Roxette.cz

www.roxette.czčeská verzeenglish versiondeutsche versionwww.roxette.cz

Informace

Počet přístupů: 88072570
Počet novinek: 856

Administrátoři

JDC-com
ICQ#: 65448422
NeLSoN
ICQ#: 68071162

Krátké zprávy

12.07.: Každé červencové pondělí koupání v Aquaparku v Čestlicích se švédskými hity!

14.06.: Znáte stránku TheLookForRoxette? Nejobsáhlejší diskografie Roxette na internetu je opět přístupná.

30.05.: TDR přineslo krátkou informaci, že It Must Have Been Love bude k slyšení v podání účinkujících herců ve filmu Walking on Sunshine. Ten půjde do kin v létě a podle traileru to vypadá hodně podobně jako megahit Mamma Mia!

22.05.: Druhý díl Demos & Other Fun Stuff! vychází na Spotify už v pátek! Budeme u toho a přineseme překlad dalších komentářů.

21.05.: Na Bengans.se se v předprodeji objevil celý Gesslův box s archivními nahrávkami. Bude k dispozici na podzim a cena je stanovena na 849 SEK (cca 2600,-).

 

BBC o Charm School

Uživatel: Anonymní Přihlásit

Diskuze ke článku uzavřena.

06.04.2011 08:29
 
2 abysmo: jsem rad, ze nejsem sam:-) Koukam ze tam mas i Duran Duran a Rammsteiny. Taky super kapely.
06.04.2011 06:48
 
@Ringo - S temi Depeche Mode a Roxette to mame hodne podobne... http://www.last.fm/user/abysmo-abysmocz
Anonym (---.upcbroadband.cz)
05.04.2011 16:25
 
Ludva: no, mam to podobne, kdysi by mi World According ucaroval, dneska tam slysim spoustu lacinnych rockovych poloh bez napadu + dva prvoplanove hity. Ale je to fakt zajimave, proc zrovna tohle album me nejvice nudi, kdyz by se na nem dalo najit nejvice pisni ktere by klidne mohly byt pisnemi Roxette. A v tom je mozna prave ta chyba, ze Per udelal album, ktere melo byt jako Roxette, ale bez Marie a to nemuze fungovat. Oproti tomu Mazarin mi ucaroval, byt je silne akusticky, tak tam totalne vitezi melodie a atmosfera, nesnazi se to vypadat nasilne jako Roxette a je tim padem citi uvolnena tvorba Pera Gessleho a jeste zajimavejsi je to, ze na tomhle albu v jedne pisni muzeme slyset Marii:-) Son of Plumber je pro me bohuel velke zklamani. Prijde mi to jako Hocus pocus, vetsina skladeb ma jen minutu a pul. Vetsina ma jen par porad dokola se opakujicich slov nez prejde v jinou minutu a pul dlouhou opakovacku a vyzniva mi to proste jako pokusne jamovani kapely, ktere nekdo zachytil do nahravky. Ale kdo vi, treba jednou zmenim nazor.
Jeste k tomu srovnani hlasu Gahan - Gessle. Srovnavat se da i neda. Maji jednu podobnou polohu, kdyz zpivaji takovou tu dutou hloubku, umim si nektere pasaze Roxette predstavit s Gahanovym hlasema naopak mnohe pisne DM s hlasem Pera Gessleho. Pak maji spolecneho jeste jednu vec. Oba o sobe tvrdi, ze jsou hrozni zpeaci a oba se nadherne poslouchaji. Cim to? Rekl bych ze je to atypickou barvou hlasu, nezamenitelnou, ktera defakto album dava krome hudebnich nastroju dalsi zvuk. Mimochodem Roxette a DM maji spolecneho i jednoho visual makera, Antona Corbijna:-) (Ringo)
Anonym (---.iol.cz)
05.04.2011 16:15
 
Jasne, navic hlas Gahan-Per se moc srovnavat neda :o) Jinak me taky vsechny solovky od Pera nechytly, spise myslim ze to chce trosku vic naposlouchat. Treba u Son Of A Plumber mi to trvalo hodne dlouho a ted ji mam nejradsi ze vsech solovek. Zajimave je porovnat WORLD ACCORDIG.. a SON OF A PLUMBER, na tom je hezky videt, jak se meni muj vkus. Kdyby vysly obe alba pred 13.lety, vyhrala by u me WORLD ACCORDING..., kdyby vysla obe dnes, vyhrala by SON OF A PLUMBER. Vlastne vkus mam porad stejny, spise asi starnu :o) Ludva
Anonym (---.iol.cz)
05.04.2011 14:56
 
2 Ludva: tak jasne, kazdy ma sve oblibene. Kdysi byl Per u me jednickou, pozdeji ho vystridal Gahan, cimz nerikam, ze je Per nejak horsi, posloucham ho porad rad. Gahan se mi zda proste lepsi. Ale vsechny alba mam od obou kapel (teda u Pera mam jeste mezery, chybi mi jeho solovky a nejsem si jist, jestli je chci vsechny. Libi se mi strasne Mazarin (asi nejvice) a En Hanging Man a docela i Party crasher. Nemusim Son of Plumber, World Acording se mi zda takovy moc rozharany, libi se mi tam jen Do You wanna be ma baby a Kix. Co se tyce prvni a druhe solovky, tak tam taky nevim, prijde mi to kapku jakoby svedske lidovky:-)
Anonym (---.iol.cz)
05.04.2011 12:36
 
No napsal jsi to myslim moc dobre, se vsim naprosto souhlasim, dokonce i s tema dalsima kapelama Depeche mode a Pet Shop Boys. Ale nejlepsi hlas z tech kapel ma stejne Per :o) Ludva
Anonym (---.upcbroadband.cz)
03.04.2011 20:30
 
zapomel jsem se pod tim dlouhym prispevkem podepsat:-) (Ringo) :-)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
03.04.2011 20:26
 
Nebudu strucny:-) Ja album hodnotim kladne a posloucham spoustu skupin (snad me neukamenujete ze je pro me No1 Depeche Mode) a musim potvrdit, ze jak jsem tu nize cetl, vetsina kapel do toho nejvice busi z pocatku a na tech nabusenych si nas omota kolem prstu. Pak se ale ty kapely stanou vice takovymi tvorivejsimi, skladby jsou intimnejsi, mene hitove, ale zaroven se nadherne poslouchaji a daleko mene se oposlouchavaji. Taky to chce vice poslechu, nez clovek tomu prijde na chut. Jsem asi divny, ale v zivote se u me zapsaly nejvice dve kapely. Roxette a Depeche Mode. Hudebni kritik by asi rekl, diametralne odlisne zanry, ale ja u nich vidim spoustu spolecneho. Violator - Look Sharp. Personal Jesus - The Look. Nejvetsi vypalovacky roku 89. Pak prisel Joyride a Songs of Faith and Devotion. Obe alba podle me zavinily odchod spoustyskalnicha zaroven prichod novych fandu. Obe kapely si prosly krutymi casy. Nekde je uznavali, jinde zatracovali. Frontmani obou kapel maji za sebou rakovinu. Obe kapely ted tvori jemne nenapadne, ale velmi kvalitni albumy, ktere nechytnou na poprve, ale po nekolika poslesich si je clovek zamiluje. U obou kapel mam pocit, ze se vytratil hutny zvuk a profesorska dokonalost, ale zaroven si vice hraji s hlasy, vyuzivaji maximum potencialu sveho zpevu. Zatimco kdysi to bylo hutne, uderne, nalehave, mrazive, ale az prisne dokonale, chybelo tomu hracickovani, ktere si kapely mohou dovolit ted, nebot nemaji uz co ztratit, svuj trun slavy si uz odsedely. Od kapel z 80. let muzeme dnes proste cekat kvalitni muziku, ktery byt neprekroci stin jejich nejvetsi slavy, porad bude za sebou nechavat drtivou vetsinu aktualni hudebni produkce. Kdyz chci kvalitu, dam si Roxette, Depeche Mode, The Cure, New Order, Duran Duran, Pet Shop Boys. Tyhle kapely dneska neprekonaji samy sebe, ale traparny typu Lady Gaga, Brittney Spears a spol. prevalcuji rozdilem nekolika trid.

Nekdo tu narazel na duety Roxette, ze pry na Joyride chybi. Zrovna dnes jsem mel Joyride pusteny a duetu je tam hafo. Napr. fantasticka Things will never be the same, zminena The Big L. je duet jaky mam nejradsi. Pul sloky Per, pul sloky Marie, refren spolecny. Jestli mi na Joyride s odstupem casu neco vadi, tak takova ta balonkova atmosfera pisni Joyride a The Big L. Look Sharp byl preci jen ostrejsi. Paint, Chances, Shadow of a Doubt...

Co se tyce Perova hlasu, ktery se tutaky resil - Per je nekdy takovy zvlastne sladky, neni to zadny prvotridni pevec, ale o to vice si ho vaim, protoze me se libi daleko vice prirozeny zpev nez nejaky profesorsky vyumelkovany treba tenor. Per ma nadhernou hlubokou zvlastne dutou barvu hlasu a kdyz slysim jim odzpivane sloky Paint, tak mi z toho jde mraz po zadech. Jedna z nejhezcich barev hlasi co jsem slysel. Jeho hlas je opravdu zvlastni a ac nemusim takove ruzne folkariny a akusticke kytarovky, tak u Pera jo, protoze on zvukem sveho hlasu da te pisni vice nez lecktery hudebni nastroj. Kdo zna jeho solove album Mazarin, vi o cem mluvim.
26.03.2011 19:21
 
No tak ty dvě teda zrovna taky nemusím :-)) Je fakt, že Shakiru pozná podle hlasu/stylu zpěvu asi fakt každej, ale ne, nelíbí se mi to...
Anonym (---.upcbroadband.cz)
26.03.2011 19:10
 
Ludva :o)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
26.03.2011 19:09
 
Jeee tak jsem se splet, myslím Anastacia třeba, bleee :o)
Anonym (---.upcbroadband.cz)
26.03.2011 19:08
 
:o) děkujiii. Tím hlasem myslím namátkou třebaaaa Shakiru. Jestli si ji teda nepletu s nějakou jinou podobnou "školenou" :o) Ludva
26.03.2011 19:02
 
Možná kdybyste něco o méněcennosti a podřadnosti a smetánce!!! necpali do každýho příspěvku, tak by to vypadalo jinak. Ale když se furt prohlašujete za utlačovaný, dokonce i když vás nikdo neutlačuje, a naschvál se neregnete, abyste mohli dál bojovat za práva slabších (páč byste se nesnížili k "přidání se ke smetánce co), tak nevím, co teda chcete. Když nikdo nereaguje, tak hanba nám, když reagujem, hanba taky :-)) - S Ludvou souhlasím a posílám mu ohromnou souhlasící reakci, aby bylo vidět, že jeho příspěvku věnuji dostatek pozornosti! Akorát by mě zajímalo jméno interpreta s tím jakoby "školeným hlasem" atd. :-)
26.03.2011 18:51
 
Dalsi anonym si tu placa jatra... Achjo. Synku, ty sam nevis, co uz bys na me nahazel za spinu, tak mi zacnes podsouvat i to, co jsem nikdy nerekl/nedelal... Tak si posluz.
Anonym (---.upcbroadband.cz)
26.03.2011 16:21
 
To je sice hezký Ludvo, ale tady platí teorie, že když jsi nepřihlášen je tvůj příspěvek méněcenný a tudíž mu nevěnuje místní smetánka větší pozornosti...zejména sám slavný bojovník proti anonymům Roxetteer uvedl zde toto tvrzení v pravidlo, vzdejme čest a slávu jeho omezenosti, v naší pochmurné době se již nerodí tolik statečných a udatných osobností jako je ON!
Anonym (---.upcbroadband.cz)
26.03.2011 12:02
 
Zajímavé je, že když jsem v lednu pustil kámošce SGNO(BTR), celá překvapená mi řekla, že si nikdy nevšimla, že ten Per má tak příjemný hlas :o) Tak nevím. Mě se zdá pořád stejně dobrý, možná je to tím, že se mi obecně nelíbí takové ty školené hlasy "tak teď čumte, jak jsem to perfektně zazpíval, to jsem borec". Úplně se ale vytácí prožitek a celé to působí uměle. Per si naštěstí na nic takového nehraje, a působí tak na mě přirozeněji, což je přesně typ zpěvu, který mám rád. Ludva
25.03.2011 17:39
 
Roxette mě kdysi dostali chytlavýma melodiema a hlasem P.G (spec.v Surrender apod.). Pro mě osobně jsou Roxette jakejsi další Perův projekt - i když mě za podobný výroky ostatní vždycky kamenujou, páč jak k tomu přijde chudák Marie, že - takže podíl vokálů na duetech až tak neprožívám... Gessleho zpěv se mně líbí furt, ale ty vejšky zrovna teda moc ne. Gessle není Dickinson
25.03.2011 17:01
 
No, v After All se mi zprvu nelíbil Perův zpěv v první sloce, ale ted mi to přijde už úplně ok. navíc, jak jsem si všiml, tak after all je v odborných recenzích často zminovaná a chválená písnička. já fakt nemůžu souhlasit s tím, že joyride a TWNBTS jsou duety, ale to je skutečně jen o názoru. perovo falzeto mám hodně rád v sakta mina steg, obecně proti jeho falzetovýmu zpěvu nic nemám
25.03.2011 14:42
 
Jo, ty falzetový výšky jsou super, třeba C´mon je luxusní záležitost.
25.03.2011 14:13
 
No na Party Crasher byl ve forme, to je pravda.
25.03.2011 13:43
 
Hele a vám se třebas nelíbí skladba Stuck Here With Me? Ono to totiž takhle zpívat vysoko falzetem taky není úplně jednoduchý, schválně si to zkuste, tady mi ty jeho výšky příjdou výborný.
25.03.2011 10:29
 
Ono s těmi anonymy je problím v tom, že se tady řada z nich dlouhodobě vyjadřuje velice... nekorektně. Jemně jsem to řekl... :)
Jinak v debatě o duetech opravdu nepociťuju, že by duety na Joyride byli nějak méněcenné oproti CS. Třeba právě v Big L. je právě pasáž Marie nejvýraznější z celé písničky. Hodně lidí si nejdřív vybaví její "Hey now, touch the sky". Takže brát to jen podle toho, že dostala o pár vteřin menší songtime než Per, mi nepřipadá tak důležitý...
Kromě toho na Joyride je hromada dalších podle mě plnohodnotných duetů, samotná Joyride nebo třeba Things Will Never... jen tak namátkou.
A s názorem, že Gesslův hlas je méně příjemný než tenkrát souhlasím. Třeba v After All má vyloženě křečovité momenty, které tu jinak vynikající píseň trochu kazí. v Glad You Called nápodobně...
Anonym (212.4.156.---)
25.03.2011 06:05
 
Wicf: Děkuji za odpověď, v tomhle směru mi nezbývá nic, než souhlasit :o) A Taky díky za ten Joyride, ten mám totiž velmi rád :o)
PS: Vážím si tvé odpovědi, je vidět, že se tady dá (aspoň s někým) slušně komunikovat, aniž by se řešilo, jestli je přihlášený nebo anonym. (někdy to tu vypadá, že je to důležitější, než samotný text) Ahojte na koncertech :o)
24.03.2011 20:50
 
Pro mě je Joyride až 4. nejlepším albem. Ale možná je to proto, že v době slávy Joyride jsem to zas tak moc nehltal. Mě opravdu oslovilo až Crash!Boom!Bang! Charm School mi příjde fakt dobrá deska, ujíždím na Dream on, After All, Way Out, Big Black Cadillac (to vždycky osolim ještě víc nahlas), Speak To Me a dokonce i na I´m Glad To Called - velice dobře udělaná skladbička s příchutí smyčců..wow:) A jak jste tu všichni psali, že se vám ta Dream On líbí, tak jste mi udělali fakt radost!
24.03.2011 16:51
 
Jednoduše, pro mě je regulerní duet taková skladba, kdy oba dostanou přibližně stejný prostor, co se hlavních vokálů týče :) Only When I Dream, Big Black Cadillac a Speak To Me z tohoto názorového hlediska prostě jsou regulerní duety. Na Joyride nic takového není, pokud se nepletu, Per je v The Big L dominantní... nechci tu vyvolavat žádné spory, každý si pod pojmem regulerní duet může představit co chce. Jinak, to s tím slovem sra*ka, to byla hyperbola, já mám album Joyride velice rád. také jsem níže dal jasně najevo, že je pro mě lepší než Charm School... snad to takhle stačí
Anonym (212.4.156.---)
24.03.2011 13:49
 
Zcela určitě by se utiskovaní anonymové měli přihlásit, aby už nemuseli být (utiskovanými) anonymy :o)
S Dream on absolutní souhlas, krásná pohodovka :o)
24.03.2011 13:11
 
Jenom jedna technická. Možná, že kdyby se utiskovaní anonymové nebyli líní rgnout a přihlásit, přestali by být (utiskovanými) anonymy.


Jinak opět k tématu, souhlasím s WICF. Dream On je magická skladba. Těžko se mi to popisuje, ale je to jediná skladba, která mi pokaždé vykouzlí na tváři úsměv. Druhou takovou neznám.
Anonym (212.4.156.---)
24.03.2011 07:45
 
Ten podpis byl speciálně k vůli tobě, bylo mi jasné, že první reakce bude od tebe :o)
Nechtěl jsem se tady hádat, jen mě zajímaly ty duety, tak snad se třeba dočkám...
Abych to upřesnil, pod pojmem regulérní duet si představuji společný zpěv od začátku do konce a takové na Charm school neslyším, pokud se to bere jako střídavý zpěv v jedné písničce, tak takových je přece na Joyride více, než tři.... Proto jsem se ptal.. Roxetteere, pokud budeš odpovídat, tak to zkus prosím bez emocí, fakt se jen ptám.. Děkuji.
24.03.2011 07:20
 
Inu, slusne pozadani ja si predstavuju jinak, nez dozadovani se definice (to totiz moc nezni jako slusna zadost) a podepsani se 'hloupy anonym'.
Anonym (212.4.156.---)
24.03.2011 07:11
 
Roxetteere, ty nikdy nezklameš :o) Slušně jsem požádal o vysvětlení duetu a ty to tak krásně rozebereš :o) Jak už jsem jednou zde psal, jsi prostě nejlepší, všechno víš dopředu, všechno znáš, jsi prostě král :o)
24.03.2011 07:00
 
No a scenar dalsich radku je znamej. Wicf to nejak nadefinuje, nebo mozna ne, ale zmini se, ze to byl jeho nazor a nemusi se s nim nikdo ztotoznovat (coz ostatne napsal i v tom prvnim prispevku), anonym po vzoru vsech ostatnich anonymu bude ctit demokratickou rovinu debaty a bude dal hrotit nazorovej rozkol, pricemz to skonci tim, ze anonymove jsou tu v utisku, protoze staci, aby rekli neco, co se nelibi zdejsi 'smetance', a jsou zadupani do zeme. Jen tezko si uvedomi, ze to on se napoprve navezl do neanonyma, kterej mel jinej nazor.
Anonym (212.4.156.---)
24.03.2011 06:26
 
Prosím, definuj mi pojem "regulerní duet" Děkuji.
Hloupý anonym, co si nemyslí, že album Joyride je sračka
24.03.2011 00:12
 
Oprava, ne z hospodářek, ale i iHned :-)
23.03.2011 23:49
 
Haha, víte v jedné věco ji album Joyride neuvěřitelná sra*ka - zatímco na Charm School jsou tři regulerní duety, na Joyride není ani jeden (The Big L je prostě pseudoduet, Per tam má mnohem větší prostor, zatímco OWID, BBC a STM na Charm School jsou, alespoň pro mě, poctivý duety)... ale to je detail, Joyride je o něco lepší... ale ne zas tak o moc, aby bylo jasno :-) a třeba ještě časem změním názor, ale CS má u mě obecně stoupající tendenci.
Jinak recenzent z hospodářek píše, že "Gesslův hlas je dnes svým zabarvením o dost nepříjemnější než dřív". Tak nevím, proč mám zas ten pocit, že kritici nevyjadřují mínění většiny lidí. Já mám tedy pocit, že Per zpívá výborně a jako Dream On je pro mě hudební zážitek :) ne vážně, co má být na jeho hlase tak nepříjemnýho? I don't understand. druhou recenzi z musicserveru jsem tedy nepochopil ABSOLUTNĚ

23.03.2011 13:21
 
Dik. Jsem zvedavy, jestli tam nejdes i nejake oblibene sve. ;)
23.03.2011 12:49
 
Abysmo> děkuju za vyčerpávající vysvětlení! A ten článek 55 alb, kt.. se mně moc líbil. Až přijdu z práce, tak se na to ještě podívám
23.03.2011 10:39
 
Tishek, také album považuji za excelentní, nerad srovnávám s tím co bylo apod., každá kapela se časem mění, zraje a to je moc dobře. Album je nesmírně rozmanité a přesně tohle mám na Roxette rád. Per je prostě borec, naservíroval nám mistrovský kousek, který spousta lidí ocení až během následujících let.
23.03.2011 09:17
 
Roberta: Abysmo je skladba portugalske metalove kapely Moonspell z alba Sin/Pecado (1998). Tomu predchazelo album Irreligious (1996), ktere povazuju za nejlepsi album vubec (http://roxroom.wz.cz/adoc/music/albums.php), prave skladba Abysmo je takovym mostem mezi obema alby, ma temnou atmosferu z Irreligious i syntetictejsi zvuk Sin/Pecado, asi nejnalehavejsi skladba co znam. Potreboval jsem tehdy nejaky nick na web a tak jsem to pouzil a uz mi to zustalo. Btw http://www.youtube.com/watch?v=sZZpbgwKfz4
22.03.2011 22:58
 
Čím víc to poslouchám, tím mám pocit, že to album je mnohem hudebně kvalitnější než třeba Joyride - sorry roxeťáčci, ale je to tak. Na mé nejoblíbenější C!B!B! to sice nemá, ale i tak to značím jako jejich třetí nejlepší album v jejich kariéře. Je to trochu retro, to ano, ale s moderním nádechem. Škoda jen, že Dream on určitě nebude singl a Cadillac je sakra Cadillac :))
22.03.2011 22:52
 
No já měla takovej pocit z předešlejch diskuzí, že se to tu pošťuchuje navzájem :-)) Tož pardon! Radši k tématu. "Abysme" bylo dobrý. Jak jsi vůbec přišel na přezdívku "abysmo", abysmo?
22.03.2011 21:40
 
Souhlasim, je to komornejsi, daleko nejvic retro. Proste kazda kapela do toho nejvic busi na zacatku sve kariery a cim je starsi, tim vic se vraci sama pred sebe ke svym hudebnim zdrojum, ktere ji ovlivnily. Charm School zni jako album Beatles, jake by natocili v '91, kdyby jeste fungovali. Nebo jake by natocili, kdyby slyseli Joyride. ;)
22.03.2011 21:35
 
No, uz to ztratilo ten spravnej riz. Jak zvukove, tak tou mohutnosti. Kdyz si clovek pusti Joyride a Charm School, ten rozdil bije do usi.
Ale jak uz tu nekolikrat padlo - svet neustrnul na konci 20. stoleti a vsechno se vyviji. Roxetacky napady v tom jsou, takze u me dobry. A proste Cadillac je Cadillac :)
22.03.2011 21:34
 
Roxetteer: Ja se navazel do tebe. Ted cekam pochvalu od vsech Svedu a anonymu. :D
22.03.2011 21:29
 
Hmm, koukám, že tady se v diskusi nějak nechytám, mluvíte tu o té recenzi z BBC nebo jak? :-))
No, já si ji přečetl a nějak jsem si uvědomil, že i ta je asi pravdivá. Když budu chtít, vytáhnu z každé písně to nejlepší, takže ji beru. Roxette jsem si zamiloval od roku 1989 a naplnili celé mé dospívání, můj názor na nové album však zůstává spíše kritický, prostě už to není, podle mě, tak propracované a už ani ty melodie nejsou tak chytlavé.
22.03.2011 21:06
 
Anonym to nejak nedava, sanet.cz ze SWE...Na anonyma ze svedskeho sanet.cz navrhuji zahajit masivni, ale opravdu masivni...letakovou kampan, kde by nasel informace o tom, ze neni technicky mozne prispivat ze sanet.cz, kdyz je ve SWE:) (jedine, ze by se ze SWE pripojil dalkovou spravou na pc, ktere je v siti sanetu a odesilal odCamcat:) ), ikdyz deda vzdycky rikal, ze v Rusku, tak je vsechno možný:))))
22.03.2011 21:03
 
abysmo: Ze se na to nevykasles! Zase se navazis do anonymu... :/ Jsi zlej.
22.03.2011 21:03
 
:D
22.03.2011 21:02
 
Ja ti dam 'abysme'! :D
22.03.2011 20:52
 
To bych ho nejprve musel urazit, abysme se urazeli navzajem, Roberto ;)
22.03.2011 20:39
 
kristovanoho, tak se chlapi neurážejte navzájem :-))
Anonym (---.sanet.cz)
22.03.2011 20:27
 
Domena sanet.cz je ceska domena Roxetteere, je z Trutnova, firma uz neexistuje, ale mam z ni vsechny potrebne veci a u ni jsem si zarizoval software i hardware.A myslim, ze si sve soukromi muzu chranit, proti takovym vsivakum, jako jsi ty :-)A jestli te neco sere, tak si zajdi k psychiatrovi, protoze dle mych informaci by jsi ho take potreboval, pry jsi pomerne dost zavistivy, arogantni, jesitny a egoisticky.Pa!
22.03.2011 19:59
 
K sousedum... Domena sanet.cz je ve Svedsku asi stejne tak jako ja :)
22.03.2011 19:28
 
Tož ukecali jste mě, něco si najdu :-)) - Tak to zdravím k sousedům! My už máme jaro, přinejmenším se to tak tváří :-)
Anonym (---.sanet.cz)
21.03.2011 21:45
 
abysmo ma pravdu.Zkus treba pisnicku Crying In The Rain...Nevim, jak je u nas v Trutnove, nejsem tam:-)Hva er været i Norge?Her i Sverige er det fortsatt vinter og den kalde vinden blåser.Jeg vil ha våren!!!!! :-)
21.03.2011 21:19
 
Roberto, od a-ha doporučuju album 25, je to reprezentativní kolekce 39 singlů a skladeb napříč léty jejich kariérou 1985-2010. Opravdu se to dobře poslouchá, především dnes již legendární skladby z prvních 4 alb.
21.03.2011 18:31
 
Hmmm, no tak někdy možná... v rámci přivzdělání si něco od A-ha pustím. Upřímně mě to nikdy nelákalo. Jo a Sissel asi není špatná, jen ji prostě nemusím no... - Jak je v Trutnově?
Anonym (---.sanet.cz)
21.03.2011 06:44
 
A-ha si sezen, to je dobra skupina a Sissel nazpivala vokaly k Titanicu, nahodou neni spatna, ale poslouchat ji denne take nemusim, no a s Rybakem mas pravdu - ale vsichni to jsou norove.Krome me, ja jsem z Trutnova :-))
20.03.2011 21:26
 
Tak to už radši tu J.J.:-)) Rybak je vejtahová rychlokvaška, Sissel nesnáším a A-ha prakticky neznám... (ne nestraním Švédům, mám i pár norských hudebních oblíbenců :-)) )
Anonym (---.sanet.cz)
20.03.2011 08:03
 
I mistr tesar se nekdy utne.Koho by u vas v Norsku taky napadlo slyset Joan Jett v skladbe od Roxette?Mozna tak Alexandra Rybaka, Sissel Kyrkjebø, nebo a-ha....mmuuuuu Jirka
19.03.2011 23:24
 
Že to, já kravka, četla, Joan Jett by mě samotnou nenapadla a teď ji tam slyším :-7

© 2001 - 2011 roxette.cz