Roxette.cz
Extra & Special
Statistik
Anzahl der Eingänge: 107860889
Anzahl der Neuigkeiten: 856
kurze Nachrichten
06.05.: Wissen sie, wer wir sind? :-)
Benutzer: Anonym anmelden
Diskuze ke článku uzavřena.
Anonym (---.iol.cz)
29.01.2011 22:57
Některé komentáře ukazují, že ROX mají stále mnoho "fans" mezi dětmi a teenagery...nebo je to tak, že někteří z těch let už nikdy neodrostou?
Souhlas s komentářem cca. v půlce, že si nadávejte jinde, prosím:)
Way out, Speak to me a BBC zní pro mě nejslibněji, ale jsem zvědavej, jak bude gradovat No. 2 a některé další.
živé bicí a celkový zvuk jsou velmi milé překvapení
Souhlas s komentářem cca. v půlce, že si nadávejte jinde, prosím:)
Way out, Speak to me a BBC zní pro mě nejslibněji, ale jsem zvědavej, jak bude gradovat No. 2 a některé další.
živé bicí a celkový zvuk jsou velmi milé překvapení
:)))
Anonym (---.sanet.cz)
27.01.2011 23:00
Kdyz se sem tam da bavit s Jirkou Roxettere, tak proc pises lidem na diskuzi tajne maily, aby Jirku ignorovali a aby ho nebrali vazne?
Anonym (88.146.221.---)
27.01.2011 22:01
No právě....Šmajda první brrrr!!! www.kissmorava.cz
Roxetteer: dík za varování :-) já se jenom nestačím divit, jestli píšu tak nesrozumitelně, nebo co... (A to jsme se ani nedostali ke spolupráci Frida + Marie, Gessle :-P) Njn. Radši zpátky k Roxette, ne...
Šmajda první jo.. hmmmm. zahlasováno :-)
Jsi tu kratce, to si casem zvyknes. Tady se neda rozumne mluvit s nikym, kdo je anonym. Ty jeho/jejich myslenkovy pochody by nedokazal rozlustit ani Chocholousek. Semtam se da bavit s Jirkou...
Anonym (88.146.221.---)
27.01.2011 21:41
Tak během těch rozprav zase klikněte na www.kissmorava.cz a zahlasujte. Trochu mi připadá, že si všichni stěžují na to, jak Rox málo hrají v rádiích, ale podpory se od fanoušků moc nedostává. Tak pojďme to změnit! Petr
Bylo by fajn, kdyby lidi četli věty tak jak jsou a nevkládali si do nich skrytej význam. Mohl by mi někdo vysvětlit, co jsem zas kur.a řekla tak děsně ponižijucícho? Už toho asi fakt necháme, to jsem ještě nezažila :-))
Mnooo, musím ale přiznat, že mi malinko nedochází, o co dotyčnýmu vlastně jde... :-) že popové skupiny hrajou chytlavý popík a všechno se ovlivňuje navzájem, mi přijde tak nějak samozřejmé. To pův.demo jsem neslyšela a v úryvcích Charm School Abbu neslyším... tož tak. Snad jsem tu moc neprudila, kdyžtak pardon :-)
Way Out stále favorit, líbila by se mi naživo.
Way Out stále favorit, líbila by se mi naživo.
Aha. Ja blahovej! :D
Anonym (---.sanet.cz)
27.01.2011 21:30
Mas naprostou pravdu.Ja jsem naprosty idiot a debil - ty jsi zase ta nejchytrejsi a ta "nad veci".Mej se hezky a nezapomen, ze zadny strom neroste do nebe!:-)
Jde vam to konstruktivne, bez emoci a urazek a dobre se to cte. Super :)
No tak víš, co... klidně můžeš mít pravdu, ale do vášnivejch debat kdo se kde inspiroval a jestli to je pruda nebo ne, jsem se pouštěla tak když mi bylo 16. Co se "stavby" některých písniček, inspirace apod. týče, pusť si rozhovor na Arrival Deluxe, kde se k tomu krásně vyjadřuje B.Andersson. Vždycky se najde někdo, kdo přijde s tím "hele tahle písnička zní jako". Člověk za ty roky slyší mraky muziky a podvědomě ji zpracovává. Hudební stupnice taky není neomezená. Šablona je podobná - vždyť hrajou stejnej žánr, atd.
Takže bych ti k tomu řekla asi tohle: Můžu ti najít tisíc důvodů, proč máš pravdu a dalších tisíc, který ti tvůj názor vyvrátěj. Ale v podstatě je to přeci ÚPLNĚ JEDNO. Ty tam Abbu slyšíš, já ne, ty si to neužíváš, já jo... a jak to páni skladatelé původně dali dokupy... jaksi není můj problém :-)
Takže bych ti k tomu řekla asi tohle: Můžu ti najít tisíc důvodů, proč máš pravdu a dalších tisíc, který ti tvůj názor vyvrátěj. Ale v podstatě je to přeci ÚPLNĚ JEDNO. Ty tam Abbu slyšíš, já ne, ty si to neužíváš, já jo... a jak to páni skladatelé původně dali dokupy... jaksi není můj problém :-)
Anonym (---.sanet.cz)
27.01.2011 19:18
BINGO!Jenze tim demem bylo mysleno Dream On...tady se totiz redaktor "sekl".Puvodni demo verze teto pisnicky zpivana jen zdvojenym Mariinym hlasem znela skutecne jako Abba, ale po predelani do te podoby, v jake je na novem albu zni sice take trochu abbacky, ale Peruv hlas to abbacke zneni rozhodil.I tak je Dream On super pisnicka.
Je od tebe hezke, ze sis toho "preklepu" jako jedna z mala vsimla. Vis, ono nemuzes nekdy verit tomu, co se da do tisku.Podivej se na ty spekulace se singly.Kdybych mel kam, tak tam poslu fotku druheho singlu Speak To Me.
A vsimni si i "stavby" nekterych pisnicek.Kompozicne maji hodne spolecneho s Abbou.Typicke pro Abbu: SOS,Fernando,As Good As New,Chiquitita, nebo zminovana Super Trouper.Stale stejna sablona.Roxette tuto osvedcenou sablonu pouzivaji take: Fading Like A Flower, Big L.,Things Will...,How Do You Do,Almost Unreal...ja to samozrejme nemyslim spatne, ale proste si myslim, ze i Roxette nejsou ovlivneni a inspirovani tim, co kolikrat rikaji.A taky techto abbackych sablon nepouzivaji jen Roxette, ale i dalsi a dalsi skupiny a nejen ze Svedska...Nekdo tu cosi psal o Marii Rottrove, dovolim si pouzit ale pisnicku Very Spinarove "Pisen svou mi tenkrat hral", ktera je jakoby ceska verze hitu Abby...
Pro toho, kdo se ted do me tady "pusti", ze pisu nesmysly a ze jsem blbej a nepisu k veci mam vzkaz:Je to muj nazor. :-)
Je od tebe hezke, ze sis toho "preklepu" jako jedna z mala vsimla. Vis, ono nemuzes nekdy verit tomu, co se da do tisku.Podivej se na ty spekulace se singly.Kdybych mel kam, tak tam poslu fotku druheho singlu Speak To Me.
A vsimni si i "stavby" nekterych pisnicek.Kompozicne maji hodne spolecneho s Abbou.Typicke pro Abbu: SOS,Fernando,As Good As New,Chiquitita, nebo zminovana Super Trouper.Stale stejna sablona.Roxette tuto osvedcenou sablonu pouzivaji take: Fading Like A Flower, Big L.,Things Will...,How Do You Do,Almost Unreal...ja to samozrejme nemyslim spatne, ale proste si myslim, ze i Roxette nejsou ovlivneni a inspirovani tim, co kolikrat rikaji.A taky techto abbackych sablon nepouzivaji jen Roxette, ale i dalsi a dalsi skupiny a nejen ze Svedska...Nekdo tu cosi psal o Marii Rottrove, dovolim si pouzit ale pisnicku Very Spinarove "Pisen svou mi tenkrat hral", ktera je jakoby ceska verze hitu Abby...
Pro toho, kdo se ted do me tady "pusti", ze pisu nesmysly a ze jsem blbej a nepisu k veci mam vzkaz:Je to muj nazor. :-)
Mno a dneska jsem si ještě jednou přečetla rozhovor s P.G. a už teda chápu, kde jste vzali tu Abbu. "Ano, slyšel jsem (staré) DEMO "Only When I Dream" a znělo to skoro jako Abba" říká redaktor. Načež se tam P. vyjadřuje, že dnes dělá DEMA jinak akusticky.
Stačí aby Gessle tenkrát použil synťáky a už mohli psát, že to vybral ze Super Trouper, nebo trochu disko a mámě tu Voulez-Vous... Bohajeho :-))
Stačí aby Gessle tenkrát použil synťáky a už mohli psát, že to vybral ze Super Trouper, nebo trochu disko a mámě tu Voulez-Vous... Bohajeho :-))
Anonym (---.sanet.cz)
27.01.2011 17:34
:-) Prece ti neposlu odkaz na nejaky ausus!Jirka
Dík za odkaz, za mě maximální spokojenost. I ten živák zní dobře.
Anonym (---.sanet.cz)
27.01.2011 16:15
Ahoj pusinky!Nevim jak ceske obchody, ale nemecky WOM (www.wom.de) ma na svych internetovych strankach zatim rekl bych nejkvalitnejsi a nejdelsi ukazky vami dlouho ocekavaneho alba.Mrknete na www.wom.de , do vyhledavace si dejte roxette a pak uz si poradite. Mejte se pekne psenicky a nehadejte se tady!Jirka
Presne tak, Marii tam slysel, coz prislo mu divne, myslel, ze je stale nemocna:) Mne zase Roxette pripominaji Hammerfall, protoze zneni stejne seversky j/k :)
Diky Roxettere a Abysmo za ty odkazy, parada, ve 320kbit zneni ukazky luxusne.
Speak to me musim slyset cele, ale i ukazka je perfektni, nakonec se vyplni Roxeteerovo prani a Way Out nebude singl, cemuz verim, protoze aby meli Roxette dva singly s Gessle voice je nepravdepodobne.
Diky Roxettere a Abysmo za ty odkazy, parada, ve 320kbit zneni ukazky luxusne.
Speak to me musim slyset cele, ale i ukazka je perfektni, nakonec se vyplni Roxeteerovo prani a Way Out nebude singl, cemuz verim, protoze aby meli Roxette dva singly s Gessle voice je nepravdepodobne.
Anonym (---.iol.cz)
27.01.2011 12:12
Už jsem na to přišel, asi se překlepl, nemyslel, že tam slyší abbu, ale babu :o) Ludva
Tak abych ten svůj pův.příspěvek teda vysvětlila: bylo to to první, co mě napadlo, když jsem si tu písničku měla dát do souvislosti s Abbou. Ano, s nadsázkou. Páč tam Abbu prostě neslyším a to ji mám dost naposlouchanou včetně sólovek jejích členů - ikdyž už to dneska nežeru.
Pokud nějakýmu killjoyovi vadí, že se lidem úryvky líbí a jsou z nich euforicky na větvi, páč on přeci VÍ LÍP, tak ať se nám klíďo směje do monitorů. Mně to je, při vší úctě, u zadku. Svět je hnusnej, jak ho sami chcete vidět bylo míněno jako že hledá hnusnou odpověď tam, kde není. A opravdu netuším, co je na mým jazyku akademickýho... Asi jsem fakt z Marsu, pardon, že jsem se zas jednou zapojila do diskuze, tímto tohle téma uzavírám :-)
Pokud nějakýmu killjoyovi vadí, že se lidem úryvky líbí a jsou z nich euforicky na větvi, páč on přeci VÍ LÍP, tak ať se nám klíďo směje do monitorů. Mně to je, při vší úctě, u zadku. Svět je hnusnej, jak ho sami chcete vidět bylo míněno jako že hledá hnusnou odpověď tam, kde není. A opravdu netuším, co je na mým jazyku akademickýho... Asi jsem fakt z Marsu, pardon, že jsem se zas jednou zapojila do diskuze, tímto tohle téma uzavírám :-)
Anonym (---.iol.cz)
27.01.2011 11:02
No přesně tak, mě to třeba abbu trochu připomíná, ale chápu, že někomu vůbec nemusí. Každý může mít svůj názor, každý jsme jiný, ale takovou blbost dovézt do takového stavu v diskuzi, to nechápu. Klidek děckaaaa :o) Ludva
To sou zase žabomyší spory:) Já prostě (podobně jako jiní) nepochopil, z jakého úhlu pohledu mám tu podobnost s Abbou řešit. A jelikož to onen anonym nevysvětlil, tak jsme to vzali s jemnou nadsázkou. Že dotyčný nemá smysl pro humor, je jeho škoda.
Nicméně já tu podobnost fakt nechápu. Mám celkem široké hudební vzdělání, a Abbu mi to nepřípomíná ani zvukem, ani melodickými, ani harmonickými postupy. A hlášku stylu "jestli seš fanoušek, tak na to přijdeš", tu mi hlava nebere. Sorry :)
Nicméně já tu podobnost fakt nechápu. Mám celkem široké hudební vzdělání, a Abbu mi to nepřípomíná ani zvukem, ani melodickými, ani harmonickými postupy. A hlášku stylu "jestli seš fanoušek, tak na to přijdeš", tu mi hlava nebere. Sorry :)
Jj, muj favorit. Pripomina mi zvukem i atmosferou Wish I Could Fly.
Anonym (88.146.221.---)
27.01.2011 10:27
No bylo by to skvělé! Z této písničky mi běhá mráz po zádech! Je v tom síla a tak fantastický hlas Marie! Zaručený hit!
No vypada to tak (http://www.youtube.com/watch?v=DEEro1VfOZQ&feature=player_embedded) a co se me osobne tyce, zda se mi to jako skvela volba, protoze STM spolu s Only When I Dream zni asi nejlip z cele desky.
Anonym (88.146.221.---)
27.01.2011 09:29
Tak to je super! Speak To Me je můj favorit celé desky!!!!! Super výběr...pokud je tomu opravdu tak! Petr
Anonym (---.sanet.cz)
27.01.2011 07:39
Ahoj pusinky!Druhy singl bude Speak To Me a vyjde koncem unora, nebo zacatkem brezna.Vänlig hälsning från Sverige :-)
Anonym (---.sanet.cz)
27.01.2011 07:25
pro jirku: Máš naprostou pravdu.After All je "obdoba" Waiting For The Rain a Dream On zní skutečně jako ABBA.Většinou se z ukázek "vytáhne" to nejlepší, aby potenciálního kupce nalákali.V každém případě album je hodně zajímavé.
pro Robertu: Svět snad ani není hnusnej, ale lidi v něm někdy dokážou všechno zhnusit...
pro Robertu: Svět snad ani není hnusnej, ale lidi v něm někdy dokážou všechno zhnusit...
Tak jsem si teď asi 3x pustil ten megamix co tady postnul abysmo, zatím jsem spíše zklamán, chybí tomu odpich či co, je to příliš umírněné, svým způsobem připomínající HAND. Ale pořád to jsou ukázky, navíc s mizeným zvukem takže kompletní verze mohou být zcela o něčem jiném. Ale tak jako tak After All + Dream on k tomu zbytku nesedí...
Reakce byla na "jsi -li dobry fanousek, tak se nejdrive zkus zamyslet a pak na to mozna prijdes", já si to z prstu necucám.
Anonym se slušně zeptal a slušně mi vynadal, chudák malej, že jo, protože se mu zdála moje odpověď povýšenecká. Svět je ale tak hnusnej, jak ho chcete vidět.
Psala jsem, že jsem pro na tohle téma diskutovat, ale všichni se radši trefujou do formy, no tak co.
Anonym se slušně zeptal a slušně mi vynadal, chudák malej, že jo, protože se mu zdála moje odpověď povýšenecká. Svět je ale tak hnusnej, jak ho chcete vidět.
Psala jsem, že jsem pro na tohle téma diskutovat, ale všichni se radši trefujou do formy, no tak co.
Anonym (---.sanet.cz)
26.01.2011 19:38
Promin, ale jde snad o diskuzi, nebo ne? Navic nejak nechapu o jakem vykonstruovanem problemu pises a davas ho do souvislosti jak poznat dobreho fanouska.
Zkus si precist par poslednich clanku na ceskych serverech o Roxette. Prijdes na radu podstatnych nesrovnalosti, ale zase na druhou stranu, co je na nakolika nesrovnalostech,ze?
A kdyz se vas tu dovoli "anonym" slusne zeptat, ktera pisnicka vam (fanouskum) pripomina Abbu - tak vase odusevnele reakce jsou opravdu na urovni studovanych akademiku s pridanymi smajliky.
No, ale kazdy rub ma i svuj lic.Az vas ta euforie z nekolikasekundovych ukazek k novemu albu prejde a vy se zase vratite do reality, tak zhruba v kvetnu tu budete resit uplne jine veci.:-)
Neber si to osobne RobertoRight!Neni to nic proti tobe a tvym radoby vtipnym odpovedim.Jirka
Zkus si precist par poslednich clanku na ceskych serverech o Roxette. Prijdes na radu podstatnych nesrovnalosti, ale zase na druhou stranu, co je na nakolika nesrovnalostech,ze?
A kdyz se vas tu dovoli "anonym" slusne zeptat, ktera pisnicka vam (fanouskum) pripomina Abbu - tak vase odusevnele reakce jsou opravdu na urovni studovanych akademiku s pridanymi smajliky.
No, ale kazdy rub ma i svuj lic.Az vas ta euforie z nekolikasekundovych ukazek k novemu albu prejde a vy se zase vratite do reality, tak zhruba v kvetnu tu budete resit uplne jine veci.:-)
Neber si to osobne RobertoRight!Neni to nic proti tobe a tvym radoby vtipnym odpovedim.Jirka
No vida, tak "dobrý fanoušek" se pozná podle schopnosti a ochoty řešit vykonstruované problémy tohohle typu...
Anonym (---.sanet.cz)
26.01.2011 16:38
pro petra k. Co je na tech dvou pisnickach abbu pripominajiciho? No - jsi -li dobry fanousek, tak se nejdrive zkus zamyslet a pak na to mozna prijdes.Usi jak jsem se presvedcil mas dobre a cist umis taky. Jsi i inteligentni - tak nebude problem na to prijit a nebude ani problem zjistit, proc jsem se na to ptal.Jinak s reakcemi RobertyRight nemam nic spolecneho.:-) Mej se Jirka
Anonym (---.upcbroadband.cz)
26.01.2011 16:05
jo
Anonym (---.iol.cz)
26.01.2011 13:39
mňo uvidíme...
Anonym (---.upcbroadband.cz)
26.01.2011 13:38
ne
Anonym (---.iol.cz)
26.01.2011 12:08
Pozítří by měl vyjít remix SGNO, že jooooo? Ludva
Anonym (---.iol.cz)
26.01.2011 10:33
Na těch dvou písničkách je abbu připomínající hlavně to, že jsou to taky švédi. Vlastně když si pustím jakéhkoliv album od roxette, vzpomenu si na abbu :o))) Ludva
Za prvé prosím anonyma, aby se aspoň přihlásil, pokud už chce urážet. Ať aspoň víme, kdo si sem přišel vybíjet komplexy.
Za druhé bych se opět rád zeptal, co je na těch dvou písničkách abbu připomínajícího.
Za třetí děkuju Robertě za vtipnej a trefnej příspěvek :)
Za druhé bych se opět rád zeptal, co je na těch dvou písničkách abbu připomínajícího.
Za třetí děkuju Robertě za vtipnej a trefnej příspěvek :)
http://www.jpc.de/jpcng/home/musicload/-/task/detail/art/Roxette-Charm-School-Deluxe-Edition/id/9319992_2 (Jojko uz to avizoval vpravo v kratkych zpravach, ale tam to moc lidi asi neobjevi.) Taky je to na iTunes.
Taky si je párkrát za den pouštím :-)) Už aby byl únor.
Dnes anonym vs all:), jindy anonym vs jiny anonym, co bude priste?, konec sveta?:)
Na youtube jsou ty ukazky z alba v desny kvalite, puvodni jsou 100x lepsi, nemate nekdo odkaz na vetsi kvalitku?, parkrat za den si je pustim....diky
Na youtube jsou ty ukazky z alba v desny kvalite, puvodni jsou 100x lepsi, nemate nekdo odkaz na vetsi kvalitku?, parkrat za den si je pustim....diky
Až mi dotyčnej odpoví na moji otázku - PROČ se ptá, pak můžem klidně rozvýst suprintelektuální debatku o harmoniích v tvorbě Gessle vs. Ulvaeus&Andersson.
Ale tady to je dost OffTopic a málokoho to zajímá.
Ale tady to je dost OffTopic a málokoho to zajímá.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
25.01.2011 22:51
Omg..třeba na tu z 16:42 nebo tu vidíš od něj jinou otázku?
Tady člověk normálně odpoví na otázku, jak si tazatel žádá, a ještě za to dostane vynadáno - ou jé :-)) Příště asi vynechám smajlíky, asi si pak lidi myslej, že si věčně z někoho dělám pérdel...
Ty konkretne ses na co ptal? Nevsiml jsem si otazky. Omg...
Anonym (---.sanet.cz)
25.01.2011 21:34
Odpovědět neumíš Roxetteere,ale rozesírat to dovedeš skvěle!Jako vždy!
I já se musím Roberty zastat. Mne její příspěvek pobavil a pochopil jsem, jak to myslí.
A ty ses hlupak, co nerozumi legraci. Vycita a nadava ti za to nekdo? Tak bud zticha a nedelej tady vlny. Uz zas se budete dohadovat o kravinach.
Anonym (---.sanet.cz)
25.01.2011 19:55
Roberta Right - ty jsi chytra fakt jako radio!Nano!
No jo, většinou se jako singl nevydávají písně, které jsou na albu jako poslední... :-)) Kromě Queen of rain...
Víc abbovská je Only When I Dream a to proto, že v názvu obsahuje "I" a "Dream", tudíž převálcuje Dream On počtem společných slov s písničkou I Have A Dream od Abby :-P
Tvorbu Abby znám velmi dobře a při poslechu ukázek jsem si na Abbu ani nevzpomněla..
- Proč? :-)
Tvorbu Abby znám velmi dobře a při poslechu ukázek jsem si na Abbu ani nevzpomněla..
- Proč? :-)
Anonym (---.sanet.cz)
25.01.2011 17:58
petr k: Hele, ja jsem to myslel s tou abbackou podobou vazne,tak bud prosim seriozni.Jinak pravdu mas v tom, ze Sitting...nebude vydana na singlu, neni to hitovka.
Ludvo, tobe diky.
Ludvo, tobe diky.
Jinak nevim, co je na těch dvou Abbovskýho. To už bych se mohl ptát, co od Xindla X vám nejvíc připomíná Marušku Rottrovou :)
Chce se tady někdo vsadit?:D Tvrdím, že Sitting On The Top Of The World v žádném případě nebude singl.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
25.01.2011 17:30
No když se to tak vezme, tak od ABBY by mohly být fakt obě dvě. Ale blíže má bych řekl Dream On. Hmmm? Ludva
Anonym (---.casablanca.cz)
25.01.2011 17:25
Zatím ani jedna :-))
Anonym (---.sanet.cz)
25.01.2011 16:42
Ahoj!Která písnička z nového alba vám zní víc jako ABBA: Only When I Dream, nebo Dream On???
Anonym (---.sanet.cz)
25.01.2011 14:57
Jo? A odkud to vis?Vy tu jste vsevedouci a vseznali, kdyby nebylo vas a malych brambor, tak nemaji prasata co zrat!To je take oficialne!!!!
Anonym (213.151.217.---)
25.01.2011 13:59
Prvý singel je She´s Got Nothing On (But The Radio), druhy singel bude Way Out a tretí Mariina balada- posledná na albume Sitting On The Top Of The World. To je oficiálne! :))
Tos napsal hezky :D
Cadillac se zda byt jasnej. Souhlasim i s Only When I dream. Way Out by si mohli nechat jenom pro nas. Tu "zkomercializovat" mi prijde zverstvo. Jsem sobeckej :))
Mohli bychom otipovat další singly:) Já to vidím na Cadillac, je tam totiž nejvíc elektro prvků :) A pak taky na Only When I Dream, ta má vyloženě hitový potenciál. A možná taky Way Out, ta má slušnej odpich.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
25.01.2011 01:13
Pro me je nejlepsi SPEAK TO ME
Anonym (---.upcbroadband.cz)
25.01.2011 01:09
Pro me je nejlepsi SPEAK TO ME
Anonym (---.upcbroadband.cz)
25.01.2011 01:04
Pro me je nejlepsi SPEAK TO ME
Anonym (---.upcbroadband.cz)
25.01.2011 00:24
z ukázek jsem zklamaný, čekal jsem trhák a místo toho je to album průměrných a podprůměrných songů - a jenom tři z nich zní velmi dobře.
pro mě to vypadá na jedno z jejich nejhorších alb - i HAVE A NICE DAY znělo líp
snad příště to bude lepší
pro mě to vypadá na jedno z jejich nejhorších alb - i HAVE A NICE DAY znělo líp
snad příště to bude lepší
Ja po poslechu vedel, ze budes mit radost, Petre. :D Jsem fakt zvedavy na Speak To Me, Only When I Dream a Big Black Cadillac, ty zneji vyborne, jako z pocatku 90's. Verim, ze I'm Glad You Called, Way Out a After All postupne graduji, v I'm Glad You Called nastupuji smycce, zni to skvele. Jinak Jeste me potesila Dream On a zajimave ani i Happy On The Outside. No uvidime...
Tyyy jo, jak já jsem pozitivně překvapen. Já snad budu až do Valentýna trhat kalendář :D
A kromě toho musím ocenit ty fotky tam :) Thanx Him for youtube :)
A kromě toho musím ocenit ty fotky tam :) Thanx Him for youtube :)
Anonym (---.rionet.cz)
24.01.2011 09:52
Jo to není...Roxette v Ostravě!!! Neuvěřitelné!!!!Sazka je vyprodaná. Petr
Hmmm, takhle zkritizovat album po dvanácti (resp. 11)30sekundových ukázkách je přinejmenším podivné, ale budiž... musím na druhou stranu souhlasit, že by to chtělo víc uptempo songů než "cajdáků" (i když zní skvěle!)... jo, cadillac mě taky doslova rozthal
Anonym (171.27.70.---)
24.01.2011 09:32
tak to je bomba...marky
Ne, to neni apríl - Roxette v Ostravě!:) http://www.t-music.cz/magazin/roxette-pridavaji-dalsi-cesky-koncert-zahraji-v-ostrave--3557/
Anonym (---.sanet.cz)
24.01.2011 06:45
Uz sis Zephe oholil toho knira?
Už aby bylo album venku! Jen doufám, že se zase nedostane na internetu o týden dřív! Byla by to škoda :-(
Tady někdo napíše slušně svůj dojem z písní a nezapomene se podepsat (Jakub) a hned je nepřítel. Proč proboha? A ještě by neměl jít na koncert, co je to za blábol..
Anonym (---.upcbroadband.cz)
23.01.2011 23:03
Mohu říct jediné... Ukázka písní mě nadchla a úryvek z písní Way Out a Big Black Cadillac mě totálně rozsekali... Na album se velmi těším! =- Zeph -=
ojej, zase se nám to tu "hezky" rozjelo.... No což, poslouchejte si každý, co se vám líbí, to je každého věc :-))) Podle ukázek se určitě nedá hodnotit vše, ale zatím se mi to líbí moc :)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
23.01.2011 21:18
Z ukázek jsem nadšený, bál jsem se zbytečně, tohle je přesně ten Roxette, který jsem si přál. SuPer je génius. :o) Ludva
Anonym (---.orange.sk)
23.01.2011 21:07
Ja si myslím, že všetko bude dobré. A Roxette budeme faňdiť a hlasovať v každej hitparáde! :))
Hehé, Češi, národ řešilů :-)) K dokreslení atmosféry nad podobnými komentáři doporučuji tuto jednoduchou melodii
http://www.detskestranky.cz/prilohy/1124-bejvavalo_dobre.pdf
Jinak mně osobně Way Out připomíná bubnama Queeny, v jiný písničce jsem slyšela No Milk Today a je mi FAKT JEDNO, jestli Per vykrádá svoji nebo cizí tvorbu anebo to vůbec nedělá a můžou za to jenom moje chromý asociace.
(Já jsem většinou schopná z ukázky poznat, co mě veme a co ne. Ale však je snad každej dostatečně schopnej se zařídit podle sebe, ježiš :-))
http://www.detskestranky.cz/prilohy/1124-bejvavalo_dobre.pdf
Jinak mně osobně Way Out připomíná bubnama Queeny, v jiný písničce jsem slyšela No Milk Today a je mi FAKT JEDNO, jestli Per vykrádá svoji nebo cizí tvorbu anebo to vůbec nedělá a můžou za to jenom moje chromý asociace.
(Já jsem většinou schopná z ukázky poznat, co mě veme a co ne. Ale však je snad každej dostatečně schopnej se zařídit podle sebe, ježiš :-))
Anonym (---.sanet.cz)
23.01.2011 20:48
Není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.
Většina z vás tu má nadpřirozené schopnosti, když ví co bude a nebude dobré....
Většina z vás tu má nadpřirozené schopnosti, když ví co bude a nebude dobré....
Jdete do haje s tema hadkama. Vymente si mejly a hadejte se tam, nas dospele to nezajima...
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 20:13
Anonym "učitel" 1)Určitě jsi vzdělaný na to,že dokážeš odhadnou kvalitu CD po 30-ti vteřinách,2)Už teď vím,že po koncertě budeš prskat,že Marie třeba nevytáhla nějaký tón, 3) Určitě ti neupírám, že by jsi se měl zaposlouchat do něčeho jiného 4) Bez podpisu jsi začal ty!
Anonym (---.eurotel.cz)
23.01.2011 19:58
Anonym s bubnama: 1) Aspoň se podepiš, 2) Nauč se česky, 3) Nauč se dělat mezery za tečkami a vykřičníky, 4) Jsem dostatečně svéprávný na to, abych posoudil, jestli na koncert chci nebo ne.
Jinak je zajímavé, jak tu všichni zmiňují Evu a Vaška a nikoho nenapadne, že člověk, kterému se líbí(li) Roxette, může poslouchat i něco opačným směrem.
Jinak je zajímavé, jak tu všichni zmiňují Evu a Vaška a nikoho nenapadne, že člověk, kterému se líbí(li) Roxette, může poslouchat i něco opačným směrem.
Anonym (---.sanet.cz)
23.01.2011 19:41
Ještě jste nikdo neslyšel ty písničky celé, tak si nechte ty vaše unáhlené názory.Je jasné, že někomu se album líbit bude a někomu nebude.Nic mezi tím.A vaše polemiky nikomu neprospějí.Ve stejném obchodě, co bude v regálu Roxette mají i Evu a Vaška.
Anonym (---.casablanca.cz)
23.01.2011 19:14
Way Out bude určitě bomba, ale nepřipomíná vám to Perovo "Stupid"? Jinak si podle těch ukázek myslím, že z alba zklamaný nebudu. Jako další pecka vypadá hlavně Only When I Dream. Boombang
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 19:05
Jojo,bubnů tam bude podle ukázek dost a dost.Jinak mám radost,že ubyl jeden nespokojený (bývalý)fanda.Aspoň to CD,co by jinak koupil a nehrál ho zůstane někomu,kdo Rox teprve začne poslouchat. No a kdyby třeba ještě zvážil prodej lístku na koncert...myslím,že tam budeš taky zbytečný!Budež akorát zabírat místo,moc ho tam nebude,tak že by se nám líp dýchalo....( a neber to,že si kvůli tobě opotřebovávám klávesnici,to já jen tak mimo ty bubny...)
Anonym (---.eurotel.cz)
23.01.2011 18:47
Dvě diskošky, tři pop-country nudy a zbytek cajdáky. Má kdysi nejoblíbenější skupino, děkuji Ti, že jsi mi ušetřila 4 kila. Nicméně přeji novému albu a k návratu vše nejlepší a na červnový koncert se velmi těším. Jakub. (P.S. Ušetřete si amortizaci klávesnice a prostě na můj názor nereagujte, nemá to cenu).
Way out vynikající! Zní to celkově moc dobře! A jsou tu živé bubny, olalááá :)
Anonym (---.ufon.cz)
23.01.2011 16:15
na druhý a třetí poslech i třeba Speak to me a After all....ale BBC je super song...Marky
Rekl bych to asi takhle. Jestli byl Party Crasher vylet do r. 1979, pak Charm School je vylet do r. 1969. Pisnickovejsi, akustictejsi a komornejsi Roxette, misty vic do elektra, trochu do country, ale hlavne do sedesatek. Speak To Me, Only When I Dream a Big Black Cadillac mi sedi nejvic.
Anonym (---.ufon.cz)
23.01.2011 16:00
Way out, Big Black Cadillac and Only when I dream.Marky
Připojuji se k těm co ci počkají až na poslech vlastního nosiče. Takže mě ani nemrzí nějaké zablokování. Nechcete trochu brzdit s těmi kladnými referencemi? :-) Lepší je být příjemně překvapen než naopak. Taky mě jako ostatní zaráží počet skladeb a jejich délky, ale asi je holt už rok 2011.
Way Out mě taky dostala, vypadá to na pecku :-) dík všem ochotným a pohotovým!
Jj, smazli. Na youtube to ale je, tak si to sosni odtamtud :)
Dik za youtube.
Hmmm, tak jsem to zas prosr..., už to smázli, co. Nebo jsem jenom pako a nemožu to najít? :-))
Anonym (---.casablanca.cz)
23.01.2011 13:33
Anonym (81.88.129.---)
23.01.2011 13:24
je to nádhera!!!! Aj ja uz chcem album mat doma!!!!
Anonym (---.ufon.cz)
23.01.2011 13:06
Sorry ale já dam spustit v tom přehrávači co je v pravo a poušti mi to Iron legaci ale roxette ne.dělam něco blbě?
A nebo proste vlez do diskuze o clanek niz, kde je primej odkaz: http://www.qobuz.com/album/charm-school-deluxe-edition-roxette/5099907200151
A spechej, ptze cekam, kdy to EMI smaze.
A spechej, ptze cekam, kdy to EMI smaze.
Hned na uvodni strance mas uprostred okno na search, tam zadej Roxette, vyjede ti seznam alb, najdi Charm School, je asi 4te od zhora, klikni a jsi tam.
Anonym (---.vslesy.cz)
23.01.2011 12:25
Nemůžu to na těch stránkách najít. Poraďte
Kvalitativne se "obavam", ze toto album bude nejlepsi ze vsech:)
To, cim si Marie prosla, dokazal Per hodit na papir a nasledne vytvorit album, ze ktereho je citit, jak si oba uzivaji jeden druheho, tatko zni kapela, ktera presne vi co zahrat, jde si za svym cilem a vekem jen zraje, BOMBA.
To, cim si Marie prosla, dokazal Per hodit na papir a nasledne vytvorit album, ze ktereho je citit, jak si oba uzivaji jeden druheho, tatko zni kapela, ktera presne vi co zahrat, jde si za svym cilem a vekem jen zraje, BOMBA.
Hm, zná to slibně :-) nejvíc se těším na way out a cadillac (všimli jste si těch "powerful vocals" - nevím, jak to říct česky :-D - ms Fredriksson v týhle písničce? :-))
On to fakt dokazal. Uz aby to album bylo doma.
Anonym (88.146.221.---)
23.01.2011 11:01
Tak při "Speak To Me" mám husí kůži úplně všude.Ten refrén je fantastický a Mariin krásný hlas...no jsem nadšen! Way Out vypadá taky moooc dobře!!!Petr
Diky Jojko...
Tak nejvice na me zapusobila hned prvni Way Out, prijde mi podle ukazky o tridu lepsi nez zbytek, ktery je take paradni, celkove mi prijdou Perovi pasaze mnohem zajimavejsi, nez pisne Marie.
Proste bomba, po tech letech velmi povedene album, vyvazene, pohodove, nikde hlasy Pera a Marie neprehlusuje nejaky shluk nastroju, nebo elektroniky, jako tomu bylo u par pisni z Room Service, Per nelhal, kdyz rikal, ze se jedna o navrat ke korenum, mam velkou radost. Pevne verim, ze se nam vsem album bude libit.
Tak nejvice na me zapusobila hned prvni Way Out, prijde mi podle ukazky o tridu lepsi nez zbytek, ktery je take paradni, celkove mi prijdou Perovi pasaze mnohem zajimavejsi, nez pisne Marie.
Proste bomba, po tech letech velmi povedene album, vyvazene, pohodove, nikde hlasy Pera a Marie neprehlusuje nejaky shluk nastroju, nebo elektroniky, jako tomu bylo u par pisni z Room Service, Per nelhal, kdyz rikal, ze se jedna o navrat ke korenum, mam velkou radost. Pevne verim, ze se nam vsem album bude libit.
© 2001 - 2011 roxette.cz






