Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 107841888
Počet novinek: 856

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

25.08.: New rarities videos...

23.06.: New section! Rarities.

07.09.: New videofiles are in download section!

04.04.: www.roxette.se is now after longer time in the new face. This official website is now in Pop Hits theme.

27.03.: What do you want to know? :-)

 

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

Anonym (88.146.221.---)
17.10.2011 12:19
 
No u těch projekcí bude možná i jiný důvod. Přecijenom Mariina nemoc poznamenala i její vzhled,tak se prostě asi nechce detailně ukazovat na velkoplosných plátnech.Možná že se ale pletu, protože na některých koncertech plátna byla.Petr
16.10.2011 11:17
 
Hádám, že plátna pořád nepoužívají, viďte? To je něco, co v dnešní době nepochopím
Anonym (88.146.221.---)
14.10.2011 11:36
 
No kdo ví. Uvidíme, jaký bude plán tour po novém roce. Abychm se nedivili a neměli Roxette zpět v ČR :-) Petr
14.10.2011 11:08
 
Koukám na to video, a oppravdu luxus, škoda, že to takhle megalomansky nepojali už na jaře, možná by té kritiky na špatný zvuk a odfláknutou scénu bylo míň. Asi se teĎ potvrzuje to, o čem jsme tady spekulovali, totiž že si nejdřív nebyli jisti, jak to celé dopadne, tak do toho nechtěli vrážet velký prachy. On to nepřímo potvrdil i Per na plovárně.
Takže fanóšci a fanynky, razíme do světě na podzimní tour :)
13.10.2011 11:12
 
Jooo tak s tím novým podíem to vypadá parádně, to už je jiné kafe.
12.10.2011 23:08
 
Docela pekne video z Vidne (HD): http://www.youtube.com/watch?v=6tNAElMgN0M
12.10.2011 15:26
 
Dík... tak Silver Blue je škoda, ta byla luxusní. Ale i tak do toho asi jdu :)
Anonym (88.146.221.---)
12.10.2011 11:58
 
V setlistu zase tolik změn není. Pouze nahradly písně "Way Out" a "Silver Blue" písněmi "Soul Deep" a "Crash Boom Bang". Nicméně nynější koncerty jsou o třídu lepší.Asi tomu taky pomáhá nová scéna a všechno kolem toho. Opravdu to stojí za zhlédnutí!!!!!
12.10.2011 10:06
 
Můžete sem někdo hodit setlist podzimního tour? Koukám, že těch změn je tam docela dost, a zvažuju, zda Norimberk YES nebo Norimberk NO :)
Anonym (88.146.221.---)
12.10.2011 09:30
 
Jojo, koncert ve Vídni naprostá bomba! "Soul Deep" fantastický! Pokud máte možnost,zajeďte se na Rox znovu podívat. Nová stage je taky povedená. Petr
11.10.2011 22:59
 
Tak Perem zpívaná část Crash Boom Bang ve Vídni paráda.. Helena to prej po podzimu balí, to mě mrzí :-( Ale proč píšu: Jedete někdo do Berlína/Stockholmu..?? Sorry, že to cpu pod článek, ale asi sem chodí víc lidí než do diskuze...
Anonym (---.upcbroadband.cz)
05.10.2011 23:08
 
Per je opravdu skvělej člověk. Moc pěkný rozhovor! :-)
Anonym (88.146.221.---)
05.10.2011 12:39
 
Nechce se někdo přidat v pondělí na koncík Roxette do Vídně? Jedu z Olomouce. Petr
04.10.2011 17:14
 
Kde je Speak To Me v hitparádách? Vůbec o téhle písničce nejde slyšet. A to měl ambice s tím remixem uspět, nějak se mu nedaří. Way Out je mnohem lepčí :)))
Anonym (88.146.221.---)
30.09.2011 17:46
 
Moc díky Roxetteer, Pavel
30.09.2011 16:47
 
A stahnout asi treba zde: http://www.megaupload.com/?d=EG0E4ELE
Anonym (88.146.221.---)
30.09.2011 16:27
 
Ahoj může mi prosím někdo poradit, jak se jmenuje font písma, který Roxette použili na albu? Popřípadě, kde si ho můžu stáhnout? Moc díky, Pavel
29.09.2011 16:56
 
http://roxetteblog.com/
Anonym (---.vivo.cz)
29.09.2011 16:52
 
a zdroj info? a detaily?
Anonym (88.146.221.---)
29.09.2011 15:45
 
Tak Roxeťáci mění pro podzimní část tour vzhled stage! Bylo na čase. Zaslouží si velkolepější pódium. Petr
26.09.2011 20:00
 
Fool je místy pěkně nudná, to už je lepší After All, který sice není kdovíjak úžasný, ale celou dobu se u něj bavím ;-)
Anonym (171.27.129.---)
26.09.2011 10:19
 
To Roberta-souhlasím s tebou mě se také líbí FOOL...super pecka...Marky
25.09.2011 19:53
 
Však já nic nekritizuju, řikám, že jen čučím :-)) - Do Vídně nefrčím, ale do Stockholmu jo :-)
Anonym (88.146.221.---)
25.09.2011 10:10
 
Ahoj přátelé. Frčíte někdo 10.října na koncík do Vídně? Petr
24.09.2011 22:05
 
Diskutujeme Roberto:) Me zajima, co takovy roxetak posloucha a vubec mi nevadi, ze nekdo rad HAND a ja ho moc nemusim, Roxette maji tolik pisni, ze si musi vybrat snad kazdy a jak jsem psal, ze jsem spise klasicky posluchac, takze z alb RS a HAND u me vede suverene Jefferson:)
A kdyz napisu, ze nejake album neposloucham, je to mysleno spise obrazne, mam rad temer vsechno a postupne vsechny CD protacim:)
A ted se zeptam zdejsich mazaku...hodne se mi libi od GTider treba "Solens Van" a "Det ar Blommor Som Har Fangat Dig" (uffff), obe maji par silnych momentu a zajimavy zvuk, kdyby je Per poupravil pro Roxette, mohli by mit velky potencial, co myslite?, takove krasne, ale zapomenute skladby.
24.09.2011 21:04
 
Hehe, no já taky jenom zírám, jaká se nám tu vytvářejí parádní měřítka na kvalitu písniček :-)) Proto se o nějaký objektivní hodnocení ani nebudu snažit , pro mě je nej Have A Nice Day... - Co se písniček týče, třeba mě děsně baví Fool a to budu asi taky jedna z mála :-)) Jinak dneska v práci hráli nějakou písničku od Joss Stone (Fell In Love..?) a krutě mi to připomnělo kytary z Knockin´On Every Door
24.09.2011 20:54
 
Tak nic nedodavej, kdyz nemas co dodat.
Anonym (---.humlnet.cz)
24.09.2011 20:00
 
Jste tu vsichni skuteční odborníci,myslím,že někteří dokonce větší než Roxette sami.Nemám co dodat,každá diskuze je zbytečná.
24.09.2011 10:44
 
Kecal jsem, na Pay The Price jsem totálně zapomněl - druhá nejlepší na albu ;)
23.09.2011 20:32
 
@tishek: No, hádám, že asi moc nemusíš Pay The Price, protože tahle skladba rozhodně kytarovka je :) Já osobně ji zbožňuju, to Perovo kytarový solo je sice jednoduchý, ale zabijácký a kdybych měl o nějaké písničce říct, že je 100% roxettish, tak by to byla právě PTP. Myslím, že po 7tenty7 je to jejich nejlepší rychlá skladba. Ale moc lidí ji asi nemusí, málokdo ji někdo zmíní
23.09.2011 17:43
 
Tak já to vemu z kraje. Písnička Cry je vynikající, ale na albu je slabší, když ji hrajou na živo (zvlášť na CBB tour) je parádní. Co se týče I´m sorry a Run To You - tak já je nepovažuju za balady, ale za skladby se středním tempem. Asi nejsou tak dobře prodejné, ale myslím, že by na albech neměli chybět. A co se týče HAVE A NICE DAY - tohle album je zvláštní..mám tam rád skoro všechny věci (na Stars si prostě nemůžu zvyknout, i když si ji zpívám), ale ty písničky jsou tam tak nějak divně poskládaný a taky mi tam chybí vyloženě kytarovka, což zachraňuje aspoň Starring At The Sun (výborná). Ani Salvation mi nevadí, Cooper skvělý, I Was So Lucky, IWTALT - vše v pohodě, ale je fakt, že je to moc ucouraný. Nejlepší píseň na albu považuju právě Crush On You. Ale teď odbočím, nějak teď ulítávám na A Thing About You, to jsem dřív neměl - asi je to tím počasím a brzkou tmou :)
23.09.2011 10:13
 
Ne :)
22.09.2011 18:56
 
Ahoj.Nechci rušit fajn diskuzi,ale neříká vám něco tato mailová adresa? otroxx@seznam.cz
22.09.2011 15:19
 
Cooper je velmi zajimavy, mel bych ho moc a moc rad, kbyby se v nadherne ponurem Gessleho hlase neozvalo do hruzostrasne znejici "Steejšn", desne me to irituje, proto ji neposloucham.

Ja se povazuji za spise klasickeho posluchace hudby, proto album HAND a RS vpodstate neposloucham, ikdyz u klipu Salvation jdu vzdy smichy pod stul:)

Na HAND zni zajimave akorat pilot, ale kdyz jsem COYou slysel zive, bylo to desne, malem jsem utekl ze salu, zastavam totiz nazor, ze tahle skladba, ac je na albu elektro narez, mela byt na koncertu hrana akusticky, pak by skvele vynikl hlas Pera, takto jsem byl svedkem nesourodych, navzajem se prehlusujicich pazvuku...
22.09.2011 12:20
 
Na RS jsou nějaký balady? :) jinak na HANDU mi z balad připadá nejlepší I Was So Lucky, a to asi díky tomu skvělýmu saxíku... Cooper je taky dobrej, jedinečná atmosféra, jakou nemá žádnej jinej Gesslesong.
22.09.2011 12:01
 
Ale největší průser jsou balady na RS - ani o jedné nedokážu říct, že by se blížila k power baladě. To aspoň Anyone nebo Waiting For The Rain mají živé bicí
22.09.2011 10:16
 
@Ringo: Tan zrovna Salvation mi přijde jako druhá nejlepší balada na HAND po WICF, jediné co mi tam nesedí, je to divné bicí :) k tomu slabšímu patří Beautiful Things, I Was So Lucky a IWTALLT, Anyone je takový průměr, Waiting For The Rain už zní velmi slušně a Coopera mám prostě rád, třebaže spousta fandů ne, ať už kvůli Perově zpěvu nebo poodobnosti s Cavem a Minoque. Kdyby na HAND dělali balady jak v době Joyridem tak by to asi bylo o hodně lepší
22.09.2011 09:26
 
Ono by se takhle dalo diskutovat o každým kusu z těch x alb, co už vyšly :) Takže se zastavím jen u Cry, která mi přijde naprosto geniální. Zvlášť unplugged verze je nepřekonatelná :)
22.09.2011 07:43
 
WICF: neni balada jako balada. Jsou balady ktere maji grady a pak jsou takove tyneprijemne utahane, ktere nemusim. Salvation mi zni opravdu neprijemne, kdyz porovnam s baladou Im sorry, tak je to neporovnatelny zazitek, jestli v balade poslouchas neprijemne utahane Salveeeeeejšn a nebo te balada uderi do usi zpusobem - Oh, Im really sorry....to proste musis citit, proc balady na CBB jo a na HAND ne:-) CBB je celkove uderne album, vcetne tech balad. Maji totiz grady. Nejsou utahane, neprijemne a nudne. Balady na HAND maji nadech radoby utahanych rockovych balad kapel, ktere opravdu nemam rad a vzdy mi znely neprijemne, napr. Aerosmiths. Jsou opredene takovym podivnym kycovitym patosem spojenym s prehanenim:-) Treba proto jsem odmitl dve alba od jinak mych oblibenych Duran Duran - Medazzaland a Pop trash. Pisen Your Enemy na Meddazaland zni taky opravdu nechutne utahane aerosmithsovsky navic jeste spojene s nechutnou rockbaladovskou fazonou tvorenou kytarami. HAND nastesti zachranuji ty rychlejsi songy, proto to album mam koupene a neodmitnul jsem jej komplet:-)
22.09.2011 00:56
 
CBB je pro vetsinu fandu nedotknutelne album, mozna proto. Run To You na Pop Hits me taky prekvapila. Fireworks je hodne podcenovana skladba, aspon co se Perova nazoru tyce. Dyo You Wanna Go The Whole Way? je vyborna pecka, asi moje nejoblibensjsi na CBB. Vzdycky mi pripadala jako vyborny kandidat na dalsi ˇsoundrack single' do nejakeho filmu.
22.09.2011 00:04
 
Stejně je zvláštní, že u HAND často slýchávám, jak je přeploužené, ale u CBB snad nikdy a pokud správně počítám tak tam je 9 balad a 6 rychlých (z nichž Do You Wanna Go The Whole Way měla skončit jako b strana, tuhle fakt nemusím). Run To You je sice na The Pop Hits, ale já ji vždycky povaoval za baladu...
Co se Staring At The Ground týče, tak by si ji měl Per poslechnout a zamyslet se, zda náhodou na Room Service a Charm School nezapomněl něco zahrát na harmoniku ;-) SATG je poslední Rox písnička s foukačkou, nemýlím-li se
21.09.2011 23:53
 
Jj, HAND je preplouzene. Mam rad elektroniku, ale to neznamena, ze nemam rad kytarovky. Dodneska je Staring At The Ground jednou z mych nej na HAND...
21.09.2011 17:41
 
*Chybi mi tam A Have Nice day u toho alba, ktere povazuji za nejslabsi
21.09.2011 17:40
 
Ad elektronika - znovu bych pripomel ,co jsem psal v jinem vlakne tady, elektronika neznamena tuc tuc disco. Ja jsem taky hodne na tu elektroniku, ale jak zacne zavanet lacinnym dancefloorem, tak jsem na pozoru. Crush on You ma nadhernou elektroniku, Stars bohuzel ne, ackoliv ta pisen jako takova melodicky neni vubec spatna. Chtelo to proste neco mrazivejsiho. Ja jsem jinak u Roxette taky zazil jeden obrat, nemel jsem vubec rad album Room Service a dnes si jej strasne rad poustim, protoze jej mam nejmene oposlouchane a nachazim tam spoustu klenotu, treba posledni dve pisneIt Takes you no time to get here a My World, My love, My life. Naopak pres docela oblibenost kvuli Crush on you jsem tohle album radil k tem velkym, ale dnes mi prijde z alb Roxette jako nejhorsi. Bohuzel. Opravdu je prehlceno baladami, kter ja moc nemusim. Anyone a Salvation je spolu s pisni Cry z Look Sharp snad nejnudnejsi pisen co udelali. Kdyby se album neslo ve stylu Crush on You a 7twenty7, to by bylo jine kafe.

Co se tyce CBB, tak Im Sorry je jasnacka, vzdycky se na ni tesim, taky Whats She Like, ta je v podobnem duchu. Co se tyce vypalovacek, tak mam nejradeji Lies, Harleys a I Love sound of Crashing Guitars. A taky se mi dost libi Do You wanna go the whole way. CBB je asi fakt nejlepsi album od Roxette, byt nejvetsi svetozname hity, na ktere Roxette namotali fandy celeho sveta jsou na Look Sharpu a je na nem nejvice elektroniky dle meho gusta:-) Ale ten CBB pusobi tak nejuceleneji ze vsech alb Roxette. Zadna pisen jakoby neprebyva, kazda ma sve misto. Na Look Sharp se bohuzel nudim u Cry, Sleeping Single a Half a Women. Jinak je to hit za hitem. Al u CBB se nenudim ani u jedne pisne, dokonce i ty dve zlute napsane akusticky znejici zbrzdovacky (First girl on the moon a Place your Love) maji svou atmosferu a presne evokuji tu atmosferu zapadajiciho slunce a more jak ji popisovala tehdy Marie.
21.09.2011 17:33
 
Vivat Cadillac! To je výborná nakopávačka. Ale Mr.Abysmo - proč nehrajou Speak To Me u nás v rádiích? Way Out se hrálo víc teda, ha! :)
21.09.2011 14:23
 
It Hurts je nadherne temna, to jo. I'm sorry mam taky hodne rad.
Co se smyccovych balad tyce, prave na poslednim albu mi chybi aspon jedna takova ta velka, orchestralni balada. Wish I Could Fly je dodneska moje nejoblibenejsi balada Roxette.
Doufam, ze na novem albu pujdou trochu vic do smerem ke skladbam jako Speak To Me, slozitejsi, delsi, vice nastroju. A jak rikam, te elektroniky bych se nebal. Cadillac je nadherna uchylarna. :D
21.09.2011 10:42
 
Jojo, It Hurts má velmi zajímavé aranžmá, temné až mystické, no a middle8 je nejzajímavější, to kytarový sólo bych tam vůbec nečekal... škoda, že se nedostala na HAND, tohle album je přeplácaný smyčcovýma baladama, bohužel :-( z mého pohledu, kdyby It Hurts nahradilo Beautiful Things a It Will Take A Long Long Time by byl na HAND v Modern Rock verzi (b strana singlu Real Sugar, pokud se nepletu), tak by tohle album bylo mnohem lepší a to ho mám docela rád i teď
21.09.2011 10:19
 
Jo souhlasím, I´m Sorry jsem měl z CBB po čase nejradši, poslouchal jsem ji ještě na kazetě pořád dokola, až se mi namotal pásek zrovna v té nejlepší části, kde zpívá Per ...Love is lifting You Up..." a kvůli tomu kousku jsem si musel koupit album znova :o) Jooo to byly časy.
20.09.2011 23:40
 
Njn, když ten Abysmo je na tu elektroniku no:), ale vážně po hudební stránce je Stars hodně špatná, sorry. Zato Crush On You, to je věc! Tady ta elektronika totiž má význam. Mimochodem Entering Your Heart jsem si taky zamiloval..nejdřív jsem si řek, nééé, proč zase takhle bez živých bubnů, ale pak jsem si ji pouštěl dokola a dnes ji považuju za skvělou. A kterou píseň považuju za absolutní bombu je It Hurts! To snad ani není Roxette lidi. Ten začátek písničky je až filmovej..velmi zajímavej song. A taky nevím, jestli se zase neopakuju v tom, že třeba So Far Away na Tourism je skvost - zkuste si to zazpívat, je to těžký jak sviňa:), jó, když se v tom člověk začne víc babrat, tak zjistí, že je to vynikající kapela a to, že si tu můžem psát, jaké písně jsou špatný a dobrý mě fakt baví. Ale stejně přátelé - nejlepší píseň co kdy udělali je I´m sorry a to mi sorry nevymluvíte :D
20.09.2011 20:51
 
jinak kdyz uz se tu zminilo Tourism, tak tam mam nejradsi Here comes the Weekend. Jednak nadherna a zaroven jednoducha melodie a jednak tam ma Per hlasovou polohu, kterou mam u nej nejradeji a libilo by se mi kdyby takhle zpival i na koncertech. Mimochodem live verzi Things will never be the same si vzdycky naramne uzivam, protoze tam lze vyjimecne u Roxette live slyset tuto hlasovou polohu v pasazich zpivanych Perem:-)
20.09.2011 20:46
 
abysmo: pro me je nejdepesakoidni pisen Come back before you leave, Entering je ale v zavesu, i kdyz tam bych nasel asi vice prvku z Erasure, kdybych pominul tu basovou linku.
20.09.2011 17:45
 
U Stars jsem to myslel spíše tak, že mi připadá, že Per u ní se 120 decibely snad počítal, protože ona fak při tom volume zní překvapivě čistě, prostě má dobrý zvuk. Takže něco jako abysmo tak radikálně změnil po čase názor na Entering Your Heart, tak já u Stars měním názor klidně co 5 minut - záleží na volume :o)
20.09.2011 16:09
 
S tou tichou hudbou to je na diskusi. Nektera se proste potichu poslouchat neda. ;D Jinak Entering Your Heart jsem po prvnim poslechu pasoval na nejslabsi skladbu Roxette, nicmene pozdeji jsem zmenil nazor a dneska ji povazuju za jednu z nejzajimavejsich. Je to ostatne nejdepesakoidni skladba Roxette. Takhle radikalne zmenit nazor (nelibi > libi) se mi krom Entering povedlo jeste u It Takes You No Time To Get Here nebo Weight Of The World. Na prvni poslech naproste zklamani a dneska ty skladby miluju. Minimalisticke, netradicni, ale svym zpusobem genialni. Proste pokud Gessle pise vetsinou hity na prvni poslech, tady tezce failnul, za coz jsem mu opravdu vdecny. :)
20.09.2011 13:53
 
Jak se nám to od té plovárny hezky odchýlilo :) Osobně hážu Stars i Crush On You do jednoho elektropytle, obě jsou asi největší omyl, co kdy Gessle udělal. A nespasí to ani hezkej klip ve Stars ani vtipnej text v Crush On You. Ale to jsem tady asi neřekl nic novýho, že :)
Ludvo, to je právě příznak toho, že je to hudba na nic, pokud to zní dobře jen 120 decibelech. Opravdu dobrá hudba je dobrá i docela potichu.
20.09.2011 12:47
 
@abysmo: Podle mě je největší chyba vyřazení Entering Your Heart z Room Service. Kdyby ta písnička nahradila Bringing Me Down, nebo jinou podprůměrnou baladu, možná bych si na to album začl dívat trocu jinak
20.09.2011 12:39
 
Almighty remixy Stars jsou výborné, jedny z nejlepších vůbec. Pamatuju si, že remix byl hodně velké překvapení a v rádiích byl mimořádně populární. A to že Crush On You nevyšla jako singl je podle mě po vyřazení The Sweet Halo The Sad Goodbye z Joyride největší kix Roxette/EMI.
20.09.2011 12:05
 
Stars je dobrá, když se pořádně nahulí na dobrých bednách :o)
19.09.2011 20:04
 
CBB by pro mě bylo nejlepší, kdyby neexistovalo Tourism... Queen Of Rain je po LTYH nejlepší Rox písnička, pak tu jsou perly typu How Do You Do, Heart-Shaped Sea, The Rain, Keep Me Waiting, Cinnamon Street, jo a IMHBL v country verzi je taky skvělá
Jinak Stars je podle mě solidní pecka, vůbec mi to nepřijde laciný, pořád je v tom cosi roxettáckýho, i když nevím co ;-)
19.09.2011 19:21
 
Naprostej souhlas s Ringem! Crush On You je naprostá bomba, má to drive. Stars je hodně špatná, takovej levnej dancefloor, i když se snažili to zpestřit dětským sborem. Ale stejně je nejlepší album CBB. :)
18.09.2011 21:10
 
Wicf: plni komerce - no, takhle bych to teda nenazval. Podle me Gessle dela urcity styl muziky a vubec nehledi na to, jestli opisuje soudobe ttrendy. Dukazem je album Crash Boom Bang, ktere bylo mnohymi posouzeno jako absolutne ne trendy album a u Gessleho se zacalo mluvit o Roxette stylu, protoze tohle v te dobe proste uz malokdo hral. Jestli se nekdy Roxette pokouseli o trendy styl, tak to bylo album Have a nice day. JEstli to bylo spatne nebo dobre nechci moc posuzovat, z meho hledicka je Crush on You fantasticka pisen, 7 Twenty 7 rovnez, ale Stars mi prijde jako ucelova tuc tuc vec, ke ktere se Roxette snizovat nemeli. Nastesti Charm School je podle me typicke Roxette fandovske album, ktere absolutne nemuze byt posuzovano jako komercni, protoze jde o typickou old school Gessle music. A to je jen dobre:-)
18.09.2011 19:52
 
Co se mě týče, mně je vcelku jedno, jestli je písnička poplatná nějakým soudobým trendům či nikoliv, zda zní komerčně či nekomerčně... mně jde zkrátka o to, jestli se mi líbí. Takže třebaže Rox jsou plní komerce, já to neřeším a vychutnávám si tu báječnou hudbu ;-)
16.09.2011 11:27
 
S tou osobností souhlas :) K té hudbě bych už možná podotkl jen to, že bych neporovnával styl GT a ROX, že je to všechno prostě Gessle styl, akorát se ty alba proměňují ve stylu doby, kdy vyšly. Ty tři prvotiny, to je takovej primitivní poprokec na tři akordy, typickej přelom 70/80, Heartland a Pearls to jsou typický synthpop 80´s, a tak můžem pokračovat až po ty jeho dnešní elektropokusy. O to víc si proto vážím alb jako je Mazarin nebo SOAP, ty nejsou poplatné žádným trendům, jsou fakt nadčasové a pro mě nejcennější.
15.09.2011 17:17
 
Takze konecne jsem nasel cas na to zkouknout ten rozhovor a musim rici, ze Gessle je opravdu velky clovek. Stari nestari, dobri lide vypadaji porad skvele:-) Jinak na ten lifting obliceje zapomente, zadny nema, ma spoustu vrasek, ktere by mu po liftingu nezustaly. Trochu ho napudrovaly pred kameru, takze neco zaniklo. Ale lifting, to fakt ne:-) Jinak fakt uprimny rozhovor, libil se mi rozbor pisne The Look. V jednoduchosti je proste sila:-) Gessle proste na rovinu rekne, ze ta melodie nebyla pro Marii dost velka, tak ji zazpival on, protoze mu sedi pro jeho maly rozsah:-) Presne tyhle veci delaji z lidi osobnosti:-) Gessle je borec:-) Marie samozrejme taky, skoda, ze nevzali na rozhovor i ji:-)
15.09.2011 14:11
 
peter k: ja mam radsi takovy ten jeho duty hlas proste a nemyslim si ze by jej vygeneroval studiovou digitalni upravou. Alespon ne v prvnich peti albech. Me se nejvice libi ta barva hlasu kterou ma v pisni Paint.

Co se tyce Gyllene Tider, tak rozdil prvnich trech alb je oproti Roxette opravdu markantni a je to proste takovy Svedsky Beatles a myslim zeo to i Perovi tehdy slo. Samozrejme mu nastesti sloo tu hudbu, ne o tu travu a LSD, ktera k Beatles neodmyslitelne patrila:-) Heartland Cafe je uz v podstate roxette styl, ktery pokracoval v Pearls of Passion.
15.09.2011 11:10
 
Ten poslední anonym je můj. Automatical logout :/
Anonym (---.vivo.cz)
15.09.2011 11:09
 
Wicf: Prostě si to myslím, řekl bych, že pod očima něco proběhlo. Ale to je fakt jedno, nechcu tuhle debatu snížit na úroveň idnes revue :/
Ringo: Já teda mezi Perem v GT a v ROX zas takovej rozdíl nevidim. GT nejsou žádnej typickej Rock´n´roll ve stylu Woodstocku, je to pořád takovej popík, opřenej o kytary a klávesy, a rozhodně na mě ta muzika nepůsobí tak, že by se frontman musel nutně zhulit, aby to vůbec zahrál :)
Náušnici neřešim, Švédové jsou liberálové, to jen zkostnatělí čecháčci dávají rovnici mezi pravým uchem a 4% menšinou.
A co se hlasu týče, já mám naopak mnohem radši jeho přirozenou barvu (tedy tu koncertní a podle tebe skřehotavou), než tu studiovou, mnohdy docela nevkusně digitálně upravenou. Holt co člověk, to názor. :)
14.09.2011 23:25
 
Uff, to jsou tu rozbory. Pridam taky svuj nazor. Roxette a Per Gesle taky na me pusobi hodne slusnacky, zadne drogy, alkoholove excesy a pod. To mi na nich bylo sympaticke. Jinak nechapu tu zminku z obdobi Joyride, ze Gessle byl malo inteligentne vypadajici pubos. Me pocinaje Look Sharpem prisli jak Gessle tak Marie uz jako hodne dospeli lide, mnohem dospeleji nez rozverni a zdivoceli Depeche Mode, kteri jsou vekove podobni. Gessle na me pusobil takovym zvlastne vaznym vzezrenim, ze jsem si neumel predstavit, ze takovy clovek hraje na kytaru a zpiva. Na fotkach vypadakl strasne komisne, ale to se mi na nem prave libilo. Jestli mi nekdy pripadal jako pubos, tak to v letech Gyllene Tider, viz. tenhle rozhovor:

http://www.youtube.com/watch?v=oih5JY-mnJM&feature=related

Gessle v Gyllene Tider a Gessle v Roxette na me pusobi jako diametralne odlisni lide. V Gyllene Tider mel opravdu hodne dementni uces:-) V Roxette mel naopak super vizaz a ted kdyz hraval v Rpauze Roxette s Gyllene Tider, tak uz v tom byl citit hodne odkaz Roxette.

Gessle je zvlastni osobnost, pusobi strasne vazne, komisne, ale zaroven se velmi srdecne smeje a je na nem videt, ze ho hudba proste bavi a ma rad sve fanousky. Urcite ma rad uznani, ale nedela ze sebe boha. Proste dela pop musiku pro lidi a je si toho vedom. Chtel z pocatku strasne prorazit do sveta a USA, coz se mu povedlo a od te doby mi prijde, ze to povazuje za splnene mety a dela co jej bavi, zadne ulitby, aby se dostal tam ci onam.

Co mi je u nej zahadou je ta dvoji osobnost Roxette vs. Gyllene Tider. GT rock n roll, ale je zvlastni, kdyz takovou hudbu dela takhle sporadany clovek. K tehle muzice proste vzdyck tak nejak patril i hipisaci, travka a pod. Veci na hony Gesslemu vzdalene:-)

A jeste jednu vec nechapu. Proc ma nausnici v pravem uchu, tak to nosi 4%. Hodne kamosu se mi kdysi smalo, ze posloucham toho homosexuala s prihratym hlasem. Tehdy me to stvalo, ale zacal jsem pak poslouchat i Pet Shop Boys a Tennant je opravdu homosexual a prestal jsem tyhle narazky nejak vnimat a resit, protoze jde proste predevsim o hudbu:-)

Taky by me zajimalo, proc Gessle zpiva na koncertech tak podivne skrehotave. Vzdycky me tim stval u The Look, kde ma v albumove verzi fantastickou takovou zvlastne udernou dunivou barvu hlasu. Na zivo zpiva uplne jinak, nekdy mu to tak divne preskakovalo.
14.09.2011 20:40
 
@Petr: No tedy já nevidím důvod, proč by měl mít Per za sebou nějakou plastiku? Kromě toho, že má nabarvený vlasy, tak na něm nevidím nic, co by neopovídalo jeho věku... vrásek má přinejmenším hodně :)

Something In The System zní velmi dobře, ale nejvíc mě dostává demo I Do Believe, proč tohle nikdy nenatočili? Nepochopím :(
14.09.2011 15:06
 
Je to pekna energicka skladba, trochu mi pripomina t-t-t-Take It:) ale System je urcite lepsi...
14.09.2011 14:58
 
S tím Something In The System plně souhlasím. Roxette demo z ledna 2002 je asi nejlepší demo snímek, co jsem od Roxette slyšel. Ta skladba si zaslouží vytáhnout ze šuplíku a nově nahrát.
14.09.2011 09:31
 
Ahoj Aceman, tak dík za rozbor :), já se v tomhle absolutně nevyznám, jen jeden můj kamarád, co nemá rád Roxette si do mě rýpnul, že ten lifting obličeje je příšernej, tak jsem mu řek, ať se koukne na sebe (je mu taky 50 let:). Jinak já ty Perovy sólovky vážně žeru, Son Of The Plumber je nadčasová věc, ale to se tady zase opakuju. Vážně bych ocenil, aby Per vydal Something In The System jako celou skladbu, protože to je typ písně, která mě vždycky rozhejbe :)
13.09.2011 15:02
 
Party In My Head povazuju za jednu z nejlepsich skladeb, ktere jsem kdy slysel, presne ta v uvozovkach, instrumentalka, se kterou lze v pohode prorazit:) Hlas Heleny navic dodava pisni takovou etericnost, nebo jak to nazvat:)
Solovky Pera z poslednich let mi take prijdou vice muzikantsky zmaknute, maji vetsi hloubu, atd., Per opravdu zraje jako vino a myslim, ze dalsi album, ktere ted nataceji, bude plne stylovek jako Run To You, Party In My Head...proste dalsi Tourism style, ikdyz Party neni Roxette, ale vite jak to myslim.
13.09.2011 13:35
 
Však já ten přiblblý úsměv taky nemyslím nijak zle:) Rozhodně ale Per vyzrál a správně jsi podotkl, že i díky události s Marií. A vyzrál i muzikanstky, hlavně na sólovkách je to vidět, věci jako Party In My Head nebo Doesn´t Make Sense jsou podle mě nadčasový perly. A souhlasím i s tou absencí skandálů, to taky hodně oceňuju...
13.09.2011 13:24
 
Urcite tam nejaky rozdil bude, on vlastne Per v poradu sam rikal, ze se drive snazil za kazdou cenu v muzice uspet a prorazit a co si budeme nalhavat, v takovem prostredi je preci jen vice stresu nez dnes, kdy kapela vse bere jinak, hlavne kvuli Mariine znovuzrozeni. Ovsem mne Per i jako mlady prisel velmi rozumny, nikdy nemel skandaly typu, ozraly Gessle v baru, nebo Gessle se po 8sme rozvadi a je opet na drogach:), proto se ho snazim "soudit" hodne zesiroka, rozhodne nebudu tvrdit, ze drive se priblble smal a diky tomu nepusobil tak inteligentne nez dnes, nemyslim to zle Petre, je to jen muj nazor. Per je v pohode, vzdycky byl a take proto mam Roxette rad, dokazi byt vzorem jak v muzice, tak v zivote, jsou slusni, pokorni...
13.09.2011 13:05
 
Nehledám nic, co neexistuje, jen popisuju svoje dojmy s tím, že Per dnes a před 20 lety je sakra rozdíl a velká změna k lepšímu. Koneckonců dojem o něm coby člověkovi jsem si výrazně upravil, když jsem shlédl stovku homevideos, kterými vyšperkoval svoje DVD Gessle over Europe. Dřív jsem měl pocit, že je to takovej sólista a trochu snob, kterýho kapela moc do party nebere. Možná víte, že kdysi kolovaly fámy o tom, že se rozhádali uvnitř Gyllene Tider kvůli tomu, že Per požadoval drtivou většinu honorářů z turné jen pro sebe. Teď už mám z něho dojem úplně jinej, o hodně lepší a Plovárna to jen umocnila.
A co se týká plastik, tak jsem ochotný se vsadit, že na nějakou, resp. nějaké za sebou má.
13.09.2011 12:24
 
Hoj Tisheku...ja si myslim, ze nema, protoze znam par lidi, kteri podobnou proceduru absolvovali a vypadaji uplne jinak nez Per, hlavne nemaji vrasky, Perova tvar je dosti vrascita, protoze v minulosti, hlavne v polovine 90let pribral 25kg a posleze vyrazne zhubl, coz na pokozce zanecha urcite nasledky (pokozka cloveka nenavratne starne od cca 26let), cili clovek, ktery pribere v 15ti a pak zhubne napr. ve 20ti, vrati se mu vse do normalu, kuze je elasticka, atd, Per pribral v 36ti a shodil okolo 40ti, kuze nemela sanci vratit se do puvodniho stavu... Per dle me tedy nema zadnou plastiku ani lifting, to by opravdu vypadalo uplne jinak, je pouze naliceny a liceni vyhladi kuzi bez vrasek, doda ji svezi vzhled, ale o to vice zvyrazni vrasky kolem. Mozna je odpoved mnohem prozaictejsi - Perovi je 52let:), ale stejne vypada vyborne, ma skvelou postavu a je videt, ze o sebe pecuje. Ufff, to byl rozbor:)
13.09.2011 11:31
 
Ano, bylo to moc pěkný, mám rád Ebena i Pera:), bylo mi sympatický, jak Per říkal, že Marie chodila dřív do studia třeba 3 hodiny později (taky jsem to takhle kdysi míval :) a teď je tam první. Jo, a chtěl jsem se vás zeptat, myslíte si, že Per má lifting obličeje :))) ?
13.09.2011 10:48
 
Ja ti nevim Petre, nejak se mi zda, ze hledas neco, co neexistuje, Per byl vzdy v pohode, na rozdil od jinych radoby hvezd:) Nikdy jsem ho neslysel rikat: mam vice n.1 v americke hitparade nez Queen, jsem lepsi nez oni:)). Prehanim, samozrejme, ale tohle mi prijde jako neinteligentni odpoved, ne spontanni reakce na povYkujici dav:)

Mej se, hojda
13.09.2011 10:27
 
Wicf: já si pamatuju jednu otázku z té doby, utkvěla mi v hlavě, ani nevim, esi je z Making of J nebo z něčeho jinýho. Ptali se ho, co říká na ty divoký kousky fanoušků, co po nich hlavně v Jižní Americe tak šílí. A on řekl jen cosi jako "Je to zdivočelost, co víc k tomu mám říct" a přiblble se chlámal. Proto ten puboš, i když si pamatuju i pár inteligentních odpovědí z té doby. Ale coby padesátník je mi prostě o 100% sympatičtější. :)
13.09.2011 08:27
 
Mne se rozhovor take moc libil, Eben je velmi prijemny moderator a profesional, Per pusobil jako vzdy v pohode, uvolnene, navic jsem se dozvedel i par zajimavych informaci, napr. presny popis, jak se to vsechno sebehlo ohledne navratu Marie a nasledne prace na novem albu, myslel jsem si, ze spise Per byl ten hnaci a motivacni motor, ale nestacil jsem se divit, kdyz rikal, ze Marie chodila prvni do studia a cela natesena chtela sama nahravat nove pisne:)
12.09.2011 20:49
 
Tak já tedy nevím, ale třeba v dokumentu Making of Joyride na mě Per jako puboš rozhodně nepůsobil, když mluvil, tak mi přišel stejně v pohodě jako u Ebena ;-)
12.09.2011 14:48
 
Rozhovor skvělej, Per v něm působí hodně příjemně, přirozeně, dospěle, prostě nad věcí. Né jak ten puboš z doby Joyride :D
12.09.2011 14:42
 
http://www.youtube.com/watch?v=n8FgOv3aGWM

Nenahrál jsem to, jen našel :-)
12.09.2011 13:50
 
abysmo:heh,ten anonym jsem byla já,ale jinak není zač:-)
12.09.2011 13:36
 
Dik, ale prvni echo hodil do predesle diskuse nejaky anonym, ja to mam az od nej. ;)
Jj, hodne prijemny rozhovor.
Anonym (212.4.156.---)
12.09.2011 06:17
 
Per je fantastický!!!!! Příjemný rozhovor, moc hezky mluvil o Marii. Děkuji Abysmovi za echo.
11.09.2011 22:28
 
Fajn rozhovor. Takový dospělácký... Dobře se to poslouchalo. Taky tu story se studentem v Americe a The Look jsem slyšel mírně jinak.
Anonym (---.iol.cz)
11.09.2011 20:02
 
Tak v 21:30 začne pro ČT2 chvilka rekordní sledovanosti :D Bomba
Anonym (---.scnet.cz)
11.09.2011 19:07
 
Těším se mooooc :-))
Anonym (---.digicable.sk)
11.09.2011 07:32
 
Supeeeer, tesim sa!

© 2001 - 2011 roxette.cz