Roxette.cz
Extra & Special
Statistics
Total hits: 107841887
Total news: 856
Short News
25.08.: New rarities videos...
23.06.: New section! Rarities.
07.09.: New videofiles are in download section!
04.04.: www.roxette.se is now after longer time in the new face. This official website is now in Pop Hits theme.
27.03.: What do you want to know? :-)
User: Anonymous Log in
Diskuze ke článku uzavřena.
Slyšel jsem ukázky všech skladem, dali to na FCB, řekl bych že jsou to klasické dema, vše zpívá Per, u některých je v určitých fázích jiná fráze, než nakonec v originálu. No, některé dema starších písniček jsem si nakonec oblíbil víc než originály, tak jsem na to zvědavej. Určitě si to pořídím. Moc si toho nekupuji, ale od Roxette i ze sběratelských důvodů kupuji vše. :-))
CD se bude prodávat i v Bontonlandu :-) Dnes jsem se ptala.
Jako milovnice Gesslova hlasu jsem na jedný lodi s Acemanem.. Per a kytara - nádhera :-) Nutno jinak říct, že unpluggdy moc nemusím..
Petr k.: mas samozrejme pravdu, ja se hlavne blbe vyjadril, u Oazis plati vse co jsem napsal, u Toma jsem to myslel spise tak, ze oproti Roxette neni tak "komplexni", coz je samozrejme logicke, je to solokarp, ale jeho muzika je vyborna, to bezpochyby... shrnu to tak, ze pri poslechu v aute nejdele vydrzim u Roxette, zamerne pisi Roxette, Perovi solovky jsou uplne jina kapitola.
Myslim, ze to tak mame vsichni co poslouchame Roxette, Marie a Per jsou solove skvely, ale spolecne poskoci jeste o level vyse, jejich muzika je genialne jednoducha a pritom v ni najdes hodne zajimavy az doslova genialni momenty (zvukove, hlasove, textem).
Myslim, ze to tak mame vsichni co poslouchame Roxette, Marie a Per jsou solove skvely, ale spolecne poskoci jeste o level vyse, jejich muzika je genialne jednoducha a pritom v ni najdes hodne zajimavy az doslova genialni momenty (zvukove, hlasove, textem).
Nene, Per mi neudělal vůbec nic, naopak po Plovárně a shlédnutí bonusů k Gessle over Europe ho mám raději než kdykoli předtím, ale ta písnička je prostě hloupá. Jediná, kterou na albu přeskakuju.
Aceman: Nevím, co jsi od Pettyho slyšel, ale jeho muziku považuju za geniální, a zvukově jsem s ní nikdy neměl problém :)
Aceman: Nevím, co jsi od Pettyho slyšel, ale jeho muziku považuju za geniální, a zvukově jsem s ní nikdy neměl problém :)
pop, ktery je obcas riznuty jinym stylem, s tim naprosto souhlasim, ale hlavni slozkou bude vzdy.
Jak jsem mnohokrat napsal, Roxette mam nejradeji prave pro pestrost jejich skladeb ve zvuku, hlasu, atd... kdyz si pustim album podobnych kapel, jako napr. Oazis, Toma Pettyho (Per se k nim obcas hlasil) pak po par skladbach dostanu bolehlav, zvuk se zpevakem se mi zacnou slevat v jeden velky mismas (hlavne u Oazis)a musim to vypnout, u Roxette se mi tohle nestane, jak jste napsali, jsou hodne pestri.
Jak jsem mnohokrat napsal, Roxette mam nejradeji prave pro pestrost jejich skladeb ve zvuku, hlasu, atd... kdyz si pustim album podobnych kapel, jako napr. Oazis, Toma Pettyho (Per se k nim obcas hlasil) pak po par skladbach dostanu bolehlav, zvuk se zpevakem se mi zacnou slevat v jeden velky mismas (hlavne u Oazis)a musim to vypnout, u Roxette se mi tohle nestane, jak jste napsali, jsou hodne pestri.
ad Popik - tohle je strasne tezko rozlisovat. Co to je popik? Pop je neco, co se relativne bude libit kazdemu a snad kazda neundergroundova kapela takovou skladbu ma. Roxette je hodne libiva kapela a dalo y se ji charakterizovat jako Popik pro vsechny. jenze - kdyz si poslechneme nektere zvukove aranze, Mariin styl zpevu a Peruv styl zpevu, tak narazime na velke odklovy od klasickeho popiku. Na Look Sharp mi treba hodne skladeb zni docela drsne , nektere koketuji s DM stylem, nektere s rockem. Kdyz se do toho Per hlasove opre, tak to zni jak drsnarna. Me se treba v Chances libi ty Perovy intermezza ci jak to nazvat, zni to fakt zvlastne a drsne. Kdyz si polsechneme Shadow of a Doubt, tak tam uslysime docela dost rockove kytary. Kytara v The Look je jedinecna, nikde jindeji takhle neuslysime a v te dobe to bylo v podstate neco, co se dnes nazyva indie rock. Co se textu tyce, resit, jestli je hloupy nebo ne....kdyz to zni skvele, tak co resit? Spopusta textu ruznych kapel po prekladu zni hloupe a kolikrat jde o pilotni radiovy hit, ktery kdyzsi neprelozime, budeme si tupe prozpevovat, aniz bychom tusili, co je obsahem. Roxette je v hudebnim svete zvlastnost, velka zvlastnost. zni to jako popik pro vsechny, ale pro vsechny opravdu neni. Nekteri budou s averzi automaticky tvrdit, ze je to hloupy popik, ja budu vzdycky tvrdit, zeje to fenomen, ktery hudebne prakticky nema obdoby. Muzeme pripodobnovat k Abbe, ale jakmile zacneme opravdu srovnavat, zjistime, ze to srovnani znacne skripe. Roxette jsou na prvnich par poslechu sladci, na dalsich par poslechu docela drsni. Marie neni zadna sladka zpevacka. Staci kdyz zazpiva otblooded a jsme mimo popovy ramec:-) Per zazpiva I like tzhe sound of crashing guitar a muzeme opet sahodlouze premyslet, kde se vzal u Roxette ten popovy privlastek. Jiste, It Must Have Been Love a pod.:-)
@Aceman: Nic ve zlým, ale slovo popík mě rve oči i uši, evokuje to ve mně nejrůznější boybandy, Britney Spears a podobně :-) s Roxette si vždycky spojím něco jako kvalitní pop říznutý jinými styly, obzvláště rockem (album CBB)
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
08.11.2011 21:58
to petr k.: copak se deje? zda se mi, ze ti per neco udelal jenom mi? :o) ber to s nadsazkou, uz vidim ty reakce :o)) Ludva
to Petr.
Vim jak to s tim textem myslis, ale bavime se o jednoduchem popiku, prijde ti jako refren "chytrejsi" napr. The Look - shes got the look, atd...?...
K Ludvovi: precti si jeho prispevek jeste jednou Petre, pak si das dohromady, jak to Ludva myslel.
Vim jak to s tim textem myslis, ale bavime se o jednoduchem popiku, prijde ti jako refren "chytrejsi" napr. The Look - shes got the look, atd...?...
K Ludvovi: precti si jeho prispevek jeste jednou Petre, pak si das dohromady, jak to Ludva myslel.
Děcka, nedělejme si iluze, to budou obyčejný ostrouhaný dema, který po třetím poslechu přestanou bavit. A srovnávat to s geniálním unplugged, to snad ani není možný myslet vážně :)
Aceman: Dík za pobavení :) Ale vážně a upřímně, nepřipadá ti text "happy on the outside, but crying on the inside" děsně hloupej? Navíc u chytrýho textaře s takovou praxí...
Anonymous (---.iol.cz)
08.11.2011 13:02
Mňo já budu asi spokojený, pohodovky jenom s kytarkou se mi líbí. I když radši bych byl, kdyby to aspoň trošku znělo jak MTV Unplugged, trošku více nástrojů tam mohl dát, to by byla pecka. Ale dobrý. Ludva
@petr k.: no, mně teda refrén HOTO mnohem víc připomene Coldplay než nějaký tuctový Lunetic :)
Jinak dema zní hodně suše, jak se dalo čekat, příjemně mě ovšem překvapila BBC a STM :)
Jinak dema zní hodně suše, jak se dalo čekat, příjemně mě ovšem překvapila BBC a STM :)
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
07.11.2011 16:00
Dema jsou great nemužu si pomoct Per ma tak krasou barvu hlasu bomba co rict
Co k tvemu prispevku dodat Petre?, napada me jen...
http://soundcloud.com/volven/tyvole
http://soundcloud.com/volven/tyvole
Happy on the outside neměla být na albu vůbec. Nebo ji aspoň přetextovat. Zvlášť refrén je ve stylu Luneticu :/
Happy on the Outside, v podani Pera, mel byt i na albu...
Nakonec jsem to nevydrzel a dema si pustil. Parada, jsem nadseny. Treba BBC zni velmi zajimave:)
http://www.youtube.com/watch?v=9GO2F8v4vKI
http://www.youtube.com/watch?v=9GO2F8v4vKI
Ja se jeste po ukazkach nepidil, ikdyz me to laka, vim, vim, pro vas nuda, ale tohle je presne muj styl, Per a kytara, super.
Btw Roxetteere dik za tip, zmimil jsem Vas i na RoxBlogu, reklama se hodi vzdycky. ;)
Vsechno uplne stejne na jedno brdo, proste ohlodane na kost, Per a kytara a uz nic. Tohle nema s puvodnimi zajimavymi demy Roxette nic spolecne. Skoda.
TOM me upozornil, ze na Amazonu jsou ukazky. Teda dost slabota...
Ja si myslim, ze se Per skladbou inspiroval, to je vse, proste vec nazoru.
Roberta: jojo, Johny B byl velky hit a dnes, s odstupem casu asi jejich nejvetsi, od-do te doby Hooters neudelali tak krasnou skladbu, ikdyz par pecek jeste meli, jejich posledni album vyslo tusim 07.
Roberta: jojo, Johny B byl velky hit a dnes, s odstupem casu asi jejich nejvetsi, od-do te doby Hooters neudelali tak krasnou skladbu, ikdyz par pecek jeste meli, jejich posledni album vyslo tusim 07.
"Tady ale o nahodu opravdu nejde, kdyz na party pustim Johny B a pak Sweet, lide si mysli, ze jde o stejnou skladbu"
Ale to vůbec nedokazuje, že se Per tou skladbou inspiroval, jen to dokazuje, že v jisté chvíli zní ty skladby tak podobně, že si je lidi zamění (v žádném případě nejsou identické) :)
Ale to vůbec nedokazuje, že se Per tou skladbou inspiroval, jen to dokazuje, že v jisté chvíli zní ty skladby tak podobně, že si je lidi zamění (v žádném případě nejsou identické) :)
Díky za odpovědi!! Podobnost tam fakt slyším, ale je asi třísekundová, takže mně to vůbec neva.. :-)) A Johny B je dobrá písnička, dote´d jsem ji neznala. Dík
jojo, a kdyz uz tu panuje ta vesela nalada...stejne si myslim, ze Per nekde zaslechl nasi klasiku: prsi, prsi, jen se leje a napsal Queen of Rain, hehe
Anonymous (---.iol.cz)
01.11.2011 10:24
Presne jak rikate, u kazde skladby se da najit neco, co uz clovek nekde slysel, ale to je normalni. Znam to ze sve zkusenosti, kdyz si jenom tak pro sebe neco skladam, za nejakou dobu si to pustim, a zjistim, ze uz to nekdo slozil :o))
A to si vzdycky myslim, jak jsem originalni :o)) Ludva
A to si vzdycky myslim, jak jsem originalni :o)) Ludva
Tady ale o nahodu opravdu nejde, kdyz na party pustim Johny B a pak Sweet, lide si mysli, ze jde o stejnou skladbu, akorat zpivanou jinymi interprety:)
Opravdu, nekdy to testni, ja vsude slysim Roxette, takze jsem pouzil neutralni vzorek lidstva, abych se presvedcil, jestli netrpim predsudky:)))
Hoj
Opravdu, nekdy to testni, ja vsude slysim Roxette, takze jsem pouzil neutralni vzorek lidstva, abych se presvedcil, jestli netrpim predsudky:)))
Hoj
@Aceman: Na to se musíš zeptat Pera, zda se při psaná The Sweet Hello inspiroval The Hooters ;-) ty melodie v žádném případě nejsou identické (stačí si to přehrát na klavír) a ta podobnost může být jen věcí náhy a nikoliv inspirace
Presne tak, v kazde dobe frci nejaky styl, ktery se zamlouva vice kapelam a chteji se jim ubirat, ucesem pocinaje, zvukem konce... Per v mnoha rozhovorech pouziva naucenou frazi o taxi-driverovi:), ktery ho inspiruje k nejakemu textu, melodii, atd... umelec proste funguje jako houba, ktera vsechno nasakne:)
Faktem zustava, ze Johny B je asi nejvetsi Peruv "precin", protoze zde je inspirace od The Hooters zcela jasna. Roxette meli na krku nekolik obvineni z plagiatorstvi, ale vzdy z toho vysli s cistym stitem a to je podle me spravne, protoze spousta lidi se chtela jen prizivit na jejich slave. Wicf to rekl/a spravne, melidii je tolik, ze podobnosti jsou proste nevyhnutelne.
Faktem zustava, ze Johny B je asi nejvetsi Peruv "precin", protoze zde je inspirace od The Hooters zcela jasna. Roxette meli na krku nekolik obvineni z plagiatorstvi, ale vzdy z toho vysli s cistym stitem a to je podle me spravne, protoze spousta lidi se chtela jen prizivit na jejich slave. Wicf to rekl/a spravne, melidii je tolik, ze podobnosti jsou proste nevyhnutelne.
"tam podle me Per sebral melodii a to je ta vykradacka"
Ale proč? To si nějaké dvě melodie nemohou být podobné bez toho, aby se jeden skladatel inspiroval druhým? Melodií je konečný počet, takže ty podobnosti jsou prostě nevyhnutelné... osobně nevěřím, že by měl Per potřebu někoho vykrádat
Ale proč? To si nějaké dvě melodie nemohou být podobné bez toho, aby se jeden skladatel inspiroval druhým? Melodií je konečný počet, takže ty podobnosti jsou prostě nevyhnutelné... osobně nevěřím, že by měl Per potřebu někoho vykrádat
http://www.youtube.com/watch?v=eb1oFIqBVzA&ob=av2e
Kolem 1:30 zní ta melodie téměř stejně jako "Everywhere I look I see her smile..." :)
Kolem 1:30 zní ta melodie téměř stejně jako "Everywhere I look I see her smile..." :)
Anonymous (---.iol.cz)
31.10.2011 13:34
Jooo, tak uces byl u obou narez :o) Ludva
Ludva: ten zvonkovy zacatek mi prijde teda podobny fest. Ale jinak jsou si obe kapely nejpodobnejsi ucesem v prvni polovine 90. let:-)
Anonymous (---.iol.cz)
31.10.2011 11:17
Jo taaak, tak to jsem spatne pochopil, jsem myslel ze se resi kdo napsal Sweet Hallo..., protoze jsem doted o zadnych dalsich verzich neslysel, tak jsem se divil, ze jsem nasel tu babu a chlopka z Talkingu. Navic jsem si vsim, ze ani Roberta netusi... Jinak ty diskuse jsem cetl, uz si to vybavuju, ale nejak se mi to vymazalo z hlavy, asi proto, ze treba zrovna u tech Cure mi to Voices moc nepripomina, je tam samozrejme trosku neco, ale pripada mi to kazda skladba jiny pes. nebo ves :o) Ludva
Ja jsem zminku o tehle vykradacce napsal v diskusi pod jinou novinkou - Roxette pracuji na novem albu - uz nekdy 10.7.2011, takze ze se to tu clovek nedozvi, Ludvo, to je spise tim, ze nekdo necte pozorne diskuse, obzvlaste kdyz dalsi post nad tou mou zminkou 10.7. je od tebe:-) A taky jsem tam uvedl dalsi podobnost, s pisni od The Cre Twilight Garden. Pro pripomenuti:
The Cure Twilight Garden: http://www.youtube.com/watch?v=6TfjPMWfLVo
Roxette The Voice:
http://www.youtube.com/watch?v=VIph3mXScVE
The Cure Twilight Garden: http://www.youtube.com/watch?v=6TfjPMWfLVo
Roxette The Voice:
http://www.youtube.com/watch?v=VIph3mXScVE
Ludva: ja bych rekl, ze to je cover, to co jsi uvedl a Roxette to meli prvni. Jak jsem psal nize, poslechnete si pisen Johny B, tam podle me Per sebral melodii a to je ta vykradacka.
Ludvo, to je samozrejme Perova skladba, my tu neresime komu ji "venoval", ale jeji podobnost s pisni Johny B, ktera je mnohem starsi nez Perova Sweets Hallo...
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
30.10.2011 23:03
for roberta: taky jsem nevedel, tady se to covek nedozvi :o) nasel jsem toto, nevim kdo to teda napsal jako prvni. Verim ze Per :o)
http://www.youtube.com/watch?v=x0dwtpLruwM
a toto:
http://www.youtube.com/watch?v=L7yhFhzFnJw
Ludva
http://www.youtube.com/watch?v=x0dwtpLruwM
a toto:
http://www.youtube.com/watch?v=L7yhFhzFnJw
Ludva
RoberttaRight: poslechni si pisen Johny B: http://www.youtube.com/watch?v=YKy4riaOBMk&ob=av3e
Mohl by mi někdo rozvýst, kdo co vykradl u The Sweet Hello..? Jsem nějak mimo, osvětlete mne :-) (parohaháč! :-D Něco tak dobrýho už jsem dlouho neslyšela, díky :-)) )
Anonymous (---.sanet.cz)
30.10.2011 16:17
...nápodobně Pere Gessle!Ty jsi byl vždycky třída a já vůl, že jsem s tebou do ty postele lezl...
Diky za objasneni, jen tu pusu nebudu vracet, pro tve vlastni bezpeci, im not gay:)
http://www.youtube.com/watch?v=loVqGHxFwmE
http://www.youtube.com/watch?v=loVqGHxFwmE
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
30.10.2011 12:40
Nevíte, bude Revisited k dostání i v ČR?
Anonymous (---.sanet.cz)
29.10.2011 15:43
The Sweet Hello...byla pro EMI tak úspěšná skladba, že ji chtěli vydat na singlu v mezičase Look Sharp - Joyride, ale pan Gessle nechtěl. Asi věděl proč.A proto dal svolení, aby tuto skladbu zazpívala jak ta zpěvačka, na jejíž jméno si teď nevzpomenu, tak i Thomas Anders ( z Modern Talking) písnička vyšla pouze jako promosingl pro rádia ve švédsku, která ho ale moc nehrála, protože měla v tu dobu už zremixovanou nově vydanou verzi It Must Have Benn Love...ale jest-li jsem se Acemane opět nějak dotkl tvých jistě daleko lepších znalostí, omlouvám se ti. Ostatním mohu obě dve coververze klidně poslat jako mp3, ale věřím, že ty je sem dáš abys nebyl za parohaháče.:-) Pusu a pac
pfuuuuj, odstup satane:)))))
Jak rika Martin, asi jako fanousek za vsim vidim Roxette, ale u ostatnich klipu a kapel se mi to nepodarilo, jen u tohoto od Coldplay...
Jinak u Roxette je asi nejvetsi "vykradacka" The Sweets Hallo, TSGye. Tam je to zretelne, dokonce jsem cetl, ze kvuli tomu nedali EMI svoleni k umisteni teto pisne na album (pak vysla jako singl). Cetl jsem to nekdy pred 10-15lety, ale mozna slo jen o babske povidacky a mistni guru:) maji presnejsi info.
Jak rika Martin, asi jako fanousek za vsim vidim Roxette, ale u ostatnich klipu a kapel se mi to nepodarilo, jen u tohoto od Coldplay...
Jinak u Roxette je asi nejvetsi "vykradacka" The Sweets Hallo, TSGye. Tam je to zretelne, dokonce jsem cetl, ze kvuli tomu nedali EMI svoleni k umisteni teto pisne na album (pak vysla jako singl). Cetl jsem to nekdy pred 10-15lety, ale mozna slo jen o babske povidacky a mistni guru:) maji presnejsi info.
@Aceman: Já si osobně myslím, že se jedná jen o náhodu, například nevím, jak by se Coldplay dostali k June Afternoon a I Want You To Know ;-) ta hudba na začátku má s WICT něco málo společného, ale to nemusí být vykrádání, já si třeba nemyslím, že by při psaní LTYH Per a M.P. vykrádali What About Love... Jinak Coldplay je jedna z mých nejoblíbenějších kapel, jejich album Viva La Vida se mi líbí víc než kterékoliv Rox album. Ale asi nic nepřekoná Mazarin :)
Anonymous (---.iol.cz)
28.10.2011 22:26
->Aceman: Tak já osobně jsem si Té podobnosti ani nevšiml, dokud jsi o tom nezačal psát :) Je pravda, že poté už jsem ty společný znaky pochytil. Jenže - myslím si, že v dnešní době už prostě není možný zplodit písničku tak, aby nikomu nic nepřipomínala. Jestli se Coldplej inspirovali ve WICF.....by asi museli potvrdit oni sami. Ze strany Roxette fanoušků je to jenom taková konspirační teorie,ptže Ti vidí Roxette všude :P logicky. Martin
Jak se vlastne divate na novy videoklip Coldplay - Paradise? http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg&ob=av2e
Uvodni lyric theme jsme jiz resili (Wish i could fly), ale co plysaci ala napr. I want you Know, nebo tabulky s textem ala June Afternoon... nejak moc nahod, nezda se vam? Me to uplne prastilo do oci, jsou toho plne internetove diskuze, tohle Coldplay dle me udelali az moc okate. Jinak pisen je skvela, ostatni na albu se mi vubec nelibi.
Uvodni lyric theme jsme jiz resili (Wish i could fly), ale co plysaci ala napr. I want you Know, nebo tabulky s textem ala June Afternoon... nejak moc nahod, nezda se vam? Me to uplne prastilo do oci, jsou toho plne internetove diskuze, tohle Coldplay dle me udelali az moc okate. Jinak pisen je skvela, ostatni na albu se mi vubec nelibi.
UZ SE NA TO ALBUM TESIM UZ NEMAM CO POSLOUCHAT OD ROXETTE
JJ, presne tak, kdyby zalezelo na me, tak vsichni v o2 arene pri koncertu Roxette usnou, protoze v momente, kdy Per vytahne foukaci harmoniku (ChurchOYH), klidne bych ho poslouchal treba hodinu:) Take se mi v 94 libila kytarove perfektni live verze Crashing Guitars). To mi asi v novem albu jedine chybi, vice takovych instrumentalnich momentu:) Ja vim, pro soucasneho komercniho posluchace nuda:)
Anonymous (---.iol.cz)
26.10.2011 11:18
Asi to bude spíš v tom co se komu líbí. Zřejmě máš rád takovej ten "vintage" zvuk :) Tak bych asi charakterizoval zvuk Charm School. Jinak jsem chtěl taky vyzdvihnout CBB, to je hodně dobrý album i po zvukové stránce; byl jsi rychlejší. A Unplugged je samozřejmě taky super :)
Jak jsem psal, s basama a vyskama problem rozhodne nemam, takovy way out, nebo BBC dokaze neuveritelne zarazit do zidle:) Nemuzu se zbavit dojmu, ze mas nekvalitni aparaturu, poslechni si album na lepsi a treba zmenis nazor, pokud si myslis, ze mas zvuk OK, pak jednoduse nesouhlasim s nevyraznyma basama a vyskama, u me vse naprosto super. HAND zni take slusne, ale na me je az moc synteticke, moje usi pri nem dostavaji zabrat:) Nejlepsi album na poslech, kde ma Roxette nejvice detailu v melodii, nastrojich a zni naprosto bravurne je CBB, lepsi neni, ale nove album zni hodne podobne, akorat neni tak detailni, melodie nemaji takovou pestrost, ovsem oboji je skvele. Z Perovych solovek jeste vyzdvihnu Mazarin, ten je na klavitnich bednach neprekonatelny...
A tresnicka na zaver, samozrejme Roxette-Unplugged, zvukovy orgac:)
A tresnicka na zaver, samozrejme Roxette-Unplugged, zvukovy orgac:)
Anonymous (---.iol.cz)
25.10.2011 22:17
To Aceman: jasně, je to asi subjektivní záležitost jak komu se zvuk CH.S. jeví. Já si pod pojmem "kvalitní věž" představím hi-fi skládané kompletně z komponent(reciever/zes,CD pl,případně equalizer atp), třeba Denon, jako máš ty; nebo Kenwood jako mám já; k tomu třeba sloupy a poslechovou místnost. A co se hodnocení zvuku týče-pokud to Tobě přijde vyrovnaný,fajn. Já osobně to srovnávám se zvukem starších desek Roxette a se zvukem desek soudobých interpretů, kteří dělají třeba podobnou hudbu, a mají přístup,stejně jako Roxette, k moderním strojům. Vadí mi, že zvuk je "plochej",basy nejsou dostatečně důrazný(kopák nekope,basa neduní), výšky nejsou dostatečně jasný. Pozor, není problém využít equalizer, a tyhle muchy si upravit podle své chuti a podle místnosti/repra atd. Ale pokud vynechám equalizer, a pustím si HAND a vzápětí Charm School, tak prostě rozdíl tam je. Podle mě, moderní deska má moderně znít. Pusť si třeba Thousand Suns od LP, to je zvuk. Takhle má podle mě znít moderní deska. A je jedno, jestli je to LP nebo Roxette. Výšky mají být konkrétní a jasný, basy mají být přesný a důrazný.
Ja si myslim, ze neco mezi, treba jako Mazarin Acoustic....
Má se jednat výhradně o jednoduchá akustická dema z T+A, nebo tam budou pokročilejší verze natáčené během NOTP, nevíte někdo?
Anonymous (---.iol.cz)
24.10.2011 09:45
Jj, na Way Out se těším nejvíce, tu si umím v akustické verzi docela dobře představit, a sedí mi to na ni. Atmosfétou by se to mohlo vyrovnat jejich koncertu MTV Unplugged, to byla pohoda, které je cítit i z Way Out. No ale uvidíme, co Per myslí tím "demo", ale za unplugged bych byl rád. Ludva
Kdyz uz jsme u instrumentalek a akustiky...jak asi bude znit demo BBCadillac?:) To si zatim neumim vubec predstavit, osobne se nejvice tesim na svou nej a to Way Out, nicmene "Perovky" na albu jsou vsechny dosti ukecane, takze dema mohou znit vedle kytar, bez elektroniky, hodne dobre.
Ja asi tusim na co narazite, ale mne zvuk alba prijde vcelku vyvazeny, pojem "kvalitni vez" neznam, ale v poslechove mistnosti se zesikem od Denonu a poradnymi sloupy zni album paradne, presne basy, hlas interpretu nezanika ve zvuku nastroju jako na albu Roomservice (Fool a jine skladby se nedaji na takove aparature poslouchat).
Ja bych se nebal pouzit spise termin, jiny zvuk, nikoli spatny. Vracime se k tomu, co rika Per, on nechce aby Roxette znelo stejne jako v minulosti, neustale se posouva smerem dopredu, kapela je slozena z jinych lidi, je jasne, ze zvuk bude odlisny a mne se libi.
Na dema se take tesim, verim, ze nektere skladby budou znit mozna i lepe nez original, akustika to je moje.
Ja bych se nebal pouzit spise termin, jiny zvuk, nikoli spatny. Vracime se k tomu, co rika Per, on nechce aby Roxette znelo stejne jako v minulosti, neustale se posouva smerem dopredu, kapela je slozena z jinych lidi, je jasne, ze zvuk bude odlisny a mne se libi.
Na dema se take tesim, verim, ze nektere skladby budou znit mozna i lepe nez original, akustika to je moje.
Anonymous (212.4.156.---)
24.10.2011 06:15
Já bych o tom sám nezačal, protože nejsem moc velký odborník na zvuk, ale taky bych řekl, že Charm school oproti dřívějším albům na zvuku hodně tratí. Nevím, jak to popsat, prostě je to takové ploché, všechno tam tak nějak zaniká, vemte si např. začátek a vlastně celou Only when I dream... škoda, jinak moc fajn album. Zdravím fanoušky a těším se na další kousek.
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
22.10.2011 23:33
no jara se nemuzu dockat, ale tohle bude taky super, kolikrat jsou dema lepsi nez verze na albu. Ludva
Anonymous (---.iol.cz)
22.10.2011 23:33
Taky se těším, ale ocenil bych, kdyby se tohle album konečně! pro jednou namixovalo(nastopovalo) na něčem pořádným (ala HAND zvuk). Protože kvalita výslednýho zvuku Charm School je dost tristní. Do sluchátek od mp3ky to stačí, ale zkuste to pustit na kvalitní věži...strašný. A komu to stačí, tak neví, o čem je řeč. Martin
Anonymous (---.ufon.cz)
22.10.2011 20:14
Se těšim i na to co má vyjít na jaře a jeětě lepší by bylo další koncík v Praze
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
22.10.2011 18:16
jo po dlouhe době dema bomba tesim se
Anonymous (---.upcbroadband.cz)
21.10.2011 19:31
Joooooooo. Ludva
© 2001 - 2011 roxette.cz






