylo pořádně špatně a ona u toho ještě zpívala :-))))
Jinak na Sazce zbývá cca 400 lístků. Kylie jsem viděla minule, když tu byla - byla jsem pozvána (jinak bych asi nešla), není to uplně můj cup of tea, občas jí to ujelo, že jsem to slyšela i já (s absolutním hudebním hluchem), na druhou stranu, jak tam s ní pořád házeli do vzduchu.... mě by asi bylo pořádně špatně a ona u toho ještě zpívala :-))))
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 21:31
No nevím,myslím,že druhý koncert by uz nevyprodali...,ale rád bych se pletl.Ale i tak je to obrovský úspěch,že vyprodali Sazku.To třeba Kylie Minogue zdaleka vyprodáno nemá a to slibuje nejlepší show jakou nikdo nikdy neviděl,fontány,výtahy a podobné věci.Trochu si myslím,že o tom koncerty nejsou.Jinak na hitradiu by měla brzy běžet soutěž o lístky na roxette.Takže si myslím,že v té době nasadí i nový singl.
tak teď 6.místo.... moje hlasy odeslány (každý den :)) Jinak SGNO hrají i celkem pravidelně na Černé hoře, pokaždé tam k tomu moderátor řekne o novém albu (pod ním jede The Look ) a koncertě v ČR, který je téměř vyprodaný. Dnes zazněla i hláška, že když bude poptávka po lístkách, tak třeba přidají další show :))) - což je dost nepravděpodobné, že ;))
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 19:14
No teď dokonce až 12.místo...HLASUJEM!!!!!
Anonym (217.77.165.---)
21.01.2011 19:08
tak jsem tam znovu poslal 6 hlasů a 7.místo nic moc...
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 18:49
Tak dnes Roxette No4. Celkem dobrý,ale zítra by mohla být zase bedna ne??!! Tak hlasujem!
Já jsem už hlasy posílal, svědomí mám čistý :-) názor, že elektronika = muzikant do toho nevnáší svoje srdce, se blbě vyvrací, musíme se zeptat samotnýho pera :) pro mě je radio 90% roxettácký, takže hádám, že tam to srdce někde bylo
Jen se pridam s oblibenym songem od Roxette, nejvice mi po tech letech sedla trochu odlisna skladba od ostatnich Roxette songu...Crashing Guitars (mozna proto, ze je takova Stoneovska:) ).
Uzijte vikend.
Uzijte vikend.
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 17:36
Co takhle mít radost z toho,že jsou Rox vůbec zpět a místo siláckých řečí poslat nějaký hlas do hitparády!
Myslim, ze to moc hrotite :) Budte v klidu, poslouchejte si, co vam se libi, a semtam napiste svuj nazor. Ten svet je tak krasne ruznorodej a je to dobre.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
21.01.2011 16:17
nj já sem čekal že se ohledně tý matiky někdo ozve a roxetteer nezklamal :-D chtel sem tim jen říct že když v matice vypočteš správně třeba objem krychle tak to tak prostě je a nikdo to nemůže zpochybnit pač je to daný prostě vzorcem, narozdíl od hudby kde to každej vidí jinak, protože hudba není o vzorcích a rovnicích ale o pocitech víme? celý to píšu proto že nechápu tu netoleranci tady, když si nekdo dovolí napsat že jedno album je lepší než to druhý a že nerozumí hudbě a to už se taky opakuju...ale jako rejpnutí to nebylo špatný ;)
Ja uz teda tu diskuzi nestiham, ale ohradil bych se vuci necemu uplne jinymu. Rozhodne nesouhlasim s tvrzenim, ze kdyz se clovek nauci matematiku, tak ji rozumi. To je prozatim nejvetsi nesmysl, co tu za celou dobu padnul :)
Vidím, že diskuze se po dlouhých měsících rozjela skutečně na plné obrátky. A to je jen slabá předzvěst toho, co nastane, až deska konečně vyjde a všichni ji budeme mít :-))) Za sebe říkám, že se už fakt nemůžu dočkat. P.S. HAND podle mne moc dobré album není a COY... ehm...:-)
Ok, uznávám, že spojení "nerozumí hudbě" bylo přestřelený. Jinak s tebou nesouhlasím, ale asi už nemá cenu to rozebírat. S tou komerčností jsi to strašně zjednodušil. Nikdy jsem neříkal, že starý věci od Rox nebyly komerční. Je to přece jen popík. Ale je z těch starých věcí cítit, že to dělali takříkajíc od srdce. Stejně jako je to cítit z SOAPu nebo Mazarinu. Zatímco z ROX věcí od HANDu to cítit není, v nich vidím jen chorobnou snahu být in. A to mi nikdo nevezme. A koukám, že už se opakuju, takže končím.
Anonym (---.iol.cz)
21.01.2011 13:48
ta recenze z Itálie je z ROX fanklubu?:) dost pochvalné a budící mnoho očekávání
Anonym (---.iol.cz)
21.01.2011 13:29
tak :o))
Vzpomínám třeba na Son Of A Plumber a recenze ve Švédsku. Jedni tomu dávali 4 hvězdy, druzí jen dvě, nic mezi tím, ale hudba je jinak šíleně objektivní věc. A dost už, končím s tím citovým výlevem :D
A jako říkat, že někdo nerozumí muzice na základě jeho preferencí, to je ubohý.
ZVláštní, že se pak naprosto normálně stává, že zatímco jeden kritik album vychvaluje, druhej ho zatracuje, ale jasně, hudba je jinak objektivní a já se stydím za to, jak jsem tupej, že HAND považuju za kvalitní album, je přece jasný, že oproti Joyride je to sra*ka, že? ;-)Jaká já HAND nepovažuju za lepší než Joyride, ale o moc horší není. Nejlepší je Tourism, pak asi CBB nebo Joyride. hudební kritici existují asi proto, že někdo ty recenze psát musí a měl by to být nejlíp takovej člověk, co má o hdubě přehled, ovšem to nedělá z hudby objektivní věc. To, že na albu nejsou 4minutovky neá nic coo dělat s tím, že Per nechce, aby se v rádiu hrálo něco dlouhýho, vždyř v rádiích se bude hrát jen menšina z celkovýho tracklistu alba. Asi se mu prostzě poslení léta líbí krátký skladby (vzpomeňte na album En Händig Man). a zvláštní je názor, že když používám kytary, tak asi nejsem komerční, když používám elektroniku, jsem komerční, skutečně zajímavý. Sleeping In My Car je postavená celá na kytarách, ale ta komerce z ní přímo září... ona podle mě září ze všech Riox songů a je mi to úplně ukradený, protože mně se to líbí
Ha, právě že já to beru s naprostým nadhledem :) A jak chápeš slovo "diskutovat" ty? :)
Anonym (88.146.221.---)
21.01.2011 10:50
Ahoj,nemohli by jste během diskuzí tady kliknout na kissmorava.cz a posunout Rox zpět alespoň do TOP3.
Martin
Martin
Petre, ber informace a postrehy od jinych s vetsim nadhledem, vzdyt jen diskutujeme, vosi hnizda se nachazeji na taborovych toaletach, v lesich apod, nikoli v diskuzi o Roxette:)
Anonym (212.4.156.---)
21.01.2011 10:12
Můj favorit je Joyride, opravdu kvalitní kousky a snad nejvíce hitů...miluji TWNBTS..bomba... Poslední dvě alba pro mě nic moc... Na Roxette se těším, tak ahoj v Praze :o)
Já tušil, že píchnu do vosího hnízda :) Jasně že hudba není matematika, ale jsou objektivní kritéria, podle kterých ji hodnotit lze. Kdyby nebyla, hudební kritici by jako povolání neexistovali. Je to stejný jako u filmů, odborník ocení Pupendo, holky z vesnice se radši pochlámou u Kameňáku. Pocity mají oba pozitivní, ale kde je kvalita, je jasný.
Ja bych to nijak nehrotil, jake album ma clovek nejradeji je opravdu veci osobnich preferenci. Jsem velmi zvedavy a Abysmo jiz toto tema nakousl nize, na hloubku skladeb vzhledem k delce stopaze, trochu se uklidnuji tim, ze co od Roxette trvalo hodne pres 4min. bylo prilis utahane, napr. Cry, samozrejme cest vyjimkam. Tim chci rici, ze delka nemusi znamenat kvalitu:)))), at je to jak chce, jiz brzy se dockame odpovedi, jako kazdy z Vas se nemohu noveho alba dockat, verim v ucelnou jednoduchost skladeb, kde budu s castym opakovanym poslechem prichazet na nova, zajimava mista ve stopazich, ostatne, jako vzdy u Perovych, v dobrem mysleno "otrhovacek".
K albu HAND, pokud toto album poslouchate na spatne zvukove sestave (levne repro, pc sound, apod.) pak je vysledny dojem hodne rozpacity, ovsem na, byt treba prumerne hi-fi (osobne Denon zesik+cd player Denon 710 a sloupy repro) s origo nekomprimovanym CDem je zvuk naprosto neuveritelny, citelny a chytne vas za srdce...u starsich, akusticky ladenych alb, se tento rozdil malinko smazava, ale HAND musite poslouchat na poradne aparature, pak zjistite to co Abysmo a nekteri dalsi, ze tohle album je Bomba.
K albu HAND, pokud toto album poslouchate na spatne zvukove sestave (levne repro, pc sound, apod.) pak je vysledny dojem hodne rozpacity, ovsem na, byt treba prumerne hi-fi (osobne Denon zesik+cd player Denon 710 a sloupy repro) s origo nekomprimovanym CDem je zvuk naprosto neuveritelny, citelny a chytne vas za srdce...u starsich, akusticky ladenych alb, se tento rozdil malinko smazava, ale HAND musite poslouchat na poradne aparature, pak zjistite to co Abysmo a nekteri dalsi, ze tohle album je Bomba.
Anonym (---.iol.cz)
21.01.2011 09:51
poslední anonym se zbytečně uráží:) já Petra K osobně znám a jako člověk má dost vyvinutý smysl pro objektivitu a spravedlonost...
Navíc si myslím, že je možné vybrat kritéria pro hodnocení kvality muziky, byť to nikdy nebude tak objektivní jako v oblastech, kde lze aplikovat tu matematiku:)
Tak například nedávno mi pár přátel, kteří nejsou fandy ROX říkalo, že chtějí jít na koncert. Zároveň se hned ptalo, jestli nevím něco o tom, v jakém poměru se budou hrát kousky z alb LS, J a CBB vs. z pozdějších alb. Samozřejmě důvodem jejich zájmu o koncert nebyly kousky z alb HAND, RS:)...tento pohled na ROX jsem slyšel už od velmi mnoha lidí, kteří nejsou fandy ROX...podle mě to velmi dobře dokumentuje to, co píše Petr K:)
Navíc si myslím, že je možné vybrat kritéria pro hodnocení kvality muziky, byť to nikdy nebude tak objektivní jako v oblastech, kde lze aplikovat tu matematiku:)
Tak například nedávno mi pár přátel, kteří nejsou fandy ROX říkalo, že chtějí jít na koncert. Zároveň se hned ptalo, jestli nevím něco o tom, v jakém poměru se budou hrát kousky z alb LS, J a CBB vs. z pozdějších alb. Samozřejmě důvodem jejich zájmu o koncert nebyly kousky z alb HAND, RS:)...tento pohled na ROX jsem slyšel už od velmi mnoha lidí, kteří nejsou fandy ROX...podle mě to velmi dobře dokumentuje to, co píše Petr K:)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
21.01.2011 09:40
Nerozumíš hudbě? Proč by sakra někdo nemohl říct že HAND je lepší než LS nebo J aniž by byl napadenej ve smyslu že nerozumí hudbě? Hudba je o pocitech pokud vim, není to matematika kterou když se naučíš tak jí rozumíš...jistě ty dřívější alba měly výrazně větší prodeje než třeba HAND, ale bylo to ovlivněný tim že byly ve správnej čas na správnym místě a samozřejmě kvalitní byly...já osobně považuju HAND za nejpestřejší a nejrozmanitější album vůbec a proto se mi líbí nejvíc od Rox, ať si říká kdo chce co chce a stejně tak nebudu tvrdit někomu kdo má v oblibě RS, že tomu vůbec nerozumí. Myslím, že ukazovat tu jeden na druhýho jak nerozumí muzice kvuli tomu jaký album má rád je ubohý a postrádá význam i logiku.
Výjimečně budu souhlasit i s anonymem. Pokud tvrdíš, že alba od HAND dál jsou kvalitativně stejný nebo dokonce lepší než LS, J a CBB, tak nerozumíš hudbě. Promiň, že to píšu tak tvrdě, ale je to tak. Hudební nápady, kvalita a pestrost aranžmá, hitový potenciál. To všechno a ještě mnohem víc. Stačí to pustit jakýmukoliv fundovanýmu kritikovi. A tenhle úpadek je hlavní příčinou postupného poklesu popularity.
A tou poznámečkou k pětiminutové délce jsi potvrdil i to, o co jde tobě i Perovi nejvíc. Aby to bylo komerčně úspěšné, a aby se to hrálo. A na to já kašlu, jestli se to hraje v rádiích nebo ne. Já chci, aby se mi to líbilo.
A tou poznámečkou k pětiminutové délce jsi potvrdil i to, o co jde tobě i Perovi nejvíc. Aby to bylo komerčně úspěšné, a aby se to hrálo. A na to já kašlu, jestli se to hraje v rádiích nebo ne. Já chci, aby se mi to líbilo.
Anonym (---.iol.cz)
21.01.2011 08:38
Wish I could Fly, Anyone apod...to je jako bavit se o tom, kdo nastoupí ve čtvrtém útoku a kdo dnes bude jen sedět v hledišti a dívat se na hokej:)
jo a asamozřejmě je to jen moje subjektivní hodnocení:)
Prostě je možné, že nového hráče do první lajny se už nedočkáme:(
jo a asamozřejmě je to jen moje subjektivní hodnocení:)
Prostě je možné, že nového hráče do první lajny se už nedočkáme:(
Anonym (212.4.156.---)
21.01.2011 06:39
Já bych řekl, že moderátorovi je úplně fuk, kdy byli Roxette na vrcholu, pouští písničky, které jsou dobré (aspoň od Roxette :o))
Anonym (212.4.156.---)
21.01.2011 06:20
Brát nemusíš, je to fakt, který nezměníš, ať ho bereš, nebo ne.
Anonym (212.4.156.---)
21.01.2011 06:20
Brát nemusíš, je to fakt, který nezměníš, ať ho bereš, nebo ne.
Naprosto neberu argument, že rádia hlavně hrají hity z let dřívějších, protože tehdy Roxette dělali kvalitnější muziku... Hrajou se víc hlavně proto, že tehdy byli Roxette na vrcholu, to je přece jasný, a není na tom nic divnýho. A WICF byla obrovskej rádiovej hi a určitě ne proto, že to byl návrat Roxette, ale protože se asi rádiím a posluchačům líbila, jinak by nebyla v jednu dobu nejhranější skladbou v Evropě (skutečně byla, na Evropě 2 kdysi dávali v Marešově hitparádě flashbacky do evropský rádiový hitparády a v 99 bylo WICF na prvním, před Strong Enough a Maria. Ale prostě dnes se hrajou hlavně ty jejich hity z dob největší slávy a je to pochopitelný. Jinak 5 minutová skladba z alba by se vůbec nemusela dostat na singl a do rádií... a WICF je jedna z jejich top balad, vyníkající! kdysi jsem ji musel slyšet každej den, neuvěřitelně nádherný smyčce, smutná i radostná atmosféra, úžasný bicí, úžasná gradace, úžasnej zvuk letadla nebo co to tam v jednu chvíli je... prostě top :) btw já taneční hudbu nijak nemusím, ale Rox ji dělají skvěle
Předchozí příspěvěk je ode mě.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
20.01.2011 21:46
Tak jsem si tu početl plno zajímavých analýz :) V mnohém mají asi i pravdu. Ale mě z toho hlavně vychází pánové, že se profilujete jako nároční posluchači. :-) (nic ve zlém) Něco jako diváci čt2, která se chlubí tím, že vysílá pouze "kvalitní" obsah. Já už jsem s Roxette minimálně dvacet let. Tehdy jsem nemusel nic řešit, neměl žádné starosti a s tím mám hlavně spojeno i Roxette. Ať už je ta více kytar nebo elektroniky, vždycky když se chci odreagovat, tak si něco poslechnu a relaxuju a už to tolik neřeším. Třeba loni mě nejvíce zvedlo náladu video, kde hráli princezně The Look. Říkám tomu gala verze. :) Sálalo z něj hodně pozitivní energie jak od Marie a Pera, tak i z publika. Podle mě to byl nejlepší rox moment z roku 2010.
Jinak Crush on you měla dostat šanci. A je škoda, že jen tak vyšumněla. Mohla to být skvělá taneční tucka, ale i "živina" ... viz intro RS Tour.
Jinak Crush on you měla dostat šanci. A je škoda, že jen tak vyšumněla. Mohla to být skvělá taneční tucka, ale i "živina" ... viz intro RS Tour.
Na písničce Stars opravdu nevidím nic světobornýho! Možná ten dětskej sbor, ale jinak je to vážně nudný eurodisco z 90. let. Zato Crush on you má přesah..si myslím já (a já furt prosazuju ty zivý bubny :))
Anonym (---.rionet.cz)
20.01.2011 17:09
Tak nějak zapomínáte hlasovat v kissparádě. Rox dnes prý mimo top 10! Měli by jsme s tím něco udělat!!!! www.kissmorava.cz
Anonym (171.27.70.---)
20.01.2011 16:56
tak to je super....marky
Anonym (---.upcbroadband.cz)
20.01.2011 16:25
když je možné že Zemi budou ozařovat dvě Slunce za nějakou dobu, pak je jistě možné i to, že 30.1. 2011 opravdu budeš mít nové album Roxette
Anonym (171.27.70.---)
20.01.2011 15:43
já bych počkala na album a pak bych dělala závěry.
Jinak jsem si ho objednala z webu vltava.cz a prej ho budu mít 30.1.2011 je to možné?marky
Jinak jsem si ho objednala z webu vltava.cz a prej ho budu mít 30.1.2011 je to možné?marky
Jj, jsem si jisty, ze cast Dream On zaznela prave v tom videu s cembalem (Clarence hraje cembalo solo a na nem ma polozeny promo hrnek Crash! Boom! Bang!), ktere Per nekdy v kvetnu hodil na Snowfish. Ted by me jeste zajimalo, ktere budou ty dve dalsi skladby z ukazek (solo pro varhany-Clarence v AGM a solo pro piano-Chris v Atlantisu).
Tak už nic, už jsem to našel... hezky se to čte :)
Tak teď jsi mě dopravdy potěšil, skoro jsem se na album přestával těšit, ale takhle... nemáš někde odkaz, že bych to prohnal překladačem ?:)
Hele ale jestlis cetl o te italske review Charm School, je to pry mistama celkem dost retro a kytarove (pry jestli mas rad Dylana nebo Harrisona);). Jinak Vulnerable ja na me moc preslazena, to radeji uz Milk nd Toast... Ale videa jsou obe vyborna. Doufam, ze v pristim videu vylezou ze studia nekam do prirody. Od MATAH jsou ty videa tezka nuda.
Jsou, na koncu :) Jinak souhlas s tou temnou atmosférou, ta je super. Ale ve zvuku se neshodneme, zvlášť ty bubny mě iritujou, podobnej beat začli u balad používat už u Vulnerable, a na živý bicí to prostě nemá. Ačkoliv třeba zrovna Vulnerable mám moc rád, hlavně kvůli krásnýmu klipu :)
prostě jedeme dál, dle vkusu každého soudruha :D
prostě jedeme dál, dle vkusu každého soudruha :D
Uz chapu, proc se ti nelibi. Nejsou tam kytary! :D
Vynikajici temna melodie (miluju tyhle temne balady jako Voices, LTYH, Queen Of Rain, CBB, YDUM...), naprosto skvele skloubene smycce (miluju smycce) s drumloopem (neveril bych, ze to takhle jde), coz vytvari nadcasovy zvuk (ta skladba zni i dneska po 12 letech moderne), fantasticke prechody, skvela Marie, povedene atmosfericke video. Navic samotny zaver, ve kterem skladba graduje, neopakuje se, nenastavuje (napr. jako zaver She's Got Nothing On), ale opravdu kazda vterina plni svoji ulohu. Genialni song. Staci takhle? :)
Anonym (---.sanet.cz)
20.01.2011 14:22
Běžte do prdele vořeši!
Ano, výběr singlů nebyl šťastný, ale ať by vybrali cokoli, nezastřeli by fakt, že kvalitativně bylo to album o třídu níž, než ty předchozí.
Ještě by mě zajímalo, proč považuješ WICF za nejlepší roxsong ze všech? Špatná není, ale až tak? Melodie ve sloce na dvou tónech, jakoby ve křečovité snaze, aby do ní pasoval text, průhledný refrén, a aranžmá jen na akustikách a smyčcích, celou písničku... fakt na ní nic světobornýho nevidím.
Ještě by mě zajímalo, proč považuješ WICF za nejlepší roxsong ze všech? Špatná není, ale až tak? Melodie ve sloce na dvou tónech, jakoby ve křečovité snaze, aby do ní pasoval text, průhledný refrén, a aranžmá jen na akustikách a smyčcích, celou písničku... fakt na ní nic světobornýho nevidím.
HAND kixlo predevsim kvuli spatnemu vyberu singlu, to je zcela zrejmy fakt, zrejmy hudebnim kritikum, Perovi a dneska uz mozna i EMI. Vydat jako prvni singl baladu? OK, WICF byla vyborna. Ale po ni vydat Anyone? Nudnejsi volba snad ani neexistovala. Ver mi nebo ne, ale kdyz se podivas na prodeje, Stars to pres leto zachranoval co mohl, byt ctvrty singl Crush On You (vim, ze ho nemas rad, ale je to tak, ta skladba mela singlovy potencial a zvukem se stejne jako Stars hodila do te doby), tak se prodeje jeste daly zachranit. Ale Salvation dopadlo jeste hur nez Anyone (obe jsou nudne az to taha za usi) a pak uz nikdo nic dalsiho vydavat nechtel, ackoli pro COY uz existovaly remixy. HAND nebylo spatne, bylo proste po CBB vice tanecnejsi, stejne tak jako CBB bylo vice kytarovejsi a rockovejsi po Joyride. A ver tomu, ze uplne stejne nad CBB nadavali lide, kteri meli radi Joyride a zvlaste jeho tanecnejsi pasaze. Ti taky tvrdili, ze Roxette uz nejsou to, co byli. Ano, v podstate mate vsichni pravdu.
Anonym (212.4.156.---)
20.01.2011 13:25
WICF nejlepší? To snad ne...
Marky, jenže Per se nemění, když si poslechneš jeho sólová alba poslední doby, je to pořád ten stejný Gessle jako před léty. To jen na Rox-export dělá tyhle rádoby kůůůl "pecky". A to mě štve.
To si nedělám srandu. Pro mě opravdu není měřítkem kvality US30 ani hranost v rádiích. Podle mě byla WICF tak hraná hlavně proto, že všichni tolik čekali na nové album těch slavných a veleúspěšných Roxette. Časem se zjistilo, že celé album za moc nestojí, a už to šlo z kopce. Kdyby byla WICF na albu dneska, určitě tak hraná nebude. Tenkrát jen těžila z úspěchů předešlých. Jinak mám tu písničku docela rád, až teda na ten tuctovej refrén.
A vím, že se věci z CBB moc nehrají, vyjma titulního singlu a Sleeping, ty slýchám často. Ale pro mě jako člověka, který má rád hudbu, je to prostě jejich nejlepší album. A dokud pojedou ve stylu tuctuc, odmítám je chválit jenom proto, že je to 20 let moje top skupina.
A vím, že se věci z CBB moc nehrají, vyjma titulního singlu a Sleeping, ty slýchám často. Ale pro mě jako člověka, který má rád hudbu, je to prostě jejich nejlepší album. A dokud pojedou ve stylu tuctuc, odmítám je chválit jenom proto, že je to 20 let moje top skupina.
Anonym (171.27.70.---)
20.01.2011 13:19
já bych to neviděla tak černě.....uvidíme co budou zač ostatní písně na CD....a u mě byli roxette vždycky na druhý, třetí poslech.....a to jsem je fakt milovala a ke každýmu novýmu CD po Joyride jsem si musela najít cestu.
Přeci jenom -doba je jiná, lidé se mění, tak že se mění i roxette, my všichni se měníme, už nám není patnáct ale třicet...! Je fakt, že mě se nejvíc líbila era CBB....Marky
Přeci jenom -doba je jiná, lidé se mění, tak že se mění i roxette, my všichni se měníme, už nám není patnáct ale třicet...! Je fakt, že mě se nejvíc líbila era CBB....Marky
Jo a s tou délkou s vámi souhlasím. Chybí mi promakané balady ve stylu Listen to Your Heart, kytarová sóla ve stylu I Could Never Give You Up i hymny ve stylu Love Is All. A to, že to Per teď zkracuje, je pro mě další důkaz zbytečného řiťolezectví moderním trendům a strachu z komerčního neúspěchu. Nejspíš se bojí, že mu pětiminutovky nebudou chtít nikde hrát.
To si delas srandu? :D WICF je jejich nejvetsi hit od Spending my Time, nejhranejsi skladba v Evrope za prvni kvartal 99 a jedina skladba od HDYD v US 30. Nehlede na to, ze je to vyborna skladba, doslova nadcasova, troufam si tvrdit, ze mozna jejich uplne nejlepsi. A k drivejsimu komentu. V radiich se hraji tak mozna skladby nejprovarenejsi, ale zcela urcite ne nejkvalitnejsi. BTW z nejoblibenejsiho a nejkytarovejsiho alba CBB se v radiu nehralo nic uz dlouhe roky (aspon co vim). Hraji se LTYH, IMHBL, FLAF, pak mozna Spending My Time a Wish I Could Fly. Z rychlych max The Look a Joyride, protoze Roxette prece pro 90 procent posluchacu znamena Marie a tedy balady. A to co se hraje se hraje zase jenom proto, ze to kazdy zna, tudiz to nejlip funguje. Argument, ze tanecnejsi skladby Roxette jsou zle neberu. Kytara je jen jednim z nastroju a nedela zaruku kvalitni (poctive) hudby. Jinak nevim kdo z vas si vsiml, ale stopaz noveho alba cini necelych 41 minut s tim, ze ani jedna skladba nema pres 4 minuty a dve maji pod 3. Jestli se u Roxette neceho bojim (a tuc tuc to neni), potom extremne kratke stopaze skladeb.
Anonym (212.4.156.---)
20.01.2011 13:03
Petr k: Je to smutné, ale je to tak...
Abysmo: Ono by to šlo otočit, Wish I Could Fly byl skoro stejně slabý hit jako Stars. Že to hráli DJ´s, to není měřítko kvality, a k hranosti v rádiích jsem taky dost skeptický, zvlášť když tady čtu, že stačí ve stanici metra párkrát kliknout, a vyhráváme hitparádu.
Včera večer hráli na Óčku Spending My Time. To je měřítko kvality. Po 20 letech. Tady nejde o můj odpor k taneční hudbě, tady jde o to, že zlatou éru z let 89-94 už Roxette nikdy nepřekonají. A není to kvůli tomu, že tenkrát měli ideální výchozí pozici k tomu stát se populární, ale kvůli tomu, že jejich tehdejší tvorba byla kvalitnější.
Včera večer hráli na Óčku Spending My Time. To je měřítko kvality. Po 20 letech. Tady nejde o můj odpor k taneční hudbě, tady jde o to, že zlatou éru z let 89-94 už Roxette nikdy nepřekonají. A není to kvůli tomu, že tenkrát měli ideální výchozí pozici k tomu stát se populární, ale kvůli tomu, že jejich tehdejší tvorba byla kvalitnější.
Anonym (---.iol.cz)
20.01.2011 12:49
STARS se hraje u nás v hospodě v JukeBoxu pořád. Když tam sedím já :o) Ludva
Anonym (212.4.156.---)
20.01.2011 12:36
to Wicf: Pocit máš správný, bylo to myšleno tak, že pokud by Stars byla tak dobrá, jak ji tu chválí, tak by se hrála... Hrají se ty nejlepší...proč jsou to ty, které nejsou na novějších albech, toť otázka...
Popravde, kolik skladeb z tech vice jak 40 singlu se hraje? 5?
Jj, s tou delkou skladeb to vidim stejne. Kam zmizely napady, sola, gradovani skladeb? To bude vsecko sloka-sloka-refren-sloka-refren-refren a konec? Uz Room Service bylo zbytecne kratke, uspechane. Co to muze byt za baladu, kdyz nema ani 4 minuty. Jsem na ty skladby fakt zvedavy.
Jj, s tou delkou skladeb to vidim stejne. Kam zmizely napady, sola, gradovani skladeb? To bude vsecko sloka-sloka-refren-sloka-refren-refren a konec? Uz Room Service bylo zbytecne kratke, uspechane. Co to muze byt za baladu, kdyz nema ani 4 minuty. Jsem na ty skladby fakt zvedavy.
Mám pocit, že abysmo říkal, že Stars se svého času hodně hrálo, ne že se pořád hraje... ale jelikož jsem slyšel tak před dvěma rokama salvation, tak stars by mohli taky někdy hrát :-D jinak ve třech singlových hitparádách bylo stars úspěšnější než WICF, to o něčem svědčí. A ve Švédsku byl pořád oceněnej Gold, i když se do Top 10 myslím nedostal. Ale COY je mnohem lepší, propadák by to podle mě nebyl.
JInak trošku jsem zklamanej délkou skladeb, to Per není schopnej dát na album něco delšího než 4 minuty? :-( ale stejně to asi bude pecka
JInak trošku jsem zklamanej délkou skladeb, to Per není schopnej dát na album něco delšího než 4 minuty? :-( ale stejně to asi bude pecka
Anonym (212.4.156.---)
20.01.2011 10:40
Po druhé dávám Petrovi za pravdu. Roxette hrají v rádiích docela často, ale že bych v poslední době, řekněme rovnou v posledních letech slyšel Stars....ne, opravdu ne... Crush on you je opravdu rytmická, možná hezká, ale od Pera jsem zvyklý na lepší kousky. Nicméně bychom se tady mohli shodnout na tom, že každý má jiný vkus a že každému se líbí něco jiného. Roxette zbožňuju, ale CBB bylo poslední album,na kterém si dal Per záležet... Těším se na koncert a doufám, že nové album po těch letech bude stát za to.
Nic proti vkusu, ale Stars zcela urcite v lete '99 nebyl propadak, ale temer stejne silny hit jako WICF. Jako treti skladba (navic po propadaku Anyone) to byl mimoradny hit, ani The Center Of The Heart (a to byl prvni singl) ho neprekonal. V te dobe znel ze vsech radii a Almighty remixy hrali po dlouhe dobe i ruzni DJs. Zapomen na chvili na svuj odpor k tanecni hudbe, Stars proste byla vyborna pecka. Co se Crush On You tyce, to je stejna liga. Navic v unoru '99 skoncila v hlasovani fanousku na ofic strance roxette.nl o tri procenta za WICF jako druha nejoblibenejsi skladba alba HAND. Za ni byla dlouha dira, a tusim, ze treti misto patrilo Stars.
Když se zamyslím nad poslední hláškou posledního příspěvku o hitových ambicích Crush On You, tak su možná rád, že podle měřítek jeho autora zřejmě nemám cit a že se nevyznám :)
Bože můj, COY by byl ještě větší propadák než Stars nebo Opportunity Nox. Stoprocentně. Howgh.
Bože můj, COY by byl ještě větší propadák než Stars nebo Opportunity Nox. Stoprocentně. Howgh.
Anonym (---.sanet.cz)
19.01.2011 21:17
Ahoj TOME!
Napsal jsi to pekne.Je videt, ze se vyznas a ze mas cit.Ne jako ti paprdove, co se jim stale neco nelibi.Jirka
petr k: Fireworks je super pisnicka, skoda, ze je jejimi tvurci :-) tak zatracovana, neni na zadnem vyberu, pritom album Crash! Boom! Bang! melo pracovni nazev Fireworks.The Look byla trochu remasterovana, kdyz si ji pustis z LP desky, nebo CD z prvniho vydani a porovnas jeji zvuk napriklad z posledniho vydani nejakeho vyberu hitu - je to hodne znat.
Wicf: Crush On You je take fantasticka pisnicka.Ve sve dobe to mohl byt hit, skoda, ze nevysla na singlu.:-)
Napsal jsi to pekne.Je videt, ze se vyznas a ze mas cit.Ne jako ti paprdove, co se jim stale neco nelibi.Jirka
petr k: Fireworks je super pisnicka, skoda, ze je jejimi tvurci :-) tak zatracovana, neni na zadnem vyberu, pritom album Crash! Boom! Bang! melo pracovni nazev Fireworks.The Look byla trochu remasterovana, kdyz si ji pustis z LP desky, nebo CD z prvniho vydani a porovnas jeji zvuk napriklad z posledniho vydani nejakeho vyberu hitu - je to hodne znat.
Wicf: Crush On You je take fantasticka pisnicka.Ve sve dobe to mohl byt hit, skoda, ze nevysla na singlu.:-)
doufám, že mi to už konečně půjde. V minulém článku mi to prostě nešlo ani odeslat, tak nevím. K tomuto klipu: ten klip je hrozně nudný. A ti co píšete, že STARS je hroznej klip, tak nemáte smyslu pro humor. Je to naprosto vtipnej klip:))) myslím, že jeden z jejich nejlepší. Škoda, že ta písnička je taková diskosračka, ale klip je prostě výbornej. Video k She´s got nothing on je blábol. Myslím, že to není chyba režiséra, ale samotnýho Pera. On jim dal vybrat téma a Per zvolil to nejjednodušší..to je ovšem omyl. Možná by měl někdy nad sebou zapřemýšlet..
Anonym (88.146.221.---)
19.01.2011 19:01
Roxette opět první!!! :-)) Hlasujet na www.kissmorava.cz
Anonym (---.iol.cz)
19.01.2011 13:38
a já myslel, že pazvuky se dají jen slyšet, že jdou vidět, to jsem doteď nevěděl:)
Anonym (212.4.156.---)
19.01.2011 13:00
Tak si čtu názory a přikláním se k Petru K. (i když mě se nový song líbí) Samozřejmě, The look nadčasová je. vychvalování Crush on you moc nerozumím, ale to je věc názoru.
Jo, s tím poměrem nakonec docela souhlasím. I když v refrénu ty pištící elektronický vyhrávky jsou otřesný. A hlavně to furt zní tak, že elektro je základ, a kytary jen na oživení. Já bych to radši naopak. Třeba Fireworks je zvukově fantasticky vymazlená. Ale co už, nemůžem mít všici stejnej názor :)
Nadčasovost The Look jsem myslel spíš z toho pohledu, že je to i po těch letech hit a velmi známá věc.
Nadčasovost The Look jsem myslel spíš z toho pohledu, že je to i po těch letech hit a velmi známá věc.
Jejda, to není objektivní fakt, to je čistě subjektivní fakt ;-) pro mě je nový singl zvukově skvělý, žádné pazvuky tam nevidím. Nemůžu souhlasit, že The Look je nadčasová, má typické 80tkové aranžmá, které dnes zní poněkud zastarale, i když na View From A Hill to nemá :) mně se The Look moc líbí, ale kdybych měl něco označit za nadčasové, tak to je WICF, ta podle mě vždy bude znít moderně... a nebo Crush On You, geniální song. Jinak mám stejně pocit, že ta nová písnička je ze 2/3 kytary a 1/3 elektronika, ale to se můžeme dohadovat
Tome, to není lamentování, to je objektivní fakt. Nový singl je prostě zvukově odfláknutý. Pouštěl jsem si ho už mockrát, i na 5+1DS, a je to prostě tak. Ploché elektronické výplně, některé pazvuky jsou doslova nepříjemné. Jak už tady bylo kdesi řečeno, Roxette používali elektroniku vždycky. Ale né takhle samoúčelně a prvoplánovitě. Na Joyride je elektroniky taky dost, ale je použita chytře, jako dokreslení písniček, a hlavně to v každý písničce zní úplně jinak. Zatímco všechny rychlé písničky od dob Crush On You a Stars zní už 10 let všechny úplně stejně.
A to, co bylo kdysi hitem, by obstálo i dneska. Písničky jako Listen To Your Heart nebo The Look jsou nadčasové. Budou se hrát i za 20 let, zatímco po téhle novince už za dva roky neštěkne pes.
A to, co bylo kdysi hitem, by obstálo i dneska. Písničky jako Listen To Your Heart nebo The Look jsou nadčasové. Budou se hrát i za 20 let, zatímco po téhle novince už za dva roky neštěkne pes.
Anonym (---.avonet.cz)
18.01.2011 21:50
je to lepší a lepší, nemůže to být pořád stejné, má to švih
...předchozí kometář není reací na některý z předchozích příspěvků. Ale na neustálé lamentování, že už to není ono.
Dnes mě poslal synovec odkaz na youtube, protože ví, že mám rád Roxette. Prý se mu to libí. I ostatním ve třídě (sedmý ročník). Tak jsem si uvědomil, že někteří jsou k této písničce zbytečně přísní. Podle mě svým stylem patří do téhle doby. To co bylo kdysi hitem, by dnes už možná neobstálo. A neustále vzhlížení do minulosti a porovnávání s 20 a více let starými písničkami není štastné.
Já si právě myslím, že my fanoušci jsme k Roxette hodně kritičtí a že nezaujatej posluchač si tu písničku může zalíbit mnohem snadněji, ale co já vím. Když jsem četl první 5 recenze na SGNOBTR na nějakých hudebních serverech, tak byly kromě expressenu velmi pozitivní a určitě je nepsali nějací velcí roxeři ;-)
Anonym (---.iol.cz)
17.01.2011 21:38
Tome no super fotka!!! ;)
Anonym (88.146.221.---)
17.01.2011 21:35
Tak to je úlovek! Super obrázek!
Včera jsem byl v obchodě, a v TV měli očko, kde hráli rox. Zvláštní, vidět na celé stěně v obchodě Roxette :-)
http://www.roxette.cz/download/pictures/2011-01-16_17.28.32.jpg
http://www.roxette.cz/download/pictures/2011-01-16_17.28.32.jpg
Tak to fakt koukám.... takovou rychlost jsem od Očka ani nečekala ;)
Anonym (---.eurotel.cz)
17.01.2011 20:05
Videoklip je i zde, ale nic moc rychlost stahování, že by takový zájem? :-) http://www.koule.cz/cs/clanky/roxette-maji-novy-klip-podivejte-se-16248.shtml
Anonym (88.146.221.---)
17.01.2011 19:07
Roxette opět na prvním místě. Hlasujeme dál :-)
Anonym (88.146.221.---)
17.01.2011 16:01
Dnes samé dobré zprávy.Kromě Roxette na Óčku dnes vpustili do vysílání nový song také rádia Rubi a Haná.To že je hrají už Černá Hora,Kiss morava již víme.
Anonym (88.146.221.---)
17.01.2011 13:12
Tak přátelé,právě jsem viděl nové Roxette na óčku.Super pocit je vidět v TV.
Anonym (195.191.109.---)
17.01.2011 12:26
Nevíte, jestli je už někde předprodej? Rád bych jejich album měl 14.2. už doma :-)
No, já klip viděl jen jednou, ale stejně jako mě zklamala skladba, tak mě zklamal i klip. Fandím jím víc jak 20 let, mám od nich úplně všechno, jak na starých kazetách, tak na CD, ale tato píseň je opravdu nepropracovaná, jednoduchá, bez hudebního nápadu. Prostě nic moc. Klip naprosto nazaujme. My fanoušce si ho pustíme třeba víckrát a něco si na něm najdem, ale jde přece i o jiné posluchače, které by měl zaujmout napoprvé. O to víc jsem k písni i klipu kritický, když je to pilotní singl k novému albu.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
16.01.2011 23:12
Dnes jsem tam hlasoval snad z 5-ti počítačů... :-D
Anonym (88.146.221.---)
15.01.2011 18:25
S odstupem času se mi video líbí stále víc a víc.Snad půjde časem stáhnout :-) Jinak podpořte opět Roxette v hitparádě Kiss Morava!!!!
© 2001 - 2011 roxette.cz






