Roxette.cz
Extra & Special
Statistik
Anzahl der Eingänge: 107836311
Anzahl der Neuigkeiten: 856
kurze Nachrichten
06.05.: Wissen sie, wer wir sind? :-)
Benutzer: Anonym anmelden
Diskuze ke článku uzavřena.
Anonym (---.sanet.cz)
13.08.2012 17:28
Také se všichni tak těšíte na nový výběr hitů, který vyjde 28.8.? Já moc. Ale se s dalším singlem to je nějaké beznadějné, místo nového singlu vyšel vinyl s BR TSHTSG...
Anonym (---.jablonka.cz)
31.07.2012 21:45
na ocku prave ted hraji fingertips...
Anonym (---.sanet.cz)
25.07.2012 08:06
Ahoj Tome:-! Hele, neuděláme spolu nějaký remix?O co myslíš, že bysme byli horší? Psali by o nás, vydali bysme to na singlu, poskytovali bysme rozhovory a třeba by nás oslovila i GaGa s požadavkem o spolupráci? A nemuseli bysme psát sem. Tady by nás ti držejíce se vidlí a přikusujíce k housce jelito, koukajíce na zevlující dojnice, vadíce jim Trutnova a Náchoda stejně jen zkritizovali, protože kromě zvuku traktoru, je jim jakýkoliv remix u konečníku a smysl pro humor ztratili při kydání kejdy:-)
Nummer mám stále stejný.Jirka
Nummer mám stále stejný.Jirka
Ahoj, poslouchal jsem ten remix. Pokud to dělal nějaký fanda bez přístupu k originálním podkladům, tak musím smeknout. Pokud jde o oficiální výtvor, tak je to docela slabý. Jsou v tom použitý klasický zamaskovávací prvky, jako např. ten pískot co jde nahoru a dolů, různé cinkání apod. které má odvést jen pozornost od toho, že to napojení různých zvuků, zrychlení hlasů a jiné není úplně 100%.
Nicméně jsem náhodou slyšel nějaký RoxMix 2012, kde byl fragment z tohoto dílka. Takže bych to tipnul na nějakého DJ, co má rád Roxette. Každopádně jde o příjemné zpřestření letní nudy.
Nicméně jsem náhodou slyšel nějaký RoxMix 2012, kde byl fragment z tohoto dílka. Takže bych to tipnul na nějakého DJ, co má rád Roxette. Každopádně jde o příjemné zpřestření letní nudy.
hmmm, je to stejne jako origo, akorat s vetsim "duc duc" podkladem, takze to zni jako z tunelu pod strahovem:)
Tak jeste jednou: http://roxroom.wz.cz/#art120704
Kdyz uz jsme u tech remixu/remaku, mrknete ke me na http://roxroom.wz.cz/#art120070 na dalsi re-mix... :D
Anonym (---.sanet.cz)
23.07.2012 20:04
Anonym: No jo, máš pravdu, a do vidlákova za tebou ne a ne přijet - viď?
Anonym (---.starnet.cz)
23.07.2012 17:20
ty už jsi jak zaseklá deska s tim jak pořád píšeš, že Gessle chce vystupovat v Náchodě, Trutnově apod, ale proti gustu...;)
Anonym (---.sanet.cz)
22.07.2012 15:49
Roxetteer:Máš naprostý recht, vlastně jsme tam kvůli tomu i jeli, ale tak příští rok tady třeba bude originál, Gessle říkal, že ho vždycky lákalo vystupovat v Náchodě :-) :-)
Tak kdyz tam nebyl original Roxette, tak to pivo je vzdycky prednejsi :)
Anonym (---.sanet.cz)
22.07.2012 10:18
Roxetteer:...ne, tohle nejsou oni, jen mě štve, že jsem měl vybitý mobil, tak nemám ani jednu fotku, lilo, tak jsme se schovali, ale v pondělí zjistím, co to bylo:-) Ale bylo tam dobré pivo...i nealkoholické, páč jsme byli autem.
Anonym (---.sanet.cz)
21.07.2012 22:25
...zatím jsem nic horšího neviděl a neslyšel.Ale neřekl bych, že šlo o ty Zlatý Voči...:-)
To bude pulka ze zaniknuvsich ZlatychVoci. Druha pulka se jmenuje Jefferson a taky o sobe zacinaji davat znat. Uzij si to :)
Anonym (---.sanet.cz)
21.07.2012 07:16
Ahoj, ikdyž to nesouvisí, tak dnes je v Náchodě (což je od Trutnova asi 30 km - pro abysmo:-) ) Pivobraní, no a k půlnoci tam vystoupí nějaký nový Roxette revival...takže víte kudy z nudy.Ale TSHTSG tam az zrovna zpívat nebudou:-)
Anonym (---.orange.sk)
12.07.2012 07:09
Ano, to je pravda.
Gessleho genialita se naplno projevila až roku 2003 :) Poslední kousky z Travelling ovšem také mají hodně do sebe, čím dál více jsem s tím albem spokojený a myslím si, že Per má ještě hodně co nabídnout
Anonym (---.sanet.cz)
04.07.2012 19:40
Aceman: Hmmm, jsi tesne pred prechodem, pockej az budes v prechodu:-) Ale to ma kazdy takhle, jak pises. Ja jsem zacal mit rad Roxette jako Roxette, ne Gessleho a ne Fredriksson, k tomu jsem se dostal taky asi az tesne pred prechodem.Ale stejne nejradeji mam je oba a jejich "staj" protoze jeden bez druheho uz nejsou Roxette a ten styl je trochu jiny.Je to tak se vsemi skupinami, podivej treba na Ace Of Base, solovka Jenny je des, ale fanousci se muzou zblaznit, nebo Agnethiny a Fridiny solovky po Abbe, jen pro fanousky, jinak totalni propadaky, no, ale zase rici o Gessle, ze by stvotil propadak, to nelze.I ty jeho "experimenty" jsou opravdu az na par vyjimek poslouchatelne.Poslechl jsi si to Threnody?
Souhlasim, TWATG a Konstpaus patri k tomu nej, co Per vytvoril. Oboji je skvele naporcovany mix rockovosti GT a popariny Rox. Proste kytarove drave, plne skvelych sol a melodii. Podobne silna uz byla jenom rychla polovina HAND. Gessle mel dve obdobi 'geniality'. Jedno na prelomu 80s a 90s a druhe ve druhe polovine 90s. Pak uz to je jenom hledani, experimentovani a zase se vraceni.
Z lokalniho hlediska, tedy u mne v obyvaku sjizdim PoP v prumeru jednou za mesic, nejcasteji prehravam novejsi veci a samozrejme Gessleho solovky. Mazarin jsme tu zminovali vsichni, ten je jasny:). Silnejsi pouto mam s WATGessle a Konstpaus. Duvodem byl prerod acemana z teenagera na dospeleho a zivotni styl s tim spojeny (vino, zeny, zpev:)) ) Muzika WATG a vyberovky Kanstpaus maji takovy rozevlaty popovy nadech...
Vse samozrejme nacal koncert v 94?, bylo mi 15-16 a Roxette, sve idoly videt live byl tak silny zazitek, plny teens emoci, ze si z neho dnes vybavuji jen utrzky, zustal ve mne jen takovy magicky pozitivni opar:)
Vse samozrejme nacal koncert v 94?, bylo mi 15-16 a Roxette, sve idoly videt live byl tak silny zazitek, plny teens emoci, ze si z neho dnes vybavuji jen utrzky, zustal ve mne jen takovy magicky pozitivni opar:)
Anonym (---.sanet.cz)
04.07.2012 08:15
Acemane,pokus se to vzit i z lokalniho hlediska :-) Tak jest-li teda u nataceni YDUM byla kosa(myslim nataceni klipu) tak pak pri nahravani Crush On You musela mit Fredriksson bud silnou bolest zaludku:-) :-) :-) nebo nitrodelozni stahy :-) :-) Na POP ale Roxette nijak nevybocili, pisnicky byly uz tehdy stejne melodicke, ale znely tak trochu syrove, nevyzpivane,nezname. Ikdyz Fredriksson se moc snazila... Vezmi si i jak z lokalniho, tak globalniho hlediska IMHBL, prvni klip z gauce s lampou, druhy klip uz zremixovany s temi jejimi "rucnimi pohyby" a pokrcenou nohou na pelechu - k tomu uhrancive kose pohledy, odhozena sachovnice, Gessle ala postavicka z plesu upiru a ma to naprosto jiny smrnc nez ta IMHBL s predkusem. To jsem trochu odbocil, ted jeste k HITu z POP.Mozna, ze kdyby nejakou z tech pisnicek z toho alba hrali od rana do vecera na vsech tehdejsich radiich,i tech komunistickych, HIT by z ni udelali. A mozna, ze kdyby slovensky Opus tehdy s rocnim zpozdenim vydal jejich LP v licenci s obalem vytisknutym ve Skalici, brali bysme to v nasich koncinach take jinak...Treba nas Bassflow jeste necim prekvapi, kdo vi:-)Poslechni si od Fridy( z Abby) pisnicku Threnody, nevim, jest-li ji najdes na youtube. Je z alba Frida I Know There´s Something Goin On.
Tezko rici, nejvice se hral surrender, hlavne unplugged verze je skvela. Nektere kapely udelaji boom s prvni deskou, pribeh Roxette zname vsichni.
Na PoP se dnes muzeme divat s odstupem casu, ktery kvalitu desky proveril, takze za me ten surrender, ostatni songy se moc neprosadili, ale vsechny si rad poslechnu. Beru to spise z globalniho hlediska, ja samozrejme zeru vse od Roxette.
- YDUMe je dobra pisen, ale na muj vkus ma zbytecne drazdivy (takovy prebuzeny) refren...s tou rymou mas recht, u nataceni klipu byla poradna kosa:))))
Na PoP se dnes muzeme divat s odstupem casu, ktery kvalitu desky proveril, takze za me ten surrender, ostatni songy se moc neprosadili, ale vsechny si rad poslechnu. Beru to spise z globalniho hlediska, ja samozrejme zeru vse od Roxette.
- YDUMe je dobra pisen, ale na muj vkus ma zbytecne drazdivy (takovy prebuzeny) refren...s tou rymou mas recht, u nataceni klipu byla poradna kosa:))))
Anonym (---.sanet.cz)
03.07.2012 21:41
Jakou pisnicku z alba POP povazujete za HIT? Acemane, prave to "kolovratkovy" dela z Roxette Roxette:-)A jeste Mariin sexy hlas, zrovna treba v klasicke TSHTSG ho ma, navic je takovy, jakoby mela rymu:-)Pak take v YDUM...
Pristi rok na jare? Pry uz rok dela na novych skladbach. A od zari bude cas. Antligen je moc pohodove album. A pocitam, ze do roka tu mame i dalsiho svedskeho Pera.
Ale Soul Deep na Joyride nebo na živo zní dobře náhodou. Jinak je to příšerný album:). Mariiny sólovky ve švédštině jsou super, já teď hodně ujíždím na Äntligen. A její sólovka v angličtě je pro mě srdcovka. Tak snad ještě vydá pár cédéček
Clarence dal Roxette vysledny zvuk, Marie potom vokalni a vizualni podpis. Plus autorsky taky takovou nekomercni melancholickou stranku. Jeji skladby jako Voices, Shadow Of A Doubt, Watercolours In The Rain, Go To Sleep, Waiting For The Rain, Beautiful Things, Little Girl daly kazdemu albu takovou druhou dimenzi. Skoda, ze posledni vec pro Rox napsala pred deseti roky. Treba Bad Moon si o novou verzi a zarazeni na regulerni album primo rikala. Docela se mi po Mariine melancholii styska.
Ve studiovy verzi So Far Away mi Marie hlas na konci, pri nanananaa, prijde nejvice sexy. Nikdy potom jsem ji tak uz neslysel:)
One Heart je pro me zajimava v tom, ze je to takova prvni verze opakujicich se songu typu lover lover lover, apod....proste typicky "kolovratkovy" Gessle, one heart zni ale na albu nejvice moderne, protoze je odprosteny od typickeho zvuku 80s. Voices je krasna skladba, predstavuji si vzdy Pera s Marii, jak maji batuzky na zadech, venku prsi a oni prekracuji hranice....ale skladba obsahuje 80 sound. Abysmo to hezky rekl, oproti Sceneru obrovsky hudebni pokrok, Clarence a Marie udelali sve.
One Heart je pro me zajimava v tom, ze je to takova prvni verze opakujicich se songu typu lover lover lover, apod....proste typicky "kolovratkovy" Gessle, one heart zni ale na albu nejvice moderne, protoze je odprosteny od typickeho zvuku 80s. Voices je krasna skladba, predstavuji si vzdy Pera s Marii, jak maji batuzky na zadech, venku prsi a oni prekracuji hranice....ale skladba obsahuje 80 sound. Abysmo to hezky rekl, oproti Sceneru obrovsky hudebni pokrok, Clarence a Marie udelali sve.
Na druhou stranu treba From One Heart To Another, Call Of The Wild, Soul Deep, Goodbye To You, Neverending Love nebo So Far Away mi prijdou jako strasne odrhovacky. Prijde mi, ze jako singly z tohohle alba uz horsi skladby vybrat nemohli. Navic ty videoklipy jsou priserne (ostatne jako vetsina klipu z 80s). Vzdycky jsem ujizdel na Voices, ta se mi zadrela pod kuzi. Proste POP je nekde na pomezi mezi Gessleho unylymi solovkami z 80s a pokusem o neco noveho. Je fakt, ze Clarence tem utahanym odrhovackam vdechl zivot. Mezi Scener a POP je rok a pul, ale hudebne to je desetileti. :D
Myslel jsem si to, že se ti to bude líbit:). Mně to příjde dost špatné album, asi proto, že nemám rád osmdesátky..
Anonym (---.sanet.cz)
01.07.2012 09:42
Už v té době vyšlo necelé to album(7 písniček) zremixované jako Dance Passion, ale nic moc.POP má ale na tu dobu dost dobrý zvuk, myslím, že mezi takové ty tehdejší Ricchi e poveri, Modern Talking, Kim Wilde by zapadlo, jen nebylo ještě tolik známé v ostatním zbytku Evropy.Proto myslím, že nedoceněné.Je také zajímavé, že tehdy si pomalu nikdo nekupoval singly z toho alba, všude v obchodech to měli v krabicích ve slevách a dnes to mají za astronomické ceny i v bazarech:-)
PoP je vyborny, a jak pise Jirka, nedoceneny. Ale to bude asi opravdu tim early 80s zvukem.
Anonym (---.sanet.cz)
30.06.2012 20:51
...Surrender a Like Lovers Do...nejen tyhle dve, ale myslim, ze cele to album je nejak nedocene, ikdyz vyslo v reedici s bonusy.
Jo, POP mam celkem rad, je takove extra osmdesatkove. Voices, Surrender, Secrets, Joy Of A Toy, Like Lovers Do. Pecka skladby.
Breath je super, zvláště závěrečnej falzet, to mám vždy husí kůži. A Abysmo, ty máš rád Pearls Of Passion? To by mě teda opravdu zajímalo :)
Anonym (---.sanet.cz)
29.06.2012 19:17
Ahoj Tome, a druhy dil? :-)
No a to ani nevíte, že první díl dalšího DVD se bude jmenovat On Board I.
:-)
:-)
Anonym (---.sanet.cz)
28.06.2012 19:54
Anonym 80.188.29: Chtel jsem, aby to tady trochu ozilo.A takova sekacka na travu z OBI - to je neco, a navic je lepsi nez ta od Mountfielda, ke ktere sice dostanete notebook, ale pro Mountfielda ani M ani P jeste nebrnkli. Navic kdyz nevite co by, najdete to v OBI...
Anonym ma pravdu, Per uz jednou propagoval v klipu sekacku z OBI, sice jen nakreslenou, ale byla tam:)))
Anonym (80.188.29.---)
28.06.2012 16:50
Že se ti chtělo psát takovej román....
Anonym (---.sanet.cz)
28.06.2012 16:23
Acemane: Ano koncerty v CR budou.Budou celkem ctyri.Kvuli tomu se uz Marie uci i ceskou vyslovnost, protoze by chteli s Perem v Cesku vydat album hitu pro poteseneni velkeho mnozstvi fanousku v cestine a snad i tri pisnicky ve slovenstine.Jeden koncert by mel byt tady u nas u prilezitosti otevreni noveho obchodu OBI a mel by byt zakoncen ohnostrojem. Vydavatelska firma EMI Monitor se ale od takovych informaci distancovala, protoze v albu nazpivanem cesky nevidi obchodni uspech a tak v CZ a SK bude album vydane u firmy Evy a Vaska s naslednou bombastickou kampani v mediich jako podporu prodejnosti.OBI u teto prilezitosti zacal prodavat lopaty s otisky tvari M+P, ale je tezke je sehnat, je to limitovana edice.Navic ke kazde lopate je i krumpac s logem Roxette a CD Bassfloow remake pisnicek Joyride, SMT, FLAF a jinych.Tak nesmime zmeskat.Berte fotaky, kamery, do baglu burta a colu a hura do OBI!A kdybyste se nahodou nekdo rano probouzel a slysel pod okny The Rain(Bassflow Remake), tak to vam tam zpiva Roxette! :-)
Je pravda, ze nejvice fanousku Mazarinu mimo svedsko ma mozna cr:)
Neco na te severske mentalite bude, ze by dusledek 30lete valky:))))
Doufam, ze Roxette pridaji jeste jeden koncert u nas v cr, tusim, ze jsme, co se navstevnosti tyce, hodne vpredu....
Neco na te severske mentalite bude, ze by dusledek 30lete valky:))))
Doufam, ze Roxette pridaji jeste jeden koncert u nas v cr, tusim, ze jsme, co se navstevnosti tyce, hodne vpredu....
Anonym (---.sanet.cz)
27.06.2012 19:04
TSHTSG vysla kdysi na singlu, pouze jeden track a tehdy pouze pro svedska radia, bez bookletu, ale vysla v dobu, kdy byl zremasterovan IMHBL,ktery se diky filmu Pretty Woman vice "zadrapl" ale myslim, ze jsem tady o tom uz psal, tak se nechci opakovat, protoze uz tak tady ac nerad zpusobim nejake nechtene hadky a dohady. S TSHTSG, ktera se tedy "nechytla" se dal jako s komercnim hitem uz dale nepocitalo, ikdyz tato pisnicka ma na vic, nez byt jen B- stranou singlu....
Kde zni Marie jeste sexy je rekl bych pisnicka Breathe, ale ono je tech pisnicek vlastne vic. V TSHTSG ma Marie takovy "rymovy" hlas, coz asi hodne dela.Bassflow Remake se mi fakt nelibi.
SOAP, nekolik pisnicek z teto desky bylo take jako demo nahrano s Marii, nevim, proc se tyto skladby nikde neobjevily, je to skoda, protoze napriklad Late, Later On Marie zvladla bravurne.Mazarin (oznaceni pro svedsky zakusek, ktery mimo jine koupite i v IKEA) je dobra deska, ale se severskou mentalitou.Pro fanousky Roxette i Gessleho je to opravdu zakusek, ale treba ital by si ji ke spagetam nekoupil.
Kde zni Marie jeste sexy je rekl bych pisnicka Breathe, ale ono je tech pisnicek vlastne vic. V TSHTSG ma Marie takovy "rymovy" hlas, coz asi hodne dela.Bassflow Remake se mi fakt nelibi.
SOAP, nekolik pisnicek z teto desky bylo take jako demo nahrano s Marii, nevim, proc se tyto skladby nikde neobjevily, je to skoda, protoze napriklad Late, Later On Marie zvladla bravurne.Mazarin (oznaceni pro svedsky zakusek, ktery mimo jine koupite i v IKEA) je dobra deska, ale se severskou mentalitou.Pro fanousky Roxette i Gessleho je to opravdu zakusek, ale treba ital by si ji ke spagetam nekoupil.
no jeste aby byli dva :D
...a jeden Abysmo:))) j/k
Ja vim, ze me asi sezerete :D, ale kdyz ted po celonocnim obtaceni remaku pustim original (ktery je genialni, je to prakticky moje nejoblibenejsi skladba Roxette, miluju to klavirni solo a myslim si, ze neni druha skladba, ve ktere by Marie znela tak nachove sexy a Per tak decentne), prijde mi jako nejake strasne stare demo naprosto bez energie. Proste tenhle zvukovy remake se mi stoprocentne trefil do chuti. Ale stejne jako nekteri krouti hlavou nad timhle, ja jsem dodneska nepochopil nadseni ze SOAPu a Mazarinu. No co uz, tisic lidi... :)
Otřes. Nechápu ani důvod vzniku, natož jakékoli distribuce.
Mně se to vůbec nelíbí. Příjde mi to takové ucourané v elektronickým hávu. Ale dyk víte, že já tohle nemám rád. Mnohem víc mě zajímá, jak nahráli What´s she like. A vlastně tahle písnička Sweet Hello u mě nikdy nepředstavovala nejlepší stranu B-singlů...
Anonym (---.sanet.cz)
27.06.2012 06:56
Acemane, TOME:Osobně si ještě myslím, že ten remake nemá s roxette nic společného, ale je to opět jen názor.Jo a remixy z HAND jsou echt, to máš recht. Jinak jsem se z toho musel vzpamatovat If It Wasn´t For The Night od Abby...
Na první poslech rozpačité pocity. Na opravdovou tucku je to slabé. Mariin hlas měl udělat více elektro a taky bych trochu zrychlil tempo. Je to jakoby Marie stála uprostřed podia a za ní kulisáci měnili prostředí a ona stála nehnutě a jen to odzpívala. :-) Ta původní linka zůstala prakticky u tohodle remaku stejná. Remixy z Hand doby u mě pořád zůstávají na prvním místě.
Mne nevadi elektronika, kdyz je udelana s citem, ale original je naprosto genialni, tohle je strasne ploche a jednotvarne, bez emoci...Samozrejme jen nazor, pokud nektere z vas tento remix potesil, jedine dobre, ja jsem si ho poslechl a tim pro me cela zalezitost konci.
Jdu se nakopnout Asphalt Balletem:)
Jdu se nakopnout Asphalt Balletem:)
Tak konecne zpet u kabelu. :D A tocim to porad dokola.
BTW Ringo, jsi tu nekde? Ted by me zajimal tvuj nazor, tedy nazor cloveka s cernou elektronickou dusi Nasilnika. Necitis v tom to nejlepsi z Depeche Mode? Melodii, silu, atmosferu, nalehavost, dramaticnost navic v dokonalem elektronickem havu.
Klobouk dolu, za sebe si troufam tvrdit, ze zatim nejlepsi remix, co kdy pro skladbu Roxette vznikl. Bassflow umi Roxette uchopit, teda aspon co se tyce smerovani je do elektronickych vod. Vytahne z nich to nejlepsi, transformuje to v neco naprosto noveho a pritom neznici puvodni strukturu. Naprosto vazne tvrdim, ze tenhle clovek by mel byt u finalniho mixu pristiho alba Roxette.
BTW Ringo, jsi tu nekde? Ted by me zajimal tvuj nazor, tedy nazor cloveka s cernou elektronickou dusi Nasilnika. Necitis v tom to nejlepsi z Depeche Mode? Melodii, silu, atmosferu, nalehavost, dramaticnost navic v dokonalem elektronickem havu.
Klobouk dolu, za sebe si troufam tvrdit, ze zatim nejlepsi remix, co kdy pro skladbu Roxette vznikl. Bassflow umi Roxette uchopit, teda aspon co se tyce smerovani je do elektronickych vod. Vytahne z nich to nejlepsi, transformuje to v neco naprosto noveho a pritom neznici puvodni strukturu. Naprosto vazne tvrdim, ze tenhle clovek by mel byt u finalniho mixu pristiho alba Roxette.
Anonym (---.sanet.cz)
26.06.2012 18:35
Acemane:Sdílím stejný názor jako ty - HRŮZA.Originální verze měla ve své době a má i v této době své kouzlo,melodie i aranžmá koresponduje s textem a projevem, ale tenhle kousek kouzlo nemá.Dovedeš si představit IMHBL - pouze vokál Fredrikssonové a k tomu cimbál? Vyznělo by to nastejno, tedy stejně blbě jako tohle.Je to jak píšeš zrůdnost.Na druhou stranu Speak To Me Bassflow je lepší než první verze.Tak a teď do mě!
Sohlasim, Bassflow Roxette umi, uz Speak 2 Me se povedla. Vubec bych se nezlobil, kdyby ho prizvali k finalnimu mixu pristiho alba. A s tou monumentalnosti refrenu se fakt trefil.
Libi se mi to. Zustala v tom ta monumentalnost, neni to rozmaznuty do ztracena. Oproti originalu je to samozrejme o dost modernejsi.
Anonym (---.iol.cz)
26.06.2012 13:37
No já musím souhlasit s Wicf, mě se to celkem líbí, má to větší grády než origoš, taková diskotékovka no. Ale mě tam chybí to klavírní sólo, to je parádní a tady ho vynechali. Škoda no. Jinak to myslím mohlo dopadnout hůř, tohle se dá. Ludva
Mně se to líbí, není to styl Roxette, jsou tam zachovány jen vokály, ale zní to velmi zajímavě, má to více energie než originál. Rozhodně tam však na druhou stranu postrádám tu neuvěřitelnou nádheru originálu... každopádně mnohem lepší než remake Speak To Me, ten mě nikdy dvakrát neoslovil. Ještě by mě zajímal ten druhý remake
Jsem zvedavy na reakce ostatnich, ale za me mohu s klidnym svedomim rici - HRUZA.
Zlaty original, tohle je zrudnost nejvetsiho kalibru.
Zlaty original, tohle je zrudnost nejvetsiho kalibru.
© 2001 - 2011 roxette.cz






