← Zpět na novinky

Další album na jaře - GREATEST HITS

25.04.2002 09:51 od Jirinka 👁 7 zobrazení 💬 41 komentářů
Management Roxette potvrdil,že na jaře a na podzim budou vydána další kompilační alba. Per v rozhovoru pro švédskou TV4 řekl, že na jaře vyjde album rychlejších písniček a na podzim vyjdou balady. Obě alba by měly obsahovat i nové nahrávky, na kterých Per i Marie pracují.
Reklama

Komentáře (41)

Pro komentování musíte být přihlášeni.

Přihlásit se pro komentování
T
TOM 08.05.2002 21:38

Hej pripojujte se nekdo taky po 22. hodine, at si muzu s neky pokecat. :)

Nelsone, chodi na stranky v noci vubec nekdo, nebo jsem vyjimka?

Ze bych ti dneska poslal ve 2 v noci email -> SMS? :-)

T
TOM 08.05.2002 21:31

A na závěr: Prave jsem obejvil koncert Corrs, kde zpiva Bono (U2-myslim). Podle prvni skladby, kterou uz mam stahnutou, usuzuji, ze to bude skvely!

Tak proc, bych si to nestahnul, kdyz se to tu neprodava! To si prece nenecham ujit. :-)

T
TOM 08.05.2002 21:14

Jinak už jsem viděl RS za 380,- a HAND za 290,-.

T
TOM 08.05.2002 21:07

No vidím, že se tady bavíte o cenách CD a jestli si jej vypálit nebo ne.

Já když si chci koupit nějaké CD od jiné kapely než je Roxette nebo Corrs (moje 2. oblíbená kapela) stejně si vždycky stáhnu 2 nebo 3 písničky, poslechnu si to, a až teprve potom se rozhodnu, jestli si to koupím nebo ne. Nedávno jsem přemýšlel, jestli si mám koupit novou Alanis Morrisette. CD bylo za 490 a stopaz melo kolem 50 minut. Libí se mi ten singl, tak jsem si rikal, ze bych si ji koupil. Tak jsem si stahl jeste par dalsich pisnicek. No a uprimne jsem z nich nebyl moc nadsenej. Mozna, ze kdyz bych je poslouchal dele asi bych si to album poridil. Snad pozdeji. Jenze mezitim jsem objevil 2DVDcka od Corrs (2 koncerty) za 1250,- tak misto Alanis jsem si koupil Corrs.

Taky jsem vám chtěl říct, že cenu 600 za CD netvoří jen vydavatelske firmy. Zapomněli jste ze v tom je i DPH, coz dela vic jak stovku a obchod to nebude asi taky prodavat zadarmo, takze tam to vidim na marzi 100-150 za CD.

Proc si to teda neporidit jinak, ze?

Musim o sobe rict, ze vam vsechny alba roxette, a ze je mam taky grabnuty na HDD, protoze taky hodne delam na pocitaci.

M
martin99 08.05.2002 19:42

Nedělej si velké iluze, kapely z těch získaných peněz moc nemají.
Hudební průmysl je v krizi, protože si nahrávací společnosti myslely, že můžou rýžovat bez omezení. Jen díky jejich cenové politice se kopírování tak rozmohlo. Ostatně, proč vznikl formát MP3? Proč se objevil Napster a po něm KAZAA, Morpheus, a další systémy založené především za účelem výměny hudebních nahrávek?
Dokonce i Per na videu koncertu z Barcelóny před skladbou Real Sugar si dělá legraci, že už ji určitě všichni mají z Napsteru.
Opravdu nechci, aby to vypadalo, že podporuji kopírování. Já jenom mám pro ty lidi pochopení.

P
petr k. 08.05.2002 12:17

Jo,to máš pravdu.Tady to tak funguje.Ale ze sklaních fanoušků se kapela neuživí.Řekněme, že každej člověk má jednu Svoji kapelu,od který by měl radši originály a za tři kila si je rád koupí. Ale tu ostatní hudbu, co poslouchá, si stejně přepálí, když ho to vyjde na těch padesát. Já jsem tu úvahu nechtěl zaměřit proti kopírovačům, to je každýho věc, jenom si myslím, že kvůli rozmachu kopírování je hudební průmysl v dnešní podobě fakt v krizi. A nebude to lepší, leda s přijetím tvrdých zákonů...protože skalní fanoušci, co kupují originály, ty firmy ani kapely neuživí.

M
martin99 08.05.2002 09:22

A mimochodem. Stejně většinou všechno poslouchám z MP3, protože hudbu poslouchám většinou, když pracuji s PC. Mám to prostě všechno na disku a volím si kombinace skladeb, na jaké mám zrovna chuť. Takže ty CD mám spíše fakt jako takové exponáty. Ale chci je mít, protože mám odjakživa rád ROXETTE!

M
martin99 08.05.2002 09:17

Hele Petře, mě to říkat nemusíš. Já mám téměř všechno v originálech. A většinu dokonce jak na CD tak na kazetách. Jenom chápu člověka, který nemá zrovna peníze na rozhazování, a nechce hned po vyjití nového alba s 12 písničkami (např. RS) dát 600Kč. To pak jedna písnička stojí 50Kč a za to má vypálené celé album.
Ale já si opravdu myslím, že kdyby stálo CD 300 Kč, že by se jich prodalo mnohonásobně víc. Však kolik je jenom tady lidí, kteří si CD nejprve vypálí a teprve až se ceny sníží ke třem, čtyřem stovkám si koupí originál.

P
petr k. 06.05.2002 13:12

No nazdarek!!!Unplugged chci vypalit jen proto, ze jeho original nevysel a jak jsem uz v prispevku zminil, asi hned tak nevyjde. Jenom prachsproste vyuziju moznosti vypalovacek, kdyz uz tady je a jina moznost neni.

R
Roxetteer 06.05.2002 08:13

petr k. Tak prasarna, jo? No dobre. To sem zvedavej, jak mi tohle vysvetlis, kdyz po mne chces vypalit unplugged!
Si pis, ze dyby CD stalo 300, beru original. Stejne to delam i ted. Prepaleny mam pouze HAND a RS, ostatni kupuju za 400 v Praze.

P
petr k. 05.05.2002 16:04

TOM:Tak to sedí.Taky se těším na vydání koncertu z RSTour.Nebo už léta slibujou oficiální vydání Unplugged (bomba věc), loni to vypadalo, že vyjde nějakej Roxbox raritek a b-sides...nechce se mi věřit, že udělaj obyčejný výběr...Co by tam dali?
KUBÍČEK:V zásadě souhlasím, taky čekám na album ala CBB.Ale jestli na HAND a RS něco nesnáším, tak to jsou právě ty dupárny stylu CrushÖnU nebo totálně špatný 727.To už nejsou Roxette.Chtělo by to zas trošku rockovější sound.Ale proti gustu.... že jo....
ZDENĚK,MARTIN:kopírování je prasárna, od tý doby, co se tak rozmohlo,pomalu originálům odzvání.Myslíte, že když bude cédo stát místo 6 stovek krásný 3,že rapidně přibyde těch, co si koupí originál?!?Těžko, když vypalování přijde na půlsta. S tímhle je to zlý.

T
TOM 04.05.2002 22:40

Myslím tím, podobný tracklist.

T
TOM 04.05.2002 22:39

No jak se tak koukám, usuzuji, že jestli vydají další greatest album, kde budou pořád stejný písničky, hodně si naštvou vlastní fanoušky.

Každý asi nepotřebuje mít stejnou verzi písničky na třech CD!

Kdyby místo dalšího výběru, vydali DVDčko se záznamem koncertu. Třeba z RS2001. Když už chtějí best of!

Co? Koupili byste si to? Anebo by všichni říkali: "To už tu bylo!"

M
martin99 02.05.2002 19:28

Zdeňku, taky upřednostňuji originální nahrávky, protože jsem odjakživa velký fanda Roxette, ale 600 Kč je fakt dost. Myslím, že výrobní náklady šli hodně dolů. Vem si, že jenom samotné CD médium se dnes dá pořídit za 1/5 hodnoty, co před dejme tomu 3 léty. Myslím, že na tom hlavně rýžují nahrávací společnosti. Takže lidi chápu, když si to radši vypálí.

A
Agne_s 02.05.2002 18:38

ok, Kubíčku, chápu. Mě to jenom trochu překvapilo, to je všechno. Tohle jsem tady prostě nečekala, ale proč ne, každej má vlastní názor :)

K
Kubíček 02.05.2002 13:37

Agne_s: Abych vysvětlil tu formulaci "stojí třetina písniček za Kelly Family s Lunetikama dohromady": Já jsem chtěl původně napsat "stojí totálně za hovno", ale nechtěl jsem se zde neslušně vyjadřovat. Na tomto ovšem musím trvat, nicméně je mi jasné, že tím asi hodně lidí naštvu. Nicméně je to věc osobního vkusu a nic to nemění na tom, že jsou Roxette my no.1. Ale to neznamená, že budu bezhlavě baštit všechno, co vydají. Na posledních albech oceňuju, že dokázali udělat moderní zvuk a zakomponovat do své hudby i taneční složku (Crush on you, 7/20/7), ale když bych si měl pustit v řadě za sebou MTH, Little girl, Bringing...knees, Anyone a Beautiful things, tak si budu hlavu jeste tyden vyplachovat pomoci Terrorvison nebo Faith no more:-).

A
Agne_s 01.05.2002 18:22

Kubíčku, co to má znamenat??? Písničky od Roxette až za Lunetikama??!! A za Kelly Family??!! To snad nemyslíš vážně!... doufám že vážně ne...

A
Anonymní 01.05.2002 07:44

Samozřejmě, že je to každého věc, jestli poslouchá legální nebo ilegální kopie. Mě se jenom nelíbí, že i ty lidi, kteří se považují za příznivce ROXETTE chtějí jejich CD kopírovat. Tím jakoby říkali, že jim tam hudba nestojí ani za těch 600 korun. Není to málo a v porovnání s výrobními náklady je to až nehorázně hodně, ale zase to není tak moc. Tyhle peníze se dají vydělat v pohodě i za den a za to mi to CD, na kterým Marie a Per kratší nebo delší dobu pracovali a které mi potom vydrží několik desítek let prostě stojí. Na koho už by se měli interpreti spolehnout než na své opravdové příznivce. Samozřejmě, že bych přivítal raději další řadové album, pokud ale vyjdou avizované výběry, určitě mi nebudou jejich originální kopie doma chybět :-))).

K
Kubíček 30.04.2002 14:54

for Zdeněk:
Jako sorry, ale když si srovnám, jestli dám za originál CD šest kilo nebo si to stáhnu během pár minut z netu a vypálím na CD za 20 korun... Kromě toho nechápu, proč mají Roxette zapotřebí vydávat další výběry, když od toho posledního natočili jen 2 studiová alba, z nichž by šlo udělat jedno kvalitní (na HAND i RS stojí třetina písniček za Kelly Family s Lunetikama dohromady:-))

A
Anonymní 30.04.2002 12:11

Zdeňku, na co si hraješ. Je každýho věc, jestli poslouchá věci vypálený nebo ne. Podle toho se fanoušci nerozlišujou. Přece nebudem krmit ty multifirmy....

A
Anonymní 29.04.2002 20:34

Anonym - Petr, já si myslim, že to neni nic špatnýho, jsem rád když jsou Roxette na hudební scéně vidět, ale sám bych radši náký nový album. Nevíte něco? Kdy se bude něco dít? Já teď nemam žádný informace... tak mi něco napište. Dík

V
vector 29.04.2002 15:22

Ty bestof vydávaj jenom kvůli penězům (umíte si představit, kolik jim dvě alba v jendnom roce vynesou...). Ale zas tak špatný to neni :)

A
Anonymní 29.04.2002 14:41

(Zuzka,Joyride): No je to dobrý, že je nový CD, ale škoda, že jenom The greatest hits...těšila jsem se na nový písničky :'( Ale aspoň něco... stejně se těším :)

A
Anonymní 29.04.2002 13:10

Koukám, že se tady několik lidí vyjádřilo v tom smyslu, že si ty nový CD-éčka radši vypálí, stáhne po Inetu apod. než, aby za ně zaplatily. To jste fanoušci? Je to hnus!!! Od ROXETTE jedině originály! Jsem student, ale na to, abych si koupil CD-éčka a DVD od své nejoblíbenější skupiny pořád ještě mám. Nelegální kopírování věcí od ROXETTE uznávám jedině v případě, že se to tady v Česku nedá sehnat.

J
Jirinka 29.04.2002 09:58

Jo, je to divný....jaro trvá až do 21.6 :)tak mají ještě čas, měly by tam být i nové písničky, aspoň Per v tom rozhovoru říkal, že píše nové songy all the time, můžete si to přečíst sami na roxettenews.com

J
Jane 29.04.2002 08:28

No vypadá to nějak prapodivně........2 x Best Of.?..doufám, že nemaj nějaký nekalý myšlenky skončit!:(((

T
TOM 28.04.2002 01:51

Taky by mě zajímalo, které jaro a podzim to hodlají vydat? To jako ještě letos? Pochybuju, že to stihnou, když už je skoro půlka jara fuč! :-)

A
Anonymní 28.04.2002 01:35

Ten anonym jsem napsál já - TOM. Zase mě to vykoplo ven.

A
Anonymní 28.04.2002 01:33

Mimochodem někomu jsem už na srazu říkal, že se chystají udělat další (best of)ku. Vzpomínáte si?

T
TOM 28.04.2002 00:47

No já souhlasím s názorem většiny. Další best of alb, je už dost.

Ale když už chtějí zase něco takového udělat, doufám, že to bude stylem jako byl TOURISM.

N
NeLSoN 26.04.2002 14:26

Roxetteer: Hele, my to s JDC prodiskutujem a admina vezmeme mozna nekolika lidem (viz. Fanda :) a taky asi tobě..... :)

A
Anonymní 26.04.2002 07:54

2 cédéčka? jedny písně rychlejší, jedny písně pomalejší? sorry, ale f*ck off! myslel jsem, že smlouvy jsou většinou dělaný tak, že tyhle best of... se vydávaj tak po 5 letech. to byly greatest hits v ´95, pak před room service to nechutný cd bez bonusů, a teď zas...no nic, počkáme si, až to přijde do bazáče nebo si to vypálíme... p.s. omlouvám se za použití hrubšího výrazu, ale tuhle komerci fakt nemusim.

R
Roxetteer 25.04.2002 16:41

JDC: No tak proto preci rozdavas admina kazdymu, ne? Aby furt nekdo neco psal. Nebo ne?;-))
Kubicek: No tak ja predpokladam, ze si ty CDcka nejdriv nekde prepalim, pak pockam az bude cena v relativnim normalu (kolem 4 kilo) a pak to koupim.

A
Anonymní 25.04.2002 15:59

Best of ? jen další prachy,nic míň!

A
Anonymní 25.04.2002 14:39

Je to sila - cekal jsem spise Greatest Hits 2 na 1 CD. 2 CD mi opravdu pripadaji jako snaha vytriskat co nejvic penez. Brrr ... Radeji dalsi radovku.

K
Kubíček 25.04.2002 13:19

...a není nic lepšího než tahat prachy z kapes nebohých fanoušků za dvě tři nové (nebo spíš ze šuplíku vytažené) písničky...:) Ještě že máme jisté "sdílecí programy":))

J
JDC-com 25.04.2002 12:19

Hm, a kdo ty novinky bude potom psat? :-)

R
Roxetteer 25.04.2002 12:03

Jeje, Jirinka je taky admin!:-))
Hehe, je tu vubec nekdo, kdo jeste neni admin.
btw: Jirinko, neboj. Casem te psani novinek prejde, jako me.;-(

J
Jirinka 25.04.2002 10:31

Anonym = Jirinka

A
Anonymní 25.04.2002 10:30

nebylo by lepší album nových písniček?...no, aspoň něco....

V
vector 25.04.2002 10:14

Super! Už se těšim :) Neni nic lepšího než dvě BestOf alba v jednom roce :)