Roxette.cz
Extra & Special
Statistik
Anzahl der Eingänge: 107848639
Anzahl der Neuigkeiten: 856
kurze Nachrichten
06.05.: Wissen sie, wer wir sind? :-)
Benutzer: Anonym anmelden
Diskuze ke článku uzavřena.
Libor16: Tak tak, ale treba posledni vyberovka Gyllene Tider se mi sikla, protoze zatim neplanuji nakup radovych alb a ta vyberovka obsahuje v podstate to co je na GT zajimave. Ten zbytek je takovy uz moc podobny a nevyrazny. Ale samozrejme nektere songy mi tam chybi, treba Revolver Up. Co se tyce Roxette, tak jedinou vyberovku, kterou si od nich poridim bude Rox Box. Tam jsou tak nejak po kupe vsechny ty pilotni songy, ktere propagovaly jako novinky ty asi 4 vyberovky pred tim.
Ringo: jo bestofky :-))) To jsou akorát žrouti peněz a zabírači místa ve stojanech. Rox. , Aerosmith, atd :))
peter k: sazim na jistotu, takze nesazim:-)
ty vole, tys vyhrál ve Fortuně nebo co? Na co sázíš? :D
Tak dnes mi z eBaye dorazilo vynikajici album Mazarin, En Hanging Man a Party Crasher je na ceste a abych mel uplny klid duse a mel prurazem vse z tvorby Gessleho, tak jsem si vcera objednal Gyllene Tider Present Box s 25 Samtliga Hits, Fin 5 Fel a DVD 25 live. Jeste pokukuji po Konstpaus, ale budu verit, ze na Stamtliga Hits je z Konstpaus vybrano to nejlepsi.
Aceman: jj, ja osobne bestofky nemam rad. Hlavne proto, ze obvykle od skupin, ktere mam rad, kupuji vsechna radova alba a bestoffka me nastve tim, ze na ni mam vse krome jedne pisne, ktera ma best offku propagovat jako novy material:-) Nastesti Roxette vydali Roxbox, kde jsou vsechny ty propagacni nove materialy best offek po kupe a nemusim kvuli nich ty best offky kupovat zvlast.
RobertRight: jasne, v mnoha skupinach frontman obcas odboci a udela neco sam. Ale u Gessleho to bylo vzdy lavirovani mezi Gyllene Tider a Roxette. Kdyz s Gyllene Tider ve svete neuspel, rozpustil ho. Kdyz uspel ve svete s Roxette, prvni co uzdelal, tak ozivil Gyllene Tider, aby se s touto kapelou pokusil svezt na slave Roxette a protlacil Gyllene Tider, ale krome toho i sve neuspesne prvni dve solovky. Budto to dela z pohnutky, ze to povazuje natoli kvalitni, ze se nemuze smirit s tim, ze by to mohlo zapadnout a tak to pri kazde mozne prilezitosti vytahuje, nebo to proste chce jen prodat, kdyz uz si s tm dal praci:-) Ale jinak chapu, ze primarni pro nej byli Gyllene Tider, kteri byli jeho prvni a prirozenou kapelou, zatimco do Roxette byl tak nejak nucene dotlacen, byt se dnes jiz propaguje dobrovolne a sam jako chlape z Roxette a v rozhovorech rika, ze nejlepsi leta byli s Marii v Roxette, a ted jiz vlastne zase jsou. Ale jinak si vsimam, ze produkce Gessleho posledni dekady se tak nejak sleva v jednotnou vysokou kvalitu a byt zanrove ruzne, tak zaroven produkcne podobne a velmi silne. Takze uz nevidim tak velke rozdily jako kdysi v pripade Scener vs. Gyllen Tider vs.Roxette, kdy Scener nudi, Gyllene Tider misty velmi bavi a Roxette exceluje po vsech smerech. Kdyz Gessle vydava Mazarin, Gyllene Tider FFF, Son of a Plumber, En Hanging Man, Party Crasher a Charm School, tak Gessle hlas a silna produkce to zastresuje do kupy a prakticky netreba rozlisovat co je co. FFF by klidne mohlo byt vydano jako Gessleho solovka a malokdo by nepoznal rozdil, snad jen v jazyce, ze nekdy to dava Svedsky, nekdy anglicky:-)
JJ, nastesti uz ruzne Best Of, Best Of Best jsou minulosti:)
Ono to asi opravdu není tak složitý, jak se zdá... když máte smlouvu s nahrávací společností na jednu placku ročně, tak holt musíte nějaký sólovky vyplivnout, když druhej parťák nemůže.
Anonym (88.146.221.---)
18.04.2011 19:22
Hlasuju poctivě každý den :-)) Přidejte se.
2 Aceman: jasne ze je Gessle nonstop tvurci, akorat me to jako fanouska frustruje, ze skace od jednoho k druhemu a clovek pak nevi, jestl brat vsechno, jenom neco nebo jen Roxette:-) Je toho proste moc:-) Nejhorsi je, kdyz se mi z 20 pisnickoveho alba libi jen 3 veci, ale to tak, ze neskutecne hodne.
Přímý link na hitparádu radia CITY 93,7
http://www.radiocity.cz/index.php?pageid=7000
Prosím, hlasujte. Take That dohánějí Roxette. Stačí kliknout na líbí se:)
http://www.radiocity.cz/index.php?pageid=7000
Prosím, hlasujte. Take That dohánějí Roxette. Stačí kliknout na líbí se:)
Vcera jsem poslouchal takovy vyber a opet jsem se utvrdil v tom, ze nejlepsi produkci maji skladby natocene pro Joyride a Look Sharp!. Small Talk, I Remember You, Things Will Never Be The Same, Do You Get Excited?, Comeback, The Sweet Halo The Sad Goodbye, Dance Away, Shadow Of A Doubt, I Could Never Give You Up... Klasicky pop, ale ma v sobe neco nadcasoveho, misty je to az diskoteka, ale takova inteligentni. Aranze jsou vrstvene, sola zduraznuji kazdy dalsi refren, elektro spodek udava rytmus a kytary to ozivuji a vytahuji nekam dal. Je to vyborny mix syntetizatoru a kytar, skladby graduji, vyiji se. Ozveny tehle produkce citim na novem albu jen ve Speak To Me.
Hoj, zajimava diskuze ohledne Gessleho...
Ringo, ono to neni tak slozite, jak se na prvni pohled zda, Per v mnoha rozhovorech rekl, ze je blazen do skladani muziky a porad musi neco vymyslet, skladat (ani chvili neposedi, porad trochu poskakuje:) ). Kdyz Marie cekala mimco, udelal WATGessle, ktere se nejvice podoba prave hudbe Set, protoze jak sam rekl, soupnul tam par projektu pripravenych pro tuto kapelu. Pri druhe pauzicce, kvuli nemoci Marie, se udalo par vyroci, jako napr. GT25, Per vydal Mazarin, FFF, pak v anglictine Instalatera:), ale to byl opravdu jen takovy souhrn pocitu a nalad vlozeni na CD, venovany rodine, co jsem cetl, tak Per rikal, ze spousta tracku by mohla slouzit spise jako soundtrack k nejakemu filmu...dva roky stare Party Crasher tour jiz pamatujeme asi vsichni. Jak rikaji ostatni, z hudby Roxette je strasne citit zmena produkce, kluci, se kterymi makal na poslednich en. solovkach jsou nyni soucasti i Roxette, proto je zvuk Party Crasher a posledniho alba Roxette tak podobny. Verim, ze kdyby album produkoval (nemohu si vzpomenout na jmeno) ten samy clovek jako v 90tych letech, verim, ze bysme poslouchali uplne jine Roxette, hudebne stejne, jako posledni remix Speak to Me, akorat na zaver s kytarovym solem...
Ringo, ono to neni tak slozite, jak se na prvni pohled zda, Per v mnoha rozhovorech rekl, ze je blazen do skladani muziky a porad musi neco vymyslet, skladat (ani chvili neposedi, porad trochu poskakuje:) ). Kdyz Marie cekala mimco, udelal WATGessle, ktere se nejvice podoba prave hudbe Set, protoze jak sam rekl, soupnul tam par projektu pripravenych pro tuto kapelu. Pri druhe pauzicce, kvuli nemoci Marie, se udalo par vyroci, jako napr. GT25, Per vydal Mazarin, FFF, pak v anglictine Instalatera:), ale to byl opravdu jen takovy souhrn pocitu a nalad vlozeni na CD, venovany rodine, co jsem cetl, tak Per rikal, ze spousta tracku by mohla slouzit spise jako soundtrack k nejakemu filmu...dva roky stare Party Crasher tour jiz pamatujeme asi vsichni. Jak rikaji ostatni, z hudby Roxette je strasne citit zmena produkce, kluci, se kterymi makal na poslednich en. solovkach jsou nyni soucasti i Roxette, proto je zvuk Party Crasher a posledniho alba Roxette tak podobny. Verim, ze kdyby album produkoval (nemohu si vzpomenout na jmeno) ten samy clovek jako v 90tych letech, verim, ze bysme poslouchali uplne jine Roxette, hudebne stejne, jako posledni remix Speak to Me, akorat na zaver s kytarovym solem...
petr k.: Obavam se, ze v Halmstadtu na namesti uz si nekoupis nic... http://roxetteblog.com/2011/04/11/legendary-shop-goes-bankrupt/
Anonym (88.146.221.---)
18.04.2011 10:44
Roxette v českých hitparádách i tento týden velmi slušně!Hlasujte i nadále www.krokodyl.cz www.rcl.cz www.radiocity.cz www.radiohana.cz www.radio-relax.cz díky.
petr k: jednoduche a podobne - taky mam takovy ten pocit. ale ja to dost i prisuzuji tomu, ze pokud jedes jen kytaru a bubny, tak se nemas kam posunout. Jak to neni podlozeno invenci v podobe elektronickych aranzi, tak to bude porad jen kytara a bubny a pojede se porad jedno a totez retro (mimochodem spousta pisni GT zachranuji i ty hodne jednoduche nekdy az primitivni klavesove party, ktere tomu dodavaji stavu). Pak uz jen zalezi na tom, jak je skladatel zdatny a umi uchvatit melodii. V tom je Gessle mistr, ale to nejlepsi si nechal pro Roxette a par svych solovek. Gylenne tider podle me je od pocatku koncipovan proste jen jako zabava a parba. Tam neni prostor na nejake slozitosti. Prave proto se mi libi jen ten vyber hitu, protoze tam jsou vybrany ty nej melodicke hity a ta podobnost tam pak mizi, nez kdyz clovek slysi 5 za sebou jdoucich podobnych pisni na radovem albu.
Já když si chcu dneska pustit něco od GT, tak sáhnu po DVD z Goteborgu (25 let kapely), tam je totiž naprosto jedinečná atmosféra, když člověk vidí, jak tam na jeho písničky paří desetiletí caparti i babičky v letech, tak si uvědomí, jakej fenomén Per ve Švédsku je. Jinak ty písničky samotný jsou sice krásně odlehčený, ale na mě místy až moc jednoduchý a navzájem podobný. Perly jsou pro mě Juni, Juli, Augusti, Ga a Fiska a När alla vännerna gått hem.
Mariiny sólovky jsou mnohem barevnější, ale zas na ně člověk musí mít náladu.
Jinak nejlíp se nakupuje v Halmstadu na náměstí, tam maj snad všechno a ještě za vtipný ceny, často i pod 100SEK. :)
Mariiny sólovky jsou mnohem barevnější, ale zas na ně člověk musí mít náladu.
Jinak nejlíp se nakupuje v Halmstadu na náměstí, tam maj snad všechno a ještě za vtipný ceny, často i pod 100SEK. :)
2 Flipper: tak ja jsem to myslel kapku jinak. Taky mam takovy zvlastni rozsah - Depeche Mode, Roxette, The Cure, New Order, Duran Duran, Pet Shop Boys, De/ Vision, Mesh, Camouflage, Wolfsheim Rammstein, Nine Inch Nails, Nitzer Ebb, Die Krupps, Stabbing Westward, Mike Oldfield, Dead Can Dance, Enigma, Kraftwerk.
Ja to myslel spise tak, ze Per Gessle dokaze byt frontmanem v nekolika kapelach. Pravda, nikdy jsem nestudoval jmena lidi, kteri stoji na podiu za nim, Kdyz hraje solo, tak je to Per Gessle (a jeste se mi zafixovala ta strestena strapata Helena Josefsson), kdyz hraje Roxette, tak je to pro me jen Marie a Per a kdyz GT, tak Per Gessle a ten zbytek vubec jmenovite neznam. Mozna ze se nektera jmena shoduji a Per tak ma kolem sebe porad obdobny tym. Kazdopadne me osobne by asi vadilo jet na jednu stranu Roxette a pak si rict, tak, a ted jsem zase chvili Gyllene tider a kdyz se budu nudit, tak budu chvili sam. Zajimalo by me jak rozlisuje psani pisni pro GT, Roxette a solovou drahu. Jestli se mu to pak neplete:-)
Ja to myslel spise tak, ze Per Gessle dokaze byt frontmanem v nekolika kapelach. Pravda, nikdy jsem nestudoval jmena lidi, kteri stoji na podiu za nim, Kdyz hraje solo, tak je to Per Gessle (a jeste se mi zafixovala ta strestena strapata Helena Josefsson), kdyz hraje Roxette, tak je to pro me jen Marie a Per a kdyz GT, tak Per Gessle a ten zbytek vubec jmenovite neznam. Mozna ze se nektera jmena shoduji a Per tak ma kolem sebe porad obdobny tym. Kazdopadne me osobne by asi vadilo jet na jednu stranu Roxette a pak si rict, tak, a ted jsem zase chvili Gyllene tider a kdyz se budu nudit, tak budu chvili sam. Zajimalo by me jak rozlisuje psani pisni pro GT, Roxette a solovou drahu. Jestli se mu to pak neplete:-)
abysmo: tak jasne, ty stare veci jsou produkcne proste stare. Jestli se mi neco od GT libi, tak to je shrnuto na 25-Stamtliga Hits. Navic se mi od GT libi hlavne ty veci po 89, ma to uz takovou Roxette fazonu. Jestli je neco schizofrenni u me coby posluchace a fanouska, tak to chtit vsechno poslouchat jen proto, ze je to Gessle a clovek se u nekterych veci snazi prekonat nudu a chce aby se mu to libilo, kdyz je to Gessle, ze:-) Ale Roxete je proste Roxette. Solovky Gessleho posloucham spise jako na jakesi odreagovani, aby se mi Roxette zase moc neoposlouchali. I kdyz ten Mazarin se mu teda fakt fest podaril.
Anonym (---.hayes-lemmerz.net)
18.04.2011 08:20
Pro nekoho, kdo je schopen si pustit za sebou treba Patsy Cline, The Hives, Glenna Millera, Everly Brothers, Franz Ferdinand, Gershwina a podobne, to silene neni :-) I kdyz netvrdim, ze nejsem trosku schizofrenni ;-)
Flipper
Flipper
To sice jo, ale slyšels The Heartland Café? To je tak nudné a tak ploché, že i když to způlky nazpívala Marie, je to skutečným Roxette vzdálenější víc než ten Son Of A Plumber. Jak říkám, (zvuk) Roxette 'udělal' až Clarence. Mezi Heartland a Pearls Of Passion jsou jen dva roky, ale zvukově tam je nejmíň dekáda. Ale s tou schizofrenií souhlasim. Punkpop GT, písničkářství PG, powerpop Rox a TWATG, retro 60's En Handig Man a SOAP, 70's/80's disco Party Crasher... Šílené. :D
abysmo: no, ono zase nektere pisne a solovky Gessleho do roku 86 jsou v podstate uz Roxette v Gyllene Tider, protoze Marie tam casto vystupuje v back vocals, na ctvrtem uz anglickem albu Gyllene Tider uz jde v podstate o plnohodnotny duet (a v zahranici uz vychazi pod hlavickou Roxette). V podstate prvni dve solovky uz mohly byt taky klidne pod hlavickou Roxette, protoze tam je Marie takrka v polovine pisnicek na album. Cele je to takove promichane a trochu Gesslemu nerozumim, jak muze delat v tolika projektech najednou, prijde mi to schizofrenni, byt vudcim hlasem v trech, prakticky ctyrech projektech, peti, pokud pocitam SoaP, i kdyz to je jen takova hricka, protoze klem toho je stejny tym jako v Gessleho solovkach:-) Pro fanouska Roxette tedy zbyva bud Roxette only a nebo se do toho ponorit a jit i po dalsich projektech Marie a Pera, coz je velmi narocne pocinani:-)
V devadesátých letech natočili GT skvělé skladby (Gå & fiska!, Det är över nu, Kung av sand, Vandrande man, Faller ner på knä, Harplinge), vydali je v roce 2000 na albu Konstpaus, výborná placka, prakticky máš pravdu, je to takový Roxette bez Marie. To Finn 5 fel! je už zase na půl cesty zpět k původním GT osmdesátých let.
Jinak jako puntickar, ktery kdyz posloucha Roxette, tak chce mit snad skoro vse od Gessleho, musim byt stejne rad, ze u nas toho od Gyllene Tider moc nesezenu, tedy spise nic nez moc:-) Ono je to totiz na prvni poslech jina kapela, ale na par dalsich poslechu clovek zjisti, ze Gessle je proste Gessle a to by se pak nedoplatil:-) I kdyz na eBayi lze par alb najit, ale vyberovka z roku 1997, o kterou bych mel nejvetsi zajem, je za docela huste prachy.
Pisnicka Ga@Fiska je mimochodem Roxetarna jako byk a na tomto videu:
http://www.youtube.com/watch?v=M6n9CjqzgxE&feature=fvsr
uz jen chybi, aby ta Marie nebyla jen v publku, ale na podiu:-) Mimochodem jedna z nejlepsich pisni z Gessleho produkce (tedy posuzuji dle zpevu a melodie, protoze slovum samozrejme nerozumim:-)
Pisnicka Ga@Fiska je mimochodem Roxetarna jako byk a na tomto videu:
http://www.youtube.com/watch?v=M6n9CjqzgxE&feature=fvsr
uz jen chybi, aby ta Marie nebyla jen v publku, ale na podiu:-) Mimochodem jedna z nejlepsich pisni z Gessleho produkce (tedy posuzuji dle zpevu a melodie, protoze slovum samozrejme nerozumim:-)
abysmo: mozna prave nejsem v rozpolozeni abych tohle poslouchal, mam ted takovou naladu na pohodovky:-)
Ja na Marii právě tu ponurost miluju. Det regnar igen, Den ständiga resan, Mellan sommar och höst, I en tid som vår, Mild varm vår, Herren ber för dig, Det som var nu, Mother, Bad Moon nebo Ordet är farväl jsou chladné melancholicko depresivní eposy. Naprosto dokonalá hudba na takový deštivý listopadový večer, který trávite sami. Kolik gothic / doom metalových kapel ji tu temnou atmosféru může jen závidět.
Pro me jsou solovky Marie hodne tezke na poslech. V podstate je to kapku mimo muj zanr co posloucham. Kdyz zpiva Marie v Roxette, tak je to dokonale. Ale na svych solovkach je strasne depresivni, tedy na tech Den Standiga Resan pocinaje. Pritom v Roxette umi byt pekne rozjarena a v pripade pomalych pisnicek spise baladicka nez nejak neprijemne depresivni. Zpevacka je to kazdopade spickova, coz u me ale neznamena, ze od ni umim poslouchat vsechno. S Gesslem je to jednodussi, co predvadi na solovkach pocinaje World According neni zase az tak Roxette vzdalene. I na tech jeho prvnich dvou solovkach jde najit ze tri pisne, ktere by klidne mohly byt pisnemi Roxette. Treba takova Viskar nebo Galning nebo Valtat sa Lange. U Marie zni Roxetacky akorat par kousku z Den Standiga Resan.
I en tid som var je proste genialni album. Ale neni to pro kazdyho, je to hodne melancholicky. A nejlepsi vypalovacka od Marus je Antligen :)
Z tech prvnich trech se mi hodne libi Den Sjunde Vagen. To je takova hopsava lidovka.
Z tech prvnich trech se mi hodne libi Den Sjunde Vagen. To je takova hopsava lidovka.
Kdyz uz byla rec o tech solovkach, jak to vidite se solovkami Marie? Mel jsem kdysi kazetu Den Standiga Resan a par pisnicek se mi tam dost libilo. Poslechl jsem si nedavno prvni tri solovky a tam mam podobny pocit jako u prvnich solovek Gessleho. Jakysi takovy svedsky lidovy popik, proste takova Lucka Bila pro Svedy:-) Ted to vemu od zadu a poslechnu si posledni solovku, pak Change a pak ty z let 2000 a 96:-) Ale moc sanci tomu nedavam, chybi mi tam takovy ten Gessleho lezerni drive:-)
jj, z tech starych solovek me vzdycky nalaka Galding, bohuzel u toho zbytku se pak vice mene nudim. Semo tamo nejaky zajimavy kousek. Ale jinak je to silne folk&country, coz ja fakt moc nemusim.
Co se tyce hlucnosti World Acording, tak me se to album zda silne preprodukovane, ucelove hlucne. Ty kytary mi tam tak nejak neprijemne rinci a nektere pisne jako Stupid, nebo reporter maji intonacne strasne neprijemne protivne refreny. Samozrejme Do you wanna by my baby a Kix jsou perly, ty muzu na druhou stranu poslouchat porad. V aute jsme to samozrejme zkousel poslouchat.
Jinak jsem moc rad, ze jsem se prokousal do Songs of A Plumber. Ono je to na prvnich asi 15 poslechu takove divne, jakoby bez koncepce, nez clovek pochopi, ze si Per s prateli proste sedli na chalupe a nahrali neco hodne do pohody. Asi po 20 poslechu jsem najednou mel pocit, ze na te osamele chalupe na samotce , ktera pry udajne nema ani adresu, jsem s nima a uzivam si oklni prirody a ticha. U tohoto dvoualba musi clovek obzvlaste pochopit, o co vlastne jde. Symbolicka posledni "pisen" na druhem CD s cca 10 minutami ticha to vse jen symbolizuje.
Co se tyce hlucnosti World Acording, tak me se to album zda silne preprodukovane, ucelove hlucne. Ty kytary mi tam tak nejak neprijemne rinci a nektere pisne jako Stupid, nebo reporter maji intonacne strasne neprijemne protivne refreny. Samozrejme Do you wanna by my baby a Kix jsou perly, ty muzu na druhou stranu poslouchat porad. V aute jsme to samozrejme zkousel poslouchat.
Jinak jsem moc rad, ze jsem se prokousal do Songs of A Plumber. Ono je to na prvnich asi 15 poslechu takove divne, jakoby bez koncepce, nez clovek pochopi, ze si Per s prateli proste sedli na chalupe a nahrali neco hodne do pohody. Asi po 20 poslechu jsem najednou mel pocit, ze na te osamele chalupe na samotce , ktera pry udajne nema ani adresu, jsem s nima a uzivam si oklni prirody a ticha. U tohoto dvoualba musi clovek obzvlaste pochopit, o co vlastne jde. Symbolicka posledni "pisen" na druhem CD s cca 10 minutami ticha to vse jen symbolizuje.
Ringo: S temi solovymi alby souhlasim s nazorem, co napsal abysmo - je to zalezitost produkce, ktera podle meho nazoru byla u tech prvnich solovek plocha a nevyrazna, nevim, jestli to byl zamer, ale pripada mi to stylizovane tak nejak do folk-popu; jinak myslim, ze skladby jako takove maji potencial, ja osobne mam rada predevsim Pa vag, Timmar av iver, Galning, Inte tillsammans, inte isar,... Vetsina skladeb z 80.let by mozna v jinych polohach prekvapila - jako priklad bych uvedla So far away na Pearls of Passion a pak na Tourism ;-)
Tak pro mimo svedske jedine kartou.
Please note that credit/debit card is the only option available for customers outside of Sweden.
http://www.bengans.se/HowToShop.aspx
Please note that credit/debit card is the only option available for customers outside of Sweden.
http://www.bengans.se/HowToShop.aspx
O PayPalu netusim, ja vzdycky platil kartou.
Prvni dve solovky stejne jako prvni 4 alba GT jsou uplne jine nez pozdejsi tvorba Pearls Of Passion pocinaje. Tim rozdilem je podle me Clarence Ofwerman. Gessle umi napsat skladbu, Marie ji umi zazpivat, ale vysledny zvuk Roxette 'udelal' Clarence, rozdil mezi Gesslem do roku 1985 a po nem tkvi v produkci. V nejakem rozhovoru to kdysi rekl Per a ja s nim musim souhlasit.
Prvni dve solovky stejne jako prvni 4 alba GT jsou uplne jine nez pozdejsi tvorba Pearls Of Passion pocinaje. Tim rozdilem je podle me Clarence Ofwerman. Gessle umi napsat skladbu, Marie ji umi zazpivat, ale vysledny zvuk Roxette 'udelal' Clarence, rozdil mezi Gesslem do roku 1985 a po nem tkvi v produkci. V nejakem rozhovoru to kdysi rekl Per a ja s nim musim souhlasit.
Tak jsem zahlasoval. Jinak abych se ještě opravil, když hrajou Stars Roxeťáčci živě, tak to jde :)
A k těm sólovkám Pera - ty jeho počátky moc neznám, poslech jsem si to jen tak zběžně a nebavilo mě to. The world according to Gessle mi nepříjde vůbec špatný, třeba taková T-T-T-Take it! je vynikající a já mám zas rád, když je to takový hlučný, pořádný řinčení do bubnů - a abych Ringovi poradil, zkus si to poslechnout v autě, když někam pojedeš, to je paráda;). Son Of The Plumber považuju u Pera za nejlepší věc, co napsal pro sebe..k tomu ta Helena, zkrátka bomba!
A k těm sólovkám Pera - ty jeho počátky moc neznám, poslech jsem si to jen tak zběžně a nebavilo mě to. The world according to Gessle mi nepříjde vůbec špatný, třeba taková T-T-T-Take it! je vynikající a já mám zas rád, když je to takový hlučný, pořádný řinčení do bubnů - a abych Ringovi poradil, zkus si to poslechnout v autě, když někam pojedeš, to je paráda;). Son Of The Plumber považuju u Pera za nejlepší věc, co napsal pro sebe..k tomu ta Helena, zkrátka bomba!
Anonym (88.146.221.---)
14.04.2011 22:10
Dejte si trochu práce a zaklikejte i tady : www.radio-relax.cz www.rcl.cz www.krokodyl.cz www.radiocity.cz
Taky díky :-)
Taky díky :-)
Anonym (---.eurotel.cz)
14.04.2011 22:03
Dejte si trošku práce a naklikejte 3 hlasy pro Roxette na http://www.radiohana.cz/hitparada-hlasuj-6869.html
Dík :-)
Jinak Stars se mi jako skladba líbí (a klip je super), ale fakt by to chtělo ty živé bubny.....
Dík :-)
Jinak Stars se mi jako skladba líbí (a klip je super), ale fakt by to chtělo ty živé bubny.....
abysmo: diky za tip. U nas jsem to v zadnem shopu nenasel a na eBayi to je za nekrestanske prachy:-) Fakci pres ten svedsk shop normalne paypal?
Jinak libi se vam nekomu Prvni solovke Gessleho a druha (Scener)? SoaP jsem nakonec prisel na chut, Mazarin a En Hanging Man se mi libil na prvni poslech, k Party crasheru sjem po par poslesich nasel cestu, u World According valcim s tim, ze to album je strasne hlucne, chybi mi v nem jemnost, ale u prvnich dvou solovek citim na 80% ze tohle proste ne. Prijde mi to jak hudba vykopana ze zahrobi, mixnuta s narodnim svedskym popem:-) Neco co pro nas byli Hlozek, Kotvald a Zagorova nebo Lucie bila a jeji pisnicka "tenisky":-) Posloucham to uz nekolik dni porad dokola ve snaze, aby se mi to zalibilo a porad to nejak nejde. Jsem totiz hrozny puntickar a nemuzu se smirit s tim, ze mi z repertoaru Gessleho neco bohuzel bude muset chybet:-)
Jinak libi se vam nekomu Prvni solovke Gessleho a druha (Scener)? SoaP jsem nakonec prisel na chut, Mazarin a En Hanging Man se mi libil na prvni poslech, k Party crasheru sjem po par poslesich nasel cestu, u World According valcim s tim, ze to album je strasne hlucne, chybi mi v nem jemnost, ale u prvnich dvou solovek citim na 80% ze tohle proste ne. Prijde mi to jak hudba vykopana ze zahrobi, mixnuta s narodnim svedskym popem:-) Neco co pro nas byli Hlozek, Kotvald a Zagorova nebo Lucie bila a jeji pisnicka "tenisky":-) Posloucham to uz nekolik dni porad dokola ve snaze, aby se mi to zalibilo a porad to nejak nejde. Jsem totiz hrozny puntickar a nemuzu se smirit s tim, ze mi z repertoaru Gessleho neco bohuzel bude muset chybet:-)
Myslím, žes ty DM vystihl přesně. A Comeback je podle mě nejlépe produkovaná skladba Roxette. Pro mě jedna z absolutně nej, vznikla pro Joyride, Tourism má už úplně jinou (daleko živější a akustičtější) produkci.
S tím SOAPem, zkus Bengans. Za 99 SEK to je zadara. Za dovoz si většinou účtovali 55 SEK.
http://www.bengans.se/Product.aspx?skivkod=632842§ion=music
S tím SOAPem, zkus Bengans. Za 99 SEK to je zadara. Za dovoz si většinou účtovali 55 SEK.
http://www.bengans.se/Product.aspx?skivkod=632842§ion=music
trochu michate elektro hudbu dokupy a kytary zvlast. Stars a dalsi skladby z Have a Nice Day jde spise k synth popu s tanecnim ladenim smerem k Pet Shop Boys. Proc vam to u DM nevadi a proc, to je jednoduche, protoze ty tanecni prvky nemaji s DM moc spolecneho. DM hraji sice elektro, ale neni to tuc tuc, je to takove syrove, prijemne mrazive a atmosfericke. Jestli se Roxette DM nekdy v necem podobali, tak to byly jemne cinkave elektroklavesy na Pearls of Passion, pak elektro zaklad na Look Sharp (podobny podklad jako je napr. v DM songu Everything Counts). Mimochodem kdyz si poslechnete Come back (before you leave), tak tam je vylozeny stret Roxette s DM a abych pravdu rekl, ja mam tyhle songy od Roxette nejradeji. Silny elektronicky zaklad doplneny o nejake tony kytary. Jinak me prekvapuje, ze dost lidi fici na DM a zaroven Roxette. Myslel jsem ze to je jenom jakasi ma anomalie:-) Na strankach depechemode.cz se k tomu treba krome me nikdo nepriznal:-) Mozna taky proto, ze Roxette vyplnila vetsine posluchacu leta dospivani, kdy poprve clovek dokaze silne prilnout k nejake kapele a behem toho dospivani clovek proste dospeje a sahne po rekneme pro nej pak dospelejsi hudbe a Roxette pro mnohe zustane kapelou konce zakladni skoly. Nekteri se uz k tomu nevrati, nekteri to berou jako minulost, nekteri se za to treba i stydi. Ja osobne jsem se k Roxette opet vratil a porad to je pro me hudba, ktera me fakticky uvedla do hudebniho sveta a stale je pro me silny zazitek ji poslouchat:-)
Mimochodem nevite nekdo kde se da koupit Son of a Plumber? Zacinam menit nazor a zacina se mi to libit cim dal vice. Je to takova pohodova nezavisla oddychovka:-) Zacina mi pripadat lepsi nez World According, z ktereho me misto pohody spise boliva hlava:-)
Mimochodem nevite nekdo kde se da koupit Son of a Plumber? Zacinam menit nazor a zacina se mi to libit cim dal vice. Je to takova pohodova nezavisla oddychovka:-) Zacina mi pripadat lepsi nez World According, z ktereho me misto pohody spise boliva hlava:-)
To se Petře ani nedivím. Každopádně nad Songs Of Faith And Devotion remcali DM fanoušci asi tak, jak remcali fanoušci Roxette nad Have A Nice Day. :D
tishek: naprostej souhlas s názorem na Stars a živý bubny... akorát od DM mám nejradši Walking In My Shoes :) Vůbec celý tohle album bylo na jejich poměry krásně kytarový :)
Jirko, samosebou Personal Jesus pamatuju, mimo jiné má nejoblíbenejší skladba :). Každopádně už se nechci opakovat s tím, že rád živý bubny - já jsem začal poslouchat Roxette až od Crash!Boom!Bang! a tady ten vliv rockovější hudby je zjevný. Já nikdy nebudu patřit k lidem, kterým se bude líbit skladba Stars (mimo klipu, ten je geniální:) mějte se!
g roxette speak to me bassflow remake mp3
, odkaz na mrtzcmp3
, odkaz na mrtzcmp3
Anonym (88.146.221.---)
13.04.2011 17:32
Můžete mi někdo poradit nějaký odkaz na stáhnutí nového singlu Roxette: "Speak To Me" (Bassflow Edit) Díky. David
Anonym (---.iol.cz)
13.04.2011 14:31
Ahaaa, skodaaa, uz jsem si ladil Impuls :o) No neva, vsak se dockame, Ludva
Anonym (88.146.221.---)
13.04.2011 13:03
Ahoj Ludvo. Trochu tě zklamu. Já mluvil o novém singlu,ale jako o SGNO, ne Speak To Me. Pořád beru jako nový song první singl.Takže sorry za nedorozumění. Mám pocit, že teprve teď se noví Roxette začínají pořádně hrát."Speak To Me" myslím ještě ve většině zemí není vydáno. Pokud jsem dobře četl, byl oficiálně vydán pouze ve třech zemích. Zbytek by měl snad brzy následovat.Jinak promo na Impulsu proto, jelikož je mediálním partnerem. Petr
Tak to je super, že Speak To Me už hrajou, hodně se těším na reakce, akorát nechápu upoutávku na koncert v Praze, který je vyprodaný, a na Ostravu nic. No asi to v rádiu neví no :o) Jinak je fakt, že Speak To Me v nové verzi ztratila atmosféru, ale pro hraní v komerčních rádiích se určitě chytne více, než původní verze na albu. No a až se ohraje, tak přejdou k původní verzi a i pro občasné posluchače Roxette to bude zajímavé srovnání - totiž že původně to tak komerčně znít nemělo a je to lepší. Ludva
Anonym (88.146.221.---)
13.04.2011 10:39
Dnes jsem slyšel nový song od Roxette i na rádiu Impuls. Je příjemné slyšet Rox v nejposlouchanějším rádiu v ČR. Navíc moc pěkný komentář a upoutávka na koncert v Praze :-)) Jen tak dááál! Petr
Franto, protoze Depesaci sli opacnou cestou a zhruba od Violatoru (pamatujes Personal Jesus?) na kazdem albu uz kytary pouzili (teda az na posledni Sounds Of The Universe). Radical synth fans to tehda taky nemohli vydychat. :D Jde o to, to nejak rozumne skloubit. A ja si myslim, ze jakkoli mam syntetickou hudbu rad, decentni solo na pozadi v zaveru skladby by ji mohlo neskutecne ozivit, dodat ji trochu jiny rozmer a mozna i zachovat nadech puvodni temne atmosfery.
ANO! Tohle je konečně zajímavej názor! Jaktože se vytrácí kytara v těchle remixech?!? Protože tam se vytrácí jakýkoliv možný živý nástroj - pro mě umělotina jak vyšitá, absolutně mrtvá skladba..hrozná škoda, že tohle Per dopustí. Já jsem prostě nemoderní člověk a štve mě to, že nemám pro tohle cit, jenže ono je divný, že u těch "Depešáků" mi to nevadí...
Delal ho Peter Boström aka Bassflow. Neni to spatne, je to trochu jine, blizi se to trance music. Ty samply tu skladbu prosvetlily, zmizela ta pochmurnost, cimz chapu, ze pro nekoho to ztratilo atmosferu, ale hlavne ze nezdrbali melodii. Vzpomenme na SGNO remixy. Jinak plus za vyborne intro a prechody mezi slokou a refrenem a minus za zaverecne kytarove solo, na ktere nekdo zapomnel a je to skoda. V zaveru ta kutara aspon na pozadi zaznit mohla. Ale jinak tipuju zajimavy tah pro radia. No uvidime.
Tož není to špatné...zvlášť ta změna akordů od druhého refrénu je zajímavá. Akorát se mi zdá, že ten refrén je trošku zahlcenej a Marie se v těch všech samplech ztrácí. A oproti originálu mi tam chybí ten skvělej konec, kde Per zpívá znovu 1.sloku, Marie si do toho jen tak pohrává s hlasem a do toho kvílí kytarová vyhrávka.
Vy, co do toho trochu vidíte, nemůžete prozradit, kdo takovej remix vytváří? Dělají ho oni sami, nebo to prostě někomu svěří, a pak to jen odkývou?
Vy, co do toho trochu vidíte, nemůžete prozradit, kdo takovej remix vytváří? Dělají ho oni sami, nebo to prostě někomu svěří, a pak to jen odkývou?
Anonym (88.146.221.---)
11.04.2011 20:22
Celý singl "Speak To Me" na roxetteweb.websnadno.cz
Dík...su slepé. No myslel jsem, že se budu rozčilovat víc. Každopádně ať už mi nikdo neříká, že při tvorbě Roxette se Per orientuje především požadavky trhu.
Vsak je primo v textu novinky :)
Nechcete sem někdo hodit link? Ať se můžu po ránu řádně vyvztekat? :)
Abych to uvedl na spravnou miru, zena umi en brilantne, jen si ze me dela legraci:)
Aceman: Musím se smát, protože u nás v rodině (kde AJ mluvím jen já) se podobně proslavila oblíbená "čukutugougou" :-)) (Dangerous). - Pardon za infantilní vložku, ale mně se to fakt líbilo :-))
Mne to zni jako Neverending story, coz je ma nejoblibenejsi pohadka, miluju Atreye a Falca:)
Ted vazne, verze z alba je nalehavejsi a emotivnejsi, coz nelze poslouchat stale dokola, clovek na Speak To Me musi mit naladu, proto souhlasim z tim rozmelnenim, jak popisuje Roxeteer...s tou levnosti, jak rika ludva take souhlasim, proste upravena hitovka do radia.
RobertaRight: manzelka mi vzdycky rika....uz zase poslouchas wača gača?:)
Ted vazne, verze z alba je nalehavejsi a emotivnejsi, coz nelze poslouchat stale dokola, clovek na Speak To Me musi mit naladu, proto souhlasim z tim rozmelnenim, jak popisuje Roxeteer...s tou levnosti, jak rika ludva take souhlasim, proste upravena hitovka do radia.
RobertaRight: manzelka mi vzdycky rika....uz zase poslouchas wača gača?:)
No jasne, ale prece na prvni poslech je ta nova remixovana verze libivejsi - samozrejme takovym tim levnym podbizivym stylem - ale to je presne to, co radia chteji, a myslim ze tahle verze pritahne vice mladych, nez ta puvodni na albu. Pripomina mi to trosku situaci, kdy vydal Cechomor album Promeny a do radii sla zremixovana radio verze pisne Promeny, kterou radia hrala porad dokola - u puvodni verze by se to urcite nestalo, protoze byla takova utahana... I kdyz se mi libila vice verze na albu, chapal jsem to jako logicky a spravny tah. Ludva
Ale jako jo. napodruhy uz to docela jde. Ale stejne to zprasili. Podle me to vubec neni krok do roku 2011. Nahodou jsem se ted dostal k tomu, co poslouchaji teenageri. To jsou melodicky razny melodie, s hodne sekanym rytmem. Tenhle remix je rozmelnena kase.
No ja myslim ze to zadne disko neni, disko jsou podle me remixy SGNO(BTR) a to jsou podle me hruzy. Nastesti u Speak To Me proste jenom pridali nejake nove elektronicke samply, ale porad je to ta sama skladba. Myslim ze ty samply ji dodaly vetsi hitovy potencial, ze takhle bude beznym posluchacum o hodne pristupnejsi a tim bude mit i vetsi sanci stat se hitem. A o to myslim u singlu jde, je to logicky krok, uplne s tim souhlasim - budme radi, ze ted budeme mit verze dve - hitovku v radiich a komornejsi pro nas na albu.
2 tishek: remix jsem jeste neslysel. Je to fakt tupe disco nebo pribyly elektronicke bohatsi elektronicke samply, ktere ja bych naopak docela privital? Mnoho kytarovych posluchacu povazuje totiz za disco vse, kde pribydou treba elektronicke beaty, popripade nejake elektronicke linky. Pokud se remix nese v elektronickem duchu jako treba Good bye to you, tak ja bych byl velice spokojeny:-)
no, a už jsme u toho, ten remix je příšernej, to je zase diskofilní hnus..přesně tohodle jsem se bál, že takhle bude znít celé nové album, naštěstí jen singl. Já na tydlecty věcičky zkrátka nejsem. Ale samosebou přeju Speak to me úspěch!
- A jen tak mimochodkem jsem dneska měla fakt náročnej a blbej den a pak přijdu sem a Aceman mě rozesmál až k slzám se svým Wača Gača :-)) Tudíž děkuju :-))
Mně se tu kurňa líbí ta refrénová Mariina část!!! Klidně bych tomu ještě přidala na tempíčku, ale jsem překvapená příjemně.
Mne se to nelibi. A to vubec.
Z devadesatkove posmourne stredne rychle balady je soucasne znejici optimisticky stredne rychly song, ale jo, tohle ma v dnesni dobe asi vetsi sanci na uspech. Posloucha se to dobre, silna melodie zustala, pocitam, ze aranze se taky moc nemenily, me se to libi. Dokazu si to predstavit v radiich. Puvodni verze, jakkoli je vyborna, by se asi moc nehrala.
Co rikate na ukazku remixu Speak To Me? Ja myslim, ze je to hodne povedene, urcite to bude hitovka jak vysita, uz se tesim.
@Wicf: link v diskuzi u clanku RoxBlog na estonskou ifpi nebo co tam maji, nejsem ted u compu, tak to nedohledam
Anonym (88.146.221.---)
07.04.2011 16:05
Tak Speak To Me bude znít na singlu asi trochu jinak.Prý půjde o zremixovanou verzi.Takže jsem zvědavý a už se nemůžu dočkat. Jinak singl vychází 18.dubna. Petr
Mně se celkový zvuk Charm School velmi líbí a ta místy folkovější linie je naprosto v pořádku, proč by Roxette nemohli zkoušet něco novýho? :-) Speak To Me radši neposlouchám, pouštěl jsem si ji pořád dokola, to samý ale brzy hrozí i s Dream On, holt nic se nemá přehánět :)
@abysmo: Na Roxroom jsem viděl, že CS je v Estonsku na 4. místě (doufám teda, že vlajky znám), můžeš uvést prosím zdroj?
@abysmo: Na Roxroom jsem viděl, že CS je v Estonsku na 4. místě (doufám teda, že vlajky znám), můžeš uvést prosím zdroj?
Jak pises, sila Joyride nebo Look Sharp je v dynamickem, modernim spodku. Kytary tam jsou k dotvoreni zvuku, ale hlavni linka je postavena na samplech. Jinak dukazem, ze tohle porad funguje, je napr. posledni singl Duran Duran All You Need Is Now. Vyborna pecka.
2 abysmo: presne, ja Pearls of Passion, Look Sharp a Joyride povazuji castecne za synth popova alba. Ta elektronika tam nekdy ty kytary prevysuje. Moje oblibena Paint je vylozene synth pop jak vysity. Jinak podobny pristup maji treba i Duran Duran a New Order. Kytara sice hodne, ale bez elektroniky ani ranu:-)
@Ringo: Jj, Charm School je misty az moc retro a moc akusticke. S tim hutnym elektro spodkem to vidim stejne, kdyz to prezenu, Look Sharp i Joyride jsou vlastne elektro alba s kytarama. Ostatne zadny velky div ze mame radi samply, pokud jsme oba fandove DM.
Blbost Dream On, Speak To Me jsem oposlouchal. Se divam, ze se mi nejak pomichaly myslenky. :D
Anonym (---.rionet.cz)
07.04.2011 00:34
Já hlasuju jak o živoooot!!!! Nejsi v tom sám! www.radiocity.cz www.radiohana.cz www.krokodyl.cz www.radio-relax.cz www.rcl.cz Hlasujééém!
mimochodem je hodne zajimave, ze album na prvni poslech nema silny hitovy potencial, ale kdyz clovek vybira, co by mohlo byt singl, tak tam takovych 5 - 6 kousku najde. Takze jde o velice silne album navazujici na Look Sharp, Joyride, Tourism a Crash Boom Bang. Preji jim ,aby se nove album prodavalo mnohem lepe nez Have a nice day a Room Service.
23:19 je moje. Nejde nekde zaskrtnout automaticke prihlaseni pri rozkliknuti stranky?:-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
06.04.2011 23:19
Dream on je bomba pisen, posloucham ji take strasne rad. Nicmene neni to pro me prava Roxetacka pisen, spise by se hodila na Perovu solovku, stejne jako Way Out. Dost mi to pripomina Son of a plumber. A After All vlastne taky. V hodne pisnich se mi zda, ze Roxette zfolkovateli. Respektive Per Gessle zfolkovatel. Preci jen Roxette se vzdy vyznacovali elektronickym podkladem + kytara a melo to takovy hutny sound. A kdyz uz treba plouzacky na Joyride doprovazela kytara, vzdy bylo tak nejak citit, ze je pod proudem, ze to neni nekde u taboraku:-) Tim nerikam ze je Peruv posun k jakemusi folku spatny, posloucha se to porad moc dobre. Ja bych kazdopadne dal jako treti single After All a ctvrty Only When I Dream. After all ma potencial dobyt radia.
Tak znovu a lepe Abysmo, copa mas opostouchale:)))
Dream On, ktere se neda opostoukat?:)
Zdravim mala krabicko:)
Dream On, ktere se neda opostoukat?:)
Zdravim mala krabicko:)
Dream On jsem si taky postupne opostouchal, ale je fakt, ze jsem ji dlouho tocil porad dokola. Ale co oposlouchat nejde, to je Dream On. Troufam si rict, ze tohle je ten pravy Gessleho hudebni odkaz. Pokazde prvni skladba, kterou si z Charm School poustim.
Way Out bude singl? Tak to si zas nemyslím já, protože je to hrozně krátkej song..no uvidíme, každopádně toho BBC je hrozná škoda. Je fakt, že já nikdy neměl tucha na singly, dal bych úplně jiný, ale to je tím, že jsem na hudbu 60. let. Ale musím říct, že se mi už SGNO(BTR) taky líbí, ale chtělo to čas.
Anonym (---.eurotel.cz)
06.04.2011 21:40
No v každém případě Roxette asi v hitparádách málo podporujete, jsou ve směs druzí, třetí,..... :-)
Je nás tu celkem dost, tak proto něco udělejme všichni. Sám to na 1.místo nedotlačím :-)
Je nás tu celkem dost, tak proto něco udělejme všichni. Sám to na 1.místo nedotlačím :-)
Se Speak To Me souhlasim, ze zacatku se mi zdala nejlepsi na albu s Only When I Dream, obe dve ale postupne klesly a predbihaly je Dream On a After All. Ted se mi zase zacinaji libit, hlavne - jak uz tady napsal Dobsa - ta cast v Only When I Dream co zpiva Per "I tried to...". Per si zase nechal nejlepsi cast skladby pro sebe, pacholek :). Ale Dream On s After All nekolisaji, jsou porad na spici. 2 tishek - myslim ze BBC singl nebude, jestli jo, to bych se hodne divil. Tim nemyslim, ze je to spatna skladba, ale trosku se vymyka ze zvuku celeho alba - myslim ze by ji meli nechat jen pro nas - jako Way Out (i kdyz si myslim, ze zrovna Way Out jako singl vydaji).
speak to me...hm, dobrý song..ale já jsem stejně pro Dream On, to je super písnička. A pak lidi, myslíte, že je šance na singl Big Black Cadillac?
A k tomu pohybu Marie - viděl jsem ji loni o prázdninách ve Skanderborgu v Dánsku a tam se nehýbala skoro vůbec, teď je to mnohem lepší, co sleduju videa z tour z Jižní Ameriky a musím vám říct - tomuhle já říkám comeback! Fanoušci blázní jako za času Joyride! Máme co dělat :)))
A k tomu pohybu Marie - viděl jsem ji loni o prázdninách ve Skanderborgu v Dánsku a tam se nehýbala skoro vůbec, teď je to mnohem lepší, co sleduju videa z tour z Jižní Ameriky a musím vám říct - tomuhle já říkám comeback! Fanoušci blázní jako za času Joyride! Máme co dělat :)))
ten ze 17:04 je muj, zase jsem se zapomel prihlasit:-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
06.04.2011 17:04
me se Speak to me libi, pomale skladby moc nemusim, ale tahle ma zvlastni atmosferu a libi se mi smesice obou hlasu. Samozrejme se asi casem oposloucha jako vse, co e posloucha casto, ale podle me nikdy nezapadne.
Nic si z toho nedelej, u Speak To Me to mame stejne, ihned po prvnim pusteni se mi zdala zbytecne utahana, po chvili se mi skladba zalibila a v soucastnosti opet prevlada pocit utahanosti:) To Way Out a Only When I Dream, uzasne, co je vsak prekvapive, tedy pro me, navrat mezi top songy u Wača Gača:))))
Cas koncertu se nam rychle blizi...nemohu se dockat az je oba zase uvidim spolecne na podiu a spusti...yeeeyeeeyeeee...
Cas koncertu se nam rychle blizi...nemohu se dockat az je oba zase uvidim spolecne na podiu a spusti...yeeeyeeeyeeee...
Já jsem asi z jiného světa. "Speak to me" a "Only when I dream" jsem si při první poslechu alba zapsal jako favority na hity, naopak třeba "big black cadilac" a ani pomalé songy mě na první poslech moc nechytli. Jenže jak jsem desku pustil opakovaně, tak právě nejvíc "speak to me" mě vůbec nebavilo. Říkal jsem si, super duet, vlastně 2 refrény, hudebně bohaté, ale nemůžu si pomoct, necítím v tom žádnou energii a hlavně, což je pro mě od Roxette mega překvapení, mě vůbec nedostala ta melodie toho songu. "Speak to mi with (in)..., speak to me with (in)..., speak to me with (in) ...", mě prostě nudí. Naopak jsem si oblíbil ostatní písně a jako druhý singl bych si představoval spíše něco pomalého od Marie (no one mekes..., nebo in my own way). Dostal mě i big black ..., ale to už by bylo asi moc. No a jako další singl, který mě i k mému překvapení při dalším poslechu už nijak víc nedostal byl právě "only when I dream", tam si ale vychutnávám tu Perovu část "I tried to...", to se mi líbí hrozně moc. Takže já výběru druhého singlu dávám palec dolů, ale držím pěsti, aby se jiným líbil a dostalo to Roxette zase o trochu víš.
Anonym (212.4.156.---)
04.04.2011 06:25
Čau Petře, mluvíš mi z duše, nenapsal bych to lépe. Doufám, že budou na atmosféru při koncertech v ČR dlouho vzpomínat :o)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
03.04.2011 17:48
2 Petr: diky za info. Roxette jsou kapela mych detskych let a na konci ZS a cely gympl jsem neposlouchal nic jineho, strasne jsem je zral. Pravda, pred 12 lety jsem si od nich dal dlouhou pauzu az do nedavna a venoval se jine muzice. O Mariine nemoci jsem se docetl jen z tisku a byly to kuse informace, kde jen psali, ze ji odoperovali maly nador na mozku, coz neznelo nijak vazne, pak jsem se docital podrobnejsi veci, jako ze mela jen 5% sanci na preziti a pod. Kdyz jsem nedavno zaslechl Shes not going on, rikal jsem si, sakra, tohle je Roxette, ze by com back? A ono fakt a i s koncertem. Takze na rovinu priznavam, ze byt byli Roxette mymi idoly na ZS a gymplu, dnes zazivam s nimi ten comeback i v tom smyslu, ze jsem se o ne zase po letech zacal zajimat a zase si poustim jejich alba. Takze mi lecos uniklo. Muj odklon o dich pred 12 lety taky dost zpusobilo, ze po vyberovce v 95 po nich nejak vsechno utichlo a ke me se dostavalo cim dal vice jine muziky. Ale tahle kapela pro me bude uz stejne navzdy, i kdyz ne uz NO1, porad jsou super a na koncert jedu do Ostravy. Jinak tedy diky za info, tak nejak jsem predpokladal, ze ten omezeny pohyb ma na svedomi ta operace, ze zasah do mozku mel asi nejake nasledky na motoriku. O tom oku jsem teda nevedel. Ale zustal ji nadherny hlas a o co mene se hybe, o to poctiveji zpiva, to zase s porovnanim se starsimi koncerty poznat je. Vyzpivava na koncertech pekne delky, kdysi to v tom hektickem pohybu dost odsekavala:-) (Ringo)
Anonym (88.146.221.---)
03.04.2011 16:16
Ahoj, rád bych reagoval na tvoji připomínku, ohledně Mariina pohybu na pódiu. Asi tolik nehltáš informace o Rox, jako zdejší většina. Ale to je ok. Samozřejmě že je to v důsledku prodělané nemoci. Možná nevíš, že Marie nevidí téměř na levé oko. Proto je pohyb omezený a také zásahem do mozku se narušily některé motorické funkce.Takže i tohle je důvod, proč se Marie pohybuje, tak jak se pohybuje. Nicméně pokud porovnáš videa z Night Of The Proms a nynější koncerty, určitě tam velký rozdíl je. A pokud má Marie den, tak její pohyb je daleko lepší, než u jiných koncertů od roku 2010. Snaží se a to je důležité. Co jsem mluvil s jedním doktorem o této problematice, tak Marie je opravdu obrovský zázrak, protože normálně lidé, kteří prodělají tuto nemoc, většinou nepřežijí a pokud ano,tak jsou odkázání na pomoc blízkých, jelikož si nedokáží ani koupit chleba.Takže o to víc, si Marie cením a nějaké vypadlé slovíčko v písničce neřeším. Jen před ní smekám a obdivuji ji víc, než kdykoliv jindy.Věřím,že v Praze Marii a Perovi udělamé skvělou atmosféru. Přeju hezký den. Petr
Anonym (---.upcbroadband.cz)
03.04.2011 14:50
Jeste ke koncertum - porad prmyslim, proc se Marie vubec nehybe. Nevite nekdo? Je to dusledek te jeji vazne nemoci co mela? Nebo ma neco s plotynkama? Vek vylucuji, protoze postavu ma docela vypracovanou a Per ma stejne roku a lita po podiu jak mladik. Pamatuji si na videa z Crash Boom Bang tour, kde Marie obihala cele podium, poskakovala, vykopavala nohama a kdyz jsem koukal na zaznam z Kazane 2011 a Sammary 2011, tak udela tak tri male krucky jak starenka a pak se radsi zastavi a stoji na miste. Pri rytmickych pisnich se taky vubec nehybe. Jenom stoji a kouka, dokud na ni neprijde pevecky rada. Pusobi to tak divne nejiste, chova se spise jak kdyby byla hostujici zpevackou a hlavni show byla na Helene Josefsson, ktera misto Marie dokonce obcas i zpiva Perovi druhe hlasy. Ale mozna je to tou nemoci a nesmi delat prudke pohyby, tezko rici. Kazdopadne jsem rad ze jsou zpet na podiich a ze se z toho dostala. Je to fakt bojovnice. (Ringo)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
03.04.2011 14:45
Speak to me - jedna z nej pisni na novem albu. Musim rici, ze kdyz jsem album slysel popve, tak jsem mel smisene pocity a u prvni pisne jsem si rikal, ze je to jak ze solovky Pera Gessle a u druhe pisne jsem si rikal, ze je to jak ze solovky Marie Fredriksson. Ale mozna to byl umysl. Predstavil se jeden, pak druhy a treti pisen Shes not going on je takovy odpalovak, ktery krasne prokazal tu starou dobrou chemii Roxette v nejlepsi podobe a Speak to Me je Roxetarna jak blazen. Takze bezpochyby jasny single c. 2. Konecne sazeji na ty spravne songy. Treba u alba Have a nice day jsem absolutne nepochopil singlovou politiku, kdy jako singly daly unyle pomale pisne, ktere zacly byt casem nezazivne a protivne a nejlepsi song Crush on you jako single nedali. Takze ted to nastesti trefuji dobre. Treti single by mohl byt Only when I Dream, taky bomba pisen. A ctvrty by mohl byt After all, znejici tak trochu jako John Lennonovsky:-) Ja mam proste nejradsi ty rychle pisnicky od Roxette, nejsem baladicky typ:-) I kdyz Siting on the top of the world je taky fantasie:-) Ale stejne pro me navzdy asi zustane neprekonatelny song Paint z Look Sharpu. Per tam ma takovy zvlastni mysticky hlas:-) (Ringo)
Anonym (---.eurotel.cz)
03.04.2011 09:45
ještě k singlu, zpětně musím říct, že "She's got nothing on" má hodně do sebe... líbila se mi (resp. spíš refrén) už při vydání, ale trochu s rozpaky. Teď když to zpětně slyším (spíš občas, než častěji jak dřív), tak musím říct, že to má šťávu a neohrálo se to.. (Naopak už mě třeba trochu omrzela "Only when I dream"). Speak to me je asi dobrá a logická volba... (Tomáš)
Anonym (88.146.221.---)
31.03.2011 13:08
No možná máš pravdu :-) Petr
ja si myslim, ze by byla cest pro jakoukoli domaci kapelu zahrat jako predskokani na Roxette koncertu, kdy si v hale zabrnkaji pred cca 13.5k davem:)
Anonym (88.146.221.---)
31.03.2011 09:43
No jako předkapelu bych uvítal třeba opět Kryštof, jako před deseti lety.Ale to asi neklapne, jelikož by to dnes pro Kryštofy už byla potupa hrát jako předkapela....asi trochu vyrostli. Petr
Anonym (88.146.221.---)
31.03.2011 09:41
No myslím,že teprve teď si Roxette rádia konečně všimla. I v hitparádách docela slušně válí. Nejen na www.radiohana.cz ale i na www.radio-relax.cz , www.radiocity.cz, www.rcl.cz , www.krokodyl.cz I tady můžete zahlasovat. Petr
Za sebe musím říci, že jsem si na "She´s Got Nothin On" docela zvykl a líbi se mi. Je docela dynamická a vlastně jediná rychlejší na tom novém albu. Škoda, že ji v rádiích nehrají víc.
Ale to Spek To Me je taky dobrá volba.
Jo a kdybyste náhodou měli volnější chvilku, tak mrkněte na http://www.radiohana.cz/hitparada-hlasuj-6820.html a dejte 3 hlasy Roxette! :-) Na tomto radiu Roxette docela hrají.....
Ale to Spek To Me je taky dobrá volba.
Jo a kdybyste náhodou měli volnější chvilku, tak mrkněte na http://www.radiohana.cz/hitparada-hlasuj-6820.html a dejte 3 hlasy Roxette! :-) Na tomto radiu Roxette docela hrají.....
Sladkej :-)) tak ani já to nedocením. - Co se Martiniqua nebo jak si říká, týče... mě vůbec nezaujal, ani nepobavil, vlastně si ho prakticky nepamatuju. Ale že hrál jen pár písniček, ani mě nestačil otrávit :-) To když jsem šla na Europe a hrály nějaký dvě český předkapely, který byly příšerný, uječený a i na mě nahlas, tak to jsem byla opravdu zpruzená tak, že mě vyloženě sr... - Tak mě jen zajímá, co bude před Rox. a´t se můžu příp.obrnit předem :-))
Po pravde? Lidi si prvni dve pisnicky mysleli, ze to je parodie. Pri treti se prestali smat a pri zacatku ctvrte se zacali rozchazet na pivo, bavit a telefonovat. Pata skladba uz nastesti neprisla.
Hlavne at to neni manzel Heleny, po jeho vystoupeni na PCrasher tour jsem zaslechl nazory, ze je desne sladkej, ale to ja opravdu neocenim:)
Pardon za triple post, ale ještě mě napadlo.. nějaké info o předkapelách..? Zatím jsem po tom nijak nepátrala, tak pardon,jestli to je blbá otázka. Jen zvědavost
Jo a... Vyfoťte někdo plakát, ať z toho my vyvandrovalci taky něco máme :-)
Souhlas, souhlas. myslím, že Speak To Me je nejreprezentativnější pro roxeťácký zvuk z tohohle alba. taky jsem zvědavá na ohlasy. A další recenze by mě též zajímaly (právě kvůli tomu "co člověk, to názor") :-)
Nenapadá mě lepší kandidát na singl, kombinaci jejich hlasů nelze odolat :) jinak, roxeři a roxerky, co takhle, že by aspoň pár z vás přispělo do fanouškovských recenzí v diskuzním foru? Překonejte lenost a pojďte do toho, není nic zajímavějšího, než si číst názory druhých, hm? :)
Way Out to ani byt nemohl, ikdyz je to skvela skladba, nemohou vydat jako druhy singl opet Gessle voice... Jsem moc zvedavy, jak Speak To Me prijme sirsi verejnost, Roxette zdar.
Podle me nejlepsi mozna volba. Ta skladba si o singl jednoznacne rikala.
Anonym (212.4.156.---)
29.03.2011 13:19
V Ostravě je opravdu plakátů plno, až mě to překvapilo :o) Singl je dobrá volba, jsem rád, že to není Way out (prozatím), nerad bych aby se tato fantastická skladba ohrála...i když to v našich rádiích asi nehrozí :o)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
29.03.2011 13:14
no nevim, po tom úspěchu Radia bych jako druhej singla nasadil znova Radio jako druhej singl, tim by se nic nezkazilo :-))
Dobrej výběr, bude se líbit :)
Anonym (---.hayes-lemmerz.net)
29.03.2011 12:26
V Ostrave je, ale asi ho jeste nikdo nevyfotil :-)
Anonym (81.88.129.---)
29.03.2011 11:01
Na Roxetteblog.com su plagaty ku koncertom v dannom meste, a v Ostrave nie je ziadny plagat?
Anonym (81.88.129.---)
29.03.2011 10:55
Huráááááááá!!!!!! To je skveléé!!!! Milujem túto skladbu!
© 2001 - 2011 roxette.cz






